De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard animocheck projectieschermen

    hangende, staande, manuele, electrische, matwitte, pimpelpaarse :wink:

    roept u maar, is er animo voor zo'n powerbuy?

  2. #2
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Zolang er ook los doek leverbaar is heb ik wellicht interesse.

  3. #3

    Standaard

    Je had een een Belgische fabrikant van wie mij de naam ontschoten is. Deze maakte mooie schermen met een goede omlijsting.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerben van der Leun
    Je had een een Belgische fabrikant van wie mij de naam ontschoten is. Deze maakte mooie schermen met een goede omlijsting.
    Bedoel je misschien www.beamax.be
    www.cinedream.be makes my dreams come true!!!

  5. #5

    Standaard

    Beamax maakt erg mooie schermen tegen zeer goede prijzen.

    Wij hebben een tijdje terug een spanscherm van hen getest (zie: http://www.dvd.nl/hwreviews.php?id=29) en op de redactie hebben we een electrisch rolscherm van hen hangen. Beide schermen zijn ons zeer goed bevallen en zijn zeker aan te raden voor home theater gebruik.
    Eric van Ballegoie

  6. #6

    Standaard

    Matwit. High contrast zou ik niet nemen, schermen met een hoge gain-waarde hebben last van zogenaamde hot-spotting. Dat wil zeggen dat je als het ware de lamp in het beeld ziet en het beeld dus niet overal even helder is. Je hebt dan altijd één plek die veel helderder is dan de rest. Met de huidige generatie projectoren is het boveniden helemaal niet nodig, zelfs bij redelijk wat restlicht kan je uitstkende weergave realiseren als je een projector met minimaal 1000 ansi lumen hebt.
    Eric van Ballegoie

  7. #7

    Standaard

    In dat geval heb ik he verkeerd begrepen. Ik ging er inderdaad vanuit dat je een high gain scherm bedoelde.

    Lichtgrijze schermen kunnen inderdaad goed werken in ruimtes met restlicht, echter ook mits je een projector met voldoende lichtopbrengst heb. Ik heb zelf in het verleden ook geexperimenteerd met een grijs scherm en mij is het niet zo goed bevallen, maar dat is persoonlijk, andere mensen zijn er wel erg tevreden over.
    Eric van Ballegoie

  8. #8

    Standaard

    ik heb wel intresse

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ReDone
    ik heb wel intresse
    dan ben je pas nummer 2

  10. #10

    Standaard

    we komen er wel

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •