Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 245 worden weergegeven.
  1. #26
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pocket
    Volgens mij is het allemaal toch nog steeds erg experimeteel.
    Hmm, dat denk je nu vandaag de dag nog steeds ?

    Verkopers praten allemaal in hun eigen straatje, vergeet niet dat ze dat werk in hún belang doen, niet in het jouwe.
    Dat is absoluut waar maar daar heb je dit forum juist voor. :wink:
    Verders zijn ze er wel hoor die eerlijke verkopers, geloof me allene moet je wel weten waar je moet wezen.
    In ieder geval niet bij de grote ketens.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pocket
    Volgens mij is het allemaal toch nog steeds erg experimeteel.
    Hmm, dat denk je nu vandaag de dag nog steeds ?
    Het probleem is dat je pas iets over de levensduur van een produkt kan zeggen als het voldoende van verkocht zijn, en uit eindelijk gesneuveld zijn. "Lab"-testen geven wel een idee, maar zijn nooit 100% terug koppelbaar naar de praktijk.

    Eerlijke verkopers zijn moeilijk te herkennen, dat klopt zeer zeker.
    Ik mag wel zeggen dat ik zelf wel een eerlijke ben geweest voor meer dan 5 jaar, in de pc branche.
    Zeer regelmatig heb ik dan ook CRT moitoren aanbevolen boven LCD als ik merkte dat dat voor de toepassing de beste keus was, zoals foto en video.
    Een probleem dat ik als verkoper echter tegenkwam is, maar mijn zwager heeft een vriend die een systeembeheerder kent en die zegt dat ik minimaal ... moet hebben. En dan kun je als verkoper nog zo eerlijk zijn maar dan heb je geen schijn van kans.

    Feit blijft wel dat op dit moment er nog geen, of bijna geen hd uitzendingen zijn en veel verkopers / fabrikanten daardoor deze kreet nog te pas en onpas gebruiken, de klant kan het toch niet controleren lijken velen te denken.

  3. #28

    Standaard iemand info over beeldkwaliteid met normale kabel tv?

    Hey hallo,
    Ik zit er erg sterk aan te denken om (als me tv het begeeft waarschijnlijk) een plasma tv te kopen. Rede dat ik het nog niet echt durf is omdat het aanbod kwa digitale tv en HDTV uitzendingen erg weinig is. Ik heb wel gekeken voor digitale tv maar ik lees er te veel ramp verhalen over, wat ik erg jammer vind. "storingen, traag zappen, enz enz"
    ook zag ik bij de media markt dat een normale tv uitzending kijken op een plasma tv veel lelijker is als op een normale crt. Of is dit gewoon wennen? Kan iemand hier iets over vertellen?

    Bij de media markt staan een hoop Plasma tv's overigens, maar allemaal aangesloten op HDTV....Dus adem benemend mooi :P Maar na het overschakelen naar gewone tv had ik ineens twijvels. :x
    Het kan komen omdat het verschil erg groot is maar ik hoor het toch erg graag van mensen die het draaiend hebben.
    benieuw naar jullie reacties
    bye

  4. #29

    Standaard samsung plasma tv PS42D5S

    Hallo iedereen,

    heeft er iemand al ervaring met de PS42D5S plasma tv van samsung? Ik zag deze onlangs in Photo hall (België) aan de scherpe prijs van 1999 euro en ik vond het beeld subliem! In een andere winkel zag ik deze tv ook terwijl er gewone kabeltv op aangesloten was. ook dit was niet teleurstellend, wel niet zo fantastisch als de dvdkwaliteit natuurlijk, maar toch. Ik denk er sterk aan me deze tv aan te schaffen, ik twijfelde eerst nog om een sony lcd tv te kopen (KLV-L32M1), vond ik ook wel best mooi beeld, maar deze is niet HDTV ready en heeft geen pc ingang. Ik ben er nog steeds niet uit, wat denken jullie?

    http://www.sony.be/view/ShowProduct....ory=TVP+LCD+TV

    http://www.samsung.com/be-nl/product...tv/ps42d5s.asp

    Alvast bedankt voor jullie reacties!

    Alexbaby 8) 8) 8) xxxxx

  5. #30

    Standaard Re: samsung plasma tv PS42D5S

    Citaat Oorspronkelijk gepost door alexbaby866
    xxxxx


    wou je alleen maar hulp van de vrouwelijke forumleden hier? :wink:

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pocket
    Volgens mij is het allemaal toch nog steeds erg experimeteel.
    Hmm, dat denk je nu vandaag de dag nog steeds ?

    Verkopers praten allemaal in hun eigen straatje, vergeet niet dat ze dat werk in hún belang doen, niet in het jouwe.
    Dat is absoluut waar maar daar heb je dit forum juist voor. :wink:
    Verders zijn ze er wel hoor die eerlijke verkopers, geloof me allene moet je wel weten waar je moet wezen.
    In ieder geval niet bij de grote ketens.
    Dat geloof ik ook wel en als je al jaren bij een bepaalde kleine zaak komt waar ze je kennen dan ligt het natuurlijk ook geheel anders.
    Ik denk dan inderdaad aan van die snelle jongens bij de grotere zaken.
    Kocht ooit bij zo'n snelle jongen van de BCC mijn eerste PC. Bleek veel te duur achteraf en na 2 maanden ging de zaak kapot en lieten ze me er ijskoud mee zitten. Nu heb ik een klein zaakje hier waar ik inmiddels al jaren tot volle tevredenheid kom en waar ik ook goed advies krijg. Loop zelfs laatst binnen met een kapotte draadloze optische muis en wilde weer op een "staartje" over gaan. Lag in de werkplaats een hele mooie Microsoft optische muis. Vroeg aan de baas of hij die ook in voorraad had. Hij drukte de muis in mijn handen en zei "neem maar mee, 't is wel goed zo!" Zo kan het ook!

    Experimenteel? Ik weet het niet. Ik dacht dat je gewoon naar een winkel kon gaan en zo'n ding kopen. Hier lees ik dat je op van alles moet leten. Dat betekent dat als ik een plat scherm wil gaan kopen ik me in moet lezen. Pfff...hopen dat de CRT het nog een tijdje blijft doen dan hoef ik ook niet te gaan kiezen!

  7. #32

    Standaard

    Mijn beste ago,

    is het nooit bij je opgekomen dat ook vrouwen geïnteresseerd kunnen zijn in multimedia en dergelijke?

    Ik stuurde lieve kussen aan iedereen (overduidelijk mannelijke) leden van het forum

    Anyway, je mag best nog commentaar geven op mijn post.

    de groeten,

    alexbaby

  8. #33
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door alexbaby866
    Mijn beste ago,

    is het nooit bij je opgekomen dat ook vrouwen geïnteresseerd kunnen zijn in multimedia en dergelijke?

    Ik stuurde lieve kussen aan iedereen (overduidelijk mannelijke) leden van het forum

    Anyway, je mag best nog commentaar geven op mijn post.

    de groeten,

    alexbaby
    vrouwen moeten hier op dit forum een foto posten van zichzelf. staat in de algemene regels


    Leuk dat vrouwen ook dit spul leuk vinden...

  9. #34

    Standaard

    kijk, nu dit bekend is zullen de mannen hier pijlsnel een dame in nood willen helpen
    ik ben helaas geen plasmakenner

    wel heb ik je topic door mijn off-topic vervuiling (excuses) weer in de belangstelling gebracht, geen dank :wink:

    tip: maak je eigen draadje aan! dan valt het ook meer op, nu leest men er misschien overheen

  10. #35

    Standaard

    Nu ik me schuldig voel omdat ik u heb uitgemaakt voor man, heb ik op een Nederlandse site (kieskeurig.nl) vluchtig gekeken of ik wat prijsinformatie en reviews (weliswaar enigszins gekleurd omdat het van mensen zijn die het product net hebben aangeschaft en begrijpelijkerwijs nog met hun hoofd in de wolken zitten) kon vinden.

    Er is maar 1 review
    De prijs van 1999 lijkt me aan de hoge kant doch (zie link)

    http://www.kieskeurig.nl/nl/product....2570210033B747

  11. #36
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Voor alle duidelijkheid.
    Schermen met een relatief lage prijs presteren helaas ook matig.
    Nu geld natuurlijk altijd wel dat alle waar naar z,n geld is maar dit gaat zeker op bij dit soort schermen.
    Hiermee wil ik alleen maar zeggen om echt goed en rustig overal rond te kijken naar de verschillende schermen, ook dure die buiten je budget liggen zodat je kan zien wat er zoals mogelijk is.

  12. #37

    Standaard

    Bij plasma's geldt:

    Niet alle dure plasma's zijn van goede kwaliteit, maar een goede plasma kost wel veel geld.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Voor alle duidelijkheid.
    Schermen met een relatief lage prijs presteren helaas ook matig.
    Nu geld natuurlijk altijd wel dat alle waar naar z,n geld is maar dit gaat zeker op bij dit soort schermen.
    Vandaag nogmaals naar een Lcd gekeken van zo'n 6500 euro om te kijken of het niet aan mij lag. Maar nee, ook op deze locatie bleek het beeld ronduit slecht (naar mijn bescheide mening)

    Mijn zwager is in het bezit van een Beovision 7. Het tv signaal geeft een mooier beeld dan een dvd!!! Behalve bij The Incredibles. Dat was wel goed.
    Onlangs Meet the Fockers zitten kijken. Toen viel het me al op. Als iemand een arm bewoog in beeld had het scherm daar moeite mee. Vorige week Terminator 2: meer actie, nog meer problemen voor de tv.
    Vandaag naar een dealer gegaan: opmerking neergelegd en demo (!!!!) dvd gekeken met daarop oa Minority Report. Daarop stond een actiescene waarbij T. Cruise zijn wapen telkens moet herladen na het neerschieten van de bad guys. Wederom bagger beeld. De dealer heeft het verschillende keren terug gespoeld en zag wel wat ik bedoelde maar vond het wel meevallen....

    Een samenvatting: ik vraag me serieus af hoe duur een scherm is als het de prestaties van mijn 32 inch Loewe Aconda crt met QED scart kan evenaren.

    Een test van de B&O en de Loewe Spheros 37 Masterpiece. Toch niet de minste lcd's op deze aardkloot. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  14. #39
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Voor alle duidelijkheid.
    Schermen met een relatief lage prijs presteren helaas ook matig.
    Nu geld natuurlijk altijd wel dat alle waar naar z,n geld is maar dit gaat zeker op bij dit soort schermen.
    Vandaag nogmaals naar een Lcd gekeken van zo'n 6500 euro om te kijken of het niet aan mij lag. Maar nee, ook op deze locatie bleek het beeld ronduit slecht (naar mijn bescheide mening)

    Mijn zwager is in het bezit van een Beovision 7. Het tv signaal geeft een mooier beeld dan een dvd!!! Behalve bij The Incredibles. Dat was wel goed.
    Onlangs Meet the Fockers zitten kijken. Toen viel het me al op. Als iemand een arm bewoog in beeld had het scherm daar moeite mee. Vorige week Terminator 2: meer actie, nog meer problemen voor de tv.
    Vandaag naar een dealer gegaan: opmerking neergelegd en demo (!!!!) dvd gekeken met daarop oa Minority Report. Daarop stond een actiescene waarbij T. Cruise zijn wapen telkens moet herladen na het neerschieten van de bad guys. Wederom bagger beeld. De dealer heeft het verschillende keren terug gespoeld en zag wel wat ik bedoelde maar vond het wel meevallen....

    Een samenvatting: ik vraag me serieus af hoe duur een scherm is als het de prestaties van mijn 32 inch Loewe Aconda crt met QED scart kan evenaren.

    Een test van de B&O en de Loewe Spheros 37 Masterpiece. Toch niet de minste lcd's op deze aardkloot. :wink:
    Ik gebrijp helemaal wat je bedoel maar het kan aan diversen factoren hebben gelegen buiten het scherm om.
    Maar inderdaad, de "hoge" prijs is nog geen garantie natuurlijk.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Voor alle duidelijkheid.
    Schermen met een relatief lage prijs presteren helaas ook matig.
    Nu geld natuurlijk altijd wel dat alle waar naar z,n geld is maar dit gaat zeker op bij dit soort schermen.
    Vandaag nogmaals naar een Lcd gekeken van zo'n 6500 euro om te kijken of het niet aan mij lag. Maar nee, ook op deze locatie bleek het beeld ronduit slecht (naar mijn bescheide mening)

    Mijn zwager is in het bezit van een Beovision 7. Het tv signaal geeft een mooier beeld dan een dvd!!! Behalve bij The Incredibles. Dat was wel goed.
    Onlangs Meet the Fockers zitten kijken. Toen viel het me al op. Als iemand een arm bewoog in beeld had het scherm daar moeite mee. Vorige week Terminator 2: meer actie, nog meer problemen voor de tv.
    Vandaag naar een dealer gegaan: opmerking neergelegd en demo (!!!!) dvd gekeken met daarop oa Minority Report. Daarop stond een actiescene waarbij T. Cruise zijn wapen telkens moet herladen na het neerschieten van de bad guys. Wederom bagger beeld. De dealer heeft het verschillende keren terug gespoeld en zag wel wat ik bedoelde maar vond het wel meevallen....

    Een samenvatting: ik vraag me serieus af hoe duur een scherm is als het de prestaties van mijn 32 inch Loewe Aconda crt met QED scart kan evenaren.

    Een test van de B&O en de Loewe Spheros 37 Masterpiece. Toch niet de minste lcd's op deze aardkloot. :wink:
    Ik gebrijp helemaal wat je bedoel maar het kan aan diversen factoren hebben gelegen buiten het scherm om.
    Maar inderdaad, de "hoge" prijs is nog geen garantie natuurlijk.
    Welke factoren bedoel je dan? Ik heb diverse dvd's bekeken op verschillende tv's en bij beide was het gewone tv beeld wel goed.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  16. #41

    Standaard

    ik ben verre van een beeldexpert, maar als het tvsignaal wel goed is maar dvd niet lijkt me er iets mis in wellicht de setup van de TV. Omdat het bij de dealer ook het geval was ligt dus niet aan de DVDspeler.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    ik ben verre van een beeldexpert, maar als het tvsignaal wel goed is maar dvd niet lijkt me er iets mis in wellicht de setup van de TV. Omdat het bij de dealer ook het geval was ligt dus niet aan de DVDspeler.
    Ik weet het niet. Misschien om tv geen digitaal signaal. Slaat misschien nergens op maar ik heb daar ook geen verstand van. Ik zie alleen wat ik zie. :wink:

    Wat betreft die setup: Die B&O heeft niet zoveel zaken te setuppen. Niet zoals veel andere merken dat hebben met digitale verbeteringen. Dat strookt niet zo met het B&O principe. Bij de Avant bijvoorbeeld kon je vrijwel niets instellen. Dat deed de tv zelf.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #43

    Standaard

    Alexbaby866

    Ik heb die tv (Samsung PS42D5S) nu zo'n maand thuis staan en ik moet zeggen: subliem. Prachtige beeld en geluidskwaliteit. Ook het beeld van de kabel valt reuzegoed mee. DVD is natuurlijk fantastisch.

    TV is ook heel erg gebruiksvriendelijk, design is super. Daarbovenop ook nog verkrijgbaar voor een leuke prijs.

    PM maar als je er nog meer wil over weten.

  19. #44

    Standaard

    Dear Ago,

    bedankt voor je post Wat de prijs betreft: 1999 is, vergeleken met de andere prijzen voor plasma's echt niet zo duur (misschien is het in Nederland goedkoper). Bedankt voor die link naar kieskeurig. Ben er nog steeds niet uit, ik zal nog wat verder moeten vergelijken en nog eens gaan rondkijken in de verschillende winkels. Als ik het zo hoor, zijn er bij jullie wel veel meer winkelketens dan hier bij ons, jammer! 8) 8)

    Voor een foto 8) 8)

    www.high.be/alexbaby

    de groeten

    alexbaby... zou ik?.... wel ja! xxx[/img]

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door alexbaby866
    Dear Ago,

    bedankt voor je post Wat de prijs betreft: 1999 is, vergeleken met de andere prijzen voor plasma's echt niet zo duur (misschien is het in Nederland goedkoper). Bedankt voor die link naar kieskeurig. Ben er nog steeds niet uit, ik zal nog wat verder moeten vergelijken en nog eens gaan rondkijken in de verschillende winkels. Als ik het zo hoor, zijn er bij jullie wel veel meer winkelketens dan hier bij ons, jammer! 8) 8)

    Voor een foto 8) 8)

    www.high.be/alexbaby

    de groeten

    alexbaby... zou ik?.... wel ja! xxx[/img]
    Leuk Ago en Alexbaby866 het eerste dvd.nl/forum stel...
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  21. #46
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck

    Leuk Ago en Alexbaby866 het eerste dvd.nl/forum stel...
    Nee......ze zouden niet het eerste stel zijn.
    Ik meen zelfs dat het eerste dvd.nl stel ook getrouwd is inmiddels.

    Hoe dan ook, leuke meid Alexandra. :wink:

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck

    Leuk Ago en Alexbaby866 het eerste dvd.nl/forum stel...
    Nee......ze zouden niet het eerste stel zijn.
    Ik meen zelfs dat het eerste dvd.nl stel ook getrouwd is inmiddels.

    Hoe dan ook, leuke meid Alexandra. :wink:
    Haha, dames die van HT houden hebben een streepje voor hè, Johan? :wink:

  23. #48
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago

    Haha, dames die van HT houden hebben een streepje voor hè, Johan? :wink:
    Bij mij wel in ieder geval.


    Wil ook wel een plaatje van mezelf plaatsen maar vrees dat niemand die wil zien.

  24. #49

    Standaard

    Hoezo? Dames zijn dol op stoere brandweermannen :P

  25. #50
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago
    Hoezo? Dames zijn dol op stoere brandweermannen :P
    Daar heb ik inderdaad wel een actie foto van waarop ik te zien ben, foto van vorige week zaterdag en dus recent.

Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •