Pagina 5 van 24 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 599 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Harry, probeer maar en kijk wat er uit komt.
    Ik zie net dat deze geen meter ware verkoopt. Dus helaas geen powerkabel per meter!
    Alleen complete powerkabels.
    Die verkopen ze wel, maar ze hebben geringe keuze: 3 stuks. Vanaf 17, 30 of 60 euro.

    Zo te zien is de keuze daar gewoon op elk gebied wat minder. Maar ja, zolang ze de juiste producten wel hebben en een goede korting maakt dat niet zo veel uit.
    Geef mij de links eens van de kabel, a.u.b? :wink:

    (ik kan hem namelijk niet vinden )

    Edit: inmiddels gevonden, had er finaal overheen gekeken

    Inderdaad weinig keuze wat dat betreft en veel dingen zijn daar al wat duurder! :wink:

  2. #102

    Standaard

    Gewoon op de startpagina op 'stromversorgung' klikken (het plaatje van het stekkerblok. Dan krijg je links in het menu alle opties die daaronder vallen.

    Of klik hier
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Gewoon op de startpagina op 'stromversorgung' klikken (het plaatje van het stekkerblok. Dan krijg je links in het menu alle opties die daaronder vallen.

    Of klik hier
    Dank u. :wink:

    Heb het inmiddels ook gevonden. Weinig keuze, inderdaad. Daarbij komt nog dat het niet verzilverd is, terwijl zilver toch de beste audiofiele eigenschappen bezit. :wink: Ik heb liever een verzilverde ader dan een vergulde afscherming. :wink:

    Ik denk dat die kabel van 14,50 euro bij Die nadel een erg goede kandidaad is. Beter dan de lapp en niet extreem duurder. Voor degene die verzilverde aders wil hebben zijn er ook meerde keuzes. :wink:

  4. #104

    Standaard

    Die nadel heeft voor veel producten behoorlijk scherpe prijzen. Als daar minder korting vanaf gaat en we komen onder de streep gewoon laag uit, hebben de doelstelling bereikt.

    Wat ik persoonlijk een groot voordeel vind is dat ze in alle productgroepen keuze hebben in alle prijsklasses. Misschien dat je daardoor veel meer mensen kunt interesseren voor de powerbuy. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Die nadel heeft voor veel producten behoorlijk scherpe prijzen. Als daar minder korting vanaf gaat en we komen onder de streep gewoon laag uit, hebben de doelstelling bereikt.

    Wat ik persoonlijk een groot voordeel vind is dat ze in alle productgroepen keuze hebben in alle prijsklasses. Misschien dat je daardoor veel meer mensen kunt interesseren voor de powerbuy. :wink:
    Precies. :wink:
    Dat denk ik namelijk ook. Met name voor het HT forum, waar doorgaans toch meer ervaren audio-mensen zitten, is keus of een hogere klasse mischien meer van belang. :wink:

    Voor elk wat wils. :wink:

  6. #106

    Standaard

    Aangezien de vakanties net zijn begonnen(bouwvak zal het nu niet zo'n storm lopen). Vandaar de einddatum t/m eind september. :wink:

  7. #107
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Harry, audiomeubels doen niet mee in de powerbuy, geld dit ook voor speaker stands ?

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Gewoon op de startpagina op 'stromversorgung' klikken (het plaatje van het stekkerblok. Dan krijg je links in het menu alle opties die daaronder vallen.

    Of klik hier
    Dank u. :wink:

    Heb het inmiddels ook gevonden. Weinig keuze, inderdaad. Daarbij komt nog dat het niet verzilverd is, terwijl zilver toch de beste audiofiele eigenschappen bezit. :wink: Ik heb liever een verzilverde ader dan een vergulde afscherming. :wink:

    Ik denk dat die kabel van 14,50 euro bij Die nadel een erg goede kandidaad is. Beter dan de lapp en niet extreem duurder. Voor degene die verzilverde aders wil hebben zijn er ook meerde keuzes. :wink:
    we want rhodium! 8)

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago

    we want rhodium! 8)
    En waarvoor willen wij dat precies? Toch niet voor een powerkabel?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #110
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Eigenschappen Rhodium


    RHODIUM


    Atoomnummer: 45 Straal atoom: 134,5 pm
    Element symbool: Rh Smeltpunt: 1964 °C
    Atoomgewicht: 102,9055 Kookpunt: 3695 °C
    Electr. configuratie: [Kr]5s14d8 Oxidatie fasen: 3


    BRONNEN
    Rhodium komt met andere platina metalen oorspronkelijk voor in rivierzand in het Oeralgebergte en in Noord en Zuid Amerika. Het wordt mét andere platina metalen ook gevonden in een koper-nikkel sulfide vindplaats in de omgeving van Sudbury, Ontario (Canada). Hoewelde voorkomende hoeveelheden zeer gering zijn, maken de grote hoeveelheden van gewonnen nikkel de winning van rhodium toch economisch haalbaar. De jaarlijkse wereldproduktie van rhodium is slechts 7 à 8 ton.


    EIGENSCHAPPEN
    Het metaal is zilverachtig wit. Rhodium heeft een hoger smeltpunt en een lagere dichtheid dan platina. Het is hoogglanzend, hard en duurzaam.


    GEBRUIK
    Rhodium wordt primair gebruikt in legeringen om platina en palladium te harden.Dergelijke legeringen worden gebruikt in industriële ovens, thermokoppels, trekstenen voor produktie van glasfiber, electrodes voor bougies in de luchtvaart en voor speciale laboratorium-toepassingen. Het is geschikt als electrische geleider door zijn lage electrische weerstand en het is zeer corrosiebestendig. Rhodium plating, verkregen door electroplating of door opdampen, is buitengewoon hard en wordt gebruikt voor optische instrumenten. Rhodium wordt ook gebruikt in juwelen, voor decoratieve doeleinden en als katalysator.


    DE WERKOMGEVING
    Blootstelling aan rhodium als metaaldamp en puur stof als Rh, mag de 1 mg/m3 niet teboven gaan (bij een 8-uurs gemiddelde en een 40-urige werkweek).


    KOSTEN
    Rhodium kost circa € 22.000 per kg.


    BRON: Los Alamos National Laboratories, Chemistry Division, USA


    MEER GEGEVENS:
    Rhodium is an element with atomic number 45 and the chemical sign Rh. The name comes from the Greek "Rhodon" which means rose.


    Rhodium, which is a platinum metal, is the rarest metal on earth (apart from the radioactive metals) and is only a few (less than 10) tons a year are produced. The metal is silvery white and has a higher melting point and lower density than platinum. Rhodium has low electrical resistance, low and stable contact resistance and high resistance against corrosion.


    Rhodium is mainly used in alloys with platinum and palladium. Rhodium can only be plated on nickel, silver, gold or platinum. Plated rhodium is extremely hard wearing. Rhodium is sometimes used in spark plugs for aircraft engines, the tip of fountain pens, telephone relays and in the reflectors of headlamps, mirrors and optical instruments. Rhodium is also used in jewellery, as decorations and as a catalyst.


    Because of its low and stable contact resistance and its high resistance against corrosion and wear (for example contact surfaces grinding against each other) it is eminently suitable as material in different kinds of connectors. A surface plated with gold, which is a very soft metal, is worn off much faster than a surface plated with a hard metal like Rhodium.


    Summing up:
    Gold is beautiful, but if you want the best (in sound as well) use Rhodium.


    ps. let vooral even op de prijs per kilo............... 8)

  11. #111

    Standaard

    Waarschijnlijk wil Ago het nog steeds maar is zijn enthousiasme het zelf in grote hoeveelheden aan te schaffen wat getemperd....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #112
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Nogmaals mijn lijstje, blijf ik echt de enige..............

    -1 set ViaBlue TRI Absorber Silber.
    -1x Furutech FI-E11 CU Schukostecker.
    -14x Furutech FP-200-B Gold Hohl-Bananenstecker 4mm Schraubbar
    -10x WBT Aderendhülse 0.75qmm .
    -10x WBT Aderendhülse 1.00qmm .
    -10x WBT Aderendhülse 1.50qmm.
    -20x WBT Aderendhülse 2.50qmm.
    -20x WBT Aderendhülse 4,00qmm.
    -1x WBT 0403 Crimpzange.

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Waarschijnlijk wil Ago het nog steeds maar is zijn enthousiasme het zelf in grote hoeveelheden aan te schaffen wat getemperd....
    nee joh, ik maakte een geintje, of de kabel van rhodium, zilver of goud is vind ik niet boeiend, als de prijs/kwaliteit verhouding maar goed is, al is de kabel van hout 8)

  14. #114

    Standaard

    Mijn bestelling plaats ik na aanschaf van m'n nieuwe speakers.

    Dan heb ik een beter beeld van wat ik precies nodig heb. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Waarschijnlijk wil Ago het nog steeds maar is zijn enthousiasme het zelf in grote hoeveelheden aan te schaffen wat getemperd....
    nee joh, ik maakte een geintje, of de kabel van rhodium, zilver of goud is vind ik niet boeiend, als de prijs/kwaliteit verhouding maar goed is, al is de kabel van hout 8)
    Dat was al duidelijk :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Harry, audiomeubels doen niet mee in de powerbuy, geld dit ook voor speaker stands ?
    Johan, ik zal morgen even een belletje geven en weer naar je terug koppelen. :wink:

    Geen wonder dat die rhodium plated stekkers 20 euro per stuk duurder zijn. Vooral dit is voor ons van belang:

    Rhodium has low electrical resistance, low and stable contact resistance and high resistance against corrosion. :P


    Johan, ik heb even gekeken naar die Rittal stekkerdozen: zijn die ook rhodium plated? het lijkt geen tin of zink. Er zit een zilverkleurig laagje op de aardes van de stekkerdoos.

  17. #117
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman


    Johan, ik heb even gekeken naar die Rittal stekkerdozen: zijn die ook rhodium plated? het lijkt geen tin of zink. Er zit een zilverkleurig laagje op de aardes van de stekkerdoos.
    Lijkt me sterk voor die prijs.

  18. #118

    Standaard

    Onder voorbehoud, wil de prijzen checken op het moment dat we bestellen!

    2x ViaBlue HS Spikes - 4er Set - Schwarzchrom; 2x €17,50 = €35,00


    ViaBlue HT Reduzierstift €1,99
    >>> zijn dat die dingen die Edgar op Panja's kabels heeft gezet? ik hoef geen airlocks maar deze stiften lijken me wel handig.

    Verder heb ik nog een stroomkabel nodig voor mijn beamer die op het plafond komt, ik denk een meter of 8 lang. Wat adviseren jullie qua spullen? Furutech, Lapp heb ik al horen vallen.

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman


    Johan, ik heb even gekeken naar die Rittal stekkerdozen: zijn die ook rhodium plated? het lijkt geen tin of zink. Er zit een zilverkleurig laagje op de aardes van de stekkerdoos.
    Lijkt me sterk voor die prijs.
    Mij eerlijk gezegd ook maar ik vond het er anders uitzien dan anders. :wink:

    Anderen kunnen ook niet voor die prijs zo'n mooie aluminium kast erom heen leveren. Een beetje stekkerdoos van de bekende merken begint al gauw vanaf zo'n 200 euro en dan snel naar boven. :wink:

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago
    Onder voorbehoud, wil de prijzen checken op het moment dat we bestellen!

    2x ViaBlue HS Spikes - 4er Set - Schwarzchrom; 2x €17,50 = €35,00
    1,5m Profigold Oxy Pure Series High-Definition Scartkabel; €29,99

    ViaBlue HT Reduzierstift €1,99
    >>> zijn dat die dingen die Edgar op Panja's kabels heeft gezet? ik hoef geen airlocks maar deze stiften lijken me wel handig.

    Verder heb ik nog een stroomkabel nodig voor mijn beamer die op het plafond komt, ik denk een meter of 8 lang. Wat adviseren jullie qua spullen? Furutech, Lapp heb ik al horen vallen.
    Voor de beamer zou ik die lapp kabel nemen. De ogen zijn mindergevoelig dan onze oren, wat dat betreft. Voor je bronnen of versterker zou ik de Supra Cables LoRad Netzkabel - Meterware 14,50 nemen. Deze is hoorbaar beter dan de lapp en niet echt zoveel duurder. :wink:

  21. #121

    Standaard

    Johan,
    op de site van Die nadel staat het er expliciet bij de meubels.
    Bij de speakerstands staat het er niet bij, dus ik denk dat het dan zeker wel mogelijk moet zijn. :wink:

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinier Gunther
    2x ViaBlue HS Spikes - 4er Set - Schwarzchrom
    Ik heb nog steeds dit op mijn lijstje staan, misschien komen daar nog wat bananas bij....

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinier Gunther
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinier Gunther
    2x ViaBlue HS Spikes - 4er Set - Schwarzchrom
    Ik heb nog steeds dit op mijn lijstje staan, misschien komen daar nog wat bananas bij....
    Ik zal morgen even netjes een lijstje maken. :wink:

    you know, sometimes everybody goes banana's. :wink:

  24. #124
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago
    zijn dat die dingen die Edgar op Panja's kabels heeft gezet? ik hoef geen airlocks maar deze stiften lijken me wel handig.
    Volgens mij zijn dat die dingen die ik besteld heb.
    Aderhulzen.
    Link

    Verder heb ik nog een stroomkabel nodig voor mijn beamer die op het plafond komt, ik denk een meter of 8 lang. Wat adviseren jullie qua spullen? Furutech, Lapp heb ik al horen vallen.
    Hier ben je al een eind mee.
    Furutech stekkers, Lapp kabel en eventueel voor de afwerking de volgende producten.
    Dit en dit

  25. #125
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Johan,
    op de site van Die nadel staat het er expliciet bij de meubels.
    Bij de speakerstands staat het er niet bij, dus ik denk dat het dan zeker wel mogelijk moet zijn. :wink:
    We moeten het alleen wel zeker weten omdat er naar gevraagd is.

Pagina 5 van 24 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •