Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 152 worden weergegeven.

Discussie: Onduidelijk.

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Maar bloed onder nagels vandaan halen, zo heb ik het niet beleeft.. Maar vind het eerlijk gezegd wel een compliment
    Dat geeft eens te meer aan wat de intenties van jouw posts zijn en dat mijn PM niet overbodig was.

    En wat betreft jouw argument: Dat er op 1 augustus specifiek in de regels is komen te staan dat prijsverlagingen wel gemeld mogen worden zegt niet dan dat daarvoor niet mocht.
    Tuuuuuuurlijk...
    Daarvoor mocht het wel! Nu weet ik het weer...
    Reageer maar niet meer, geen hond neemt je nu nog serieus... Je bent nu net een kleuter met chocolade over zn hele gezicht die stampend volhoudt tegen zijn mamma dat ie ECHT niet die reep heeft opgegeten..

    En dat ik dat een compliment vond, daarmee doelde ik eerder op het feit dat een particulier met een mal forumpje dusdanige reacties oproept bij een "professioneel" bedrijf, dat ze hem van het forum bannen en de naam van zijn site toen zelfs hebben verboden..

    Eens kijken of ie het al weer doet Filmbuster (f i lm bu ste r)..

    Gr.
    Edwin
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  2. #77

    Standaard

    De regel dat het melden van prijsverlangingen niet toegestaan was heeft inderdaad even bestaan en is, voor zover ik uit interne crew discussies kan terughalen, op 30-6-2005 rond 16:35 uur weer ingetrokken. Dat is dus drie dagen voor het bericht van Herjan dat jij aanhaalt, op een moment dat het melden van prijsverlagingen voor IEDEREEN weer toegestaan was.

    Maar goed, tegen jou valt niet op te discussieren, jij kan namelijk zo flexibel met je geheugen en de waarheid omgaan als je wilt, een luxe die ik met niet wens te permiteren.

    Op jouw stukje over de geschiedenis rond Filmbuster ( http://www.filmbuster.nl , neem er vooral een kijkje, het is een zeer gezellige site) zal ik dan ook niet ingaan. Naar mijn mening is eea anders verlopen, maar wat mij betreft mag jij het laatste woord en heb je helemaal gelijk.
    Eric van Ballegoie

  3. #78

    Standaard

    Ach door zagen over een bepaald iets is ook wat als je niks om handen hebt

    Eric heeft duidelijke uitleg gegeven en dan moet het eens afgelopen zijn. Het enige waar op te hopen is, is dat er duidelijke regels komen en dat het een gezellig forum wordt waar ik ook eens wat vaker kom kijken
    John Merrick (The Elephant Man), People are frightened by what they don't understand.

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Maar goed, tegen jou valt niet op te discussieren, jij kan namelijk zo flexibel met je geheugen en de waarheid omgaan als je wilt, een luxe die ik met niet wens te permiteren.
    Grappig, refereren naar (en terugvallen op) documentatie die alleen beschikbaar is voor moderators en admins (en waarschijnlijk alleen bestaat in hun verbeelding) is een luxe die IK me niet kan permiteren Wat je dus eigenlijk bedoelt is dat je geen fatsoenlijke argumenten kan aandragen.. Kan ik me voorstellen, bedankt voor het laaste woord.. :P

    En bedankt voor het linkje, de site bestaat alleen al een aantal jaar niet meer Was grappig naast de studie, maar sommige mensen hebben een echte baan
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  5. #80

    Standaard

    Ik ben het eigenlijk wel met Edwin eens.
    En Edwin met mijn soms ook. :wink:
    Heerlijke discussie op het andere forum met hem gehad.

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Giel Debiel
    Ik ben het eigenlijk wel met Edwin eens.
    Ik meestal maar tot een bepaald punt, daarna gaat het te ver (door).

    Maar dat is mijn mening.


  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Tja, nou krijg ik waarschijnlijk het halve forum tegen me, maar Herjan upt wel volgens de regels:

    Het is WEL toegestaan om door middel van een nieuwe post aan te geven dat er nieuwe titels worden aangeboden of dat er een prijsaanpassing gedaan is.
    Dat mag dan toch, of zit ik nou scheel te kijken ofzo?
    Jaja, sinds wanneer mag dat ineens???? Oh 1 augustus. In juli mocht dat zeker niet!

    Ach laat ook maar. Ik probeer altijd een constructieve bijdrage aan dit forum te leveren, maar dit gaat gewoon nergens meer over. Dat van die prijsverlaging was altijd streng verboden en nou mag het allemaal ineens weer. De mening van de crew was er altijd duidelijk over, geen up in de vorm van een prijsverlaging. Whatever Jerry

    En dat moet dan allemaal uit interne crew discussies blijken. Je gaat toch ook geen voetbalwedstrijd organiseren, zelf meespelen, de bal in je handen pakken en in het doel gooien en het doelpunt goedkeuren omdat het achter de schermen is besproken dat je de bal in je handen mocht pakken?
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    En dat moet dan allemaal uit interne crew discussies blijken. Je gaat toch ook geen voetbalwedstrijd organiseren, zelf meespelen, de bal in je handen pakken en in het doel gooien en het doelpunt goedkeuren omdat het achter de schermen is besproken dat je de bal in je handen mocht pakken?
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Jaja, sinds wanneer mag dat ineens???? Oh 1 augustus. In juli mocht dat zeker niet!
    Zoals gezegd is het in het algemene forumdeel niet zomaar meer terug te vinden, omdat op 1 augustus nieuwe regels zijn geplaatst en de oude zijn verwijderd. Bij dit forum geldt weg=weg dus kan ik dat niet terughalen. Zojuist hebben zowel Herjan als ook Marcel echter nogmaals aan mij bevestigd dat de regel met betreft het melden van prijsverlagingen wel degelijk op 30 juni is geschrapt. Heel vorige maand, juli dus, was het toegestaan om prijsverlagingen te melden. Ik neem dan ook aan dat voldoende forummers zijn die kunnen beamen dat er vorige maand niet gemodereert is op het melden van prijsverlagingen?

    In mijn eerste post gaf ik reeds dat ik graag toegeef dat er ook door ons fouten zijn gemaakt, en hoe het afschaffen van het verbod op prijsverlagingen richting de forummers gecommuniceerd is kan ik niet achterhalen en had wellicht duidelijker gekund. Ik ben aantijgingen als zouden wij met twee maten meten en achteraf regels verzinnen die niet bestaan hebben echter meer dan beu. Mocht je er vast van overtuigd zijn dat wij de boel lopen te flessen, laat dit forum dan verder voor wat het is en bespaar jezelf een hoop ergernis zou ik zeggen.

    Dit forum is opgezet om prettig over DVD en Home Theater te kunnen babbelen en handel is slechts een extraatje, al is het in de loop der tijd uitgegroeid tot een groot deel van het forum. Dat betekent dat regels nodig zijn om een en ander in goede banen te leiden. En nogmaals, waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, ook door ons. Wij doen ons werk zo goed mogelijk, en wensen dan ook niet voor leugenaar uitgemaakt te worden.
    Eric van Ballegoie

  10. #85

    Standaard

    Die eerste zin was inderdaad verkeerd gekozen, hiervoor mijn excuses. Ik wil niemand voor leugenaar uit maken. Wat ik met mijn verhaal duidelijk wil maken is dat de communicatie rond de regels nogal stroef verloopt en dat een duidelijke regel ineens weer om kan slaan. Dit schept uiteraard verwarring.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  11. #86

    Standaard

    na dit hele topic eens doorgelezen te hebben lijkt het mij dat het probleem vooral bij Herjan te liggen, en niet bij de rest van de crew.
    Ik persoonlijk heb helemaal geen problemen (meer) met Herjan, maar hij treedt inderdaad wel veel te streng en veel te arrogant op.
    Ten eerste is het erg irritant om zonder iemand iets te laten weten door bijvoorbeeld een pm, een bericht of zelfs een heel topic te verwijderen, en daar is Herjan blijkbaar erg goed in! Dit is zeer irritant! het is een kleine moeite, en om dan te reageren met dat hij vind dat dat niet nodig is vind ik persoonlijk erg dom van hem.

    Vraagje aan de crew....kunnen jullie Herjan er niet eens op aan spreken dat ie verkeerd bezig is?
    Want hoe je het ook wendt of keerd, hij is verkeerd bezig op deze manier en als dat niet gaat veranderen zullen er velen het voorbeeld van Jan Bruinsma gaan volgen, en dus gewoon vertrekken hier!!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  12. #87

    Standaard

    en....eigenlijk is het heel simpel!
    Het IS gewoon veel te streng hier. Alsof iemand zich er iets van aantrekt dat er vaak off topic wordt geluld...echt niet! Iedereen doet het wel eens, en het maakt de band tussen de forum leden alleen maar sterker!!! En niemand maakt zich druk als iemand 2 of 3 keer in de week zijn verkoop of ruil topic upt. Zo simpel is het gewoon.
    Dus crew...ga aub niet zo liggen te zeiken over regeltjes, laat iedereen gewoon zijn gang gaan en je zult merken dat er helemaal niets gaat veranderen!! Ik denk zelfs dat het dan juist beter gaat worden! (krijgen we in ieder geval niet meer van dit soort topics...en die zijn er inmiddels al heel veel geweest!!)
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    (krijgen we in ieder geval niet meer van dit soort topics...en die zijn er inmiddels al heel veel geweest!!)
    die zijn er al veel te vaak geweest... en het wordt tijd dat er eens een einde aan komt!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #89

    Standaard

    kruspe,

    Of we hier al dan niet veel te veel regels hebben is iets waar je op twee manieren tegenaan kan kijken. Wij hebben een tijdlang weinig regels gehad en zelf totaal geen regels met betrekking tot off-topic geleuter. Het resultaat: Threads verzandden vrijwel zonder uitzondering binnen één of twee pagina's in discussies die niets met het orginele onderwerp te maken hebben. Wij handhaven hier inderdaad vrij strenge regels. Toch denk ik dat dat een prima koers is. Als we ons forum vergelijken met dat van dvdforum.nl, waar veel minder streng gemodereerd wordt, dan vind ik onze aanpak beter. Niet ten nadele van dvdforum.nl, er zijn zat mensen die het daar beter vinden, prima. Ik ben er echter voor om DVD.nl zo dicht mogelijk bij de onderwerpen DVD en home theater te houden, en als je nergens op modereert verwordt heel het forum tot één grote off-topic zandbak waarin informatie moeilijk terug te vinden is.
    Eric van Ballegoie

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    kruspe,

    Of we hier al dan niet veel te veel regels hebben is iets waar je op twee manieren tegenaan kan kijken. Wij hebben een tijdlang weinig regels gehad en zelf totaal geen regels met betrekking tot off-topic geleuter. Het resultaat: Threads verzandden vrijwel zonder uitzondering binnen één of twee pagina's in discussies die niets met het orginele onderwerp te maken hebben. Wij handhaven hier inderdaad vrij strenge regels. Toch denk ik dat dat een prima koers is. Als we ons forum vergelijken met dat van dvdforum.nl, waar veel minder streng gemodereerd wordt, dan vind ik onze aanpak beter. Niet ten nadele van dvdforum.nl, er zijn zat mensen die het daar beter vinden, prima. Ik ben er echter voor om DVD.nl zo dicht mogelijk bij de onderwerpen DVD en home theater te houden, en als je nergens op modereert verwordt heel het forum tot één grote off-topic zandbak waarin informatie moeilijk terug te vinden is.
    Het is ook prima dat jullie alles in goede banen willen leiden, maar sommige (Herjan) gaan er veel te ver mee...dat is het enige probleem.
    Hij komt gewoon erg irritant over op zijn manier van antwoorden en dat is gewoon het probleem waar iedereen mee zit.Het is toch niet te veel gevraagd om gewoon per pm een uitleg te krijgen dat er berichten weggehaald worden of een topic word gesloten??
    Voor de rest van de moderaters...ga gewoon zo door zoals jullie bezig zijn
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Wat ik met mijn verhaal duidelijk wil maken is dat de communicatie rond de regels nogal stroef verloopt... Dit schept uiteraard verwarring
    En om dit nog maar even kracht bij te zetten, waar het lijkt dat bij de crew ook nog verwarring of onduidelijkheid over de regels is:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Regels handelforum
    Ook de melding 'je hebt P.M.' of iets dergelijks is overbodig, diegene ziet vanzelf wel of er een bericht is.
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=36127&start=35
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  17. #92

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Wat ik met mijn verhaal duidelijk wil maken is dat de communicatie rond de regels nogal stroef verloopt... Dit schept uiteraard verwarring
    En om dit nog maar even kracht bij te zetten, waar het lijkt dat bij de crew ook nog verwarring of onduidelijkheid over de regels is:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Regels handelforum
    Ook de melding 'je hebt P.M.' of iets dergelijks is overbodig, diegene ziet vanzelf wel of er een bericht is.
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=36127&start=35
    Dat is geen onduidelijkheid of verwarring, maar pure arrogantie, domheid of wat dan ook. Waarom ben ik niet eens verbaasd.

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Wat ik met mijn verhaal duidelijk wil maken is dat de communicatie rond de regels nogal stroef verloopt... Dit schept uiteraard verwarring
    En om dit nog maar even kracht bij te zetten, waar het lijkt dat bij de crew ook nog verwarring of onduidelijkheid over de regels is:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Regels handelforum
    Ook de melding 'je hebt P.M.' of iets dergelijks is overbodig, diegene ziet vanzelf wel of er een bericht is.
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=36127&start=35
    Jaap, deze regel geldt alleen voor de verkoper. Dit staat een beetje onduidelijk in de regels en dit zal daarom ook aangepast worden.
    Als een ieder goed oplet, zie je ook dat dit soort berichten van de koper nooit verwijderd worden.
    Ennuh, Giel Debiel, blijkbaar stook je de boel nogal graag op, maar onthoud jezelf aub van commentaar als je toch niks zinnigs te melden hebt.
    What's in a name....

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Jaap, deze regel geldt alleen voor de verkoper.
    Waarom werden dan laatst mijn reacties met 'je hebt een pm' verwijderd?

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    What's in a name....
    Blijkbaar worden jullie geselecteerd op het beledigen van forummers.
    Jullie zijn er goed in, maar mij heb je er echt niet mee.
    Of denk je dat Marcel den Haan een naam is die intelligentie uitstraalt. :wink: What's in a name he??

    En ik stook de boel niet graag op, maar wil wel graag mijn mening zeggen. Dat wordt niet door alle moderators gewaardeerd omdat het niet in hun straatje valt.
    Het enige redelijke verhaal hier komt van Eric af zonder op de man te spelen of beledigend te worden. Neem daar een voorbeeld aan of leg je bevoegdheden als moderator neer. Een enkele van jullie misbruikt zijn (beperkte) bevoegdheden op absoluut ontoelaatbare wijze.

    Dat blijkt maar weer over een post van mij die zonder enige mededeling is verwijderd.
    Het had fatsoenlijk geweest om mij daar even van op de hoogte gesteld te brengen. Sommigen van jullie hebben totaal geen normen en waarden.
    Is dit stemmingmakerij?? Misschien wel. Maar je kunt het ook zien als kritiek waar je iets mee kunt doen. Wees gewoon zo fatsoenlijk om mensen ergens van op de hoogte te stellen voor je iets gaat doen. Stel ze desnoods zelf even in de gelegenheid om een bericht aan te passen.

    Regels zijn prima en zijn ook nodig. Het is echter jullie eigen onduidelijkheid die deze discussies in stand houdt. En natuurlijk wazige members die plots moderator worden en leiden aan postnatale hoogmoedwaanzin.

  22. #97

    Standaard

    @Giel,

    Dat bepaalde moderators wat vreemd tegen jou aankijken is mij niet geheel vreemd. Je bent sinds kort lid, en hebt direct al een mening klaar over een ieder. Dit lijkt ook mij als behoorlijk stemmingmakend.

    Niet iedereen is gezegend met een achternaam waar geen opmerkingen over gemaakt kunnen worden, maar je hebt helaas behoorlijk de schijn tegen.

    Met betrekking tot de gehele discussie die de afgelopen 3 pagina's gelopen heeft kan ik mij bij Jan aansluiten dat het vreemd is dat Herjan zonder bericht posts verwijderd. Dit was ook bij mij het geval. Zelfs Alex kon mij hier geen antwoord op geven waarom dit plaats had gevonden. Na het lezen van deze draad de regels maar weer eens gelezen en er inderdaad achter gekomen dat er wijzigingen hebben plaatsgevonden.

    Ik lees echter niet elke keer voordat ik een bericht plaats de regels opnieuw, zeker niet als ze verspreid staan over diverse draden. Behalve misschien het plaatsen van alle regels in 1 draad is het ook een aanbeveling om bij wijzigingen alle leden een mail te zenden. Hier kan je meestal niet omheen en dit leest een ieder in principe zeker. In de standaardversie van de software die jullie gebruiken is het volgens mij mogelijk om dit als soort nieuwsbrief automatisch te doen.

    Henk K.
    TKA DVD | TKA Blu-Ray | TKG | UltraStarTrader | SafeTrader

  23. #98

    Standaard

    Is het bepalend voor hoe lang je lid bent om een mening te mogen hebben??
    Die regel heb ik gemist en ik heb best veel regels gevonden. :wink:

    Ik vind het trouwens stemmingmakerij als je iemand kleineert of beledigd.
    Maar misschien is een enkeling van jullie in de veronderstelling dat het mijn echte naam is.

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Kruse
    Zelfs Alex kon mij hier geen antwoord op geven waarom dit plaats had gevonden.
    Dat heeft eerder te maken met het feit dat ik me verre van het handelsgebeuren op het forum houd. Mijn mening is namelijk dat de handelsactiviteiten op het forum enorm storend zijn. De serieuze discussies over DVD's en hometheater verzuipen bij de nieuwe-berichten-index tussen alle TKA, TKG, TRA, TRG, TRGOWVTR (Te Ruil Gevraagd Om Weer Verder Te Ruilen) etc.

    Ik ben al 6 dagen per week bezig met handel, nadenken, bemiddeling en zaken doen... op een forum kom ik voor andere bezigheden.
    Maar ja... Gezelligheid en interessante gesprekken lijken ingeruild voor graaien, grabbelen en puberaal machogedrag... helaas...

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Giel Debiel
    Maar misschien is een enkeling van jullie in de veronderstelling dat het mijn echte naam is.
    Nee hoor... Dat is vast Geil op Heibel...

Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •