Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 52 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard i-robot limited jap sunny head € 45 !!

    Amazon.jp

    i-robot limited jap sunny head


    http://www.amazon.co.jp/exec/obidos/...575095-7377934


  2. #2

    Standaard

    Ok,
    Maar meteen maar even besteld...
    Als ik zie wat deze dingen op ebay doen, kan dit nooit een slechte beslissing zijn...

    Thanks voor de tip!

  3. #3

    Standaard

    Hele leuk tip als je m nog niet hebt. Maar dit is voor mij toch wel meteen de laatste keer dat ik een "limited" edition, meteen bij release, uit Japan laat overkomen.

  4. #4

    Standaard

    Zucht.......
    Ik heb weer eens het amazon.co.jp / mastercad probleem

    Ontzettend suf..

  5. #5

    Standaard

    Wat zijn de verzendkosten? Ik kan het niet zien, ik zie allemaal hokjes en een enkel cijfertje.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hotse
    Wat zijn de verzendkosten? Ik kan het niet zien, ik zie allemaal hokjes en een enkel cijfertje.
    Alles bijelkaar komt ie net onder de 50 euro..
    Maar dan bevestig ik alles en krijg ik binnen 2 min een mail met "het credit card probleem"

  7. #7

    Standaard

    Voor zover ik het zie komt hij (inclusief verzenden) eerder op ongeveer 45 euro zoals in de topic titel staat. Bedankt voor de info. Besteld

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Hele leuk tip als je m nog niet hebt. Maar dit is voor mij toch wel meteen de laatste keer dat ik een "limited" edition, meteen bij release, uit Japan laat overkomen.
    Dat kan ik me goed voorstellen, dit soort geintjes zijn mij ook vaak genoeg voorgevallen


  9. #9

    Standaard

    Binnenkort op dit forum:

    Sonny Head voor maar € 80,-

    En dan een keer of 20...


  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kinky queen
    Dat kan ik me goed voorstellen, dit soort geintjes zijn mij ook vaak genoeg voorgevallen
    Eerst kan je m even later ook al bij onze wester- en oosterburen halen en nu een prijsdaling van wat is t en euro of 80? Sorry hoor maar dit gaat me echt een tikkie te ver.

    Het lijkt trouwens wel of dit een typisch Japans "probleem" is, kijk maar naar bijv. de welbekende Alien Head, of zie ik dat verkeerd? Zoiets is bij mijn weten nog niet echt gebeurd met bijvoorbeeld Koreaanse L.E.'s. Als zij zeggen limited dan is t ook echt gelimiteerd en duiken ze niet opeens ook in andere landen op....

  11. #11

    Standaard

    En hoe zit het met de verzendingskosten en risico op dounekosten ? Namelijk geen ervaring met amazon en ik begrijp geen japans

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1

    Het lijkt trouwens wel of dit een typisch Japans "probleem" is, kijk maar naar bijv. de welbekende Alien Head, of zie ik dat verkeerd?
    idd, dat ding dat is nu bijna in heel Europa te koop en voor de helft van de prijs, dan maar geen Kubrick denk ik dan

    Geen DTS op ALIENS, dat is dan wel weer jammer

  13. #13

    Standaard

    Alien was toch wel wat anders.

    Alien was uitverkocht, nergens meer te koop, afgezien van de 2e hands markten. En werd opeens gere-released. Dat vond ik niet echt netjes.

    Wat er nu gebeurt is gewoon de laatste stocks opruimen van Amazon. Ze willen al die heads gewoon kwijt. Nemen veel te veel ruimte in.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Alien was toch wel wat anders.

    Alien was uitverkocht, nergens meer te koop, afgezien van de 2e hands markten. En werd opeens gere-released. Dat vond ik niet echt netjes.
    Same with THE TERMINATOR U.E die was binnen een dag uitverkocht ( ) en dat is natuurlijk kaassie voor de maatschappijen, kort daarop was hij weer volop tekoop

    Hij is nu weer ff oop trouwens


  15. #15

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 4400
    i-robot SOLD OUT
    Das snel gegaan
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 4400
    i-robot SOLD OUT
    Ik zag het ook net


  18. #18

    Standaard

    Bij Yesasia stond hij ooit in de pre-order voor $269.99


  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kinky queen
    Bij Yesasia stond hij ooit in de pre-order voor $269.99

    stel je voor dat je m daar heb besteld, dan pleeg je toch ook accuut zelfmoord
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #20

    Standaard

    En bestellen al die mensen hier deze giftset nou omdat ze de film zo goed vonden, of omdat het 'limited' is en relatief goedkoop?

  21. #21

    Standaard

    ik gok op t laatste :P
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    ik gok op t laatste :P
    Dat zou ik ook gokken, maar het blijft 45 Euri voor een film die kwalititief te wensen over laat.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    ik gok op t laatste :P
    Dat zou ik ook gokken, maar het blijft 45 Euri voor een film die kwalititief te wensen over laat.
    Helemaal gelijk in.

    De film valt vies tegen. Ik heb hem besteld omdat ik de set nog niet in het echt heb gezien en het volgens mij toch wel een erg mooie set is. Kan nu dus eens even kijken of dat echt zo is.

    Mocht de set echt supermooi zijn houd ik hem, mocht ik hem toch een beetje vinden tegenvallen: Hup! de deur uit!!
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  24. #24

    Standaard

    zelf vond ik de film eigenlijk erg ok. Maar ik was al te laat om m te bestellen
    Maar aan de andere kant: heb toch geen plaats voor dat hoofd op n goede plek neer te zetten, dus dan hoef ik m ook niet te bestellen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    En bestellen al die mensen hier deze giftset nou omdat ze de film zo goed vonden, of omdat het 'limited' is en relatief goedkoop?
    Zelf vind ik de film waardeloos maar mijn vrouw vroeg laatst of ik hem wilde kopen voor haar, ik antwoordde met 'geen hare op mijn hoofd, want de film is ***'.

    Maar ik vind hem leuk zei ze...

    Je weet hoe het gaat...

    Toen ik lucht kreeg dat de set zo cheap was kon ik hem eigenlijk niet laten lopen

    Een verassing eerdaags voor mijn vrouw en ik vind de set mooi

    2 vliegen :wink:

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •