Pagina 14 van 34 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 850 worden weergegeven.

Discussie: Wat lees je nu?

  1. #326

    Standaard

    Ik ben net begonnen aan Vernon God Little. Ben nog niet zo ver, kan er dus niet al te veel over zeggen.

  2. #327

    Standaard

    Deze dus...
    Gaat hard, al weer op pagina 100-nog-wat...


  3. #328

    Standaard

    pas gelezen: komt een vrouw bij de dokter / de hobbit

    ben nu de in de ban van de ring aan het lezen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #329

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    ben nu de in de ban van de ring aan het lezen!
    Ik ook!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  5. #330

    Standaard

    Ben nu in Juvenalis Dilemma aan het lezen. Heb met sinterklaas Delta Deceptie gekregen, het 4de boek van Dan Brown. Maar wil eerst Juvenalis Dilemma lezen voor ik daar in begin.
    Ben nu op een derde van het boek en vind ook dit weer een leuk en spannend verhaal!
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  6. #331

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    ben nu de in de ban van de ring aan het lezen!
    Ik ook!
    ook voor de derde keer inmiddels :wink:
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved
    Ik ben net begonnen aan Vernon God Little. Ben nog niet zo ver, kan er dus niet al te veel over zeggen.
    Die heb ik afgelopen zomer gelezen. Naar mijn idee een tof boek met een leuk verhaal en een 'hippe' Amerikaanse schrijfstijl. DBC Pierre bevalt me wel.

    Ik ben zelf aan het schipperen tussen een stapel boeken over mijn scriptie (rondom het thema ontstaan staat Israel), In Europa van Geert Mak en voor tussendoor de Zwarte met het Witte Hart van Arthur Japin.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  8. #333

    Standaard



    Tsja, tsja, tsja... Het is allemaal wel erg dramatisch wat de hoofdpersonen allemaal overkomt. Tot op het irritante af...

  9. #334

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    ben nu de in de ban van de ring aan het lezen!
    Ik ook!
    ook voor de derde keer inmiddels :wink:
    Hey, hier ook! 8)
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  10. #335

  11. #336

    Standaard

    Ik ben inmiddels begonnen in Alain de Boiton's architectuur van het geluk (over hoe gebouwen je gemoedstoestand kunnen beinvloeden).
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  12. #337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    pas gelezen: komt een vrouw bij de dokter / de hobbit

    ben nu de in de ban van de ring aan het lezen!
    Die vrouw bij de dokter niet, maar de Hobbit begon ik mee in de kerstvakantie en nu ben ik een end op dreef.
    Ondertussen iets van de 18e (?) keer dat ik ze lees en de 2e keer dat ik het in het Engels lees.

    Blijft toch erg prachtig.

    Enne, bij de Hobbit zat ik wel steeds te denken hoe Peter Jackson dat nou weer zou moeten verfilmen.
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  13. #338

  14. #339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Inmiddels begonnen aan deze:

    daar ben ik heel erg benieuwd naar, laat je even weten hoe hij is als je hem uit hebt? .

  15. #340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Inmiddels begonnen aan deze:

    daar ben ik heel erg benieuwd naar, laat je even weten hoe hij is als je hem uit hebt? .
    Wat denk je? Ik *woon* zowat in deze thread!
    Maar euh, als ik hem uitheb zal ik mijn review van crimezone.nl hier wel ff copieren! Zo ben ik dan ook weer!!!

  16. #341

    Standaard

    Ik ben momenteel in 2 boeken bezig:

    - Bogart - biografie van Humphrey Bogart, geschreven door AM Sperber & Eric Lax

    - By Myself and Then Some - biografie van Lauren Bacall

    Beide boeken voor een prikje gekocht op ebay en vermits ze een beetje in elkaar overgaan toch maar in allebei tegelijk begonnen

  17. #342

    Standaard

    Laat me raden: je houdt van biografieen?

  18. #343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Inmiddels begonnen aan deze:

    Een maand later, nu, op driekwart.
    Een definitief oordeel komt als het boek uit is, maar alvast een schot voor de boeg: dit is toch niet de King waar ik van hou. Ik zou deze willen scharen onder zijn hokje "surrealisme" waar bijvoorbeeld ook "Desperation" en "Insomnia" in verblijven: veel gebeurt in dromen en in gedachten van de hoofdpersoon Lisey.
    Ik houd toch meer van de Kings waarin minder wordt "gezweefd" en meer *echte* enge dingen gebeuren.

    Maar, nogmaals. Nog een week of zo en dan issie uit en dan volgt een definitief oordeel!

  19. #344

    Standaard

    Weet iemand waar ik het boek The Catcher in the Rye van J.D. Salinger in het Nederlands kan kopen? Ik vind alleen maar de engelse versie, maar er is toch ook wel een NL versie van zo'n beroemd boek?

    Alvast bedankt.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  20. #345

    Standaard

    Ik heb net van Raymond E. Feist het boek "De Saga van de Duistere Oorlog": Deel 2 Reis door de Nacht gelezen.
    Jammer dat die net zoals de vorige delen vrij dun was, en binnen 24 uur uit was.

    Nu ben ik begonnen in Lied van IJs en Vuur, deel 4: Een Feestmaal voor de Kraaien van George R. R. Martin. Deze is gelukkig wat dikker en heb ik wel wat langer werk mee.

    Wat erger ik me trouwens altijd aan uitgevers die op eens het uiterlijk/formaat van een serie veranderen. Nu ook weer met de serie van Lied van IJs en Vuur. De eerste 4 delen zijn hetzelfde, het 5de boek is opeens met een losse "sleeve" om de hard cover en het boek is groter (langer/breder). Bah.

  21. #346

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus
    Weet iemand waar ik het boek The Catcher in the Rye van J.D. Salinger in het Nederlands kan kopen? Ik vind alleen maar de engelse versie, maar er is toch ook wel een NL versie van zo'n beroemd boek?

    Alvast bedankt.
    Bol.com:
    http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...AY1ZoMF9_Ditg= en dan zoeken op Salinger.

  22. #347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus
    Weet iemand waar ik het boek The Catcher in the Rye van J.D. Salinger in het Nederlands kan kopen? Ik vind alleen maar de engelse versie, maar er is toch ook wel een NL versie van zo'n beroemd boek?

    Alvast bedankt.
    Bol.com:
    http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...AY1ZoMF9_Ditg= en dan zoeken op Salinger.
    Heb deze vorige week nog bij Donner (Rotterdam) gekocht (NL titel is trouwens 'De vanger in het graan'), stonden er een stuk of 3. Heb 'em in een ruk uitgelezen

  23. #348

    Standaard

    Hé, bedankt. Ik wist de nederlandse titel niet, maar nu kan ik 'm gewoon vinden!
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  24. #349

    Standaard

    Heb ''Generation Kill'' van Evan Wright bijna uit, Engelstalig boek over de 2de Golfoorlog. De Recon Marines, verkenningmariniers van de Amerikaanse Marine, worden als speerpunt voor de aanval in Irak gebruikt. De schrijver (van Rolling Stone) lift een ruime maand met ze mee en verhaalt over wat ze allemaal meemaken.
    Ronduit geweldig dit boek, vertelt niet alleen over de strijd maar ook de achtergrond van de jongemannen van 2de peloton, B-company. Daarnaast wordt diep ingegaan over hoe zij over de oorlog denken en hoe dit wordt beinvloedt naarmate de oorlog vordert en er steeds meer burgerslachtoffers vallen.
    Een aanrader dit boek! 9,0/10,0
    Somebody once wrote: "Hell is the impossibility of reason." That's what this place feels like. Hell. (Chris Taylor - Platoon)

  25. #350

    Standaard

    Deze uit:



    En nu begonnen in deze:



    In de loop van de week review ik nog even de King...

Pagina 14 van 34 EersteEerste ... 410111213141516171824 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •