De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard In The Mouth Of Madness

    Ik weet niet zeker of dit hier thuishoort, maar het ergens anders posten leek me ook niet helemaal correct.

    Mn vraag gaat over de film "In The Mouth Of Madness" van John Carpenter met daarin Sam Neill.

    http://www.imdb.com/title/tt0113409/

    Deze film heeft me een tijd geleden op het puntje van mn stoel doen zitten, maar ik kan geen informatie vinden of deze film nou eigenlijk al uit is op DVD en waar ik hem kan bestellen.

    Iemand die iets over een mogelijke DVD release weet?

  2. #2

    Standaard Re: In The Mouth Of Madness

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Ik weet niet zeker of dit hier thuishoort, maar het ergens anders posten leek me ook niet helemaal correct.

    Mn vraag gaat over de film "In The Mouth Of Madness" van John Carpenter met daarin Sam Neill.

    http://www.imdb.com/title/tt0113409/

    Deze film heeft me een tijd geleden op het puntje van mn stoel doen zitten, maar ik kan geen informatie vinden of deze film nou eigenlijk al uit is op DVD en waar ik hem kan bestellen.

    Iemand die iets over een mogelijke DVD release weet?
    Er schijnen volgens dvdcompare 4 versies te zijn:
    http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=2250
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  3. #3

    Standaard

    Aha! Bedankt voor de hulp.

    Maar zo te zien is hij dus (nog) niet uit in Nederland, en de andere versies hebben ook geen NL subs. Hm jammer
    Zal vast nog wel even duren voor deze film uitkomt?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Aha! Bedankt voor de hulp.

    Maar zo te zien is hij dus (nog) niet uit in Nederland, en de andere versies hebben ook geen NL subs. Hm jammer
    Zal vast nog wel even duren voor deze film uitkomt?
    Heb zelf de R1 (geweldige film btw) maar ben bang dat je nog héél lang zult moeten weg, heb namelijk nog helemaal niets gehoord over een R2NL release (hij is zelfs nog geeneens op R2UK uitgebracht ).
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Aha! Bedankt voor de hulp.

    Maar zo te zien is hij dus (nog) niet uit in Nederland, en de andere versies hebben ook geen NL subs. Hm jammer
    Zal vast nog wel even duren voor deze film uitkomt?
    Heb zelf de R1 (geweldige film btw) maar ben bang dat je nog héél lang zult moeten weg, heb namelijk nog helemaal niets gehoord over een R2NL release (hij is zelfs nog geeneens op R2UK uitgebracht ).
    Ook niet in de UK? Apart..
    Wat kunnen de redenen daarvan zijn? Een slechte film is t niet..

  6. #6

    Standaard

    Denk dat er simpelweg niet genoeg animo is hier in Nederland. Jammer, want het is idd een erg vermakelijke film en hij zou best een goede NL uitgave verdienen.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wav[e
    ]Denk dat er simpelweg niet genoeg animo is hier in Nederland. Jammer, want het is idd een erg vermakelijke film en hij zou best een goede NL uitgave verdienen.
    Ik denk wel dat er interesse is, het is immers een film van John Carpenter. Misschien zijn de rechten niet vrij om 'm op DVD uit te kunnen brengen.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank

    Ik denk wel dat er interesse is, het is immers een film van John Carpenter. Misschien zijn de rechten niet vrij om 'm op DVD uit te kunnen brengen.
    Klopt, goede kans dat hij door Universal zal worden uitgebracht eerdaags

    btw, dit is zo'n btje de beste film die ik ken

    :P

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wav[e
    ]Denk dat er simpelweg niet genoeg animo is hier in Nederland. Jammer, want het is idd een erg vermakelijke film en hij zou best een goede NL uitgave verdienen.
    Ik denk wel dat er interesse is, het is immers een film van John Carpenter. Misschien zijn de rechten niet vrij om 'm op DVD uit te kunnen brengen.
    Dat is waar. Maar de film wordt vaak toch wat ondergewaardeerd terwijl dit naar mijn mening onterecht is. Er zijn wel meer films van Carpenter die nog niet op R2NL verschenen zijn volgens mij. Nu maar hopen op Universal dan

  10. #10

    Standaard

    Is er geen online petitie ofzo
    Kunnen we allemaal zo'n berichtje achterlaten met het verzoek of de film uit kan komen in NL 8)

  11. #11

    Standaard

    Superbe film, ook ík sta te wachten op een lekkere R2NL release.

    btw. Kennen jullie nog meer films met invloeden van H.P. Lovecraft? Ik huurde een hele poos geleden Dagon, maar dat viel zwaar tegen.

    Voor de PC staan wel 2 misschien wel interessante titels op de pre-order:

    - Call of Cthulu: Beyond the Mountain of Madness
    - Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth

    Zie Dimension Plus voor meer info. Ik weet niet of het nou 1 game, of 2 seperate games worden. Maar dat is meer voor latere zorg in het games-hoekje
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  12. #12

    Standaard

    Goede film inderdaad, die een heeele tijd geleden eens diepe indruk heeft gemaakt op mij. Wil deze zeker nog eens zien.
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    btw. Kennen jullie nog meer films met invloeden van H.P. Lovecraft?
    Re-Animator. :P

    Wordt trouwens wel eens tijd voor een R2 release, geweldige film dit!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sxesven
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    btw. Kennen jullie nog meer films met invloeden van H.P. Lovecraft?
    Re-Animator. :P

    Wordt trouwens wel eens tijd voor een R2 release, geweldige film dit!
    De Franse SE (digipack) is een mooie uitgave, wel zeer prijzig.
    http://www.fnac.com/Shelf/article.as...36c36d137&Fr=0

  15. #15

    Standaard

    Die is inderdaad mooi; doelde overigens op een R2 release van In The Mouth Of Madness, haha. Béide geweldige films! :wink:

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sxesven
    Die is inderdaad mooi; doelde overigens op een R2 release van In The Mouth Of Madness, haha. Béide geweldige films! :wink:


    Carpenter schreef trouwens een erg goede score voor In The Mouth Of Madness.

  17. #17

    Standaard

    komt deze films nog in R2 uit?

  18. #18

    Standaard

    Bij Play.com hebben ze de regio1 versie voor een leuk prijsje:

    http://www.play.com/DVD/Region_1/4-/...searchsource=0

    Regio 2 kun je voorlopig nog wel vergeten denk ik...
    Overigens heb ik ook de regio 1 versie van "From Beyond", een andere Lovecraft film, en de beeldkwaliteit is verassend goed
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •