Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 72 van 72 worden weergegeven.

Discussie: Franse uitgaves

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    weet iemand van jullie of de dvd van Un long dimanche de fiançailles die op dit moment te koop is bij cdwow.com de franse digipack met DTS is?

    deze dus...
    ja dat is hem
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    weet iemand van jullie of de dvd van Un long dimanche de fiançailles die op dit moment te koop is bij cdwow.com de franse digipack met DTS is?

    deze dus...
    ja dat is hem
    let op: hij is alleen niet in stock dit moment bij cdwow!! heb m ook besteld op 3 juli jl. en staat nog steeds op pending
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #53

    Standaard

    Ik ben geweest en heb meegenomen: Pulp fiction 3disc, Transporter Tin, Hulk Box, Rrrrrrr pluizige editie.

    Kill Bill Coffret gezien (96 euro) en West Side Story gezien, verder van de speciale boxen uit dit topic geen enkele gezien!

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Ik ben geweest en heb meegenomen: Pulp fiction 3disc, Transporter Tin, Hulk Box, Rrrrrrr pluizige editie.

    Kill Bill Coffret gezien (96 euro) en West Side Story gezien, verder van de speciale boxen uit dit topic geen enkele gezien!
    Oew dat is echt balen... Volgens mij zijn een boel van deze uitgaves ook al (bijna) OOP. Waar heb je die edities gehaald als ik vragen mag? Lagen ze ook bij de MediaMarkt? En heb je die andere QT'3-discs ook gezien?

  5. #55

    Standaard

    Heb geen Mediamarkt gezien. Die Quentin Tarantino's gezien ja, jackie brown 3disc vond ik niet de moeite waard (1disc staat de film met franse audio, een andere film met engelse audio), reservoir dogs gezien, maar die heb ik al in 6 versies. Verder zit RD samen met Natural Born Killers 2disc voor 30 euro, en True Romance met Killing Zoe voor 30 euro.

    Hulk, Transporter, Pulp Fiction gekocht bij Cultura
    Rrrrrrrr bij Fnac

  6. #56

    Standaard

    oke bedankt! . Of zouden ze daar geen MediaMarkten hebben? :P .

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    oke bedankt! . Of zouden ze daar geen MediaMarkten hebben? :P .
    Via de officiële site van Mediamarkt (mediamarkt.com), kom ik alleen uit op de volgende: http://www.hypermedia.fr/

    Er zijn trouwens wel veel Virgin Express Megastores in Frankrijk, maar prijzen daar lagen beetje hoog.

  8. #58

    Standaard

    Prijzen Virgin zijn vrij standaard niet echt duur, in de buurt van de Notre Dame liggen een paar erg leuke dvd-speciaalzaken (de buurt rond de McDonalds )

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters
    Prijzen Virgin zijn vrij standaard niet echt duur, in de buurt van de Notre Dame liggen een paar erg leuke dvd-speciaalzaken (de buurt rond de McDonalds )
    Das nogges een tip . M'n vader wilde toch naar de Notre Dame (we zitten 90 km van Parijs) dan kijk ik daar wel ff aangezien ik al een keer in de Notre Dame ben geweest ;P.

  10. #60

    Standaard

    Die Virgin Megastore (zeker een bezoekje waard) ligt trouwens halverwege de Champ Elysee.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters
    Prijzen Virgin zijn vrij standaard niet echt duur, in de buurt van de Notre Dame liggen een paar erg leuke dvd-speciaalzaken (de buurt rond de McDonalds )
    Das nogges een tip . M'n vader wilde toch naar de Notre Dame (we zitten 90 km van Parijs) dan kijk ik daar wel ff aangezien ik al een keer in de Notre Dame ben geweest ;P.
    Dan kun je daar in de buurt (Quartier Latin) direct even kijken naar comic-shops...(ben de naam even kwijt )...heel veel film-merchandise... :P
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  12. #62

    Standaard

    Iemand nog tips of mooie adresjes aangezien ik overmorgen al weg ga?

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    Iemand nog tips of mooie adresjes aangezien ik morgen al weg ga?

  14. #64

    Standaard

    Iemand nog tips?? Ik ga vanacht weg daarom nog even snel een upje.

  15. #65

    Standaard

    Tot nu toe alleen Le Transporteur UE Tin gekocht, voor de rest Kill Bill, Pacte des Loups UE, de 3disc QT s en Resident Evil 2 tin.

  16. #66

    Standaard

    wat heb je voor the transporter tin betaald? Ben al tijdje opzoek ernaar, maar tis me steeds te duur.

  17. #67

    Standaard

    Net terug van vakantie, en The Transporter UE Tin gekocht en toch ook maar de Kill Bill Box 8) . Kwam hem gister tegen in de Virgin onder het Louvre voor 60 euro. Dus toen kon ik me niet meer inhouden :P .

    Verder nog tegengekomen:

    - Resident Evil 2 Tin voor 27,99
    - Gangs Of New York Box voor 43,99
    - Pulp Fiction 3disc voor 43,99
    - Terminator 2 rode verpakking 4disc voor 34,99
    - Le Pacte Des Loups Ultimate Edition voor 19,-
    - L'Exorciste voor 17,99
    - Ghosts of Mars (niet naar de prijs gekeken)
    - West Side Story box voor 26,99
    - de QT's 3disc (reservoir dogs, killing zoe, true romance en jackie brown) in duopacks gezien voor 30 euro

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grave
    wat heb je voor the transporter tin betaald? Ben al tijdje opzoek ernaar, maar tis me steeds te duur.
    bij Virgin voor 16,99. Dit kostte hij volgens mij ook bij FNAC, maar dat weet ik niet zeker.

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grave
    wat heb je voor the transporter tin betaald? Ben al tijdje opzoek ernaar, maar tis me steeds te duur.
    bij Virgin voor 16,99. Dit kostte hij volgens mij ook bij FNAC, maar dat weet ik niet zeker.
    Als je nog es heen gaat, mag je wel 1 voor me meenemen voor die prijs :P :wink:

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grave
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grave
    wat heb je voor the transporter tin betaald? Ben al tijdje opzoek ernaar, maar tis me steeds te duur.
    bij Virgin voor 16,99. Dit kostte hij volgens mij ook bij FNAC, maar dat weet ik niet zeker.
    Als je nog es heen gaat, mag je wel 1 voor me meenemen voor die prijs :P :wink:
    En Klik!

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grave
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grave
    wat heb je voor the transporter tin betaald? Ben al tijdje opzoek ernaar, maar tis me steeds te duur.
    bij Virgin voor 16,99. Dit kostte hij volgens mij ook bij FNAC, maar dat weet ik niet zeker.
    Als je nog es heen gaat, mag je wel 1 voor me meenemen voor die prijs :P :wink:
    En Klik!

    Frans was niet m'n sterkste vak, maar daar zal vast weer 6-10 pleuro aan verzendkosten overheen komen net zoals amazon.fr

  22. #72

    Standaard

    Een oud topic terug omhoog... maar ik zocht naar Franse uitgaves en kwam dit tegen :wink:

    deze box voor kleine €39

    en deze voor € 19,99
    beiden excl. verzending... is dat een mooie prijs ?

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •