Pagina 1 van 12 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 277 worden weergegeven.

Discussie: Apocalypto (2006)

  1. #1

    Standaard Apocalypto (2006)

    Ain-it-cool-news heeft nieuws over de nieuwe van Mel Gibson (als regisseur, hij speelt zelf niet mee): Apocalypto. Het zou de verfilming worden van de film die Gibson eerder al eens aankondigde over de opstand van de Joden onder leiding van Judas Machabeus tegen de Syrische overheersers (zo'n jaartje van 3.000 geleden).

    Comingsoon meldt dat Apocalypto in een obscuur Maya-dialect wordt opgenomen. En dat zou dan wijzen op een film over de Maya-cultuur. Maar dit lijkt me een vergissing. De Maya's leefden in het huidige Mexico, waar de film wordt opgenomen.

    Hoe dan ook, het schijnt weer eens een bloederige film te worden -zeker als het verhaal van aint-it-cool-news klopt.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #2

    Standaard

    wie zit er nou hier op te wachten, lijkt me in ieder geval niets

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jasmin1
    wie zit er nou hier op te wachten
    Ik. En misschien nog wel een paar mensen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #4

    Standaard

    ik
    Mal: You've only got to scare him.
    Jayne: Pain is scary.
    [dvdcollection]

  5. #5

    Standaard

    Ik ben wel benieuwd. De niet-wachtenden zijn vooralsnog dus in de minderheid.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  6. #6

    Standaard

    Het bewuste artikel op aint-it-cool-news is intussen aangevuld met de opmerking dat het toch gaat om een verhaal dat zich in de klassieke Maya-cultuur afspeelt.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  7. #7

    Standaard

    Eindelijk wordt hier een "grote" film van gemaakt, wacht er al jaren op, (net zoals een goede film over het oude egypte) maar dat terzijde.
    Alleen vind ik het jammer dat het niet gewoon engels of spaans gesproken is.
    Vond ik bij The Passion ook al erg vervelend, (die heb ik trouwens nooit af weten te /willen kijken).
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  8. #8

    Standaard

    ik..
    ben dol op historische films

  9. #9

    Standaard

    Ik ben ook dol op historische films maar om nu weer de hele film in een Maya-dialect in te spreken? Zeg niet dat het slecht is en misschien voegt het wel wat toe maar welke acteurs zouden dit moeten gaan doen?

  10. #10

    Standaard

    Hmm lijkt me wel interessant, Mel heeft al lang bewezen dat ie een hele goeie regisseur is dus ik denk dat dat wel goed zit. Ben zeker benieuwd naar het verloop van deze film.

  11. #11

    Standaard

    Ik vind het erg mooi wanneer een film in de "oorspronkelijke" taal wordt gesproken. Het geeft de film iets authentieks.

    My 2 cents.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brenda1975
    Hmm lijkt me wel interessant, Mel heeft al lang bewezen dat ie een hele goeie regisseur is dus ik denk dat dat wel goed zit. Ben zeker benieuwd naar het verloop van deze film.
    Ik ook. Ongeacht of je zijn films goed of slecht vond Mel heeft naar mijn mening bewezen een briljant regisseur te zijn en ik kijk nu al uit wat hij nu aan ons voor gaat schotelen. Het plot klinkt erg sterk en ik ben zeer benieuwd of Disney hiermee zijn bloederigste film ooit gaat distributeren.

  13. #13

    Standaard

    Een eerste trailer was te zien op een 'Geek-filmfestival' in Amerika. Op zich nauwelijks echt spectaculair nieuws (alleen tamelijk nietszeggende opmerkingen als 'awesome', 'awe-inspiring' en 'it just felt epic'), maar dat zou wel kunnen betekenen dat we hem binnenkort op internet te zien krijgen.

    Zie o.a. dit verslag.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  14. #14

    Standaard

    YES YES, Mel Gibson is meesterlijk, laat maar komen woooooot.

  15. #15

    Standaard

    De eerste bewegende beelden. Nog niet zo heel veel te zien, maar het smaakt naar meer.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  16. #16

    Standaard

    Deze film kan wel wat worden! Vond de vorige films van Mel Gibson in ieder geval wel top!
    Four-Star Trader (236)

  17. #17

    Standaard

    Teaser staat op apple: http://www.apple.com/trailers/touchstone/apocalypto/

    Ziet er adembenemend uit.

    Edit: las net op aint it cool dat op 1.45 - 1.46 van de teaser een hele aparte frame zit. Mel heeft nog altijd humor dus!

    http://img.photobucket.com/albums/v200/dsw182/mel1.jpg

  18. #18

    Standaard

    wat ziet die man eruit zeg.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  19. #19

    Standaard

    Net de teaser gezien en kan er nog niet echt een beeld van krijgen. Zou ook niet weten waar ie over gaat.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Net de teaser gezien en kan er nog niet echt een beeld van krijgen. Zou ook niet weten waar ie over gaat.
    Korte samenvatting van comingsoon:

    Co-written by Gibson and Farhad Safinia, Apocalypto is a heart stopping mythic action-adventure set against the turbulent end times of the once great Mayan civilization. When his idyllic existence is brutally disrupted by a violent invading force, a man is taken on a perilous journey to a world ruled by fear and oppression where a harrowing end awaits him. Through a twist of fate and spurred by the power of his love for his woman and his family he will make a desperate break to return home and to ultimately save his way of life.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  21. #21

    Standaard

    Na het zien van de teaser ben ik wel erg benieuwd geworden .. weer iets om naar uit te kijken iig.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Edit: las net op aint it cool dat op 1.45 - 1.46 van de teaser een hele aparte frame zit. Mel heeft nog altijd humor dus!

    http://img.photobucket.com/albums/v200/dsw182/mel1.jpg
    Haha, geniaal

    Ik weet nog niet echt wat ik van deze film moet denken.

    Ik vind deze gasten echt freaky :wink: :


  23. #23

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Net de teaser gezien en kan er nog niet echt een beeld van krijgen. Zou ook niet weten waar ie over gaat.
    Korte samenvatting van comingsoon:

    Co-written by Gibson and Farhad Safinia, Apocalypto is a heart stopping mythic action-adventure set against the turbulent end times of the once great Mayan civilization. When his idyllic existence is brutally disrupted by a violent invading force, a man is taken on a perilous journey to a world ruled by fear and oppression where a harrowing end awaits him. Through a twist of fate and spurred by the power of his love for his woman and his family he will make a desperate break to return home and to ultimately save his way of life.
    Dat maakt het al iets meer duidelijker.

  25. #25

    Standaard

    Kijk erg uit naar deze film want het lijkt wel of alles wat Mr Gibson aanraakt in goud veranderd. Alleen is mijn enthousiasme wat getemperd door de teaser. Vond die niet echt geweldig.

Pagina 1 van 12 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •