Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 152 van 152 worden weergegeven.

Discussie: Onduidelijk.

  1. #151

    Standaard

    heftig draadje, het zit toch diep bij velen en helaas wordt er vaak op de man gespeeld, daar schiet niemand wat mee op.

    misschien is het slim om een actieplan met mijlpalen op te stellen en op de site te communiceren, dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is.
    Desnoods stop je 2 mods en 2 handelaren in een hok om te brainstormen. Resultaat zou moeten zijn: een heldere set aan regels en gedragscodes, voor mods én handelaren.

    tijdje proefdraaien, nieuwe knelpunten evalueren en verbeterpunten implementeren.

    of ben ik nou té projectmatig aan het denken?
    (ik probeer in oplossingen te denken, elkaar beschadigen is zonde toch?)

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Wat betreft regels: We zijn bezig met een nieuwe set regels, hoe die precies zullen zijn kan ik nu nog niet zeggen, laten we daar over discussieren als we ze voorgesteld hebben.
    Het lijkt mij een goed plan om, als de nieuwe regels bepaald zijn, ze eerst even hier te plaatsen zodat iedereen even de tijd heeft erop te reageren, (opbouwende) feedback is nooit weg natuurlijk.

    In mijn ogen is het vaak misgegaan, of vonden de forum-gangers het in ieder geval vervelend als een nieuwe regel direct inging. Inbreng hebben of alleen maar het gevoel van inbreng hebben lost in dit geval misschien al een boel problemen op.


Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •