Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 152 worden weergegeven.

Discussie: Onduidelijk.

  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FredKroket
    Ik wil ook geen nieuwe thread openen dus hier maar:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...201&highlight=

    Jullie zijn soms echt een stelletje zeikerds en gevoel voor humor hebben jullie blijkbaar al helemaal niet...
    Hij is inderdaad wel leuk ja.

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FredKroket
    Ik wil ook geen nieuwe thread openen dus hier maar:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...201&highlight=

    Jullie zijn soms echt een stelletje zeikerds en gevoel voor humor hebben jullie blijkbaar al helemaal niet...
    gevoel voor humor heeft er niks mee te maken, die thread gaat echt nergens over.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  3. #128

    Standaard

    Inderdaad John die thread slaat helemaal nergens op.

    Dan kunnen we iedere thread wel gaan toetsen of de moderators te mild/te streng modereren.

    En dit topic gaat ook nergens meer over, dus als de crew consequent is doen ze hier ook een slotje op

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Inderdaad John die thread slaat helemaal nergens op.

    Dan kunnen we iedere thread wel gaan toetsen of de moderators te mild/te streng modereren.

    En dit topic gaat ook nergens meer over, dus als de crew consequent is doen ze hier ook een slotje op
    :wink:
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    En dit topic gaat ook nergens meer over, dus als de crew consequent is doen ze hier ook een slotje op
    Mijn vraag staat nog, ik zou hier toch graag een antwoord op willen zien alvorens er een slot op wordt gegooid. :wink:
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Giel Debiel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door FredKroket
    Ik wil ook geen nieuwe thread openen dus hier maar:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...201&highlight=

    Jullie zijn soms echt een stelletje zeikerds en gevoel voor humor hebben jullie blijkbaar al helemaal niet...
    Hij is inderdaad wel leuk ja.
    ik vond het wel een grappig topic. Had zelf nog een dvd in gedachten.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    gevoel voor humor heeft er niks mee te maken, die thread gaat echt nergens over.
    Ach bléh de meningen zijn verdeeld, in ieder geval weer geen reden om zomaar een de boel op slot te gooien zonder enige berichtgeving.

    Poepforum
    "City of light, city of magic!"

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FredKroket
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    gevoel voor humor heeft er niks mee te maken, die thread gaat echt nergens over.
    Ach bléh de meningen zijn verdeeld, in ieder geval weer geen reden om zomaar een de boel op slot te gooien zonder enige berichtgeving.

    Poepforum
    Dergelijke onzinthreads slaan nergens op zoals John ook al terecht aangaf, en de crew heeft groot gelijk dat ze die op slot gooien. Sterker nog, in mijn ogen hoeven ze zelfs helemaal niet te communiceren over het waarom van dergelijke slotjes.

    Communicatie is nodig maar niet bij zulke kinderachtige topics. Jullie willen eerlijk en als een volwassene behandeld worden, gedraag jullie er dan ook naar...

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Communicatie is nodig maar niet bij zulke kinderachtige topics. Jullie willen eerlijk en als een volwassene behandeld worden, gedraag jullie er dan ook naar...
    Kinderachtig topic.. ja hoor

    Zoals je kan zien waren de meningen verdeeld en hoe 'kinderachtig' is het om een origineel grapje te bedenken. Volgens mij neem jij jezelf en het forum te serieus, 'volwassene'.
    "City of light, city of magic!"

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FredKroket
    Volgens mij neem jij jezelf en het forum te serieus, 'volwassene'.
    Hopelijk ga jij dat af en toe ook eens doen. No hard feelings Fred, maar het is een beetje triest dat een gerechtvaardigde actie van de crew altijd op kritiek onthaald wordt.

    Het beleid is duidelijk, en bij fundamentele problemen is er een wil tot communicatie en aanpassing. Het is hier misschien inderdaad serieus/serieuzer, maar dat is nu eenmaal de vooropgestelde richting en die keuze moet je respecteren. Dit heeft trouwens niets met slijmen of wat dan ook te maken, maar gewoon met sociaal aanpassingsvermogen.

    En als je een minder gedisciplineerd/informatief forum wil hebben... ik raad je aan om nog eens opnieuw op het net rond te neuzen, je zal vast wel een leuke speeltuin vinden.

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FredKroket
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Communicatie is nodig maar niet bij zulke kinderachtige topics. Jullie willen eerlijk en als een volwassene behandeld worden, gedraag jullie er dan ook naar...
    Kinderachtig topic.. ja hoor

    Zoals je kan zien waren de meningen verdeeld en hoe 'kinderachtig' is het om een origineel grapje te bedenken. Volgens mij neem jij jezelf en het forum te serieus, 'volwassene'.
    volgens mij denk jij veel te simplistisch als je het hier niks aan vindt zoek dan iets anders denk ik bij mezelf, en ga niet zulke dergelijke baggerthreads lopen verdedigen
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Citaat Oorspronkelijk gepost door FredKroket
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Communicatie is nodig maar niet bij zulke kinderachtige topics. Jullie willen eerlijk en als een volwassene behandeld worden, gedraag jullie er dan ook naar...
    Kinderachtig topic.. ja hoor

    Zoals je kan zien waren de meningen verdeeld en hoe 'kinderachtig' is het om een origineel grapje te bedenken. Volgens mij neem jij jezelf en het forum te serieus, 'volwassene'.
    volgens mij denk jij veel te simplistisch als je het hier niks aan vindt zoek dan iets anders denk ik bij mezelf, en ga niet zulke dergelijke baggerthreads lopen verdedigen
    Precies, ga dan lekker naar fok.nl, daar hebben ze van slotjes volgens mij nog nooit gehoord.

  13. #138

    Standaard

    Voor de rest heb ik niks aan te merken op dit forum. Vind wel dat men slecht tegen kritiek kan.
    "City of light, city of magic!"

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FredKroket
    Voor de rest heb ik niks aan te merken op dit forum. Vind wel dat men slecht tegen kritiek kan.
    Niet moelijk, hier wordt om de minuut kritiek gegeven...

  15. #140

    Standaard

    Hier iets anders dat ik onduidelijk vind. Als je gaat kijken bij het Plus/Min overzicht, hebben heel veel leden allemaal 'Anonymous - Omzetting oude lijst' als plus staan. Wat houd dat precies in? Zo kan je wel heel makkelijk aan je plusjes komen.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus
    Hier iets anders dat ik onduidelijk vind. Als je gaat kijken bij het Plus/Min overzicht, hebben heel veel leden allemaal 'Anonymous - Omzetting oude lijst' als plus staan. Wat houd dat precies in? Zo kan je wel heel makkelijk aan je plusjes komen.
    Vroeger ging het uitdelen van de plusjes en minnen in een reactiedraad op het forum. Dit werd een hele administratie voor o.a. Rein. Hier is een stukje software voor geschreven die dit proces grotendeels automatiseerd. Alle waarderingen tot die tijd zijn in 1x in de lijst gezet, waarbij de eventuele verklaringen van eerdere minnen niet meegenomen zijn. Wellicht zijn die oude lijsten nog wel ergens in een donker hoekje op het forum te vinden.

    Al die oude plussen en minnen zijn wel degelijk eerlijk verdiend hoor :wink:

    Henk K.
    TKA DVD | TKA Blu-Ray | TKG | UltraStarTrader | SafeTrader

  17. #142

    Standaard

    Ahh oké, nu snap ik 'm, bedankt. :wink:
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  18. #143

    Standaard

    Er was vroeger een ander systeem (niet automatisch). De plussen en minnen daar gegeven zijn zo overgezet naar dit nieuwe systeem.

    Niets oneerlijks aan dus

    Edit: sorry, had niet gezien dat er al een antwoord was...


  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy
    Er was vroeger een ander systeem (niet automatisch).
    Zoals bijv. hier

  20. #145

    Standaard

    En wij zijn heeeel erg blij dat dit nu automatisch gaat, dat scheelt een hoop werk en tijd

  21. #146

    Standaard

    In het begin werd er niet bijgehouden van wie plussen en minnen afkomstig waren, alleen de totalen werden genoteerd. Toen het geheel geautomatiseerd is hebben we al die oude plussen onder dat klopje meegenomen. Er is dus niets vreemds aan, het is puur de erfenis van voor het automatische systeem.
    Eric van Ballegoie

  22. #147

    Standaard

    gooi ik hem hier ook maar neer:

    op 22-07 heb ik de laatste transactie uit mijn te koop topic afgehandeld. Enkele dagen daarna ben ik op vakantie gegaan, nu bij terugkomst kan ik mijn (vrij omvangrijke) "collectie te koop" thread niet meer vinden... hij staat ook niet bij afgehandelde transacties en is dus waarschijnlijk gewoon verwijderd?

    Ik snap dat het schoon gehouden moet worden maar het was niet een aftandse thread waar geen aandacht aan geschonken was, dus een beetje voorbarig om het te deleten

    Het topic was ook nog niet leeg verkocht en ik dacht laat hem tijdens de vak. open en zie ik de reacties via pm wel na de vakantie tegemoet, alleen nu is heel het topic foetsie

    beetje slordig...




    Deze is dus helemaal weg? (niet meer terug te halen oid) heb niet echt zin om weer alles te gaan over typen
    "But what's puzzling you... is the nature of my game"

  23. #148

    Standaard

    The_Cure het kan zijn dat er een maand niet meer gereageerd is in je verkoop thread en dan wordt hij automatisch verwijderd, wat ook nog mogelijk is dat je 2 verkoopthreads had lopen en daar dus 1 van gesloten is en daarna verwijderd is (omdat je maar 1 verkoopthread mag hebben).
    Is dit niet het geval dan zou ik niet weten waar hij gebleven is want topics die afgerond zijn worden gesloten en daarna naar afgehandelde transacties verplaatst.

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The_Cure
    gooi ik hem hier ook maar neer:

    op 22-07 heb ik de laatste transactie uit mijn te koop topic afgehandeld. Enkele dagen daarna ben ik op vakantie gegaan, nu bij terugkomst kan ik mijn (vrij omvangrijke) "collectie te koop" thread niet meer vinden... hij staat ook niet bij afgehandelde transacties en is dus waarschijnlijk gewoon verwijderd?

    Ik snap dat het schoon gehouden moet worden maar het was niet een aftandse thread waar geen aandacht aan geschonken was, dus een beetje voorbarig om het te deleten

    Het topic was ook nog niet leeg verkocht en ik dacht laat hem tijdens de vak. open en zie ik de reacties via pm wel na de vakantie tegemoet, alleen nu is heel het topic foetsie

    beetje slordig...




    Deze is dus helemaal weg? (niet meer terug te halen oid) heb niet echt zin om weer alles te gaan over typen
    Hetzelfde is met mij gebeurt.

    In de vakantietijd hadden ze natuurlijk op hun vingers na kunnen tellen dat dit zou gebeuren.

    Had 1 a 2 maandjes gewacht en vervolgens de regel ingevoerd, dan hadden er een stuk minder mensen met dit probleem gezeten.

    Het valt nog mee dat pb's die te lang blijven staan niet automatisch worden verwijdert...dat is wellicht de volgende stap...

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R_B
    Het valt nog mee dat pb's die te lang blijven staan niet automatisch worden verwijdert...dat is wellicht de volgende stap...
    Nee hoor dat zal niet gebeuren (of je wil het zelf graag :wink hiertoe hebben de moderators geen toegang en ik zou ook niet weten waarom dit zou moeten gebeuren.
    De regel dat de topics na een maand verwijderd worden bestaat al een behoorlijke tijd, hierdoor blijft het overzichtelijk voor iedereen en is het ook voor de moderators gemakkelijker bij te houden.

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •