Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 152 worden weergegeven.

Discussie: Onduidelijk.

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Je beslissing om te vertrekken is spijtig, maar jouw besluit. De regel van het uppen bestaat al enige tijd en we proberen deze na te leven om de kleinere handelaren ook de kans te geven bovenaan te staan. Maar er is al genoeg over gezegd in de desbetreffende thread over deze regel.
    Oh... maar uitzonderingen maken voor jezelf is wel acceptabel natuurlijk:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=36003
    niet te geloven!
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  2. #52

    Standaard

    dat is echt belachelijk zeg!!!

    heel blij komen vertellen dat uppen absoluut niet mag maar het zelf wel doen. dat is nou puur machtsmisbruik en jezelf boven andere verheven voelen. zeker thuis weinig te vertellen ofzo?
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  3. #53
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Reactie moderators?

  4. #54

    Standaard

    Tja, nou krijg ik waarschijnlijk het halve forum tegen me, maar Herjan upt wel volgens de regels:

    Het is WEL toegestaan om door middel van een nieuwe post aan te geven dat er nieuwe titels worden aangeboden of dat er een prijsaanpassing gedaan is.
    Dat mag dan toch, of zit ik nou scheel te kijken ofzo?

  5. #55

    Standaard

    Is het begrijpelijk als ik zeg dat ik hier best wel moe van word. Nu blijkt ook nog eens dat Herjan zelf niet al te soepel is omgegaan met de regels en niet dat het nu allemaal een vreselijke ramp is, maar ik hoop toch echt dat men beseft dat het zo eigenlijk gewoon niet verder kan. Maak duidelijke maar vooral ook soepele regels want ik denk, en ik denk meerdere met mij, dat dat de enigste goede oplossing is voor ons allen.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Tja, nou krijg ik waarschijnlijk het halve forum tegen me, maar Herjan upt wel volgens de regels:

    Het is WEL toegestaan om door middel van een nieuwe post aan te geven dat er nieuwe titels worden aangeboden of dat er een prijsaanpassing gedaan is.
    Dat mag dan toch, of zit ik nou scheel te kijken ofzo?
    Dat mag inderdaad, maar dit mag niet:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Weekend-Upje

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Dat mag inderdaad, maar dit mag niet:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Weekend-Upje
    Ow ja, da's waar. Een dagje te vroeg. Tja, fouten maakt iedereen. Maar echt een slimme actie is het inderdaad niet.

  8. #58

    Standaard

    Inderdaad iedereen maakt fouten, en dat is ook waar dit topic eigenlijk over ging.

    Herjan had verschillende posts weggehaald van jan, en daar zaten er ook bij die toch duidelijk over de verkoop zelf gingen.
    Jan vraagt duidelijk om een normale uitleg en die kreeg hij niet, het enigste wat hij krijgt te horen van Herjan is dat hij geen zin heeft om een discussie aan te gaan.
    Had hij gewoon toegegeven dat hij fout was, dan was dit topic nu niet zo populair geweest....
    En als je je als Mod dan zelf ook niet aan de regels houdt dan..... krijg je dit als resultaat.

  9. #59

    Standaard

    Oh... maar uitzonderingen maken voor jezelf is wel acceptabel natuurlijk:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=36003

    Is toch echt ongelovelijk

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Je beslissing om te vertrekken is spijtig, maar jouw besluit. De regel van het uppen bestaat al enige tijd en we proberen deze na te leven om de kleinere handelaren ook de kans te geven bovenaan te staan. Maar er is al genoeg over gezegd in de desbetreffende thread over deze regel.
    Oh... maar uitzonderingen maken voor jezelf is wel acceptabel natuurlijk:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=36003
    niet te geloven!
    idd ongeloofelijk
    en dan mij een tijd geleden maar vertellen (dat was niet Herjan trouwens,maar een andere mod) dat ik niet mocht vermelden dat ik m`n prijzen had verlaagd!!
    echt belachelijk. Machtsmisbruik van de bovenste plank, dat kan natuurlijk niet. Jan heeft natuurlijk gelijk en hij heeft recht op een normale uitleg. Als je moderator de discussie niet aan wilt/kan gaan dan: a) ben je geen degelijke moderator, en b) heeft dit forum geen enkele zin.

    Is t zelfde als dat wanneer er nieuwe members komen en ze dmv t openen van een nieuw een vraag stellen en ze dan gelijk zo worden afgekat. Ok: men kan eerste de zoekfunctie gebruiken, maar dat kan natuurlijk ook op een fatsoenlijke manier gezegd worden!!

    Behandel elkaar met respect, en dat geldt ten eerste voor de moderators!!! Respect moet je verdienen, what goes around comes around!!!


    Amen! :P
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #61

    Standaard

    tis gewoon niet leuk meer hier. Ik ben hier niet lang geweest, maar vind t nu al genoeg. Tabee

    MVG Lars

  12. #62
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Je beslissing om te vertrekken is spijtig, maar jouw besluit. De regel van het uppen bestaat al enige tijd en we proberen deze na te leven om de kleinere handelaren ook de kans te geven bovenaan te staan. Maar er is al genoeg over gezegd in de desbetreffende thread over deze regel.
    Oh... maar uitzonderingen maken voor jezelf is wel acceptabel natuurlijk:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=36003
    niet te geloven!
    idd ongeloofelijk
    en dan mij een tijd geleden maar vertellen (dat was niet Herjan trouwens,maar een andere mod) dat ik niet mocht vermelden dat ik m`n prijzen had verlaagd!!
    echt belachelijk. Machtsmisbruik van de bovenste plank, dat kan natuurlijk niet. Jan heeft natuurlijk gelijk en hij heeft recht op een normale uitleg. Als je moderator de discussie niet aan wilt/kan gaan dan: a) ben je geen degelijke moderator, en b) heeft dit forum geen enkele zin.

    Is t zelfde als dat wanneer er nieuwe members komen en ze dmv t openen van een nieuw een vraag stellen en ze dan gelijk zo worden afgekat. Ok: men kan eerste de zoekfunctie gebruiken, maar dat kan natuurlijk ook op een fatsoenlijke manier gezegd worden!!

    Behandel elkaar met respect, en dat geldt ten eerste voor de moderators!!! Respect moet je verdienen, what goes around comes around!!!


    Amen! :P

    Begin van het einde als de redactie niet meer durft, of wil reageren. We kunnen net zo goed tegen de muur gaan lullen.

  13. #63

    Standaard

    Beste Mensen,

    Ik heb me een tijd lang weinig actief met de handel bemoeid, duidelijk té lang. De reden hiervoor is dat we bezig zijn met een automatisering van het handelsgedeelte. Dit proces verloopt echter minder voorspoedig dan gepland en we zullen het voorlopig moeten doen met de middelen die we hebben, het forum dus.

    Waar gehakt wordt vallen spaanders, helaas maken ook wij fouten. DVD.nl werkt met vrijwillige moderators die veel tijd in de site en het (handels)forum stoppen om te zorgen dat alles in goede banen loopt. Deze mensen doen dit niet omdat zijn machtsbelust zijn, maar omdat zij het forum graag 'leefbaar' en voor iedereen prettig houden. De regels in het handelsdeel van het forum zijn puur bedoeld om iedereen een goede kans te geven zijn titels onder de aandacht te brengen. Zonder deze regels zouden alleen de grote handelaren bovenaan staan en zou iedereen die af en toe een titeltje aanbied verzuipen tussen de grote threads.

    Maar jullie hebben gelijk, DVD.nl heeft inderdaad veel regels. In de loopt van de tijd zijn die regels steeds aangepast en zo is wellicht een brij ontstaan waarbij het moeilijk is om door de spreekwoordelijke bomen het bos nog te zien. Dat is jammer, maar aan de andere kant is deze ontwikkeling ook noodzakelijk. Helaas probeert het publiek elke regel maximaal op te rekken en elk gaatje in de regels te gebruiken om er beter van te worden en eigen titels maximaal in beeld te krijgen en houden. Daar hoeven we niet moralistisch over te doen en ik neem het ook niemand kwalijk, maar feit is wel dat als iedereen het algemene belang wat beter in het oog zou hebben, een groot dat van de regels niet nodig zou zijn.

    Over individuele gevallen waar het de afgelopen tijd wellicht is misgegaan ga ik geen oordeel vellen, ik het helaas niet de tijd om alles bij te houden of uit te zoeken. Wat ik wel zal doen is met de crew in overleg treden over één set regels voor heel het forum, zoals jullie terecht van ons verlangen. We gaan ons best doen om dit zo snel mogelijk te regelen.
    Eric van Ballegoie

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    ...Waar gehakt wordt vallen spaanders, helaas maken ook wij fouten...

    ...Maar jullie hebben gelijk, DVD.nl heeft inderdaad veel regels. In de loopt van de tijd zijn die regels steeds aangepast en zo is wellicht een brij ontstaan waarbij het moeilijk is om door de spreekwoordelijke bomen het bos nog te zien...

    ...Wat ik wel zal doen is met de crew in overleg treden over één set regels voor heel het forum, zoals jullie terecht van ons verlangen...
    Ik wil in ieder geval even gezegd hebben, dat ik het fijn vind dat jullie "foutjes" durven toegeven. Dit is als lezer een prettigere manier van handelen dan het vingertje terug wijzen.


  15. #65

    Standaard

    [quote="Eric van Ballegoie"]


    Eric,bedankt voor de uitleg.

    Via deze weg nog bedankt voor de prettige jaren op dit forum,
    nu je toch bezig bent op het forum dit is/was mijn laatste topic,
    ik had dit topic nog opgelaten om de reacties te bekijken/lezen,
    na jou uitleg lijkt het me het beste om dit topic op slot te doen.


    M.v.g.Jan.

  16. #66

    Standaard

    Als er 1 dag lang (24 uur) niemand iets in je tka topic post mag je hem een kick geven, klaar. Ben je van alle gezeik af en iedereen is happy
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  17. #67

    Standaard

    Bedankt voor de uitleg Eric. Heel lovenswaardig dat je erkent dat er wel degelijk problemen zijn en dat je de vinger in de wonde durft leggen. Beter meteen met de billen bloot gaan dan je krampachtig in allerlei bochten wringen.

    Jouw reactie is duidelijk, to the point, eerlijk, volwassen en beleefd, kortom professioneel zoals het in een goed communicatiebeleid past/noodzakelijk is. Zo verdien je respect, krediet en begrip, en ik vind dan ook dat alle forumleden je dit moeten geven.

    Nog even een opmerking ivm Herjan wiens attitude toch wel bij heel wat members in het verkeerde keelgat schiet. Herjan valt in vergelijking met andere crewleden toch wel behoorlijk tegen door zijn zwaar overdreven politiegedrag. Zijn reacties zijn vaak onlogisch, irritant, denigrerend en kinderachtig. Jammer toch dat wanneer bepaalde mensen ook maar een beetje 'macht' krijgen, ze zo zwaar uit de bocht gaan. Herjan bedoelt het misschien goed en het is mooi dat dat allemaal op vrijwillige basis gebeurt, maar wie fout zit moet daarover aangesproken kunnen worden. Ik zie de dingen misschien ook verkeerd en ben de eerste om toe te geven dat ik ook fouten maak, maar Herjan schiet volgens mij toch wel te kort om een degelijke moderator te zijn.

  18. #68

    Standaard

    Zoals al werd gezegd: Eric, bedankt voor de beleefde en nette reactie. Goed dat er toch iemand van de crew heeft geantwoord. Echter: als de crew regels maakt moeten die, zoals ik eerder zei, natuurlijk als eerste de crew worden nageleefd

    Maar nogmaals dank.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #69

    Standaard

    Inderdaad prettig dat er eens een fatsoenlijke reactie wordt gegeven, waarvoor ook dank.

    Maar ik wil me wel bij Philippe aansluiten:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Nog even een opmerking ivm Herjan wiens attitude toch wel bij heel wat members in het verkeerde keelgat schiet. Herjan valt in vergelijking met andere crewleden toch wel behoorlijk tegen door zijn zwaar overdreven politiegedrag. Zijn reacties zijn vaak onlogisch, irritant, denigrerend en kinderachtig. Jammer toch dat wanneer bepaalde mensen ook maar een beetje 'macht' krijgen, ze zo zwaar uit de bocht gaan. Herjan bedoelt het misschien goed en het is mooi dat dat allemaal op vrijwillige basis gebeurt, maar wie fout zit moet daarover aangesproken kunnen worden. Ik zie de dingen misschien ook verkeerd en ben de eerste om toe te geven dat ik ook fouten maak, maar Herjan schiet volgens mij toch wel te kort om een degelijke moderator te zijn.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters
    Inderdaad prettig dat er eens een fatsoenlijke reactie wordt gegeven, waarvoor ook dank.

    Maar ik wil me wel bij Philippe aansluiten:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Nog even een opmerking ivm Herjan wiens attitude toch wel bij heel wat members in het verkeerde keelgat schiet. Herjan valt in vergelijking met andere crewleden toch wel behoorlijk tegen door zijn zwaar overdreven politiegedrag. Zijn reacties zijn vaak onlogisch, irritant, denigrerend en kinderachtig. Jammer toch dat wanneer bepaalde mensen ook maar een beetje 'macht' krijgen, ze zo zwaar uit de bocht gaan. Herjan bedoelt het misschien goed en het is mooi dat dat allemaal op vrijwillige basis gebeurt, maar wie fout zit moet daarover aangesproken kunnen worden. Ik zie de dingen misschien ook verkeerd en ben de eerste om toe te geven dat ik ook fouten maak, maar Herjan schiet volgens mij toch wel te kort om een degelijke moderator te zijn.
    en ook ik sluit me hier bij aan
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Edwin,

    Gezien ons gezamenlijke verleden ligt mijn tolerantiegrens ten aanzien van jouw persoon bijzonder laag. Ik vind het dan ook bijzonder jammer dat je met non-argumenten (prijsverlagingen melden is toegestaan) probeert om Herjan zwart te maken, en daar zelfs een nieuwe thread voor opent.

    Ik stel voor dat je je verder alleen in de discussie mengt als je iets inhoudelijk relevants te melden hebt. Is het jouw plan om lekker te stoken laat dan dan even weten, als je er namelijk op hoopt opnieuw van het forum gegooid te worden wil ik dat zo snel mogelijk voor je kunnen regelen.

    Gr

    Eric
    Ja Eric,

    Bedankt voor je nette uitleg

    1. een nieuw topic, sorry dat ik de titel "Onduidelijk" niet direct zag als het topic waar ik naar op zoek was, dat had ik natuurlijk direct kunnen zien :S

    2. Even mijn non-argument: dat regeltje dat je wel mag uppen met prijsverlagingen is gepost op 1 augustus 2005, kijk even naar de datums van Herjan zijn posts..

    Dus als het aandragen van valide argumenten in een relevante discussie als stoken wordt gezien, then so be it..

    Gr.
    Edwin

    PS ik hoef dit niet achter gesloten deuren te doen, men mag gerust weten wat ik vertel, en ook wat jouw berichtjes zijn.. Op het forum netjes doen, en dan semi-intellectuele PM's versturen met ban-bedreigingen.. Ach, in jouw wereldje zal dat wel mannig zijn !?
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  22. #72

    Standaard

    Volgens mij was er geen woord Frans aan mijn PM, en ik zal hem dan ook niet weghalen.

    Voor mensen die het niet weten: Wij hebben een nogal 'levendig' verleden met dhr van der Zwaard waarbij er een periode is geweest waarin hij er alles aan deed om bij ons het bloed onder de nagels vandaan te halen. Hiervoor is hij een tijd gebanned geweest op dit forum.

    Mijn PM richting hem sloeg op een post in zowel deze thread als een nieuwe thread over het feit dat Herjan (geheel volgens de regels) betichtte van het meten met twee maten, wat bij zijn voorbeeld dus totaal niet het geval was.

    De reden dat ik in mijn PM een andere toon gebruikte dan hier op het algemen forum is dat ik met Edwin een ander verleden heb dan met vele andere mensen die in deze thread gepost hebben. Edwin is overigens de enige die een PM van mij heeft gehad, voor de andere forumleden geldt mij post op de vorige pagina.

    PS: Of mijn PM's al dan niet publiekelijk bedoeld zijn is niet aan jou Edwin. Het heet niet voor niets een PM en niet een AM.
    Eric van Ballegoie

  23. #73

    Standaard

    Toch vreemd dat je alleen op mijn persoon reageert, en niet op het feit dat mijn (door jouw bestempelde) non-argumenten eigenlijk gewoon valide waren, en je dus ten onrechte mij met een kattig berichtje benaderd, in plaats van je eigen moderator eens aan te spreken.

    Ach, ik heb in het verleden wel eens een eigen website gepromoot, en een eigen forum opgestart toen (je raad het nooit) de sfeer op dvd.nl werd verpest door admin/moderator gedrag.. Maar bloed onder nagels vandaan halen, zo heb ik het niet beleeft.. Maar vind het eerlijk gezegd wel een compliment

    Maar goed, gelukkig heeft het allemaal geen drastische gevolgen gehad, want ik ben er niet ongelukkiger van geworden, en als ik je fototje zo bekijk, heb jij ook een dikke boterham te eten

    Maar ik lees dat er een apart regelsforum gaat komen, dus dat is al een stap in de goede richting.. Als je nou ook eens eerst in je eigen team kijkt voor je argumenten argeloos van tafel veegt, ben je helemaal goed op weg..

    Succes ermee..
    Gr.
    Edwin

    PS. Oh sorry, ik was onder de indruk dat PM voor Public Message stond, al die afkortingen ook he..
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Mijn PM richting hem sloeg op een post in zowel deze thread als een nieuwe thread over het feit dat Herjan (geheel volgens de regels) betichtte van het meten met twee maten, wat bij zijn voorbeeld dus totaal niet het geval was.
    Als je nou eens goed kijkt, blijkt dat ik dus gewoon gelijk heb..
    Nieuwe regel op 1 augustus geplaatst, Herjan zijn upjes ergens begin juli..

    Is het nou zo lastig om op een linkje te klikken, en je feiten op een rijtje te zetten voor je weer (uit de hoogte) reageert ?
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Maar bloed onder nagels vandaan halen, zo heb ik het niet beleeft.. Maar vind het eerlijk gezegd wel een compliment
    Dat geeft eens te meer aan wat de intenties van jouw posts zijn en dat mijn PM niet overbodig was.

    En wat betreft jouw argument: Dat er op 1 augustus specifiek in de regels is komen te staan dat prijsverlagingen wel gemeld mogen worden zegt niet dan dat daarvoor niet mocht.
    Eric van Ballegoie

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •