Pagina 3 van 34 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 850 worden weergegeven.

Discussie: Wat lees je nu?

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Graven
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved
    Ik ben opnieuw The Witching Hour van Anne Rice aan het lezen, maar ik heb er wel spijt van aangezien het een behoorlijk dikke pil is en ik beter de andere tig boeken die ik nog niet gelezen heb, had kunnen pakken.
    Het mooie van boeken is dat ze blijven liggen (of staan).

    Ik ben weer een keer de foundation trilogy aan het lezen (alle 7 boeken)
    Ja je moet er net zin in hebben. Ik heb bijv. nog wat van Paul Auster staan maar daar had ik even geen zin in.

  2. #52
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim k
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Rond de kerst moet mijn boek zo'n beetje klaar zijn Jippie kay yee!
    Toevallig over een man die zo rond de kerst zijn vrouw op gaat halen in een groot kantoorgebouw, ff naar de wc gaat en dan ontdekt dat alle anderen gegijzeld zijn door terroristen olv ene H. Gruber? :wink:

    Nee, ff serieus: waar gaat het boek over ?

    Ja en dan donder een of andere Jan of liever gezegd 'Roy' een of andere Hans met baard uit die flat :wink: Maar effe serieus:

    Het boek gaat over een jongen die Thomas Miller heet, en hij woont in de wereld die Gadi heet, in de stad Rafta. Op een nacht ziet hij een of andere lichtflits aan de hemel en hij vind op de plek van het licht een deel van een steen met een tekst erop. Dan gaat hij op reis door Gadi om de 4 delen bij elkaar te zoeken. Hij krijgt gezelschap van een stel andere personen en met z'n 4en trekken ze door Gadi op het Tablet heel te maken. Maar zoals altijd is er ook een bad guy en die was dus eerst de eigenaar vna die steen, en hij probeert hun tegen te werken etc etc.

    Ben nu bij hoofdstuk 8 8)

  3. #53

    Standaard

    Ik lees nu het boek 'De Zwarte Met Het Witte Hart' van Arthur Japin.

  4. #54

    Standaard

    Toch nog een beetje in de filmstemming, ben ik net begonnen in "Heart of darkness" van Joseph Conrad.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim k
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Rond de kerst moet mijn boek zo'n beetje klaar zijn Jippie kay yee!
    Toevallig over een man die zo rond de kerst zijn vrouw op gaat halen in een groot kantoorgebouw, ff naar de wc gaat en dan ontdekt dat alle anderen gegijzeld zijn door terroristen olv ene H. Gruber? :wink:

    Nee, ff serieus: waar gaat het boek over ?

    Ja en dan donder een of andere Jan of liever gezegd 'Roy' een of andere Hans met baard uit die flat :wink: Maar effe serieus:

    Het boek gaat over een jongen die Thomas Miller heet, en hij woont in de wereld die Gadi heet, in de stad Rafta. Op een nacht ziet hij een of andere lichtflits aan de hemel en hij vind op de plek van het licht een deel van een steen met een tekst erop. Dan gaat hij op reis door Gadi om de 4 delen bij elkaar te zoeken. Hij krijgt gezelschap van een stel andere personen en met z'n 4en trekken ze door Gadi op het Tablet heel te maken. Maar zoals altijd is er ook een bad guy en die was dus eerst de eigenaar vna die steen, en hij probeert hun tegen te werken etc etc.

    Ben nu bij hoofdstuk 8 8)
    Kijk ik ben niet zo van de fictie, maar een naam als Thomas Miller vind ik iig goed gekozen. Het is een naam die pakt en lekker klinkt. Het zou natuurlijk mooi zijn als ze op het NOS-journaal spreken over de avonturen van Thomas Miller en de gigantische menigte die af is gekomen op de signeersessie. Voor je erover gaat fantaseren en dromen wel eerst het boek afmaken! :wink:

  6. #56
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim k
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tim k
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Rond de kerst moet mijn boek zo'n beetje klaar zijn Jippie kay yee!
    Toevallig over een man die zo rond de kerst zijn vrouw op gaat halen in een groot kantoorgebouw, ff naar de wc gaat en dan ontdekt dat alle anderen gegijzeld zijn door terroristen olv ene H. Gruber? :wink:

    Nee, ff serieus: waar gaat het boek over ?

    Ja en dan donder een of andere Jan of liever gezegd 'Roy' een of andere Hans met baard uit die flat :wink: Maar effe serieus:

    Het boek gaat over een jongen die Thomas Miller heet, en hij woont in de wereld die Gadi heet, in de stad Rafta. Op een nacht ziet hij een of andere lichtflits aan de hemel en hij vind op de plek van het licht een deel van een steen met een tekst erop. Dan gaat hij op reis door Gadi om de 4 delen bij elkaar te zoeken. Hij krijgt gezelschap van een stel andere personen en met z'n 4en trekken ze door Gadi op het Tablet heel te maken. Maar zoals altijd is er ook een bad guy en die was dus eerst de eigenaar vna die steen, en hij probeert hun tegen te werken etc etc.

    Ben nu bij hoofdstuk 8 8)
    Kijk ik ben niet zo van de fictie, maar een naam als Thomas Miller vind ik iig goed gekozen. Het is een naam die pakt en lekker klinkt. Het zou natuurlijk mooi zijn als ze op het NOS-journaal spreken over de avonturen van Thomas Miller en de gigantische menigte die af is gekomen op de signeersessie. Voor je erover gaat fantaseren en dromen wel eerst het boek afmaken! :wink:
    Dank je wel

    I shall do my very best

  7. #57

    Standaard

    In de vakantie gelezen: Robert Ludlum - Het Sigma Protocol (aanrader, 1 vd beste "Ludlums")

    Nu aan het lezen: Leviticus, het 3e boek uit het Oude Testament...

  8. #58

    Standaard

    In vakantie gelezen: Gala van giphart, Godin van de jacht van heleen van royen?, jaap stam biografie, fear and loathing in las vegas, band of brothers een stuk.

    Nu bezig met: De grot van Tim Krabbé.

  9. #59

    Standaard

    mmm...nu bezig aan Kinderjaren van Oberski.

  10. #60

    Standaard

    douglas adams Hitch hickers guide
    So Long And Tanks For All The Fish
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  11. #61

    Standaard

    De grot heb ik net uitgelezen. Iemand nog een aanrader (nederlandse literatuur graag)?

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    In de vakantie gelezen: Robert Ludlum - Het Sigma Protocol (aanrader, 1 vd beste "Ludlums")

    Nu aan het lezen: Leviticus, het 3e boek uit het Oude Testament...
    Heb in de vakantie deze:

    en deze van Ludlum gelezen


    Allebei top

    Ben nu bezig in:


    Haalt helaas tot nu toe niet het niveau van de originele Bourne trilogie.

  13. #63

    Standaard

    <zeikmodus>
    Lees de thread "Wat lees je nu..." op DVD.nl forum....
    </zeikmodus>

    Groet,
    Rob
    Winston Wolf (Pulp Fiction): That's thirty minutes away. I'll be there in ten.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Verhoeven
    <zeikmodus>
    Lees de thread "Wat lees je nu..." op DVD.nl forum....
    </zeikmodus>

    Groet,
    Rob

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Verhoeven
    <zeikmodus>
    Lees de thread "Wat lees je nu..." op DVD.nl forum....
    </zeikmodus>

    Groet,
    Rob
    Nog maar 4x tegengekomen in deze thread...

  16. #66

    Standaard

    Net uit; De Katalinstraat van Marga Szabó. Best aardig!

  17. #67

    Standaard

    Ik lees nu 'The Curious Incident Of The Dog In The Night-Time' van Mark Haddon. Echt een goed boek!

  18. #68

    Standaard

    Binnenkort begin ik in "State of Fear" van Michael Crichton... Kent iemand deze??!

  19. #69

    Standaard

    ruimte van sokolov van leon de winter

  20. #70

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco Dubbeldam
    Turks Fruit.
    Naughty boy!

  22. #72

    Standaard

    The bourne Identity - Robert Ludlum

    Echt een topper

  23. #73

    Standaard

    Naruto manga, deel 2
    Mijn DVD Collectie!

    "Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies" - Andy Dufresne

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco Dubbeldam
    Turks Fruit.
    Naughty boy!
    Ach ja, ik was toch wel erg nieuwsgierig naar dit boek.

    Maar je hebt gelijk: erg veel sex! :wink:

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gi1337
    The bourne Identity - Robert Ludlum
    Echt een topper
    Tip: lees ook de delen II en III van Ludlum en sla de "boeken gebaseerd op de karakters van Ludlum" over. De laatste zijn de laatste tijd nogal in zwang na het succes van de Bourne-films...

Pagina 3 van 34 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •