Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 260 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Ze zijn vandaag ook bij mij binnengekomen

  2. #227

    Standaard

    like i said.. wacht nou maar af... Smerige handeltjes
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  3. #228

    Standaard

    Ik heb ze ook binnen. Ik wist dat ik op mezelf kon vertrouwen.

    Dank je Dennis T.! Het zijn mooie!

  4. #229

    Standaard

    Nog niks
    John Merrick (The Elephant Man), People are frightened by what they don't understand.

  5. #230

    Standaard

    Mijn filmcells zijn ook vandaag binnen gekomen
    (effe ter gerust stelling van de rest het komt vanzelf :wink: )
    Impressive MOST Impressive!

  6. #231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Iemand een retour adres? Degene die ik echt wou zijn er uiteraard niet bij, en de bijzaak heb ik juist wel. Heerlijk dat overleg. Als ik dat had geweten had ik zn postzegel bespaard
    Wat een gesodemieter ook he :P
    Nou hij zou laten weten als hij binnen had wat ie binnen kon krijgen. Waar ik dan vervolgens een ja of een nee op zeg. Nu heb ik ze gewoon binnen gehad

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bylie
    Nog niks
    Me neither . Maar zal morgen dan wel komen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #233

    Standaard

    Gisteren de filmcells ontvangen, nu nog een preprint...

  9. #234

    Standaard

    en dan krijgen we nu een standaart-pmmetje, ben benieuwd of t nu weer jaren duurt voordat ik antwoord krijg op mijn pm die gisteren verstuurd is!
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  10. #235

    Standaard

    Hij gaf al aan dat je beter kunt mailen. Had je dat al gedaan?

  11. #236

    Standaard

    Neey da gaak nu doen
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  12. #237

    Standaard

    IEmand al mail van die gozer gehad?? 4 dagen verder, nog steeds niks...
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  13. #238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    IEmand al mail van die gozer gehad?? 4 dagen verder, nog steeds niks...
    Hier ook en ook geen post, zie ook het topic of hem op het info over handelaren subforum.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #239

    Standaard

    Ik heb ook nog niks ontvangen. Hier kan je heen mailen. dat ga ik dus ook doen.

    afhandelingfilmcells@gmail.com
    John Merrick (The Elephant Man), People are frightened by what they don't understand.

  15. #240

    Standaard

    Ik heb gisteren een mailtje gestuurd en vandaag een bericht terug gekregen. Dus misschien nog eens een mailtje opnieuw zenden mocht je nog geen bericht terug hebben gekregen.
    Heb hem ook gelijk aangeraden om weer eens een berichtje achter te laten in één van de topics. Hoop nu snel alles weer binnen te krijgen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  16. #241

    Standaard

    Hij wil mijn slechte cells wel retour nemen, maar hij wil niet voor de verzendkosten opdraaien, wat vinden we hiervan?
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  17. #242

    Standaard

    'WE' mogen er toch vanuit gaan dat de verkoper de verantwoordelijkheid draagt voor het verstuurde goed en dat de koper er naar redelijkheid op mocht vertrouwen dat de cells heelhuids, onbeschadigd en in goede staat arriveren op de plek van bezorging?

  18. #243

    Standaard

    Ze waren niet beschadgd ofzo, gewoon slecht, 3 van de bestelde cells waren scenes waarin geen hoofdpersonen voorkwamen, van snatch bijvoorbeeld de diamandverkoper uit de openingsscene en een van de bewakers van Avi. plus 2 heb ik er niet gekregen omdat ie die niet mer op voorraad had, en dan zou IK de verzendkosten moeten betalen?
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  19. #244

    Standaard

    Gaat om 0.39 EUR, daar zou ik niet moeilijk om doen, want dan duurt het nog langer...

  20. #245

    Standaard

    Hoi,

    Kan ik me bij aansluiten, maar 100X 0,39. :wink:
    Wat Is Het Leven Toch Fijn Als Je Aan Film Verslaafd Bent

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Klaas Kuperus
    Gaat om 0.39 EUR, daar zou ik niet moeilijk om doen, want dan duurt het nog langer...
    Gaat me ook niet om het geld, maar om het principe. IK akn gaan betalen voor ZIJN fouten.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  22. #247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Klaas Kuperus
    Gaat om 0.39 EUR, daar zou ik niet moeilijk om doen, want dan duurt het nog langer...
    Gaat me ook niet om het geld, maar om het principe. IK akn gaan betalen voor ZIJN fouten.
    Juist! :wink:
    Wat Is Het Leven Toch Fijn Als Je Aan Film Verslaafd Bent

  23. #248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Ze waren niet beschadgd ofzo, gewoon slecht, 3 van de bestelde cells waren scenes waarin geen hoofdpersonen voorkwamen, van snatch bijvoorbeeld de diamandverkoper uit de openingsscene en een van de bewakers van Avi. plus 2 heb ik er niet gekregen omdat ie die niet mer op voorraad had, en dan zou IK de verzendkosten moeten betalen?
    Ik denk dat je gewoon peg hebt als je er geen hoofd personen in hebt. De verkoper is deel van de deal nu na gekomen en dat je geen hoofd persoon hebt is dus gewoon even pech hebben.

    Maar dit is mijn mening.
    John Merrick (The Elephant Man), People are frightened by what they don't understand.

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bylie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Ze waren niet beschadgd ofzo, gewoon slecht, 3 van de bestelde cells waren scenes waarin geen hoofdpersonen voorkwamen, van snatch bijvoorbeeld de diamandverkoper uit de openingsscene en een van de bewakers van Avi. plus 2 heb ik er niet gekregen omdat ie die niet mer op voorraad had, en dan zou IK de verzendkosten moeten betalen?
    Ik denk dat je gewoon peg hebt als je er geen hoofd personen in hebt. De verkoper is deel van de deal nu na gekomen en dat je geen hoofd persoon hebt is dus gewoon even pech hebben.

    Maar dit is mijn mening.
    Kan ik ook nog inkomen, maar ik heb er ook 2 niet gehad.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bylie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Ze waren niet beschadgd ofzo, gewoon slecht, 3 van de bestelde cells waren scenes waarin geen hoofdpersonen voorkwamen, van snatch bijvoorbeeld de diamandverkoper uit de openingsscene en een van de bewakers van Avi. plus 2 heb ik er niet gekregen omdat ie die niet mer op voorraad had, en dan zou IK de verzendkosten moeten betalen?
    Ik denk dat je gewoon peg hebt als je er geen hoofd personen in hebt. De verkoper is deel van de deal nu na gekomen en dat je geen hoofd persoon hebt is dus gewoon even pech hebben.

    Maar dit is mijn mening.
    Kan ik ook nog inkomen, maar ik heb er ook 2 niet gehad.
    Die zou hij moeten leveren of je geld terug voor de 2 filmcellen.
    John Merrick (The Elephant Man), People are frightened by what they don't understand.

Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •