De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: HKFlix

  1. #1

    Standaard HKFlix

    Ik heb voor het eerst een paar dvd'tjes bij HKFlix besteld. En ik kreeg net een mailtje van ze terug waarin ze vragen bij welke bank ik zit plus telefoonnummer van mijn bank. Ik heb dat nog nooit eerder hoeven door geven. En ik weet niet als dat normaal bij hun is en of het wel veilig is. Dus komt dat wel eens meer voor en is het normaal?

    Vast bedankt.

  2. #2

    Standaard

    Weet hier niemand antwoord op?

  3. #3

    Standaard

    Komt vaker voor bij internationale credit card betalingen. Kan geen kwaad om 't door te geven...

  4. #4

    Standaard

    Gelukkig anders kon ik naar mijn dvdtjes fluiten.
    Thanks voor je response.

    Geert.

  5. #5

    Standaard

    Heeft iemand nog ervaringen bij deze internetwinkel, ik wil er binnenkort namelijk Dekalog (6-disc) gaan bestellen, omdat die nergens anders te verkrijgen is.

  6. #6

    Standaard

    Heb er ongeveer een jaar geleden eens enkele dvd's besteld. Goede service, snel en correct. Heb toen ook geen douanekosten moeten betalen maar dat kan natuurlijk toeval zijn. :wink:

  7. #7
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    ik ook 1 x iets besteld en dat was meteen een prettige ervaring. goede service en ze reageren snel op e-mails

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    Heb er ongeveer een jaar geleden eens enkele dvd's besteld. Goede service, snel en correct. Heb toen ook geen douanekosten moeten betalen maar dat kan natuurlijk toeval zijn. :wink:
    Ik ook niet . Ik had gevraagd bij de bestelling of ze niet de echte waarde op het pakketje wilde zetten. In plaats van 70 dollar (waarde), hadden ze het hokje 'merchandise' aangevinkt en 5 dollar op het doosje gezet.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •