De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.

Discussie: Chef!

  1. #1

    Standaard Chef!

    Yes! Eindelijk komt één van mijn favoriete comedyseries uit op DVD! "Chef!" met Lenny Henry.

    Release Information:
    Studio: Warner Home Video
    DVD Release Date: August 30, 2005
    Run Time: 582 minutes


    Edition Details:
    • Region 1 (U.S. and Canada only. This DVD will probably NOT be viewable in other countries.) Read more about DVD formats.
    • Color, Closed-captioned, Box set
    • Number of discs: 3
    • ASIN: B0009NSCTY



    Volgens Amazon.com op 30 augustus beschikbaar! Absolute must-have voor mij. Hier nog andere fans van deze kritische kok?

  2. #2

    Standaard

    De eerste serie of misschien wel de eerste 2 series waren erg leuk. Daarna werden de grappen wel een beetje eentonig.

  3. #3

    Standaard

    super vette coole serie
    past goed bij mijn beroep mag je 3 x raaien :wink:

    Ook een release op R2 ?

  4. #4

    Standaard

    Geweldige serie, wellicht dat ik m wel ga kopen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #5

    Standaard

    Oeh dit vind ik een geweldige serie 8) Die zal ik zeer zeker wel eens aanschaffen
    He moves without sound. Kills without emotion. Disappears without trace

  6. #6

    Standaard

    Ik heb vandaag de R2 Series 1 binnen gekregen van Chef!, maar heb moeten constateren dat in ieder geval in aflevering "The Big Cheese" de hele scene met het kopen van de "foute kaas" en de ontmoeting met de politie niet op de DVD staat (runningtime gaat wel gewoon door).

    Er zitten ook een aantal stops in de DVD, die lijken op laagwisselingen, maar ik dacht altijd dat een DVD maar max 2 lagen kan hebben (er zat al een stop in de 1e aflevering en ook in de 4e "Big Cheese", 7 afleveringen op 1 DVD).

    Plus ik kan geen contact informatie vinden, dus ik kan nu nergens heen met mijn klacht.

    Ik vind het belachelijk, "The Big Cheese" was 1 van mijn favo afleveringen.

    -Alex
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  7. #7

    Standaard

    Ow, dat is inderdaad minders ja. Je zou toch verwachten dat ze de afleveringen wel goed er op zouden zetten.
    He moves without sound. Kills without emotion. Disappears without trace

  8. #8

    Standaard

    Chef! is inderdaad een erg leuke serie..je kunt hem nog zien elke dag op SBS6. Vroeger heb ik de alle afleveringen gezien van de serie en het is zo geweldig als hij helemaal over de rooie raakt
    Wat is trouwens de prijs..?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor
    Ik heb vandaag de R2 Series 1 binnen gekregen van Chef!, maar heb moeten constateren dat in ieder geval in aflevering "The Big Cheese" de hele scene met het kopen van de "foute kaas" en de ontmoeting met de politie niet op de DVD staat (runningtime gaat wel gewoon door).

    Er zitten ook een aantal stops in de DVD, die lijken op laagwisselingen, maar ik dacht altijd dat een DVD maar max 2 lagen kan hebben (er zat al een stop in de 1e aflevering en ook in de 4e "Big Cheese", 7 afleveringen op 1 DVD).

    Plus ik kan geen contact informatie vinden, dus ik kan nu nergens heen met mijn klacht.

    Ik vind het belachelijk, "The Big Cheese" was 1 van mijn favo afleveringen.

    -Alex
    Ligt het messchien aan je dvd player , die heethoofd chef blackstock niet aankan ?
    Mess with the best, Die like the rest

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Crash Override
    Ligt het messchien aan je dvd player , die heethoofd chef blackstock niet aankan ?
    Nope, ik heb 2 DVD spelers en op beide hetzelfde.

    Ik heb een complaint gestuurd via de BBC-site, dus ik hoop snel iets te horen.

    Het moet wel een fout in the print zijn, want de weggelaten scene staat wel als foto bij de aparte episode deel van het menu...heel raar!

    -Alex
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  11. #11

    Standaard

    Chef! zal dan eindelijk ook op R2NL verschijnen, en dat zie ik graag gebeuren want dit is echt een hilarische serie

    04-10-2006 Chef - Seizoen 1 t/m 3 --> dvd-home.nl

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    Chef! zal dan eindelijk ook op R2NL verschijnen, en dat zie ik graag gebeuren want dit is echt een hilarische serie

    04-10-2006 Chef - Seizoen 1 t/m 3 --> dvd-home.nl
    Weet je misschien ook hoeveel ie ongeveer gaat kosten?

  13. #13

    Standaard

    nope, heb deze box nog nergens in voorbestelling zien staan. nog even geduld hebben denk ik

  14. #14

    Standaard

    42 euro

    En bij Play is hij nog goedkoper trouwens, heb hem daar gepre-orderd.

  15. #15

    Standaard

    valt mee qua prijs, maar ik verwacht dat er nog wel een paar euro's afgaan tegen de release-datum.

    weet iemand trouwens of de Christmas Special van Chef! ook in deze box zal zitten? (ik vraag het maar omdat die nogal vaak ontbreken bij BBC-series).

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    valt mee qua prijs, maar ik verwacht dat er nog wel een paar euro's afgaan tegen de release-datum.

    weet iemand trouwens of de Christmas Special van Chef! ook in deze box zal zitten? (ik vraag het maar omdat die nogal vaak ontbreken bij BBC-series).
    om mijn eigen vraag te beantwoorden: ja hij staat op de serie 1 dvd

    spijtige vaststelling: de ontbrekende scene van The Big Cheese mist op de R2NL dvd ook, jammer want ik vond dat ook een geweldige aflevering en zonder de belangrijkste scene is het een beetje een aflevering zonder inhoud geworden.

  17. #17

    Standaard

    vreemd genoeg zijn de R1 releases van BBC steeds completer en mooier afgewerkt dan wat hier te vinden is.

  18. #18

    Standaard

    nou, ik heb gisteren nietsvermoedend ook eens mijn Nederlandse versie van Chef in de speler gestopt. En ook voor mij een onaangename verrassing bij de aflevering "the big cheese". Is er hier al wat meer bekend over? Heeft de BBC al actie ondernomen om die fout te herstellen? De huidige aflevering slaat nergens meer op zonder die missende scene

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j_man
    nou, ik heb gisteren nietsvermoedend ook eens mijn Nederlandse versie van Chef in de speler gestopt. En ook voor mij een onaangename verrassing bij de aflevering "the big cheese". Is er hier al wat meer bekend over? Heeft de BBC al actie ondernomen om die fout te herstellen? De huidige aflevering slaat nergens meer op zonder die missende scene
    Idd het is net de belangrijkste scene die er niet opstaat, waardoor de hele aflevering waardeloos is. Ik denk niet dat je op een inruilactie of iets dergelijks moet rekenen, althans ik heb er nog niets van gehoord (en als ik me niet vergis is dezelfde fout terug te vinden op de R2UK versie, maar daar ben ik niet zeker van).

  20. #20

    Standaard

    Is er al meer bekend over de fout mbt the big cheese?

    Stond op het punt de box van alle drie de series te kopen, totdat ik over dit probleem las.
    You are free to do as we tell you!

  21. #21

    Standaard

    Ik heb geen idee of ze die fout ooit hersteld hebben, heb er in ieder geval nooit iets van vernomen dus vermoed ik dat de discs die nu in de winkel liggen het probleem nog altijd hebben.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •