De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.

Discussie: Bassie & Adriaan

  1. #1

    Standaard Bassie & Adriaan

    Ik surfde net rond en kwam op de site van FRS de DVD's tegen van Bassie & Adriaan. Nu vroeg ik me af: staan op deze DVD's complete verhalen of enkel een paar afleveringen? Ik hoor het gauw.

    Gr. Peter
    So Join The JoyRide

  2. #2

    Standaard

    Verschilt per serie, sommige staan compleet op een dvd, andere over 2 en de europa serie over een paar. www.bassie-adriaan.nl bij Adriaan's site staat het overzicht daarvan meen ik.

  3. #3

    Standaard

    Tnx
    So Join The JoyRide

  4. #4

    Standaard

    De Bassie en Adriaan-site... de reden waarom ik uit m'n projectgroep was gegooid. :P

    Maar Bassie en Adrian is jeugdsentiment, ik wil zeker een keer aan aantal DVD's met de oude films hebben. Heeft iemand daar al eens een review van gezien?

  5. #5

    Standaard

    Nee, maar ik weet dat het niks bijzonders is. Alles het goed is is het menu gewoon een plaatje, er staan alleen maar start film en hoofdstukken (ongeveer 6).

    Ik wil heel graag de nieuwe Geheim v/d Sleutel DVD hebben, met de verloren aflevering. Daar ben ik zo benieuwd naar. Ik wil alle dvds wel hebben (alleen serie's geen show's). Ik was er vroeger zo fan van en al mijn videobanden zijn niet meer goed, ik heb ze dan ook ongeveer 100x gezien.

  6. #6

    Standaard

    Ik denk dat het bij de DVD's van Bassie & Adriaan niet echt zal draaien om de extra's maar meer om het verhaal. Het zal mij weinig uitmaken hoe het eruit ziet.
    So Join The JoyRide

  7. #7

    Standaard

    Ja, de kinderen gaat het alleen om de film, de clown, acrobaat en de boeven.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Exxon
    Ja, de kinderen gaat het alleen om de film, de clown, acrobaat en de boeven.
    WAT ZEGGIE?

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Ja, sommige dvd's hebben geloof ik karaokeliedjes.

    Nog meer quotes:
    '' Ik heb ook altijd pech'' (B100)
    '' Bamihap!'' ''Frikandel'' ''Zak patat'' '' bal gehakt'' ''zalmschotel'' '' garnalencocktail'' '' hap kaviaar!'' (De baron)
    ''Foutje moet kunnen'' (Handige Harry)

  11. #11

    Standaard

    Wie nog wil weten of Bassie ook zo grappig is aan de telefoon [spoiler:830c6ef4f0]deze man kan echt niet tegen grapjes en dat noemt zich een clown[/spoiler:830c6ef4f0]
    moet me maar pm sturen voor z,n telefoonnummer.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  12. #12

    Standaard

    Oh hij kan best een *** zijn, vorig jaar heeft hij hier op de kermis in het dorp een kind een dreun verkocht :P

  13. #13

    Standaard

    Ja, het is een beetje een chagerijnig oud cultuur icoontje aan het worden...maar het is nogsteeds sentiment en soms kan hij nog wel leuk zijn.

    Heb trouwens gehoord dat het dvd's zijn waarin alle afleveringen aan elkaar zijn genaait, daarbij komt "de huilende professor" op ong. 3 uur te staan. Beetje lang voor kinderen....

  14. #14

    Standaard

    Ik heb er ook al ongeveer 20 DVD's van hun.

    Sommige films zijn echt mooi gerestaureerd. Dus als je oude banden hebt van ze, en nog steeds leuk vindt 8)
    Dan kan je beter ook de DVD's aanschaffen.

    Ze zijn ook lekker goedkoop, en ze duren altijd wel rond de 3 uur.
    de nieuwe uitgave van Geheim van de Sleutel duurt 215 minuten.

    En een reis door Amerika, die op 2 DVD's staat, duurt bij elkaar 6 en een half uur. echt vermaken voor weinig geld is het wel
    The Superman Returns

  15. #15

    Standaard

    Reis door america staan toch op meerdere DVD's? Per DVD 2 afleveringen toch? OF zijn er al weer nieuwere??
    So Join The JoyRide

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joyrider
    Reis door america staan toch op meerdere DVD's? Per DVD 2 afleveringen toch? OF zijn er al weer nieuwere??
    Ja er zijn nieuwere, die zijn 6 delig. Maar je kan het beter bij de 2 delige houden. Omdat er bij de 6 delige veel geknipt is, en je mist dan heel veel.

    Als je het dus gewoon de 2 delige hebt, dan heb je echt HÉÉL de serie 8)
    The Superman Returns

  17. #17

    Standaard

    Staat de Plaaggeest ook helemaal op 1 dvd?

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobbertG
    Staat de Plaaggeest ook helemaal op 1 dvd?
    Ja allemaal op 1 DVD.

    Zie hier de rest van de DVD's, met informatie over de extra's die erop staan.
    The Superman Returns

  19. #19

    Standaard

    Zag van de week de dvd van "het geheim van de sleutel" echt een hele mooie hoes. Beetje klassiek, wat niet zo snel jeugdige mensen zal trekken, maar wel fantastisch!

    Maar ik vind B&A meer iets waar je langs moet zappen en dan vol nostalgie even genieten van het betere film/acteerwerk van eigen bodem.

    Grt. Deweb

  20. #20

    Standaard

    van de week de aflevering B&A en de Plaaggeest gekeken,
    echt geweldig!

    en de karaoke is ook lachen

  21. #21

    Standaard

    De Verzonken Stad vind ik nog altijd de beste. Die volg ik ook altijd als het weer uitgezonden wordt...maar ja, Talpa zit nu op Nick...

  22. #22

    Standaard

    Heb paar weken geleden Bassie & Adriaan: het geheim van de sleutel aangeschaft. En dan de speciale uitgave. Was een koopje bij de blokker.
    So Join The JoyRide

  23. #23

    Standaard

    maar eh ... hoe is de kwaliteit van het beeld en het geluid eigenlijk ?

  24. #24

    Standaard

    Drommels!!!! Wat is er B2??


    de nieuwe Bassie en Adriaan is uit!

    Vooral de Reis om Europa is erg leuk en leerzaam :wink:
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •