Pagina 17 van 17 EersteEerste ... 71314151617
De resultaten 401 tot 424 van 424 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Welkom RHK.
    Ik ben wel zo brutaal geweest om direct je avatar te verwijderen. Er gelden speciale regels voor een avatar op dit forum.
    Hier vind je meer info over onder meer het plaatsen van de juiste avatars: http://dvd.nl/faq/#Het_Forum_van_DVD.nl_-_Algemeen:
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #402

    Standaard

    Ludo sorry, dat had ik nog niet door. Ik snap dat je die verwijderd hebt, heb de voorwaarden gelezen. Zou deze ermee door kunnen?
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  3. #403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RHK Bekijk bericht
    Ludo sorry, dat had ik nog niet door. Ik snap dat je die verwijderd hebt, heb de voorwaarden gelezen. Zou deze ermee door kunnen?
    Als jij dat bent op die foto, dan vind ik het prima
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #404

    Standaard

    Hoi allemaal,

    Raymon, 28 jaar hier. Ik ben aan het promoveren aan de Universiteit Maastricht, waar ik over iets meer dan een half jaartje klaar mee ben. Ik woon momenteel met mijn vriendin in Eijsden. Films en series kijken is al sinds jaar en dag een grote hobby van me, en sinds een paar jaar ben ik ook een verzameling aan het opstarten. Die bestaat nu voornamelijk uit Blu Rays, één enkele DVD (Into The West - jammer dat ze die niet op Blu Ray uitbrengen), en 5 UHD Blu Rays die ik recent uit de USA heb meegenomen (hoera - eindelijk een einde aan die vervelende regio restricties). Ik ga nu zoveel mogelijk op dat laatste formaat aanschaffen indien beschikbaar. Ik koop niet alles wat ik kijk; alleen als de film/serie me echt bevalt en ik het de gevraagde prijs waard vind.
    Ik kijk alles nu op mijn nog redelijk nieuwe LG OLED55C7V, geluid komt nog uit mijn 5.1 Logitech Z906 surround setje, maar deze laatste wil ik begin volgend jaar gaan vervangen voor een goede receiver met nieuwe 5.1.2, 7.1 of 7.1.2 surround set. Voor UHD schijfjes heb ik de LG UP970 UHD Blu Ray speler.
    Leuk forum hier, ik lees al een tijdje mee dus zal me hier zeker gaan vermaken

  5. #405

    Standaard

    Leuk, welkom!

  6. #406

    Standaard

    Hallo Raymon en wees welkom hier!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #407
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Welkom op ons forum Raymon. We zien je vragen straks tegemoet als je voor een nieuwe receiver gaat. Dan krijg je vast een schat aan informatie van onze forumleden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #408
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    We zien je vragen straks tegemoet als je voor een nieuwe receiver gaat.
    Welkom hier.. ik zeg nu al.. MARANTZZZZZ
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  9. #409

    Standaard

    Hallo,

    Ik zie dat het al een tijdje geleden is dat er nog iemand iets in dit topic heeft geplaatst, maar als nieuw lid stel ik me toch maar even voor.

    Mijn naam is Jurgen en woon in België. In mijn vrije tijd houd ik me uiteraard bezig met het bekijken van films en tv series. Andere interesses zijn strips en het verzamelen van 3 inch miniatuurwagens.

    Na enige tijd te hebben meegelezen op het forum, heb ik me dan ook lid gemaakt en hopelijk leer ik heel wat nieuwe dingen bij over films.
    Laatst aangepast door JayVay1987 : 28-02-2020 om 13:05

  10. #410

    Standaard

    Van harte welkom Jurgen!
    Gezien je hobbies zul je geen moeite hebben om je hier thuis te voelen
    Van miniatuurwapens weet ik het niet, maar er zijn hier zeker meer stripliefhebbers op het forum aanwezig.
    En er schijnen ook een paar filmliefhebbers rond te lopen...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #411

    Standaard

    Wagens, wapens...klein verschil...

  12. #412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Wagens, wapens...klein verschil...
    Ach, je moest eens weten hoe gevaarlijk die auto's tegenwoordig zijn...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ach, je moest eens weten hoe gevaarlijk die auto's tegenwoordig zijn...
    Dat zijn net wapens.

  14. #414

    Standaard

    Welkom, landgenoot. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #415
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Welkom Jurgen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #416

    Standaard

    Laat ik het toch maar bij wagens houden .

  17. #417

    Standaard

    Vanavond per ongeluk het forum ontdekt toen ik op zoek was naar info over UHD BR met NL ondertiteling aanwezig.. Ik begrijp niet hoe deze site al die jaren aan mij is ontsnapt!

    Ik stel me gelijk even voor:

    Naam: Kristof
    Leeftijd: 36
    Woonplaats: Merksplas, België
    Hobbies: film kijken, boeken lezen, fitness, gamen, muziek luisteren, continue bijleren,..
    Werk: ICT Operations Manager
    Muziek voorkeur: voornamelijk elektronische muziek (house, trance e.d.),maar 60's tot 90's rock kan mij zeker ook bekoren
    Favoriete films: voornamelijk sci-fi of fantasy, zoals LOTR, Interstellar, Fifth Element, Moon, House of Flying Daggers,..
    Favoriete series: E.R., Friends, Luther,..
    LG 55UK6750PLD, Yamaha RX-V781, Jamo S 809 HCS, Klipsch R 115 SW, Xbox One S voor UHD BR, Intel Nuc met Kodi voor streamen van content van media server.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kristofb

  18. #418

    Standaard

    @Scaramanga

    Welkom op het forum.

  19. #419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scaramanga Bekijk bericht
    Vanavond per ongeluk het forum ontdekt toen ik op zoek was naar info over UHD BR met NL ondertiteling aanwezig.. Ik begrijp niet hoe deze site al die jaren aan mij is ontsnapt!

    Ik stel me gelijk even voor:
    Welkom landgenoot!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #420
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scaramanga Bekijk bericht
    Vanavond per ongeluk het forum ontdekt toen ik op zoek was naar info over UHD BR met NL ondertiteling aanwezig.. Ik begrijp niet hoe deze site al die jaren aan mij is ontsnapt!

    Ik stel me gelijk even voor:

    Naam: Kristof
    Leeftijd: 36
    Woonplaats: Merksplas, België
    Hobbies: film kijken, boeken lezen, fitness, gamen, muziek luisteren, continue bijleren,..
    Werk: ICT Operations Manager
    Muziek voorkeur: voornamelijk elektronische muziek (house, trance e.d.),maar 60's tot 90's rock kan mij zeker ook bekoren
    Favoriete films: voornamelijk sci-fi of fantasy, zoals LOTR, Interstellar, Fifth Element, Moon, House of Flying Daggers,..
    Favoriete series: E.R., Friends, Luther,..
    Welkom op ons forum en de website.

    Voorheen heette wij DVD.nl, misschien daarom. Gelukkig heb je hem nu gevonden, want als filmliefhebber ben je hier prima op je plek.
    Veel plezier.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #421

    Standaard

    Blij dat je het gevonden hebt... welkom

  22. #422

    Standaard

    Ik ben Adri, ben 40 en kom uit Groningen.

    Door de kids ben ik aan het switchen van een game naar een filmverzameling en ben mancave aan het ombouwen tot homecinema.

    Door toevoegen van nl uitgaves aan blu-ray.com ben ik hoor hier terecht gekomen.

  23. #423

    Standaard

    Welkom op dit forum Adri!

  24. #424
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hoi Adri,

    Welkom op het forum en veel plezier met je 'nieuwe' hobby.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 17 van 17 EersteEerste ... 71314151617

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •