De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Aankopen bij Fame.nl

    Hoe verlopen de bestellingen bij www.fame.nl?

  2. #2

    Standaard

    Net zoals FRS en Van Leest, zelfde moederbedrijf.

  3. #3

    Standaard

    Een tijdje terug heb ik daar iets besteld en ik kreeg het pas na een telefoontje naar de klantenservice.
    De keer daarvoor netzo.
    De cd`s waren van goede kwaliteit maar alles bijelkaar geen aanrader.

  4. #4

    Standaard

    Ik heb er 1 keer een cd besteld en dat duurde erg lang...
    Ik zou er persoonlijk eigenlijk niet meer bestellen.

    Goed, FRS is ook zo traag (zelfde moederbedrijf idd) en ik blijf daar ook bestellen... achja...

    Je kunt er dus in principe goed bestellen, maar verwacht geen snelle levering.
    Leave it on the doorstep and get the hell outta here...

  5. #5

    Standaard

    Waardeloze ervaring mee.
    Wilde een DVD van Neil Finn (7 worlds collide) bestellen voor mijn vrouw.
    Op 24-11-2005 besteld bij Fame.nl, levertijd 9 werkdagen volgens de website.
    Na 3 weken niets gehoord te hebben, de status van mijn bestelling op hun website is niet bijgewerkt, (natuurlijk wel direct op 24-11 de centjes van mijn creditcard afgeschreven, slimme jongens) gemaild naar het infocenter.
    Geen reactie per mail na een dag of 5, dus maar eens gebeld.
    Vriendelijke mevrouw aan de telefoon die verklaart dat het een weekje langer kan gaan duren omdat DVD niet meer op voorraad bij de leverancier is.
    Omdat ik vlak na kerst nog steeds niets hoor of zie, maar weer eens gebeld (want op mail geen antwoord), na twee dagen telefoontje terug met de mededeling dat de DVD helaas niet meer leverbaar is.
    Of ik mijn bankrekeningnummer kan doorgeven zodat ze het geld terug kunnen storten.
    Gelukkig is een weekje later het geld inderdaad teruggestort.
    Inmiddels bij play.com dezelfde DVD besteld, en die is (zoals gewoonlijk bij play) binnen een week in huis, een dag eerder zelfs dan ik het geld van fame terugheb!
    Inmiddels (5 feb 2006) staat bij Fame op de site de DVD van Finn nog steeds vermeld als leverbaar binnen 9 werkdagen.
    Prachtige service, ga zo door!
    Waarom steeds weer dezelfde fout maken als er zoveel keuze is?

  6. #6

    Standaard

    Had ik dit allemaal maar eerder gelezen .. heb net Life Of Brian er besteld

  7. #7

    Standaard

    Fame.nl is net zo goed/slecht als de andere internetonderdelen (FRS.nl en VanLeest.nl) van de Free Record Shop holding; dat wil zeggen: op website vermelde levertijden worden vaak met weken overschreden, traag uitleveren, laat en onvoldoende of geheel niet reageren op vragen gesteld via hun website, relatief veel produkten die op hun website te koop worden aangeboden kunnen uiteindelijk niet worden geleverd, artikelen die niet op voorraad zijn worden uit de winkels gehaald maar verkeren vaak in erbarmelijke staat, geld dat je nog tegoed hebt voor niet geleverde bestellingen daar moet je zelf veelal achteraan om het terug te ontvangen etc.

    Klachten indienen kan, maar het interesseert ze verder helemaal niks. Kortom, erg klantonvriendelijk, dus ik koop er niet meer.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    Had ik dit allemaal maar eerder gelezen .. heb net Life Of Brian er besteld

    Tot eergisteren niet eens een status toegekend gekregen... Vandaag hebben ze 'm geannuleerd

    Daar bestel ik dus nooit weer iets!

  9. #9

    Standaard

    Ik had er eerst drie dvd's besteld...alle 3 bleken ten onrechte op de site vermeld te staan, en toen werden ze geannuleerd. Dus ik denk ook nie dat het nut heeft om daar nog eens te bestellen...

  10. #10

    Standaard

    Ik heb daar ook iets besteld, maar die dvd stond met de verkeerde prijs op de site, dus ze hebben mijn order geannuleerd. Naar mijn mening was er niets mis met de prijs. Ik bestel daar dus ook nooit meer.

  11. #11

    Standaard

    Oud topic en online doen ze inmiddels niets meer, maar toch...

    Waarom staat er niet duidelijker op een DVD in hun winkel dat het een Regio 4-dvd is of dat er geen Nederlandse ondertitels (UK-versie) op zitten!? :x
    Als ze nou nog tussen andere niet-Regio-2-titels liggen had ik het wel gesnapt, maar niet hier.

    En ik woon al niet om de hoek, dus zou ik weer een treinretourtje moeten betalen om de dvd's terug te brengen. Aarggghh!! :x :x

  12. #12

    Standaard

    Wellicht is de engelse tekst achterop de hoes een eerste hint?

    Serieus, gewoon altijd de hoes even checken. Wordt 't meestal vanzelf duidelijk en bij twijfel gewoon even vragen...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiguelTegen Bekijk bericht
    Wellicht is de engelse tekst achterop de hoes een eerste hint?

    Serieus, gewoon altijd de hoes even checken. Wordt 't meestal vanzelf duidelijk en bij twijfel gewoon even vragen...
    Euhmja, films die je kent ga je toch niet nalezen?

    Voorbeeldje: Romeo & Juliet lag bij binnenkomst gelijk rechts in grote hoeveelheden. Hoe moet ik nu weten dat dit de UK-versie is zonder NL ondertiteling? Als er 1 exemplaar lag, ok.. en dan nog. Waarom meldt Fame dit niet ff met een sticker?

    Binnenkort maar in de verkoop via hier, want ze wilden hem ook niet per post terugontvangen :x

  14. #14

    Standaard

    Op de voorkant van een hoes staat altijd de leeftijdsaanduiding. Als je een Engels leeftijdsaanduiding op de hoes ziet staan is het altijd raadzaam om op de achterkant te kijken of er NL ondertiteling op staat.

    Bij Fame komen heel veel toeristen en buitenlanders. Die zijn dan niet geinteresseerd in NL ondertiteling. Niet dat Fame zich daarop moet profileren (het blijft een Nederlandse winkel in een Nederlandse stad), maar ik snap het wel. Zij zijn ook zo'n beetje de enigen die dat doen, volgens mij. Misschien Boudisque ook (en dat is ook Amsterdam).
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  15. #15

    Standaard

    Bestellen bij Free Record Shop en Co is bij mij nog nooit goed gegaan. Altijd weken te laat met leveren. Vaak daarna een melding dat het bestelde artikel niet meer leverbaar is.

    En als je dan wat krijgt ziet het eruit alsof het tweedehands is. Bekraste dvd's, vieze hoezen etc. Het ziet er altijd uit alsof ze het ergens uit een failliete winkel getrokken hebben. Als ik iets bij zo'n winkel op internet bestel verwacht ik snelle levering en gesealde items. Geen oude rotzooi van een ander! Alles wat ik tweedehands via amazon heb gekocht zag er altijd nog beter uit dan wat ik van de Free Record shop geleverd kreeg!

    Ik was gisteren overigens bij Fame en daar hadden ze hele stapels Ray liggen, maar dan wel de Rental Version! Dat lijkt me ook niet helemaal zuiver!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mischa Bekijk bericht
    Ik was gisteren overigens bij Fame en daar hadden ze hele stapels Ray liggen, maar dan wel de Rental Version! Dat lijkt me ook niet helemaal zuiver!
    Het gekke is zelfs dat 1 van de films waar ik het over heb ook aan de achterzijde heeft staan "Not for individual sale" oftewel een (ex?) rental.
    Zou een openbaar ministerie dit kunnen gebruiken? Iemand die zin heeft in een proefproces?

  17. #17

    Standaard

    Dat zijn volgens mij geen ex-rentals, maar van die ex-bundel dvd's, die je bijvoorbeeld gratis krijgt als je een dvd-speler koopt. De mediamarkt heeft die ook af en toe liggen. Maar die vragen daar meestal niet meer dan 3,99 voor. Als jij de volle mep voor zo'n schijfje hebt betaald, heb je volgens mij wel een case!

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mischa Bekijk bericht
    Dat zijn volgens mij geen ex-rentals, maar van die ex-bundel dvd's, die je bijvoorbeeld gratis krijgt als je een dvd-speler koopt. De mediamarkt heeft die ook af en toe liggen. Maar die vragen daar meestal niet meer dan 3,99 voor. Als jij de volle mep voor zo'n schijfje hebt betaald, heb je volgens mij wel een case!
    Nee, 'slechts' 5 euro. Maar dat lijkt nu weer best veel

  19. #19

    Standaard

    Heeft iemand al gehoord of de Fame internetshop opengaat? Ik vind het toch wel een beetje jammer dat er zo weinig webwinkels zijn met cd`s en dat het zo lang duurt.
    Laatst aangepast door Jan-Kees : 15-06-2007 om 19:43

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •