Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 89 van 89 worden weergegeven.

Discussie: Zonde van het geld?

  1. #76

    Standaard

    sluit me volledig bij jullie aan.....ik spaar elke maand heus wel genoeg hoor maar koop ook elke week dvd's.....de een zuipt zich elke weekend voor 150 euro klem...ik zuip minder en besteed de rest liever aan dvd's. je moet genieten van het leven...klaar...
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  2. #77

    Standaard

    Het is dat er nu een drietal releases aankomen die ik echt moet hebben, want ik ben zeer drastisch aan het minderen met kopen, heb zelfs extreem veel verkocht.

    DVD's zonde van het geld .... dat niet direct, maar te veel dvd's vind ik zelf weer wel zonde van het geld.

    Groet
    Dennis 8)

  3. #78

    Standaard

    Ik probeer elke maand een aantal dvd's aan te schaffen voor een mooi prijsje, diverse sites afzoeken, rondkijken wat er zoal aan verschillen zijn. Hoewel de laatste tijd aardig wat mooie titels verschijnen probeer ik toch echt nog even te wachten totdat ze in prijs zakken. Kijk Last Samurai die je nu bijna overal voor 10 euro kunt krijgen terwijl toen hij net gerealesed was nog boven de 20 euro zat.

  4. #79

    Standaard

    Ja een leuke sport voor velen onder ons is denk ik het afstruinen van de koopjes bakken.

    Veel voor veel is geen sport, daarom doe ik aan veel goeds voor weining

    Alleen jammer dat ik zo'n makkelijke smaak heb, ik vind te veel leuk
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Ik vind het grote voordeel van een dvd dat zoveel mensen van films houden en dat er altijd wel valt te ruilen of te verkopen. Dat is prettig, want op die manier blijft het een redelijk goede investering. Tuurlijk, een dvd daalt ook in prijs, maar als je een beetje smartshopped en daarna weer verkoopt, omdat de film je niet bevalt ofzo, maak je vaak geen gigantisch verlies.

    Als ik nu op de één of andere manier echt helemaal blut zou worden en erg wanhopig geld nodig zou hebben om eten op tafel te krijgen, dan kan ik nog aardig wat geld bij elkaar halen door mijn dvd collectie te verkopen. Uiteraard mag ik hopen dat dit nooit (!!!) voorkomt, maar qua geld is het dus een goede investering.

    Voor sommige mensen is af en toe een filmpje huren en kijken leuk, maar het is voor mij een grote hobby. Ik zie graag zo veel mogelijk films en stel daar uiteindelijk een collectie uit op met voor mij alleen maar geweldige films. Hetzelfde heb je ook met cd's of boeken of wat dan ook.

    Zoals al vaker gezegd, het blijft een hobby. Zolang je ergens plezier aan beleeft is het eigenlijk geen zonde van je geld. Zolang je maar niet in de financiele problemen komt, lijkt het me allemaal no problemo!
    Sluit me hier helemaal bij aan!
    Je kan je geld in aandelen stoppen, maar ook in dvds :wink:
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  6. #81

    Standaard

    Ten eerste weet ik niet wat voor dvd's je koopt als je daar omgerekent 60-70 gulden voor neer legt Koop nooit 'gewone' dvd's voor boven de 20 euro, meestal tussen de 8-14 euro... gewoon beetje zoeken waar je ze het goedkoopst kan kopen. Ik heb liever een dvdtje dan 5 biertjes op zaterdag in de disco :wink: Dan maar wat minder drinken. Je houd er toch alleen maar een bierbuik aan over

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grave
    Ten eerste weet ik niet wat voor dvd's je koopt als je daar omgerekent 60-70 gulden voor neer legt Koop nooit 'gewone' dvd's voor boven de 20 euro, meestal tussen de 8-14 euro... gewoon beetje zoeken waar je ze het goedkoopst kan kopen. Ik heb liever een dvdtje dan 5 biertjes op zaterdag in de disco :wink: Dan maar wat minder drinken. Je houd er toch alleen maar een bierbuik aan over
    Hmm ik dink niet meer, maar die bierbuik krijg ik niet weg met dvd kijken
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotwang
    Tuurlijk is het wat de gek er voor geeft, maar denken dat de DVDcollectie daadwerkelijk een investering is is onzin. Het word nooit meer waard en zal alleen in waarde dalen.
    Uitzonderingen daargelaten.

    In 1999 gingen de Criterions van The Killer en Hard Boiled 'out of print'. Op het DVDtalk forum, waar ik toen actief lid was, werd dit ruim op tijd bekend gemaakt. Ik had er toen voor enkele tientjes per stuk meerdere kunnen kopen. Nu zijn het zo'n beetje de meest waardevolle DVD's die er bestaan. Helaas heb ik NIETS gekocht toen...

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grave
    Ten eerste weet ik niet wat voor dvd's je koopt als je daar omgerekent 60-70 gulden voor neer legt Koop nooit 'gewone' dvd's voor boven de 20 euro, meestal tussen de 8-14 euro... gewoon beetje zoeken waar je ze het goedkoopst kan kopen. Ik heb liever een dvdtje dan 5 biertjes op zaterdag in de disco :wink: Dan maar wat minder drinken. Je houd er toch alleen maar een bierbuik aan over
    Hmm ik dink niet meer, maar die bierbuik krijg ik niet weg met dvd kijken
    Als je ipv 5 biertjes een dvd koopt, dan krijg je helemaal geen beirbuik :wink: *heeft geen bierbuik* :P :wink:

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grave
    Ten eerste weet ik niet wat voor dvd's je koopt als je daar omgerekent 60-70 gulden voor neer legt Koop nooit 'gewone' dvd's voor boven de 20 euro, meestal tussen de 8-14 euro... gewoon beetje zoeken waar je ze het goedkoopst kan kopen. Ik heb liever een dvdtje dan 5 biertjes op zaterdag in de disco :wink: Dan maar wat minder drinken. Je houd er toch alleen maar een bierbuik aan over
    Hmm ik dink niet meer, maar die bierbuik krijg ik niet weg met dvd kijken
    Hehe ik wist het 8)
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  11. #86

    Standaard

    al dat of dit..., of dat...

    Ja ik geef veel geld uit aan dvds, ja ik geef veel geld uit aan uitgaan en ja ik ga graag naar het voetbal! Leef je leven! 8)


  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Hauer
    Je krijgt toch elk jaar loonsverhoging ? Dus wat 'zeur' je nou ?!
    Had ik maar zo'n baas
    Oh i am sorry, did i break your concentration

  13. #88

    Standaard

    Ik heb naast dvdtjes ook een andere hobby
    Geld verzamelen!!!!
    Heeft er iemand nog dubbele eurotjes?
    Neem ze graag gratis en voor niks over

    Any way

    Het blijft tof om naar films te kijken
    Ik ga morgen naar Amsterdam
    ff kijken of daar nog iets te kopen valt

    Los Ballos.
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Demon
    Ik heb naast dvdtjes ook een andere hobby
    Geld verzamelen!!!!
    Heeft er iemand nog dubbele eurotjes?
    Neem ze graag gratis en voor niks over

    Los Ballos.
    en anders ik wel.... wil ze ook wel ruilen voor Zweedse postzegels ...

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •