Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 152 worden weergegeven.

Discussie: Onduidelijk.

  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Kruse
    Zelfs Alex kon mij hier geen antwoord op geven waarom dit plaats had gevonden.
    Dat heeft eerder te maken met het feit dat ik me verre van het handelsgebeuren op het forum houd. Mijn mening is namelijk dat de handelsactiviteiten op het forum enorm storend zijn. De serieuze discussies over DVD's en hometheater verzuipen bij de nieuwe-berichten-index tussen alle TKA, TKG, TRA, TRG, TRGOWVTR (Te Ruil Gevraagd Om Weer Verder Te Ruilen) etc.
    Alex, het was geen aanval richting jou. Het ging er meer om de communicatie van nieuw regels, waar ik verder geen uitspraak wil doen of iets nu wel of niet goed is, naar mijn mening beter zou kunnen voor o.a. de 'vaste' bezoeker. Ik weet niet hoe de 'leiding' onderling communiceert, maar was van de gedachte uitgegaan dat alle wijzigingen binnen een redactieoverleg besproken werden. Hierdoor dacht ik ook dat jij op de hoogte zou zijn van dit nieuwe beleid.

    Henk K.
    TKA DVD | TKA Blu-Ray | TKG | UltraStarTrader | SafeTrader

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Giel Debiel
    Maar misschien is een enkeling van jullie in de veronderstelling dat het mijn echte naam is.
    Nee hoor... Dat is vast Geil op Heibel...
    Dit had ik op dit forum van jou kunnen verwachten Alex.
    In real life ben je wel aardig tegen me en dat is nog zeer recentelijk geweest. :wink:

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Kruse
    Alex, het was geen aanval richting jou.
    Zo had ik het ook zeker niet opgevat Henk

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Kruse
    Ik weet niet hoe de 'leiding' onderling communiceert, maar was van de gedachte uitgegaan dat alle wijzigingen binnen een redactieoverleg besproken werden. Hierdoor dacht ik ook dat jij op de hoogte zou zijn van dit nieuwe beleid.
    Wij communiceren heel open met elkaar in de achterkamertjes van het forum. Maar de handelsafdeling heeft een vast groepje moderatoren die gezamelijk het hele gebeuren in samenwerking met Eric op de rails proberen te houden.

    Ik lees wel zo goed als iedere discussie mee... van moderator onderonsjes tot redactiegesprekken, maar ik houd me verder buiten de beslissingen die worden genomen over de regels in de handelsafdeling.
    De regels heb ik vast en zeker ook weleens doorgelezen, maar daarna ook weer snel naar een eenzaam hoekje tussen de grijze cellen geschoven

  4. #104

    Standaard

    Alex,

    Dat lijkt me weer een duidelijk en leerzaam antwoord, dank. Daar neem ik nog een op uit mijn zeer burgerlijke tender .

    Henk K.
    TKA DVD | TKA Blu-Ray | TKG | UltraStarTrader | SafeTrader

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Giel Debiel
    Dit had ik op dit forum van jou kunnen verwachten Alex.
    In real life ben je wel aardig tegen me en dat is nog zeer recentelijk geweest. :wink:
    Dan kom jij in real life vast ook vriendelijker op mij over dan hier... anders zou ik waarschijnlijk een stuk meer kortaf zijn

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Giel Debiel
    Dit had ik op dit forum van jou kunnen verwachten Alex.
    In real life ben je wel aardig tegen me en dat is nog zeer recentelijk geweest. :wink:
    Dan kom jij in real life vast ook vriendelijker op mij over dan hier... anders zou ik waarschijnlijk een stuk meer kortaf zijn
    Klopt als een bus Alex, maar dat is het mooie en fijne van een anoniem forum.
    Overigens ben ik alleen onvriendelijk indien ik onjuist word bejegend.
    Op een behoorlijk kinderachtige (persoonlijke) reactie van een moderator heb ik slechts op gelijke toon gereageerd. Ik denk dat hij dat ook had gedaan als mijn echte naam er had gestaan. Je spreekt hier van Haantjesgedrag. Als ik commentaar zou hebben op de naam van een member of moderator, dan hadden jullie mij daar terecht op aangesproken. Andersom gebeurt dat helaas niet.
    En zeg nu zelf. Door de vele regels en telkens het wijzigen van een aantal ervan, welke ook nog niet makkelijk te vinden zijn wordt het er niet overzichtelijker op.
    Eric houdt van strakke regels en dat is op zich helemaal niet erg, maar het wordt er niet makkelijker door. Soms worden volstrekt eerlijke en onwetende members op hun vingers getikt door wazige en onduidelijke regels welke soms alleen door jullie bekend is.
    Nu is Jan (topicstarter) toevallig iemand die ik persoonlijk ken en ik kan je verzekeren dat Jan altijd volkomen eerlijk heeft gehandeld en dat het doodzonde is dat dit soort mensen weg gaat. Je kunt van mij aannemen dat Jan gekrenkt is en dat kan toch ook niet de bedoeling zijn.
    Net als jij stoor ik me ook mateloos aan dat zielige gedoe in het handelsgedeelte. Versoepel daar de regels iets en beperk het eventueel tot prijsaanvallen. Het is maar een suggestie, maar het lijkt me beter als dit forum weer terug gaat naar een gemoedelijker sfeer zoals in de beginfase. Of stop gewoon met dat hele handelsgebeuren, want daar is de ellende begonnen.
    Ik denk slechts mee en nee zoals je ziet, ik ben geen asskisser.
    Ik wil wel meedenken aan een constructief, maar zeker ook vriendelijk forum.

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Giel Debiel
    Net als jij stoor ik me ook mateloos aan dat zielige gedoe in het handelsgedeelte.
    Tip van Jip!: Doe hetzelfde als wat je tot vijf dagen geleden deed en wees gewoon geen-member op dit forum.

    Waarschijnlijk vind je dat ook weer vreselijk arrogant, maar mensen met zo'n nickname, die pas vijf dagen lid zijn en voornamelijk in het op- en aanmerkingenforum posten vind ik om andere redenen érg zielig en neem ik per definitie niet serieus. Bij deze mijn nederige excuses voor deze arrogante houding.

    PS: Tweede tip van Jip!: Wil je wel dat we serieus met je in discussie gaan? Gedraag je dan niet als een kleuter en vertel onder welke naam je hier normaal post. Ben je hier écht nieuw? Neem dan eerst eens de tijd om wat credit op de bouwen en kom daarna met je commentaar.
    Eric van Ballegoie

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Giel Debiel
    Net als jij stoor ik me ook mateloos aan dat zielige gedoe in het handelsgedeelte.
    Tip van Jip!: Doe hetzelfde als wat je tot vijf dagen geleden deed en wees gewoon geen-member op dit forum.

    Waarschijnlijk vind je dat ook weer vreselijk arrogant, maar mensen met zo'n nickname, die pas vijf dagen lid zijn en voornamelijk in het op- en aanmerkingenforum posten vind ik om andere redenen érg zielig en neem ik per definitie niet serieus. Bij deze mijn nederige excuses voor deze arrogante houding.

    PS: Tweede tip van Jip!: Wil je wel dat we serieus met je in discussie gaan? Gedraag je dan niet als een kleuter en vertel onder welke naam je hier normaal post. Ben je hier écht nieuw? Neem dan eerst eens de tijd om wat credit op de bouwen en kom daarna met je commentaar.
    Eric,

    dat je in zo een mnntje nog tijd steekt zeg Met zo een grappenmaker is geen normaal woord te bespreken.
    John Merrick (The Elephant Man), People are frightened by what they don't understand.

  9. #109

    Standaard

    Tijd mag/moet je volgens mij in iedereen steken, maar het is een beetje jammer dat er na zo'n helder en rustig antwoord van enkele dagen geleden nu zo'n denegrerend bericht moet komen...

    Want
    a) daar moet je als (hoofd)mod boven staan. Je kunt je echt niet zo uitlaten hoor!!!
    b) Giel Debiel begon na enkele "uitlok"berichtjes eindelijk op een contructieve manier mee te praten volgens mij.

    Misschien kijkt Giel Debiel al jaren mee in alle topics. Je kunt toch iemand niet zomaar zeggen dat hij op kan rotten??? Of als hij wil blijven dat hij maar zijn mond moet houden???


  10. #110

    Standaard

    Tim,

    Ik ben nogsteeds rustig, en ook redelijk helder.

    Ik heb echter betere dingen te doen dan eindeloze discussies aangaan met mensen die hier een account openen met als (voornaamste) reden om te rellen. Daar heb ik tijd voor noch zin in, zeker als ze dat onder een dergelijke kleuternaam doen. Persoonlijk vind ik kwalificaties als 'zieling gedoe in het handelsgedeelte' ook niet opbouwend.

    En inderdaad klopt het dat ik mensen die hier al langer rondlopen een stuk serieuzer neem bij het evolueren van hoe het forum werkt en wat er verbeterd dient te worden dan iemand die hier net een account opent, dat is toch logisch?
    Eric van Ballegoie

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Tim,

    ...Daar heb ik tijd voor noch zin in...
    Eer, :P

    blijkbaar had je beiden, want anders kon je niet reageren. En dat is wat ik bedoel: Als je daar geen tijd/zin voor hebt, dan kun je misschien beter tot 10 tellen en niet reageren.

    En ik had eigenlijk het idee dat "dat zielige gedoe in het handelsgedeelte" ook over de handelaren en het gezeur eromheen ging, niet alleen over de regels. Dan leest het bericht in ieder geval een stuk anders

    Ik heb trouwens nog een vraagje: kan de tijd van verwijderen misschien iets verlengd worden. Ik UP niet zo vaak (om dit te vermijden heb ik mijn TKA link in mijn handtekening staan) en ik ben nu al voor de 2e keer mijn hele topic kwijt. En dan moet ik het weer opnieuw invoeren (want ik bewaar niet alle links en fotolinks op mijn computer).


  12. #112

    Standaard

    Tim,

    Beter lezen In de zin daarvoor staat dat die opmerking geldt voor mensen die hier specifiek komen om te rellen.

    Wat betreft regels: We zijn bezig met een nieuwe set regels, hoe die precies zullen zijn kan ik nu nog niet zeggen, laten we daar over discussieren als we ze voorgesteld hebben.
    Eric van Ballegoie

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Wat betreft regels: We zijn bezig met een nieuwe set regels, hoe die precies zullen zijn kan ik nu nog niet zeggen, laten we daar over discussieren als we ze voorgesteld hebben.
    Misschien is het dan ook nuttig om álle regels in één enkel documentje te plaatsen. De hyperlink naar dat document kan je dan bijvoorbeeld in de witte rechthoek bovenaan de forumpagina zetten, tussen de andere hyperlinks. Je kan die hyperlink bijvoorbeeld 'huishoudelijk reglement' noemen en in een ander kleurtje gieten.

    Een duidelijk totaaloverzicht maken zal ongetwijfeld extra tijd en werk kosten, maar ik ben ervan overtuigd (net zoals vele andere forumleden die hier al erg lang komen) dat dit zeker zijn vruchten gaat afwerpen. Dan weet iedereen perfect waar alle regels te vinden zijn, en met name voor newbies kan dit nog extra nuttig zijn.

    Om nog even op de regels zélf terug te komen. Een goed evenwicht vinden tussen strenge/duidelijke/logische regels en consequent/tolerant modereren is moeilijk maar niet onmogelijk. Ik ben van mening dat er in alle secties van dit forum goed (en vaak terecht streng) wordt gemodereerd, waardoor de topics informatief blijven en off topic posts tot een minimum beperkt worden. Ook vind ik het erg goed dat daardoor flashy kermistoestanden achterwege blijven en het forum boedt daardoor niet aan gezelligheid in. Dit geeft het forum uiteraard een serieuzer karakter, maar daar ben ik blij mee, de leesbaarheid en relevantie van de posts is erg groot dankzij de regels.

    Volgens mij beperken de grootste ergernissen zich dan ook uitsluitend tot het handelsgedeelte. Sommige regels zouden inderdaad herbekeken/aangepast moeten worden, wat vele forummers dus terecht vragen. En dat het niet altijd even vlotjes verloopt in dat onderdeel is nog niet eens zo onlogisch. Het handelsforum is gewoon explosief gegroeid waardoor de groeipijnen extra pijnlijk zijn. Dat de crew de regels momenteel evalueert is dan ook een zeer positieve stap in de juiste richting. En wanneer de crew en forumleden elkaar daarbij het nodige respect/krediet/tolerantie geven, dan komt het allemaal wel goed. :wink:

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bylie
    Eric,

    dat je in zo een mnntje nog tijd steekt zeg Met zo een grappenmaker is geen normaal woord te bespreken.
    Wij kennen elkaar persoonlijk van een bbq beste vriend.
    Normaal zou je dit niet zeggen. :wink:

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Bij deze mijn nederige excuses voor deze arrogante houding.
    Geaccepteerd en je hebt volkomen gelijk in je mening.
    Ik draag in dit topic alleen maar bij in een nutteloze discussie.
    Ik hoef geen krediet op te bouwen. :wink:

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Giel Debiel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bylie
    Eric,

    dat je in zo een mnntje nog tijd steekt zeg Met zo een grappenmaker is geen normaal woord te bespreken.
    Wij kennen elkaar persoonlijk van een bbq beste vriend.
    Normaal zou je dit niet zeggen. :wink:
    Niemand zit te wachten op dit soort spelletjes beste vriend. Ga ergens verstoppertje spelen of zet een goede dvd op, Labyrinth bijvoorbeeld. :wink:

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Beter lezen
    Jij ook :P , want ik had het niet over jouw reactie op mij, maar op jouw reactie op Giel Debiel.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Wat betreft regels: We zijn bezig met een nieuwe set regels, hoe die precies zullen zijn kan ik nu nog niet zeggen, laten we daar over discussieren als we ze voorgesteld hebben.
    Dat lijkt me een goed plan, ik ben erg benieuwd naar de opzet.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Ik ben van mening dat er in alle secties van dit forum goed (en vaak terecht streng) wordt gemodereerd, waardoor de topics informatief blijven en off topic posts tot een minimum beperkt worden. Ook vind ik het erg goed dat daardoor flashy kermistoestanden achterwege blijven en het forum boedt daardoor niet aan gezelligheid in. Dit geeft het forum uiteraard een serieuzer karakter, maar daar ben ik blij mee, de leesbaarheid en relevantie van de posts is erg groot dankzij de regels.
    Inderdaad, het mag gezegd worden: de rest van het forum is erg duidelijk, wat het zoeken/lezen vaak fijner maakt (terwijl er toch ruimte is voor een luchtige noot).

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Giel Debiel
    Geaccepteerd en je hebt volkomen gelijk in je mening.
    Ik draag in dit topic alleen maar bij in een nutteloze discussie.
    Ik hoef geen krediet op te bouwen.
    Ik zal het nog eens voor je opnemen... Als je er inderdaad alleen op uit bent om te stoken, dan kun je misschien beter naar een forum waar je je meer thuisvoelt.


  18. #118

    Standaard

    Onzin reacties mogen mij part wel verwijderd worden (zoals hier bijvoorbeeld ) maar ik vind het sneaky om mijn reactie in deze thread te verwijderen zonder enige berichtgeving (en snel een slot erop) nadat de winnaar bekend was geworden. Het was slechts een compliment voor zijn fotosoep kwaliteiten. Je kunt ook overdrijven hoor
    "City of light, city of magic!"

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Giel Debiel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bylie
    Eric,

    dat je in zo een mnntje nog tijd steekt zeg Met zo een grappenmaker is geen normaal woord te bespreken.
    Wij kennen elkaar persoonlijk van een bbq beste vriend.
    Normaal zou je dit niet zeggen. :wink:
    Oke ik weet genoeg :wink: Heb een flauw vermoeden wie je bent
    John Merrick (The Elephant Man), People are frightened by what they don't understand.

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Jaap, deze regel geldt alleen voor de verkoper. Dit staat een beetje onduidelijk in de regels en dit zal daarom ook aangepast worden.
    Als een ieder goed oplet, zie je ook dat dit soort berichten van de koper nooit verwijderd worden.
    Marcel,

    Dank voor het helder antwoord. Kan ik hier uit opmaken dat de topicstarter met de huidige regels gelijk heeft? De hele discussie begon namelijk over het verwijderen van posts van de kopers. En sorry, misschien let ik dan niet goed op, maar ik weet het op deze manier niet meer.

    Die vraag of je meerdere discs had mocht blijven staan. De rest niet. Of het nou posts van jou waren of van een ander.
    Om deze quote van Herjan er nog eens bij te halen. Hiermee bedoelt hij toch dat ook de kopers niet mogen reageren met "Je hebt PM"?
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Ik zal het nog eens voor je opnemen... Als je er inderdaad alleen op uit bent om te stoken, dan kun je misschien beter naar een forum waar je je meer thuisvoelt.
    Ik ben er werkelijk niet op uit om te stoken.
    Ik ga wel graag de confrontatie aan en hoop dan op een constructieve reactie en niet op persoonlijke aanvallen.
    Dat doe ik ook niet tenslotte.
    Ik sta altijd open voor commentaar en kritiek en andersom verrwacht ik dat ook.

  22. #122
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Giel Debiel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Ik zal het nog eens voor je opnemen... Als je er inderdaad alleen op uit bent om te stoken, dan kun je misschien beter naar een forum waar je je meer thuisvoelt.
    Ik ben er werkelijk niet op uit om te stoken.
    Ik ga wel graag de confrontatie aan en hoop dan op een constructieve reactie en niet op persoonlijke aanvallen.
    Dat doe ik ook niet tenslotte.
    Ik sta altijd open voor commentaar en kritiek en andersom verrwacht ik dat ook.

    Nu heb je hier 20 posts gedaan waarvan 10 in dit topic. Zoek een ander forum of wacht op de nieuwe set regels die er aan zit te komen. Dit gezever de hele tijd. Kap er gewoon eens mee. Of je bent gewoon een oud member die hier incognito de boel probeert te stangen. Wees dan ook een grote vent zou ik zeggen. Doorzeuren over open discussies, bereid voor commentaar, kritiek, constructieve en inhoudelijke gesprekken. Bla bla bla, waar gaat het hier nu eigenlijk om? Onduidelijkheid over een stel regels. Dat wordt, zoals vermeld, aangepast en DAN lijkt het me verstandig om verder te discussieren. In feite is de discussie al afgelopen hier omdat de 'aangevallen' partij de boel gaat verbeteren. Dan kun je het accepteren of niet natuurlijk.

  23. #123
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    refresh en backspace ofzo tegelijk ingedrukt

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Bla bla bla, waar gaat het hier nu eigenlijk om? Onduidelijkheid over een stel regels. Dat wordt, zoals vermeld, aangepast en DAN lijkt het me verstandig om verder te discussieren. In feite is de discussie al afgelopen hier omdat de 'aangevallen' partij de boel gaat verbeteren. Dan kun je het accepteren of niet natuurlijk.
    Lijkt me een perfecte post om deze thread mee af te sluiten.

  25. #125

    Standaard

    Ik wil ook geen nieuwe thread openen dus hier maar:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...201&highlight=

    Jullie zijn soms echt een stelletje zeikerds en gevoel voor humor hebben jullie blijkbaar al helemaal niet...
    "City of light, city of magic!"

Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •