Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910
De resultaten 226 tot 245 van 245 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RogerWaters
    Pioneer, Fujitsu/Hitchati , Panasonic maken hun schermen allemaal zelf. dat zegt ook wel iets.
    Welke van de 3 zou jij kiezen (ongeacht de prijs) :wink:

  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RogerWaters
    Pioneer, Fujitsu/Hitchati , Panasonic maken hun schermen allemaal zelf. dat zegt ook wel iets.
    Welke van de 3 zou jij kiezen (ongeacht de prijs) :wink:
    De Fujitsu VHA 30 of VHA 40 serie is geen HD plasma maar een SD plasma maar staat zo een beetje bekend als de beste plasma money can buy. Nieuwste model kost zo'n 4000 euro. De Pioneers zitten met een prijs van 3000 er onder en de Panasonics heb je al vanaf 1800 euro.

    Ik heb zelf al een jaar een panasonic naar volle tevredenheid. Als de mijne morgen stuk gaat koop ik in Duitsland het 2 jaar oude Fujitsu model de VHA 30, die was het beste wat ik ooit op Plasmagebied heb gezien. Kost in Duitsland rond de 2000 euro, even zoeken.

  3. #228

    Standaard

    Wat ze je namelijk niet vertellen is dat hun 436 XDE model in 2006 (!) nog steeds last heeft van inbranden! Een absolute schande voor dit merk dat overigens alleen met dit model een misser heeft.
    Na ijlen bedoel je, de eerste 200 uur op helderheid 20 zetten en geen probleem.

    Pioneer XDE serie is absoluut de beste plasma van het moment.

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RogerWaters
    De Fujitsu VHA 30 of VHA 40 serie is geen HD plasma maar een SD plasma
    Geen idee wat een SD plasma is maar is deze dan wel optimaal voor Blue-Ray en HD-DVD Wat dat is eigenlijk de reden dat ik later zo'n TV wil kopen :wink:

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Bedankt voor je advies 8)

    Wat me opvalt is dat Sony/ Philips / Loewe niet in je rijtje staan

    Wat voor mij het belangrijkste is dat ik straks HD-DVD of Blue-Ray optimaal kan bekijken 8)
    Als je HD-DVD - Blueray optimaal wilt bekijken denk ik dat je 1080p nodig gaat hebben. Dan is de keuze heel beperkt. Er is momenteel een 37 inch Amoi, en Sharp heeft nieuwe 1080p schermen aangekondigd.

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philflow
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Bedankt voor je advies 8)

    Wat me opvalt is dat Sony/ Philips / Loewe niet in je rijtje staan

    Wat voor mij het belangrijkste is dat ik straks HD-DVD of Blue-Ray optimaal kan bekijken 8)
    Als je HD-DVD - Blueray optimaal wilt bekijken denk ik dat je 1080p nodig gaat hebben. Dan is de keuze heel beperkt. Er is momenteel een 37 inch Amoi, en Sharp heeft nieuwe 1080p schermen aangekondigd.
    De meeste hebben dus geen 1080p Dit is zeker een vereiste voor mij namelijk. Vindt het persoonlijk heel irritant als je ietst koopt en je weet dat het nieuwe medium niet optimaal presteerd op de TV

    Heb je prijsindicaties

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philflow
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Wat voor mij het belangrijkste is dat ik straks HD-DVD of Blue-Ray optimaal kan bekijken 8)
    Als je HD-DVD - Blueray optimaal wilt bekijken denk ik dat je 1080p nodig gaat hebben. Dan is de keuze heel beperkt. Er is momenteel een 37 inch Amoi, en Sharp heeft nieuwe 1080p schermen aangekondigd.
    De meeste hebben dus geen 1080p Dit is zeker een vereiste voor mij namelijk. Vindt het persoonlijk heel irritant als je ietst koopt en je weet dat het nieuwe medium niet optimaal presteerd op de TV

    Heb je prijsindicaties
    Amoi 37 inch 1799,- in duitsland
    Thread op hifi-forum: http://www.hifi-forum.de/index.php?a...ack=&sort=&z=1

    misschien kun je hem ook goedkoop in België halen want daar lijkt ie geimporteerd te worden http://www.spb.be/product/lcd-tv/LC37AF1E

    Van die sharp modellen weet ik geen prijzen, ik geloof wel dat ze er redelijk snel aankomen (2 maanden). maar zeker weet ik dat niet.

    Open deur natuurlijk, maar ik verwacht dat Sharp hogere kwaliteit zal zijn dan Amoi.

  8. #233

    Standaard

    Ziet er inderdaad mooi uit. Maar het is wel een LCD wat op dit forum door veel mensen wordt afgeraden.

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philflow
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Bedankt voor je advies 8)

    Wat me opvalt is dat Sony/ Philips / Loewe niet in je rijtje staan

    Wat voor mij het belangrijkste is dat ik straks HD-DVD of Blue-Ray optimaal kan bekijken 8)
    Als je HD-DVD - Blueray optimaal wilt bekijken denk ik dat je 1080p nodig gaat hebben. Dan is de keuze heel beperkt. Er is momenteel een 37 inch Amoi, en Sharp heeft nieuwe 1080p schermen aangekondigd.
    De meeste hebben dus geen 1080p Dit is zeker een vereiste voor mij namelijk. Vindt het persoonlijk heel irritant als je ietst koopt en je weet dat het nieuwe medium niet optimaal presteerd op de TV

    Heb je prijsindicaties

    ik heb slecht nieuws voor je.
    1. de ultieme prestaties bestaan niet bij tv's.
    2. morgen is er altijd iets beter en 3
    3. nederland volgt altijd 10 jaar later

    Kijk maar eens naar breedbeeld tv in nederland, dat is zo frustrerend slecht geregeld dat ik er soms over nadenk om met een pistool de Philipstoren binnen te rennen en mensen PHILIPS MISLEADS tegen de ramen te laten plakken....

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RogerWaters
    Kijk maar eens naar breedbeeld tv in nederland, dat is zo frustrerend slecht geregeld dat ik er soms over nadenk om met een pistool de Philipstoren binnen te rennen en mensen PHILIPS MISLEADS tegen de ramen te laten plakken....
    Volgens mij is zoiets al eens gebeurd

    Maar voor het medium blue-ray en HD-DVD is dat wel het maximum. Dit moet dus in de TV ook zo zijn vindt ik 8)

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Citaat Oorspronkelijk gepost door RogerWaters
    Kijk maar eens naar breedbeeld tv in nederland, dat is zo frustrerend slecht geregeld dat ik er soms over nadenk om met een pistool de Philipstoren binnen te rennen en mensen PHILIPS MISLEADS tegen de ramen te laten plakken....
    Volgens mij is zoiets al eens gebeurd
    oh, dus ik ben niet de enige die dit voornemen heeft :wink:

    Voor wat die concessies. Het beste beeld tot nu toe blijft CRT! Alleen dat heeft als nadeel dat het niet groot kan en niet aan de muur kan hangen. Maar plasma komt erg in de buurt als je aansluitingen en bron goed is. Dit is van enorm belang want CRT heeft de positieve eigenschap om foutjes niet duidelijk te maken maar Plasma is gnadenlos en versterkt elke fout!

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RogerWaters
    Het beste beeld tot nu toe blijft CRT! Alleen dat heeft als nadeel dat het niet groot kan en niet aan de muur kan hangen.
    Er is 2 jaar geleden iemand geweest die mensen had gegijzeld vanwege het uitbrengen van Breedbeeld TV'S!! Ongelofelijk maar waar.........

    Heb nu een zeer goede CRT.

    92cm Philips 36PW9527 Pixel Plus gecalibreert. Erg groot dus voor een CRT maar met 1 nadeel............ Niet geschikt voor Blue-Ray en HD-DVD


  13. #238

    Standaard

    Zeer netjes gedaan!

  14. #239

    Standaard

    Ik begrijp niet dat mensen tv's beoordelen op scherpte.

    net als het contrast staan (vanuit de fabriek) vrijwel alle tv's de scherpte en kleur veel te hoog ingesteld en zo hangen ze ook in de winkels.
    De klanten zien graag een fel kleurrijk scherp beeld , maar dit geeft geen natuurlijk plaatje en is bovendien erg vermoeiend.
    Dit is volgens mij ook de rede dat plasma door de meeste als natuurlijker en rustiger wordt ervaren.

    Ik heb mijn plasma afgesteld met "video essentials" en moest ook mijn scherpte onder de fabriekswaarde afstellen.

  15. #240

    Standaard

    Hoe zit het met het de eerste uren van een LCD?
    Moet je die ook op een betaalde stand zetten om bepaalde problemen te voorkomen?
    It's a Wonderful Digital Life

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroendendunnen
    Hoe zit het met het de eerste uren van een LCD?
    Moet je die ook op een betaalde stand zetten om bepaalde problemen te voorkomen?
    nee, is niet nodig. Een lcd kan nauwelijks inbranden (sommige mensen denken dat dit niet kan, maar het is wel degelijk mogelijk... ).

  17. #242

    Standaard

    Voor mij is er altijd nog maar een merk: Bang & Olufsen.
    Natuurlijk is het duur, en betaal je deels voor het design, maar hun techniek en beeldkwaliteit is werkelijk ongeevenaard. Om nog maar te zwijgen over de geluidskwaliteit.
    Daarnaast is de restwaarde van de apparatuur erg goed, en staat een dergelijk toestel een jaar of 10 in huis. Als je dan de kosten per jaar uitrekent, dan is het de investering dubbel en dwars waard.

  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door foley
    Voor mij is er altijd nog maar een merk: Bang & Olufsen.
    Natuurlijk is het duur, en betaal je deels voor het design, maar hun techniek en beeldkwaliteit is werkelijk ongeevenaard. Om nog maar te zwijgen over de geluidskwaliteit.
    Daarnaast is de restwaarde van de apparatuur erg goed, en staat een dergelijk toestel een jaar of 10 in huis. Als je dan de kosten per jaar uitrekent, dan is het de investering dubbel en dwars waard.
    de B&O CRT tv's zijn prima dingen. Toch zijn hun plasmas en lcd schermen niet beter dan de Pioneers/Panasonic plasmas of Sharp lcd's.
    We 3 keer zo duur.

  19. #244

    Standaard

    Ik heb gister de samsung ps-50p5h besteld voor 3100 na lang de pio en sam naast elkaar bekeken te hebben. Het grootste verschil zat 'm uiteindelijk in de prijs. Kwa beeldkwaliteit vind ik ze vrijwel niet te onderscheiden.

    Mocht dit een heel domme beslissing zijn dan hoor ik het graag dan kan ik 'm nog annuleren!!

    Hier nog een draadje:
    http://www.hifi-forum.de/viewthread-96-8182-1.html

  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bout
    Ik heb gister de samsung ps-50p5h besteld voor 3100 na lang de pio en sam naast elkaar bekeken te hebben. Het grootste verschil zat 'm uiteindelijk in de prijs. Kwa beeldkwaliteit vind ik ze vrijwel niet te onderscheiden.

    Mocht dit een heel domme beslissing zijn dan hoor ik het graag dan kan ik 'm nog annuleren!!

    Hier nog een draadje:
    http://www.hifi-forum.de/viewthread-96-8182-1.html
    de samsung heeft geen na ijl effect, daar heeft de pioneer 436 heeeel veel last van...

Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •