Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 152 worden weergegeven.

Discussie: Onduidelijk.

  1. #26

    Standaard

    Ik was ook altijd een aktief gebruiker van dit forum. Helaas door te veel regeltjes is het te formeel geworden.

    Regels zijn prima, maar regels bedenken omdat er regels bedacht moeten worden slaat helemaal nergens op. En dit is toch echt wat er aan de hand is volgens mij.

    Hebben moderators anders niks te doen?

    Tipje: Ga toch wat minder formeel om met al die regeltjes en het wordt een stuk plezieriger!
    dvdforum.nl-addict!

  2. #27
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Waarom kunnen dit soort zaken niet gewoon via het forum besproken worden?
    Omdat je daar geen klap mee opschiet. Iedereen gaat zich er dan mee lopen bemoeien (zoals nu ook weer gebeurd) en daar schiet niemand iets mee op.
    Het is toch een openbaar discussieforum?

    Maar goed, teveel regelgeving helpt niemand zoals Patrick al zei.

    Hou het simpel, hou het makkelijk, dan blijven mensen veel langer. Ik heb ook weinig zin om voordat ik een nieuw topic open, of ergens op reageer eerst weer een pagina tekst moet doorlezen omdat ik toevallig in een ander deel van het forum ben.

    Als er 1 topic zou komen met alle regeltjes m.b.t. het forum zou je alles daar naartoe kunnen redirigeren en een zoeksysteem invoeren zodat alle informatie snel te vinden is. Dit is mss wel handiger dan alle 'onzichtbare' regels of al die regeltopics/sticky's.

    1 topic lijkt mij het meest handige.

  3. #28

    Standaard

    1 ding moet je de crew hier wel nageven: Ze werken wel doelgericht. Hun streven is een overzichtelijk, eerlijk handelsforum.

    ..................en overzichtelijk is het zeker, als de ene na de andere verkoper wegloopt

  4. #29

    Standaard

    ik heb dan wel niet zoveel posts als de meeste maar ben het wel eens dat vaak te streng wordt opgetreden. discussie is dan mogelijk via pm. nou niet echt dus want je trekt toch altijd aan het kortste eind. en jawat nathan zei dat iedereen zich ermee gaat bemoeien klopt dan wel....

    maar was hij het niet die zich in eerste instantie bemoeide met de zaak tussen Herjan en Jan? of ben ik nu de enige die dat ziet?
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  5. #30

    Standaard

    Niks van aantrekken Jan, vind die regel ook maar zozo.

    No problem dat je hier stopt, hebben wij terug meer keus :wink:

    Gr,

    C.
    There is not one truth, cast into stone. Only lies, cast in your face. It's time to burn, burn alive. It's time to burn, burn at the stake.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kinky queen
    up
    Jij hebt echt humor ....

  7. #32

    Standaard

    sUPeractie Jan!!!

    Kom gezellig bij het andere ClUPpie! :wink:

    Dankzij jouw aanbiedingen blijven we allemaal UP-to-date...
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  8. #33

    Standaard

    Heel dat "lossen we wel via pm op" riekt wel erg naar achterkamertjespolitiek! Dacht toch echt dat dit gedeelte van dvd.nl een FORUM was, maar kan t natuurlijk verkeerd begrepen hebben....

  9. #34

    Standaard

    Top Jan!!

    Over een aantal weken heet het hier breiclubje.nl ipv dvd.nl!

    Vooral als modjes zichzelf als politieagentjes die WEL door rood licht mogen rijden beschouwen, en als threads met bijv. beeldjes uit een LOTR giftset voor veel te veel aangeboden worden door een mod en een week van diezelfde mod maar uit 6 dagen blijkt te bestaan (onder het mom van weekentupje) en zo zijn er nog veel meer voorbeelden.

    Toch jammer! Kom hier zelf nog niet zo lang maar dacht echt dat je hier lekker kon ruilen, over je hobby kunt ouwehoeren tips kon geven en ontvangen maar het wordt hier steeds meer een club in een club!

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jan Bruinsma
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers



    De rest niet. Of het nou posts van jou waren of van een ander.

    Ik stop nu met deze discussie. Heb 'm al te vaak gevoerd.
    Door dit soort reacties ben jij een van de weinige Moderators,
    die NIET sympatiek overkomt,je heb wel meer van dit soort
    uitspraken,en daar laat je mee merken dat jij DE Moderator bent
    een beetje MACHT doet JOU wel wat,veel plezier ermee
    maar geliefd maak jij je er niet mee,en ja mijn vaste
    relaties HIER weten me wel wel te vinden b.v.op dvd forum
    ,ik vertoef hier al jaren en zeer veel PRIMA deal gehad
    en nog NOOITproblemen gehad,bij problemen b.v
    met verzending (Belgie)heb ik altijd een eerlijke oplossing
    gezocht en gevonden er is geen - te vinden van mij,
    maar de praktijken die jij er op na houd vind ik een beetje ENG.
    Absoluut mee eens. Het begint hier steeds meer op 1984 te lijken. Herjan tot voor kort was je hier gewoon een member en nu ben je dan een moderator maar dat betekent niet dat je er je dagtaak van moet maken om goedwillende bezoekers weg te jagen.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Waarom kunnen dit soort zaken niet gewoon via het forum besproken worden?
    Omdat je daar geen klap mee opschiet. Iedereen gaat zich er dan mee lopen bemoeien (zoals nu ook weer gebeurd) en daar schiet niemand iets mee op.

    We hebben regelmatig zeer goede discussies met leden via het PM-systeem en meestal komen we ook naar ieders tevredenheid met een goede oplossing.

    Maar sorry hoor, als je al bij voorbaat gaat lopen zeuren dat wij berichten ZOMAAR zouden weghalen, dan begint de discussie al een beetje op verkeerde voet.

    Vandaar dat ik vind dat dit soort dingen beter even via PM gedaan kunnen worden.

    Suggesties voor verbeteringen (zoals het beter weergeven van de regels, een punt waarop ik het zeker met de meesten van jullie eens ben), daar is dit Op- en Aanmerkingen-forum uiteraard wel erg geschikt voor. Maar heb je een persoonlijk probleem, of ben je het niet eens met de actie van een moderator, dan is het nog altijd netter/sneller om even een PM-etje te sturen, daar hoeft m.i. niet het hele forum van mee te genieten.
    Als ik zo lees kan ik het niet helpen dat ik denk dat "jullie" bang zijn voor openbare kritiek. Kritiek waar veel mensen niet mee zouden komen als er niet door een ander over geschreven wordt.

    Ik vind inderdaad ook dat "jullie" te ver gaan in het doorvoeren van regels. Het argument 'om de kleine handelaar te beschermen' slaat mijns inziens werkelijk nergens op. Alsof er zoveel grote handelaren zijn dat de eerste pagina alleen maar volstaat door "uppen".

    Vooral het arrogante commentaar stuit mij tegen de borst. Er mag geen ruimte zijn voor discussie want dan gaat iedereen zich ermee bemoeien en schiet niemand er wat mee op...

  12. #37
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    1 topic met regels maken
    1 topic met regels maken
    1 topic met regels maken

  13. #38

    Standaard

    WAT EEN KLOTE FORUM :wink:

    Ik vind iets trouwens wel vreemd, misschien ligt het aan mij...

    ik ga 3/4 weken op vakantie en mijn verkoop-topic is ineens weg.

    Of iemand anders die mijn topic kan vinden?

    bvd

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R_B
    Of iemand anders die mijn topic kan vinden?
    Heb even voor je gezocht maar ik kan hem ook niet vinden, lijkt erop dat hij idd weg is.

  15. #40

    Standaard

    gelukkig is er wel nog een forum waar je wel meg zeggen en doen wat je wilt. :wink:

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    1 topic met regels maken
    1 topic met regels maken
    1 topic met regels maken
    roep ik al weken maar dat schijnt een onmogelijke opgave te zijn.
    of... misschien zijn er inmiddels zoveel regels dat het gewoon niet meer in 1 topic past

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis T.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R_B
    Of iemand anders die mijn topic kan vinden?
    Heb even voor je gezocht maar ik kan hem ook niet vinden, lijkt erop dat hij idd weg is.
    Waarschijnlijk heeft het met deze regel te maken:
    - Met onmiddelijke ingang gaan wij oude posts opschonen in de TKA:
    Threads waar in een tijdsbestek van 1 maand of langer niet niet meer is gereageerd vallen onder deze regeling.


    Het lijkt wel alsof er een autodelete functie is toegevoegd tijdens mijn vakantie.

    Maand voorbij..1 dag later FOETSIE..

  18. #43
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    1 topic met regels maken
    1 topic met regels maken
    1 topic met regels maken
    roep ik al weken maar dat schijnt een onmogelijke opgave te zijn.
    of... misschien zijn er inmiddels zoveel regels dat het gewoon niet meer in 1 topic past

    Persoonlijk vind ik dat het beste idee. Om 1 topic te maken waarin alle huis tuin en keuken regels worden vastgelegd. Op die manier is het voor ieder nieuw member ook lekker snel en overzichtelijk te zien wat er wel en niet mag op het forum en wat de algemene normale omgangsregels zijn etc.

    Geschiedenis leert dat als er teveel regels komen, mensen gaan protesteren en dan zetten ze de hakken in het zand. Dat is natuurlijk niet de bedoeling omdat het fun moet zijn om hier te komen. Laten we het simpel houden, en overzichtelijk.

    1 topic met regels m.b.t. alle threads. Algemeen, Regio's, Kopen en Verkopen etc.
    Snel te vinden omdat het (natuurlijk) bovenin het forum moet worden geplaatst.
    Het is overzichtelijker dan allerlei regels en sticky's die verspreid staan op het forum.
    En ik durf te wedden dat er dan minder ophef zal zijn over de regels die hier toegepast worden.

  19. #44

    Standaard

    En:

    bestaande regels misschien toch nog eens onder de loep nemen.

    En dan niet alleen de trader-regels. Ik snap dat toegeven dat je "fout" zit (of eerder gezegd achteraf gezien de regel niet zo lekker loopt) niet leuk is, maar blijkbaar stoot het toch tegen de borst van veel handelaren.

    Kwam er trouwens niet een geautomatiseerde handelsectie aan? Ik dacht dat daar een hele tijd terug sprake van was.

    Zijn alle mods momenteel met vakantie eigenlijk?


  20. #45

    Standaard

    Tuurlijk niet, ze weten gewoon dat ze zich hier niet uit kunnen praten. Ik geef Jan dan ook volledig gelijk.

    Maar ik denk het het omgekeerde zou zijn geweest als ik het zou zijn geweest die hier zou hebben geklaagd. Dan zou ik hoogstwaarschijnlijk onder vuur hebben gelegen. Vreemd eigenlijk

    Maar dat is het punt natuurlijk niet. Een reactie hoef je denk ik niet meer te verwachten Jan.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  21. #46

    Standaard

    Oke toch maar ff aangemeld om eens rond te kijken op dit forum En gelijk maar ff een deur intrappen.

    Waarom reageerd een mod hier niet meer? Wat is er zo moeilijk aan om een discussie te voeren? Zijn jullie hier soms te goed hier voor? Of weten jullie bij voorbaat al dat dit een verloren discussie is?

    En gelukkig voor mij en meerdere forummers hier weten we Jan wel te vinden

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bylie
    Oke toch maar ff aangemeld om eens rond te kijken op dit forum En gelijk maar ff een deur intrappen.

    Waarom reageerd een mod hier niet meer? Wat is er zo moeilijk aan om een discussie te voeren? Zijn jullie hier soms te goed hier voor? Of weten jullie bij voorbaat al dat dit een verloren discussie is?

    En gelukkig voor mij en meerdere forummers hier weten we Jan wel te vinden
    Dat is lekker volwassen... Je aanmelden op een forum om op de mods te gaan zeiken

    Maaruh voor de verkopers:

    Dit is er toch bij gekomen: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=36959

    Dat is toch duidelijk? Ik ben slechts koper en geen verkoper en dus buitenstaander maar als dit voor jullie als handelaren onvoldoende is dan moet je daar toch een inhoudelijke discussie over kunnen voeren?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Je beslissing om te vertrekken is spijtig, maar jouw besluit. De regel van het uppen bestaat al enige tijd en we proberen deze na te leven om de kleinere handelaren ook de kans te geven bovenaan te staan. Maar er is al genoeg over gezegd in de desbetreffende thread over deze regel.
    Oh... maar uitzonderingen maken voor jezelf is wel acceptabel natuurlijk:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=36003

    En laat ik even vertalen wat er hierboven gezegd wordt voor je, zij doen het met wat nettere termen, maar de conclusie is hetzelfde:

    Herjan, je bent een arrogante ***
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  24. #49

    Standaard

    Vrij overbodige discussie eigenlijk.
    De beheerders hier maken het zichzelf veel te moeilijk met al die regels en telkens het wijzigen daarvan. Enige vorm van discussie is hier eigenlijk niet geoorloofd. Tenzij het in een PM gebeurt. Waar is zo'n interactief forum dan voor. Maak alles openbaar en ga er constructief op in. Niet meteen je macht misbruiken en posts wijzigen en/of verwijderen.
    Wat eigenlijk nog erger is, dat een regel tussentijds even wordt gewijzigd en dat een moderator daar meteen gebruik van maakt. Dat kan alleen maar met voorbedachte rade geweest zijn. Dan krijg je vanzelf een keer weerstand en ben je zelfs misschien niet eens geschikt als moderator.
    Wat verder onacceptabel is, dat er door een aantal moderators heel erg kleinerend naar members wordt gedaan en door sommigen zelfs onbeschoft. Indien een member dit doet, dan volgt een waarschuwing en/of een ban. Jammer dat Eric zelf dan niet even ingrijpt om de betreffende moderator te berispen..
    Leuk forum, maar veel te veel regels.
    En Jan, je leest het wel en je weet best wie ik ben en ga lekker naar het andere forum als je je hier zo ergert. En anders blijf je gewoon.
    Jouw kennende denk ik het eerste.

    Giel.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bylie
    Oke toch maar ff aangemeld om eens rond te kijken op dit forum En gelijk maar ff een deur intrappen.

    Waarom reageerd een mod hier niet meer? Wat is er zo moeilijk aan om een discussie te voeren? Zijn jullie hier soms te goed hier voor? Of weten jullie bij voorbaat al dat dit een verloren discussie is?

    En gelukkig voor mij en meerdere forummers hier weten we Jan wel te vinden
    Dat is lekker volwassen... Je aanmelden op een forum om op de mods te gaan zeiken

    Maaruh voor de verkopers:

    Dit is er toch bij gekomen: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=36959

    Dat is toch duidelijk? Ik ben slechts koper en geen verkoper en dus buitenstaander maar als dit voor jullie als handelaren onvoldoende is dan moet je daar toch een inhoudelijke discussie over kunnen voeren?
    Nee hoor ik meld me eigen niet aan om de mods af tezeiken.

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •