Pagina 2 van 34 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 850 worden weergegeven.

Discussie: Wat lees je nu?

  1. #26

    Standaard

    Na drie boeken van Dan Brown maar weer eens wat anders gaan lezen.
    De tour van '80 van Mart Smeets, erg fijn als je aan het fietsen bent.
    en momenteel De ondergang van de Batavia van Mike Dash.
    De engelse pocket van the half blood prince komt pas volgend jaar uit dus volgend jaar ben ik daar in bezig :wink:

  2. #27

    Standaard

    Ik ben bezig met het boek 11 september, de aanval, de mensen, hun verhaal. Af en toe krijg ik een brok in mijn keel. Staan namelijk ook verhalen in van mensen die in de toren waren toen het vliegtuig er in vloog. 1 man vertelde dat hij de mensen zag zitten in het vliegtuig. Dus af en toe maar weg leggen en er niet te veel over nadenken.

  3. #28

    Standaard

    "De Supervisor" heb ik net uit, mooi geschreven...net niet spannend genoeg.


  4. #29

    Standaard

    Vakantietijd = leestijd. Ik ben op een week tijd 2/3 in de eerste prequel "Een nieuw begin" van Robert Jordan's Rad Des Tijds-saga gevorderd.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Vakantietijd = leestijd. Ik ben op een week tijd 2/3 in de eerste prequel "Een nieuw begin" van Robert Jordan's Rad Des Tijds-saga gevorderd.
    Werner, is dit "Fantasy" ?!?

  6. #31

    Standaard

    Ik heb net Nobody true van James Herbert uit echt weer serieus zieke elementen in dat boek. erg te gek.
    Volgende wordt Neverwhere van Neil Gaiman

    @ Werner: Wheel of time is te gek in oktober komt deel 11 in het engels uit (heb ze ook in het engels gelezen)
    Saffy - 'I thought they didn't let people with drug convictions into America.'
    Patsy - 'It's not so much a conviction, darling. It's more of a strong belief.'

  7. #32

    Standaard

    Implementing RAID configurations on Microsoft Windows 2003 server.

    Woah ik wil wel eens werken op een nieuwe RAID-0+1 server 2003 8)
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Implementing RAID configurations on Microsoft Windows 2003 server.

    Woah ik wil wel eens werken op een nieuwe RAID-0+1 server 2003 8)
    Heb jij nog interesse in documentatie (incl. CD's) van Microsoft's MSCE (?) over Windows NT Server? Staan bij mij in de kast, maar ik doe er geen reet mee...

  9. #34

    Standaard

    Binnenkort maar eens beginnen met de Harry Potter boeken (staan er al een tijdje) en vervolgens De Taal Der Stenen 1.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  10. #35

    Standaard

    Taal der Stenen? Wat is dat? Fantasy ook?

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Binnenkort maar eens beginnen met de Harry Potter boeken (staan er al een tijdje) en vervolgens De Taal Der Stenen 1.
    Die laatste zag ik laatst staan bij de ECI. Leek me (weer) zo'n LOTR-rip off... Dus laten staan.
    Maar euh, laat hier maar weten of ik dat terecht heb gedaan!

  12. #37

    Standaard

    Ik zit halverwege "De joodse messias" van Grunberg. Vanaf morgenavond vakantie, dus dan zal het sneller gaan dan de afgelopen tijd.
    Tussendoor nog het verhaal van Anne Frank gelezen, zoals dat door Miep Gies is ervaren destijds. De titel weet ik niet meer precies, maar heeft toch nog wat nieuwe feitjes aan het licht gebracht. En voor 5,- een boekje dat je in een dag uitleest is ook wel eens lekker

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark de Jong
    Binnenkort maar eens beginnen met de Harry Potter boeken (staan er al een tijdje) en vervolgens De Taal Der Stenen 1.
    Die laatste zag ik laatst staan bij de ECI. Leek me (weer) zo'n LOTR-rip off... Dus laten staan.
    Maar euh, laat hier maar weten of ik dat terecht heb gedaan!
    Het schijnt toch een van de betere boeken te zijn weer. Wel een beetje LOTR-achtig volgens mij ja, maar dat mag de pret niet drukken. Snel maar eens aan gaan beginnen.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  14. #39
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Rond de kerst moet mijn boek zo'n beetje klaar zijn Jippie kay yee!

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Rond de kerst moet mijn boek zo'n beetje klaar zijn Jippie kay yee!
    Toevallig over een man die zo rond de kerst zijn vrouw op gaat halen in een groot kantoorgebouw, ff naar de wc gaat en dan ontdekt dat alle anderen gegijzeld zijn door terroristen olv ene H. Gruber? :wink:

    Nee, ff serieus: waar gaat het boek over ?

  16. #41

    Standaard

    Het boek wat ik aant lezen ben heb ik bij m'n moeder vandaan gehaald...zij had een stapel boeken gekregen namelijk. Het verhaal gaat over een paar boeren die vermoord worden. Dit stond op de achterkant en leek me wel spannend......ben de titel ff vergeten.

  17. #42

    Standaard

    Nog Ludlum liefhebbers hier?!?

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door link1986
    Het boek wat ik aant lezen ben heb ik bij m'n moeder vandaan gehaald...zij had een stapel boeken gekregen namelijk. Het verhaal gaat over een paar boeren die vermoord worden. Dit stond op de achterkant en leek me wel spannend......ben de titel ff vergeten.
    Titel: Moordenaar zonder gezicht.


    Inhoudsbeschrijving
    Inspecteur Kurt Wallander is bezig de dubbele moord op een ouder boerenechtpaar te onderzoeken, een moord die de politie van Ystad omschrijft als ‘een menselijk slachthuis’. Hij ontdekt dat er politiek-maatschappelijk gevoelige kanten aan de zaak zitten. Omdat er vermoedens leven dat buitenlandse vluchtelingen bij de moord betrokken zijn, probeert Wallander zijn onderzoek angstvallig buiten de publiciteit te houden. Tevergeefs. Vanaf dat moment beginnen tegenstanders van de Zweedse asielpolitiek het onderzoek op hoog niveau te manipuleren.

  19. #44

    Standaard

    Harry Potter in het Engels
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  20. #45

    Standaard

    ik lees nu dit topic
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  21. #46
    Erwin_W
    Guest

    Standaard

    PlayTimes van www.PlayImaginative.com


  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    ik lees nu dit topic
    Vet man! Zware kost! Literatuur!

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    ik lees nu dit topic
    Vet man! Zware kost! Literatuur!
    nogal ja! ik denk ook dat ik het maar laat zitten om verder te lezen, veels te moeilijk voor mij...
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  24. #49

    Standaard

    Ik ben opnieuw The Witching Hour van Anne Rice aan het lezen, maar ik heb er wel spijt van aangezien het een behoorlijk dikke pil is en ik beter de andere tig boeken die ik nog niet gelezen heb, had kunnen pakken.

  25. #50
    Graven
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved
    Ik ben opnieuw The Witching Hour van Anne Rice aan het lezen, maar ik heb er wel spijt van aangezien het een behoorlijk dikke pil is en ik beter de andere tig boeken die ik nog niet gelezen heb, had kunnen pakken.
    Het mooie van boeken is dat ze blijven liggen (of staan).

    Ik ben weer een keer de foundation trilogy aan het lezen (alle 7 boeken)

Pagina 2 van 34 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •