Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011
De resultaten 251 tot 260 van 260 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Alle mail is weer beantwoord, sorry voor het lange wachten.
    En om even op Ron Kars terug te komen, ik heb jou ook gemailt, laat het duidelijk zijn dat het niet een fout van mij is.
    Ik heb je eerder verteld dat ik alle filmcells persoonlijk selecteer, als jij er dan eentje niet mooi vindt is dat een meningsverschil.
    Ben best bereid om je dan tegemoet te komen en e.e.a. om te ruilen, dat is geen probleem.
    Anyway, ik heb je er dus over gemailt. Zie je reactie wel.

  2. #252

    Standaard

    Ik had ook wat bij je besteld, ik ga geen mail sture, ik wacht wel geduldig wat er komt. Als er uberhaubt wat komt. Ik zie wel.

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door link1986
    Ik had ook wat bij je besteld, ik ga geen mail sture, ik wacht wel geduldig wat er komt. Als er uberhaubt wat komt. Ik zie wel.
    En op dat soort reacties wordt vaak gehoopt, want nu gebeurt er waarschijnlijk nog minder dan voorheen :wink:

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis T.
    Alle mail is weer beantwoord, sorry voor het lange wachten.
    En om even op Ron Kars terug te komen, ik heb jou ook gemailt, laat het duidelijk zijn dat het niet een fout van mij is.
    Ik heb je eerder verteld dat ik alle filmcells persoonlijk selecteer, als jij er dan eentje niet mooi vindt is dat een meningsverschil.
    Ben best bereid om je dan tegemoet te komen en e.e.a. om te ruilen, dat is geen probleem.
    Anyway, ik heb je er dus over gemailt. Zie je reactie wel.
    Ik heb dus al geantwoord, en ik vind t nogal lullig van je dat je er no openlijk op t forum weer over begint. we hadden het net zo goed gewoon netjes via de mail kunnen afhandelen. en nou niet aankomen met dat ik erover begon, want er komt hier van heel veel mensen kritiek op je.

    EDIT: Ik zal wel toegeven dat ik er een beetje boos over deed, maar dat ben ik eigelijk ook een beetje.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis T.
    laat het duidelijk zijn dat het niet een fout van mij is.
    Alle problemen hier zijn toch wel jouw schuld, als je gewoon vanaf het begin die dingen had opgestuurd had niemand nu iets om over te "zeuren".

  6. #256

    Standaard

    Dennis ik stuur je bij deze nogmaals een mailtje. Je beloofde mij 1,5 week geleden dat als ik me mijn adres zou geven jij de spullen op de post zou doen. Echter nog geen spullen ontvangen. Ik hoop dat ik de spullen nog ga krijgen.

    Zo niet wees een vent en zeg me dit en hou me niet aan f*cking lijntje. Het begint me zo ondertussen mijn keel uit te komen
    John Merrick (The Elephant Man), People are frightened by what they don't understand.

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Citaat Oorspronkelijk gepost door link1986
    Ik had ook wat bij je besteld, ik ga geen mail sture, ik wacht wel geduldig wat er komt. Als er uberhaubt wat komt. Ik zie wel.
    En op dat soort reacties wordt vaak gehoopt, want nu gebeurt er waarschijnlijk nog minder dan voorheen :wink:
    Ik had zoals gezegd geen mail gestuurd en ik zou afwachten wat er zou komen. Vandaag zat er bij de post ineens een envelop met de spullen die ik had besteld, zelfs nog iets extra's erbij voor het lange wachten.
    Gewoon afwachten dus..

  8. #258

    Standaard

    Ook ik heb mijn spullen ontvangen.
    Op de Kill Bill Cells na dan, maar er zat keurig een brief bij dat ik het geld terug gestort zou krijgen.
    Marantz SR6004 | OPPO BDP-83 | Jbl Northridge E80 | Jbl Northridge E10 Surrounds | Jbl Northridge EC25 Center | BK XLS400 |

  9. #259

    Standaard

    Ff een idee, kan het beheer mischien beter dit topic sluiten, aangezien het hier duidelijk om een oplichter en een asociale gang van zaken gaat? we kunnen dan verder discussieren in het verkopers-topic http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=39006
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Ff een idee, kan het beheer mischien beter dit topic sluiten
    Ik vind het inderdaad een goed idee om de topics van Dennis T. voorlopig even te sluiten. Bij deze dus...
    Four-Star Trader (236)

Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •