Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 242 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Johan,

    Op zich heb ik daar best wel interesse in maar dan zou het voor mij pas leuk zijn als we ze afgemonteerd, dan bedoel ik met kabel er al aan vast, kunnen kopen.

    Mijn twee linkerhanden zijn namelijk niet het beste gereedschap

    Verder heb zou ik dan ook een een goede stekkerdoos nodig hebben. Wel een voor een redelijke (voor audiofielen een lage) prijs want ik weet dat je het daar net zo gek mee kunt maken als met interlinks. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Johan,

    Op zich heb ik daar best wel interesse in maar dan zou het voor mij pas leuk zijn als we ze afgemonteerd, dan bedoel ik met kabel er al aan vast, kunnen kopen.

    Mijn twee linkerhanden zijn namelijk niet het beste gereedschap

    Verder heb zou ik dan ook een een goede stekkerdoos nodig hebben. Wel een voor een redelijke (voor audiofielen een lage) prijs want ik weet dat je het daar net zo gek mee kunt maken als met interlinks. :wink:
    Het voordeel nu is, dat je je eigen voorkeurskabel kunt monteren.

    :wink:

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Johan,

    Op zich heb ik daar best wel interesse in maar dan zou het voor mij pas leuk zijn als we ze afgemonteerd, dan bedoel ik met kabel er al aan vast, kunnen kopen.

    Mijn twee linkerhanden zijn namelijk niet het beste gereedschap

    Verder heb zou ik dan ook een een goede stekkerdoos nodig hebben. Wel een voor een redelijke (voor audiofielen een lage) prijs want ik weet dat je het daar net zo gek mee kunt maken als met interlinks. :wink:
    Het voordeel nu is, dat je je eigen voorkeurskabel kunt monteren.

    :wink:
    Wat bijzonder prettig is.

    Maar ik neem aan, dat als ze stekkers verkopen, ze ook wel kabel hebben die samen voor een goede combinatie zorgen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Johan,

    Op zich heb ik daar best wel interesse in maar dan zou het voor mij pas leuk zijn als we ze afgemonteerd, dan bedoel ik met kabel er al aan vast, kunnen kopen.

    Mijn twee linkerhanden zijn namelijk niet het beste gereedschap

    Verder heb zou ik dan ook een een goede stekkerdoos nodig hebben. Wel een voor een redelijke (voor audiofielen een lage) prijs want ik weet dat je het daar net zo gek mee kunt maken als met interlinks. :wink:
    Het voordeel nu is, dat je je eigen voorkeurskabel kunt monteren.

    :wink:
    Wat bijzonder prettig is.

    Maar ik neem aan, dat als ze stekkers verkopen, ze ook wel kabel hebben die samen voor een goede combinatie zorgen.

    Meestal is het zo dat goede interlinkkabel ook goede powerkabel geeft. :wink:


    Maar zoals Johan al aangaf kun je ook industry-grade koperkabel nemen. :wink:


    Ik heb erg goede ervaringen met mijn van medevoort silver cable:
    http://www.audioart.nl/nl/products/sc.html


    Ik weet alleen niet meer wat het mij destijds heeft gekost.
    Wel weet ik dat deze powerkabel tot nu toe alles verslaat wat ik bij (ook dure) apparaten aan koper-powerkabels heb gekregen. :wink:

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Een powerplant er voor/tussen hangen kan altijd nog. Maar het kostenplaatje moet natuurlijk wel een beetje in relatie blijven tov de set-up.
    Dat is het mooie vn zo'n powerplant dat het juist voor elk apparaat werkt. Ook op een relatief goedkope set werkt het maximaal! :wink:

    Met die kabels die zogenaamd filteren enzo moet je het nog maar afwachten. :wink:
    Harry,
    even een vraagje, ik heb het al eens eerder gevraagd maar geen echt duidelijk antwoord gehad (was overigens niet aan jou hoor).
    Wat is het verschil tussen bijv een Monster powerplant en bijv de exactpower?

    Beide leveren "schone" stroom maar de kosten verschillen nogal. Moet ik er dan van uitgaan dat de Monster minder "schone" stroom levert, of hangt het prijsverschil gewoon af van de fysieke componentenkwaliteit en het aantal aansluitingen dat onvervuild aangestuurd kan worden?
    Tja, die vraag kan ik ook niet even zo gemakkelijk beantwoorden;


    wat ik wel weet uit bijv. testen is dat er eigenlijk maar 3 van dit soort powerplants erg goed werken en boven de rest uitsteken kwa prestaties.

    voor de exacte verschillen zul even op hun eigen site moeten kijken:

    psaudio maakt erg goede powerplants:
    http://www.psaudio.com/

    Nadeel van deze is dat ze naar het aantal opgenomen watts zijn gespecificeerd.


    http://www.exactpower.com/
    De exactpower levert voor elk model 1500 watt schone stroom, wat een lichte voorkeur voor dit model geeft. kost zo rond de 2000 euro.

    Er is ook nog een Engels of Amerikaans merk dat een powerplant maakt dat echt het summum schijnt te zijn. Deze powerplant schijnt nog net iets beter te presteren dan de exactpower en de psaudio modellen maar kost ook iets van 6000 euro ofzo!

    Ik denk dat voor 99% van de (Hi-end) mensen de exactpower en de psaudio powerplants prachtige producten zijn die je hele set op een nog hoger niveau tillen.

    Het verschil zit hem in de gebruikte materialen, filtering of niet (het liefst zo weinig mogelijk filtering want dat is negatief voor het geluid) en het vermogen wat de powerplant aan schone stroom kan leveren. :wink:

    Goede voedingen ed. kosten veel geld, dat zie je ook weer in de prijs terug van de goede powerplants. :wink:


    Ik heb het vermoeden dat de Monster minder goede componenten gebruikt en ook minder schone stroom levert. Lees, presteert minder dan bijv. een psaudio of exactpower.

    Testen powerplants:
    http://www.soundstage.com/revequip/exactpower_ep15a.htm

    http://www.hometheaterhifi.com/volum...r-11-2004.html

  6. #31

    Standaard

    Leuk om te weten:

    deze powerkabel wordt algemeen gezien als een van de beste powerkabels die te koop is:

    Nordost Valhalla:

    The $2500 Valhalla, of course, offers all the thrill, vibrancy, transparency, and subtlety of the $600 Vishnu as well as the size, weight, and bass heft of a $1600 EPS Signature. For audiophiles who want the ultimate in extension and musical involvement, the Valhalla is the way to go. Those who have heard the equivalent of Mahler’s Das Lied von der Erde from the center of Row H Orchestra of Davies Symphony Hall, or Mahler Symphony No. 2 from Row K Orchestra will especially appreciate what the Valhallas can do. They are, in a word, stunning.

    Wordt overigens afgemonteerd geleverd MET furutech stekkers. :wink:

  7. #32
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman

    Ik wil toch weten waarom ze ook een Rhodium uitvoering hebben. Deze is ook weer duurder.
    Ja, ze lopen van €30,- tot aan €80,- per stuk voor stekkers die er op het oog hetzelfde uitzien.
    Kwaliteits/materiaal verschil lijkt mij een logische verklaring.
    Op de duiste sites staan ze wel €5,- goedkoper dan hier in NL maar krijg je weer minder korting.
    Uiteindelijk zullen de prijzen vrijwel gelijk liggen.

    Op deze link staat de 11 serie er toch weer anders op:
    Wat is er dan volgens jouw anders Harry ?
    Ik zie het verschil namelijk niet vandaar.
    Wat wel verschillend is is dat de koperen versie een transparante behuizing hebben en de gold versie een geheel zwarte.
    de 35 serie is de hi-end serie :P
    mischien wil ik die wel eens proberen. :wink:
    Dat zijn inderdaad zo,n beetje de top modellen en Rhodium staat inderdaad weer boven de gold modellen.

    Nu is het mischien wat makkelijker kiezen tussen de Audio-grade serie en de Hi-end grade serie.
    Dat is inderdaad maar net waar jezelf voor kiest.
    Zelf denk ik dat de Cu en G modellen volstaan en dat de kabel die je ertussen maakt het verschil zal uitmaken.

  8. #33
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Johan,

    Op zich heb ik daar best wel interesse in maar dan zou het voor mij pas leuk zijn als we ze afgemonteerd, dan bedoel ik met kabel er al aan vast, kunnen kopen.
    Tja maar dat is juist het probleem omdat dat een kostbare zaak wordt.
    Daarnaast kan ook jij de kabel monteren indien je bijvoorbeeld een 3 adrige neemt.
    Verder heb zou ik dan ook een een goede stekkerdoos nodig hebben. Wel een voor een redelijke (voor audiofielen een lage) prijs want ik weet dat je het daar net zo gek mee kunt maken als met interlinks. :wink:
    Die heb ik toevallig gisteren gekocht op het andere forum.
    €45,- voor een 7-voudige Rittal blok.
    Dit blok wordt o.a ook door vdHul gebruikt.
    Het filterd zelf niet maar is gewoon een goed verdeelblok.


  9. #34
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman

    Vreemd Johan,

    want de link die je gegeven hebt heeft het over andere typenummers.
    Met name in hun pdf lijst staan andere typenummers aangegeven. :wink:

    Namelijk (audio point):
    FI-35[G]

    24K Gold Plated

    OFC


    Audio grade SCHUKO connector·
    FI-20[G]

    24K Gold Plated

    OFC

    FI-20[R]

    Rhodium Plated

    OFC


    Audio grade IEC connector·


    zijn toch weer andere typnummers voor dezelfde artikelen.
    Dit zijn niet dezelfde producten, het zijn gewoon andere type,s
    Slechts het uiterlijk lijkt op elkaar.

  10. #35
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck

    Maar ik neem aan, dat als ze stekkers verkopen, ze ook wel kabel hebben die samen voor een goede combinatie zorgen.
    Die hebben ze inderdaad maar gemonteerd is zoals ik al zei een zeer kostbare zaak.
    Overigens leveren ze ook mooie power kabel los.
    Ga je voor bijvoorbeeld kabel van Lapp dan ben je maar een paar euro per meter kwijt.
    Dit verkopen ze o.a bij de Conrad.
    Het monteren is echt eenvoudig, iets waar ikzelf ook eerst tegenop zag maar na het eenmaal gedaan te hebben vraag ik mezelf af wat nu het probleem was.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman

    Ik wil toch weten waarom ze ook een Rhodium uitvoering hebben. Deze is ook weer duurder.
    Ja, ze lopen van €30,- tot aan €80,- per stuk voor stekkers die er op het oog hetzelfde uitzien.
    Kwaliteits/materiaal verschil lijkt mij een logische verklaring.
    Op de duiste sites staan ze wel €5,- goedkoper dan hier in NL maar krijg je weer minder korting.
    Uiteindelijk zullen de prijzen vrijwel gelijk liggen.

    Op deze link staat de 11 serie er toch weer anders op:
    Wat is er dan volgens jouw anders Harry ?
    Ik zie het verschil namelijk niet vandaar.
    Wat wel verschillend is is dat de koperen versie een transparante behuizing hebben en de gold versie een geheel zwarte.
    de 35 serie is de hi-end serie :P
    mischien wil ik die wel eens proberen. :wink:
    Dat zijn inderdaad zo,n beetje de top modellen en Rhodium staat inderdaad weer boven de gold modellen.

    Nu is het mischien wat makkelijker kiezen tussen de Audio-grade serie en de Hi-end grade serie.
    Dat is inderdaad maar net waar jezelf voor kiest.
    Zelf denk ik dat de Cu en G modellen volstaan en dat de kabel die je ertussen maakt het verschil zal uitmaken.



    Die 11 serie die jij op de foto hebt staan is transparant en overal zie ik voor die serie dichte pluggen. :wink:
    Daarom dacht ik eerst dat je plaatjes van de Hi-end serie erop had gezet, want die zien er namelijk net zo uit.
    :wink:


    Ik heb het er even bijgezet zodat men weet wat de verschillen zijn tussen de twee series:
    audio-grade en hi-end grade. Moet inderdaad iedereen voor zichzelf uitmaken. Maar als je weet wat de verschillen zijn kun je makkelijker kiezen toch? :wink:

    Wat ik erop uit kan maken heeft de hi-end serie contacten die uit speciaal gemaakt koper bestaan met beter geleidende kristallen en daarom nog beter(schoner) zou geleiden dan ofc koper.

    Nu kun je je afvragen of dit inderdaad noodzakelijk is voor stroomdoorvoer. Voor signaal doorvoer lijkt het mij wel erg interssant in ieder geval. :wink:

    Rhodium is inderdaad voor de slijtvastheid maar zou ook carbon?kunnen bevatten, wat mischien nog beter geleidt dan koper of zilver. :wink:


    Jammer dat we allemaal zover uit elkaar wonen; we zouden het eigenlijk gewoon eens uit moeten proberen. Dus een van de audio-grade en een van de hi-end grade op dezelfde kabel afmonteren en proberen. :wink:

    Ja, opzich is de kabel ertussen ook van groot belang. :wink:
    Een goed contact schijnbaar ook. :wink:

  12. #37

    Standaard

    Johan,

    Ik heb een E-mail gestuurd naar Furutech zelf om ons eens duidelijk uit te leggen wat nu precies de verschillen en de voordelen zijn van de audio-grade connectoren en de hi-end connectoren. :wink:

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck

    Maar ik neem aan, dat als ze stekkers verkopen, ze ook wel kabel hebben die samen voor een goede combinatie zorgen.
    Die hebben ze inderdaad maar gemonteerd is zoals ik al zei een zeer kostbare zaak.
    Overigens leveren ze ook mooie power kabel los.
    Ga je voor bijvoorbeeld kabel van Lapp dan ben je maar een paar euro per meter kwijt.
    Dit verkopen ze o.a bij de Conrad.
    Het monteren is echt eenvoudig, iets waar ikzelf ook eerst tegenop zag maar na het eenmaal gedaan te hebben vraag ik mezelf af wat nu het probleem was.
    Inderdaad johan, zelf even een kabel eraan monteren is echt niet zo moeilijk hoor. Mischien wil iemand anders van deze powerbuy anders wel even je kabels monteren. :wink:

  14. #39
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Die 11 serie die jij op de foto hebt staan is transparant en overal zie ik voor die serie dichte pluggen. :wink:
    Daarom dacht ik eerst dat je plaatjes van de Hi-end serie erop had gezet, want die zien er namelijk net zo uit.
    :wink:
    Die transparante is de koperen versie Cu en die gehele zwarte is de vergulde G versie.

    Ik heb het er even bijgezet zodat men weet wat de verschillen zijn tussen de twee series:
    audio-grade en hi-end grade. Moet inderdaad iedereen voor zichzelf uitmaken. Maar als je weet wat de verschillen zijn kun je makkelijker kiezen toch? :wink:
    Absoluut.

    Verders wachten we geduldig af wat Furutech zelf te vertellen heeft.

  15. #40
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman

    Inderdaad johan, zelf even een kabel eraan monteren is echt niet zo moeilijk hoor. Mischien wil iemand anders van deze powerbuy anders wel even je kabels monteren. :wink:
    We kunnen het ook stap voor stap doorlopen/omschrijven zodat iedereen het kan lezen.

  16. #41
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Nog een advertentie voor Lapp kabel.:wink:
    Zie hier

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Die heb ik toevallig gisteren gekocht op het andere forum.
    €45,- voor een 7-voudige Rittal blok.
    Dit blok wordt o.a ook door vdHul gebruikt.
    Het filterd zelf niet maar is gewoon een goed verdeelblok.

    Zoiets zoek ik dus. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman

    Inderdaad johan, zelf even een kabel eraan monteren is echt niet zo moeilijk hoor. Mischien wil iemand anders van deze powerbuy anders wel even je kabels monteren. :wink:
    We kunnen het ook stap voor stap doorlopen/omschrijven zodat iedereen het kan lezen.
    Een van beide oplossingen zou bijzonder prettig zijn maar mijn voorkeur blijft het ontvangen van een gemonteerde kabel.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  19. #44
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman

    Inderdaad johan, zelf even een kabel eraan monteren is echt niet zo moeilijk hoor. Mischien wil iemand anders van deze powerbuy anders wel even je kabels monteren. :wink:
    We kunnen het ook stap voor stap doorlopen/omschrijven zodat iedereen het kan lezen.
    Een van beide oplossingen zou bijzonder prettig zijn maar mijn voorkeur blijft het ontvangen van een gemonteerde kabel.
    Kijk hiervoor ook eens naar de vdHul Mainstream powercord.
    Kost €199,- en is daarmee relatief goedkoop.

    Verders de tweedehands markt misschien.
    1
    2
    3
    4 een hele mooie
    5
    En een verdeelblok/filter

    Kortom er zijn er vele te vinden en wat zal de lengte moeten zijn en hoeveel ?

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman

    Inderdaad johan, zelf even een kabel eraan monteren is echt niet zo moeilijk hoor. Mischien wil iemand anders van deze powerbuy anders wel even je kabels monteren. :wink:
    We kunnen het ook stap voor stap doorlopen/omschrijven zodat iedereen het kan lezen.
    Een van beide oplossingen zou bijzonder prettig zijn maar mijn voorkeur blijft het ontvangen van een gemonteerde kabel.
    Kijk hiervoor ook eens naar de vdHul Mainstream powercord.
    Kost €199,- en is daarmee relatief goedkoop.

    Verders de tweedehands markt misschien.
    1
    2
    3
    4 een hele mooie
    5
    En een verdeelblok/filter

    Kortom er zijn er vele te vinden en wat zal de lengte moeten zijn en hoeveel ?
    Dank voor je moeite. De meeste zijn wel behoorlijk aan de prijs. Die ene van 65 euro komt meer in de richting.
    De lengte valt wel mee, moet even kijken thuis maar ik denk dat ik met een verdeelblok met 1,5 met kabel en twee kabels van 1,5 meter al een heel eind kom.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman

    Inderdaad johan, zelf even een kabel eraan monteren is echt niet zo moeilijk hoor. Mischien wil iemand anders van deze powerbuy anders wel even je kabels monteren. :wink:
    We kunnen het ook stap voor stap doorlopen/omschrijven zodat iedereen het kan lezen.
    Een van beide oplossingen zou bijzonder prettig zijn maar mijn voorkeur blijft het ontvangen van een gemonteerde kabel.

    Ik zou eventueel de kabels voor je kunnen monteren maar ik woon waarschijnlijk niet bij je in de buurt.

    Die nummer 4 is erg goed. Schijnt al veel eigenschappen van de Valhalla in zich te hebben. Maarja, nieuw kost die kabel ruim 600 euro.

    De Valhalla kost 2500 dollar.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman

    Inderdaad johan, zelf even een kabel eraan monteren is echt niet zo moeilijk hoor. Mischien wil iemand anders van deze powerbuy anders wel even je kabels monteren. :wink:
    We kunnen het ook stap voor stap doorlopen/omschrijven zodat iedereen het kan lezen.
    Een van beide oplossingen zou bijzonder prettig zijn maar mijn voorkeur blijft het ontvangen van een gemonteerde kabel.

    Ik zou eventueel de kabels voor je kunnen monteren maar ik woon waarschijnlijk niet bij je in de buurt.
    Brabant?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman

    Inderdaad johan, zelf even een kabel eraan monteren is echt niet zo moeilijk hoor. Mischien wil iemand anders van deze powerbuy anders wel even je kabels monteren. :wink:
    We kunnen het ook stap voor stap doorlopen/omschrijven zodat iedereen het kan lezen.
    Een van beide oplossingen zou bijzonder prettig zijn maar mijn voorkeur blijft het ontvangen van een gemonteerde kabel.

    Ik zou eventueel de kabels voor je kunnen monteren maar ik woon waarschijnlijk niet bij je in de buurt.

    Dat dacht ik al, nee dus. Zit behoorlijk uit de buurt!

    Je zou ze eventueel ook naar mij kunnen laten sturen zodat ik ze voor je kan monteren en ik ze compleet gemonteerd weer netjes terugstuur naar je. :wink:

    Brabant?
    Dat dacht ik al, nee dus. Zit behoorlijk uit de buurt!

    Je zou ze eventueel ook naar mij kunnen laten sturen zodat ik ze voor je kan monteren en ik ze compleet gemonteerd weer netjes terugstuur naar je. :wink:

    Er valt vast wel een oplossing voor te vinden. :wink:

  24. #49

    Standaard

    Hartelijk dank voor je aanbod.

    Deze stekkers met zo'n Lapp kabel is gezien de prijs meer iets waar ik naar op zoek ben.

    Upgraden is een neverending story maar mijn bankafschriften zegen af en toe dat het einde toch echt in zicht is...... :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Hartelijk dank voor je aanbod.

    Deze stekkers met zo'n Lapp kabel is gezien de prijs meer iets waar ik naar op zoek ben.

    Upgraden is een neverending story maar mijn bankafschriften zegen af en toe dat het einde toch echt in zicht is...... :wink:
    Tja, ben bang dat iedereen dat wel heeft, helaas.

    Ze zullen in ieder geval vast wel een stuk beter zijn dan de gemiddelde meegeleverde kabel. :wink:

    Johan,
    kun je mij eens uitleggen wat die lapp kabels zo speciaal maken?
    Heb zelf namelijk van medevoort zilver powerkabel en tot noch toe verslaat die alle koperkabels die ik bij apparaten krijg, ook van dure apparaten. Daar zitten standaard dus ook slechte kabels bij.

Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •