Pagina 1 van 24 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 599 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Powerbuy Die Nadel (GESLOTEN)

    POWERBUY Die Nadel.

    http://www.dienadel.de/lshop,shopstart,,d,,,,,,.htm te bestellen.


    Deze powerbuy wordt overigens gecombineerd met de furutech powerbuy. Zo proberen we een compleet pakket te kunnen aanbieden van de furutech stekkers en een kabel naar eigen keuze!

    Ook zijn hier voorstellen en ideeën van harte welkom. :wink:

    Eventuele kortingen e.d. worden in de loop van volgende week duidelijk.
    We willen eerst even weten of deze powerbuy levensvatbaar is.

    Wel zal door een powerbuy in iedergeval de verzendkosten een stuk minder worden, die standaard voor iedere verzending 15 euro bedragen.

    Overigens zal deze powerbuy lopen tot September/November; dan is iedereen weer wat hersteld van de andere powerbuys en zal een en ander financieel ook weer wat gemakkelijker te voldoen zijn. :wink:

    edit:

    Geplaatst: 02-08-2005 12:08 Onderwerp:

    --------------------------------------------------------------------------------

    Ik heb inmiddels Die nadel even opgebeld omtrent de powerbuy(zo krijg je ze tenminste zeker weten te spreken ).

    Ze hebben mij doorgeschakeld naar de baas van Die nadel en die heeft mij volgende mede kunnen delen;

    1) afhankelijk van de artikelen en de grote van de order kan er een korting tussen de 5-15% eventueel gegeven worden.

    2) helaas worden er GEEN hi-fi meubels naar Nederland verstuurd!

    3) Powerkabel:
    IK heb de gelegenheid maar even aangegrepen om een en ander te vragen over de kwaliteit van de kabels.

    een goede kabel voor weinig geld is de Lapp kabel.

    Wil je iets beter, is de Supra Cables LoRad Netzkabel - Meterware voor 14, 50 een uitstekende keus. Hij verzekerde mij dat deze kabel gewoon iets better is als de Lapp.

    Wil je echter nog beter, is de Audioplan powercord van respectievelijk 32 en 84 euro per meter de uitgesproken kabel. Voordeel van deze kabel, volgens Die nadel, is dat met name het hoog door de verzilvering nog beter gedetailleerd is. Lees: meer details in het hoog.

    4) Furutech stekkers;
    Verschil verguld ten opzichte van rhodium is dat er slechts een dun laagje goud gebruikt wordt en het rhodium wat dikker is, waardoor het slijtvaster is en dat het iets beter geleidt, zoals we zelf ook al achter waren gekomen.

    5) Vanaf 250 euro zijn de verzendkosten in ieder geval gratis(staat duidelijk op de site).

  2. #2
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Mooi Harry, zal eens een mooi lijstje maken. :wink:

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Mooi Harry, zal eens een mooi lijstje maken. :wink:
    Mooi Johan. Ik ben zelf ook al druk aan het kijken wat ik allemaal nog zou kunnen gebruiken. :wink:

  4. #4

    Standaard

    Verzendkosten kan sowieso minder. Een collega van mij woont in Duitsland en die wordt vaker misbruikt voor dit soort internetaankopen. Boven de 50 euro wordt er gratis verzonden binnen Duitsland. Dan zou je het alleen nog op moeten halen in Wageningen. Of er komen verzendkosten binnen Nederland bij.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Verzendkosten kan sowieso minder. Een collega van mij woont in Duitsland en die wordt vaker misbruikt voor dit soort internetaankopen. Boven de 50 euro wordt er gratis verzonden binnen Duitsland. Dan zou je het alleen nog op moeten halen in Wageningen. Of er komen verzendkosten binnen Nederland bij.
    Ik weet niet of het handig is om er allerlei derden bij te gaan halen. Zoals gezegd is dit in eerste instantie een animo check en in de 2de plaats om te kijken wat voor materialen er zoal besteld zullen worden. :wink:

    Bij een groot bedrag denk ik wel zeker dat de verzendkosten dan in ieder geval ook gratis zullen zijn. :wink:

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Verzendkosten kan sowieso minder. Een collega van mij woont in Duitsland en die wordt vaker misbruikt voor dit soort internetaankopen. Boven de 50 euro wordt er gratis verzonden binnen Duitsland. Dan zou je het alleen nog op moeten halen in Wageningen. Of er komen verzendkosten binnen Nederland bij.
    Ik weet niet of het handig is om er allerlei derden bij te gaan halen. Zoals gezegd is dit in eerste instantie een animo check en in de 2de plaats om te kijken wat voor materialen er zoal besteld zullen worden. :wink:
    Het was maar een idee.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Verzendkosten kan sowieso minder. Een collega van mij woont in Duitsland en die wordt vaker misbruikt voor dit soort internetaankopen. Boven de 50 euro wordt er gratis verzonden binnen Duitsland. Dan zou je het alleen nog op moeten halen in Wageningen. Of er komen verzendkosten binnen Nederland bij.
    Ik weet niet of het handig is om er allerlei derden bij te gaan halen. Zoals gezegd is dit in eerste instantie een animo check en in de 2de plaats om te kijken wat voor materialen er zoal besteld zullen worden. :wink:
    Het was maar een idee.
    Ideeën zijn altijd welkom en zullen geëvalueerd worden.

    Ik denk overigens dat de verzendkosten geen probleem zullen zijn. Dus die constructie hebben we in ieder geval al niet nodig. :wink:

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Ik zal ook eens gaan snuffelen op de site.
    Arrivederci

  10. #10
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Mogen we ook al een lijstje plaatsen ?

    -1 set ViaBlue TRI Absorber Silber.
    -1x Furutech FI-E11 CU Schukostecker.
    -14x Furutech FP-200-B Gold Hohl-Bananenstecker 4mm Schraubbar
    -10x WBT Aderendhülse 0.75qmm .
    -10x WBT Aderendhülse 1.00qmm .
    -10x WBT Aderendhülse 1.50qmm.
    -20x WBT Aderendhülse 2.50qmm.
    -20x WBT Aderendhülse 4,00qmm.
    -1x WBT 0403 Crimpzange.

    Tot zover en natuurlijk onder voorbehoud van alles.

  11. #11

    Standaard

    2x ViaBlue HS Spikes - 4er Set - Schwarzchrom

  12. #12

    Standaard

    Ach, vooruit dan. Dan doe ik ook maar mee. 8)

    Sowieso wil ik wel het een en ander. Definitieve bestelling ga ik pas plaatsen na aanschaf van m'n speakers.

    In ieder geval een paar stukken powerkabel, wat bijpassende stekkers, een verloopkabel om m'n dvd apart van stroom te voorzien en wat dempers.

    De stekkers gaan niet de furutech worden maar eenvoudigere modellen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Ach, vooruit dan. Dan doe ik ook maar mee. 8)

    Sowieso wil ik wel het een en ander. Definitieve bestelling ga ik pas plaatsen na aanschaf van m'n speakers.

    In ieder geval een paar stukken powerkabel, wat bijpassende stekkers, een verloopkabel om m'n dvd apart van stroom te voorzien en wat dempers.

    De stekkers gaan niet de furutech worden maar eenvoudigere modellen.
    Iedereen is vrij om te bestellen wat hij/zij wil. :wink:

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Ach, vooruit dan. Dan doe ik ook maar mee. 8)

    Sowieso wil ik wel het een en ander. Definitieve bestelling ga ik pas plaatsen na aanschaf van m'n speakers.

    In ieder geval een paar stukken powerkabel, wat bijpassende stekkers, een verloopkabel om m'n dvd apart van stroom te voorzien en wat dempers.

    De stekkers gaan niet de furutech worden maar eenvoudigere modellen.
    Iedereen is vrij om te bestellen wat hij/zij wil. :wink:
    Niet zo serieus Harry . Er staan daar meer begeerlijke upgrades op de site dan mijn financiële situatie grappig vind en je wist toch al dat ik mee zou doen :wink: leuke plankjes hebben ze daar ook.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  15. #15
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Er staan daar meer begeerlijke upgrades op de site dan mijn financiële situatie grappig vind
    Dat probleem heb ik nu ook inderdaad.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Er staan daar meer begeerlijke upgrades op de site dan mijn financiële situatie grappig vind
    Dat probleem heb ik nu ook inderdaad.
    En eigenlijk moeten we maar gelukkig zijn dat we in die situatie zitten. Stel je voor dat geld geen enkel probleem zou zijn. Dan koop je het beste en duurste en mooiste dat je kunt vinden en dan? Upgraden wordt dan wachten tot er nieuwere modellen uitkomen. Das ook niks
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #17
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Upgraden wordt dan wachten tot er nieuwere modellen uitkomen. Das ook niks
    Zou er toch geen moeite mee hebben hoor, lijkt me heerlijk zo,n situatie.

  18. #18

    Standaard

    Ik heb hier eventueel wel oren naar:

    Echter er staat vermeld dat deze meubels alleen in Duitsland leverbaar zijn en dat zij rechtsreeks vanaf de fabriek komen. Indien je meer besteld bij de site (powerbuy dus) wordt het als aparte zending alsnog vanaf de fabriek opgestuurd.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door de site
    Dieser Artikel wird Ihnen direkt vom Hersteller VCM geliefert.
    Sollten Sie diesen Artikel mit anderen Produkten zusammmen
    bestellen, werden Sie separate Sendungen erhalten.
    Die Versandkosten erhöhen sich dadurch natürlich nicht.

    Dieser Artikel ist nur innerhalb Deutschland lieferbar.
    Weet iemand of dat eventueel dus kan in een powerbuy?

    EDIT Omdat ik misschien toch de oude sansui versterker ook weer terug wil in de woonkamer en ook wil aansluiten op mijn huidige fronts, weet iemand of daar een soort schakelbox voor bestaat, dus om 2 versterkers op 1 speakerset aan te sluiten? En is die eventueel ook op de site te krijgen?

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Upgraden wordt dan wachten tot er nieuwere modellen uitkomen. Das ook niks
    Zou er toch geen moeite mee hebben hoor, lijkt me heerlijk zo,n situatie.
    Denk je niet dat de lol er dan heel snel vanaf is?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Ik heb hier eventueel wel oren naar:

    Echter er staat vermeld dat deze meubels alleen in Duitsland leverbaar zijn en dat zij rechtsreeks vanaf de fabriek komen. Indien je meer besteld bij de site (powerbuy dus) wordt het als aparte zending alsnog vanaf de fabriek opgestuurd.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door de site
    Dieser Artikel wird Ihnen direkt vom Hersteller VCM geliefert.
    Sollten Sie diesen Artikel mit anderen Produkten zusammmen
    bestellen, werden Sie separate Sendungen erhalten.
    Die Versandkosten erhöhen sich dadurch natürlich nicht.

    Dieser Artikel ist nur innerhalb Deutschland lieferbar.


    Weet iemand of dat eventueel dus kan in een powerbuy?

    EDIT Omdat ik misschien toch de oude sansui versterker ook weer terug wil in de woonkamer en ook wil aansluiten op mijn huidige fronts, weet iemand of daar een soort schakelbox voor bestaat, dus om 2 versterkers op 1 speakerset aan te sluiten? En is die eventueel ook op de site te krijgen?
    Bedoel je zoiets Edgar?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  21. #21
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Upgraden wordt dan wachten tot er nieuwere modellen uitkomen. Das ook niks
    Zou er toch geen moeite mee hebben hoor, lijkt me heerlijk zo,n situatie.
    Denk je niet dat de lol er dan heel snel vanaf is?
    Voor mij niet, ik geniet meer van een set die al klaar danwel naar wensen is dan een set die nog geupgrade moet worden omdat je bepaalde dingen wilt verbeteren.
    Het upgraden zie ik als een last terijl ik pas echt geniet van een set die klaar is.........

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Ach, vooruit dan. Dan doe ik ook maar mee. 8)

    Sowieso wil ik wel het een en ander. Definitieve bestelling ga ik pas plaatsen na aanschaf van m'n speakers.

    In ieder geval een paar stukken powerkabel, wat bijpassende stekkers, een verloopkabel om m'n dvd apart van stroom te voorzien en wat dempers.

    De stekkers gaan niet de furutech worden maar eenvoudigere modellen.
    Iedereen is vrij om te bestellen wat hij/zij wil. :wink:
    Niet zo serieus Harry . Er staan daar meer begeerlijke upgrades op de site dan mijn financiële situatie grappig vind en je wist toch al dat ik mee zou doen :wink: leuke plankjes hebben ze daar ook.....
    Wat betreft financiën moet je wel serieus blijven. :wink:

    Voor de rest

    Er zijn ook erg dure dingen te koop daar waarvan ik zeg dat ze weinig tot geen nut zullen hebben.

    Dus, mischien ook wel handig om hier in deze thread the kijken of je wel de goede materialen kiest en of er niet een beter alternatief voor is. :wink:

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Upgraden wordt dan wachten tot er nieuwere modellen uitkomen. Das ook niks
    Zou er toch geen moeite mee hebben hoor, lijkt me heerlijk zo,n situatie.
    Denk je niet dat de lol er dan heel snel vanaf is?
    Voor mij niet, ik geniet meer van een set die al klaar danwel naar wensen is dan een set die nog geupgrade moet worden omdat je bepaalde dingen wilt verbeteren.
    Het upgraden zie ik als een last terijl ik pas echt geniet van een set die klaar is.........
    Het bij elkaar zoeken van de beste componenten voor jouw set geeft toch ook al wat plezier? :wink:

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Bedoel je zoiets Edgar?
    Exact, die Demion zijn precies wat ik bedoel! Heeft iemand daar ervaring mee toevallig, met zo een Demion of een soortgelijk apparaat?

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Er staan daar meer begeerlijke upgrades op de site dan mijn financiële situatie grappig vind
    Dat probleem heb ik nu ook inderdaad.
    En eigenlijk moeten we maar gelukkig zijn dat we in die situatie zitten. Stel je voor dat geld geen enkel probleem zou zijn. Dan koop je het beste en duurste en mooiste dat je kunt vinden en dan? Upgraden wordt dan wachten tot er nieuwere modellen uitkomen. Das ook niks
    Dat is nog steeds geen garantie dat je dan de best klinkende set thuis hebt staan. ook bij erg dure componenten is goed matchen een must. :wink:

Pagina 1 van 24 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •