Pagina 30 van 34 EersteEerste ... 20262728293031323334 LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 850 worden weergegeven.

Discussie: Wat lees je nu?

  1. #726

    Standaard

    Ben al een tijdje bezig in 'Harry Potter And The Prisoner Of Azkaban'

    Imo, een van de beste boeken uit de reeks, en de verfilming is nog steeds de beste.

  2. #727

  3. #728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Hoe is hij tot nu toe? Ben van plan om hem ook te gaan kopen.

    Lees zelf:
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  4. #729

    Standaard

    Heb de eerste 50 bladzijden nu gelezen, die waren prima maar nog wel echt een inleiding, maar dat is ook wel logisch in een boek van bijna 900blz. Is trouwens het eerste boek van King dat ik in het engels lees, dat bevalt me ook prima!

  5. #730

    Standaard

    Mooie tip, ik heb Under the Dome ook besteld. King lezen in het engels is geweldig, tot nu It en The Stand in het engels gelezen en dat voegt toch net iets extra's toe.

    Ik ben nog bezig in een aantal boeken, die ik om en nabij weer oppak, niks wat me aanspoort om door te lezen (oa een boek over Zen, een Star Wars paperback - De Beproeving van Prinses Leia) en ik ben nog van plan om een Freddy Mercury biografie op te pakken (het boekwerk waarin ook de cd's en dvd's zitten, de zogenaamde Solo Collection).

    Daarnaast zijn er nog biografieën onderweg die ik voor een prikkie in de uitverkoop heb kunnen scoren (op Amazon) van Queen (de popgroep, niet de engelse Bea) en van David Hasselhoff (die kon ik niet laten liggen )
    Send a maniac to catch a maniac...

  6. #731

    Standaard

    Laatst aangepast door Filmfan Leroy : 29-12-2009 om 16:52

  7. #732
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmfan Leroy Bekijk bericht
    Je plaatje doet het niet.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  8. #733

  9. #734

    Standaard

    Hmz, haal het plaatje maar weer weg!

  10. #735

    Standaard

    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  11. #736

    Standaard

    The curious incident of the dog in the night-time is trouwens ook een hele leuk van Mark Haddon

  12. #737

    Standaard

    Dat boek heb ik eerder al eens gelezen. Inderdaad een heel leuk boek en ook de reden waarom ik nu deze lees. Tot nu toe (blz 60) bevalt ook dit boek me zeer goed.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  13. #738

    Standaard

    Waar halen jullie de tijd vandaan om, naast het film kijken, ook nog zoveel boeken te lezen?
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  14. #739

    Standaard

    Waar halen jullie de tijd vandaan om, naast het film kijken, ook nog zoveel boeken te lezen?
    Met boeken zoals Zomerhitte (of andere boekenweek geschenken of boeken van nederland leest zoals Oeroeg en Twee vrouwen) ben je zo klaar hoor, ach en al zou je maar één uurtje per dag lezen dan heb je een boek zo uit.

  15. #740

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmfan Leroy Bekijk bericht
    Met boeken zoals Zomerhitte (of andere boekenweek geschenken of boeken van nederland leest zoals Oeroeg en Twee vrouwen) ben je zo klaar hoor, ach en al zou je maar één uurtje per dag lezen dan heb je een boek zo uit.
    Ja, das waar. Maar die boeken zijn niet zo dik. Met zo'n pil van Stephen King ben je wel ff zoet.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  16. #741

    Standaard

    Ja, das waar. Maar die boeken zijn niet zo dik. Met zo'n pil van Stephen King ben je wel ff zoet.
    Dat kan, daar begin ik over een aantal jaren als ik mijn studie heb afgerond. Mijn dikste boek tot nu toe is Het Laatste Jurylid van John Grisham (370 ong), dat viel wel mee. Gewoon de tijd ervoor nemen. Bij jezelf denken: Oké nu ga ik lezen.

    Alvast veel leesplezier in het nieuwe jaar, en de beste filmwensen

  17. #742
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Momenteel ben ik onder meer bezig in dit boek:

    Failed States - Noam Chomsky
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  18. #743

    Standaard

    Leven en Lot - Vasili Grossman
    Met dit boek probeerde de schrijver Tolstoj's Oorlog en Vrede te evenaren en qua vorm lijkt het boek van Grossman er ook behoorlijk op.
    Dit betekent ongeveer 900 pagina's worstelen met door elkaar lopende verhaallijnen, personages die uitgebreid aan bod komen en daarna "gewoon" verdwijnen, filosofische bespiegelingen, dezelfde Russen die met verschillende namen aangesproken worden (vadersnaam, familienaam, koosnaam).
    Hierdoor is het moeilijk de consistentie te ontdekken in het verhaal dat zich afspeelt in de Sovjet-Unie tijdens de slag bij Stalingrad.

    Omdat dit boek in de jaren zestig werd gearresteerd (Grossmans eigen woorden) betekende het veel voor de populariteit. Als historische roman is Leven en Lot ijzersterk, het leven in een totalitaire staat is uitstekend uitgewerkt. De meeste personages zijn interessant en maken geloofwaardige ontwikkelingen door, maar het blijft moeilijk met ze te identiciferen.
    Als roman is Leven en Lot een verschrikkelijk taaie pil, en daarmee evenaart Grossman inderdaad Tolstoj.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  19. #744

    Standaard

    Momenteel deze:

    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  20. #745

    Standaard

    Vorige week begonnen met:

    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  21. #746

    Standaard

    Duizend Schitterende Zonnen van Khaled Hosseini

    Ik vond zijn 'De Vliegeraar' echt verbazingwekkend goed. Momenteel zit ik op p. 178 van 'Duizend Schitterende Zonnen' maar ik ben niet echt onder de indruk, het is gewoon geen boek dat aangenaam leest.

  22. #747

    Standaard

    Hier had ik nog een keer goesting in:

    Lekkere nostalgie...


  23. #748

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Menno Hagendoorn Bekijk bericht
    Momenteel deze:

    Is dat The Strain? Ken namelijk geen andere boeken van Guillermo & Chuck. Beetje maffe vertaling weer dan... Ook wel typisch, mensen hier hebben vaak schijt aan ondertitels, maar lezen wel de nederlandse vertaling ipv de originele taal

  24. #749

    Standaard

    Nu bezig met:



    ben bij pag. 100 ofzo, alleen al een tijdje niet meer gelezen door toetsweek
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  25. #750

    Standaard

    Verjaardagsbuit:
    Het aanzien van 2009
    Sigmund - pillen, praten en patienten
    De oorlogsdagboeken van Louis Barthas 1914-1918
    Simon Kuper/Stefan Szymanski - Dure spitsen scoren niet
    Adam Zamoyski - Napoleons fatale veldtocht naar Moskou & De ondergang van Napoleon en het congres van Wenen.

    Dus als ik de komende tijd wat minder op het forum ben...
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

Pagina 30 van 34 EersteEerste ... 20262728293031323334 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •