Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 99 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    heb net Major Spoilers gelezen over afl 100.
    dit wordt de zwaarste aflevering van heel Smallville.

    er gaan al (ben bijna zeker) 3 tot 5 dingen gebeuren die Smallville als serie en verhaallijn gaan veranderen!

    maar ga niet zeggen wat!

  2. #52

    Standaard

    Ik heb een vermoeden dat de boxen hier zo laat uitkomen omdat enkele producenten een afspraak hebben met de Belgische en Nederlandse TV-zenders.

    De laatste tijd merk ik wel meer dat een TV box uitkomt 1 of 2 afleveringen voor het einde van de TV uitzendingen.

  3. #53

    Standaard

    Smallville is weer op TV!!! (net 5).

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Smallville is weer op TV!!! (net 5).
    ja geweldig hoor weer een herhaling gelukkig heb ik de dvd
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Smallville is weer op TV!!! (net 5).
    ja geweldig hoor weer een herhaling gelukkig heb ik de dvd
    ik weet 't,
    mja voor mij geen probleem: heb alle afleveringen die er bestaan al gezien. (behalve de onuitgezonde Pilot)

  6. #56
    devil
    Guest

    Standaard Re: Smallville season 4 regio 2

    Deel 4 is er al maar niet in NL of Belgie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spider-Steve
    Hallo,

    Weet er iemand wat de releasedatum is voor Smallville season 4 (regio 2)? Ik heb zelf al gezocht maar blijkbaar niet goed want ik vind er nergens iets over...

    Wie iets weet, post het dan maar hier hé!

    Steve

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black
    Smallville is weer op TV!!! (net 5).
    ja geweldig hoor weer een herhaling gelukkig heb ik de dvd
    ik weet 't,
    mja voor mij geen probleem: heb alle afleveringen die er bestaan al gezien. (behalve de onuitgezonde Pilot)
    Is nu elke dag om 6.00.

    De onuitgezonde pilot is niet veel anders dan de wel uitgebrachte pilot, enige verschil is een andere actrice die Martha speelt en die hebben ze terecht weg gedaan want die kon niet goed acteren.

  8. #58

    Standaard

    word egt tijd voor seizoen 4 met nl subs...
    duurt me te lang
    Trust no one...

  9. #59

    Standaard

    Afgaande op de 2 vorige jaren zal het wel ergens voor Juni/Juli 2006 zijn.

  10. #60

    Standaard

    Volgens http://www.dvd-home.nl komt seizoen vier op 12 april uit. Dat valt me nog best mee, aangezien seizoen 3 ergens in juni kwam. Alleen nou maar hopen dat die info klopt...

  11. #61

    Standaard

    Dat zou dan wel eens kunnen kloppen, toen ik enkele dagen geleden keek op dvd-home stond hij nog niet in hun database. Dus zullen ze die info pas ontvangen hebben.

    Leuk, want ik ben een beetje benieuwd naar dat 4de seizoen.

  12. #62

    Standaard

    De release datums verschillen per webshop

    DVD planeet: 12 mei
    Medias: 15 mei
    NL store: 15 mei
    CD Plus: 15 mei
    Bol.com: 12 april
    Proxis: 12 april
    DVD-Outlet: 12 april

    Lijkt er op dat de release met een maand uitgesteld word
    Dat 12 april niet 100% zeker de release datum is laat rodisc zien, bij hun staat 31 december :P

  13. #63

    Standaard

    Wij wachten allemaal al te lang op Smallville seizoen 4.

    Wat is dat toch bij Warner Bros? Ik zal op woensdag 12 april na mijn werk naar Media Markt gaan en hopelijk ligt die er dan, net zoals Lois & Clark seizoen 2!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  14. #64

    Standaard

    Op de Warner site staat dat deze op 26 april verkrijgbaar is, uitstel van 2 weken dus.

  15. #65

    Standaard

    Op www.dvdinfo.be staat ook al een hele tijd 26 april.

    Maar 12 april zou ook goed zijn voor mij!

    Lois and Clark seizoen 2 zal hopelijk morgen wél al te koop zijn, dan heb ik toch al iets nieuw van Superman om aan mijn dvd-collectie toe te voegen!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  16. #66

    Standaard

    Tja, vandaag (26 april) zou hij er dus moeten zijn. Volgens de site van warner bros is hij ook al te koop, maar ik ben flink wat winkels langs gegaan en nergens te vinden. En als ik er om vroeg, kon niemand me zeggen wanneer hij er wel zal zijn... Wat is er aan de hand?!

  17. #67

    Standaard 17 mei

    Nou, ik heb het zelf ff uitgezocht door warner bros te bellen en daar wisten ze me te melden dat er een fout in het productieproces was en dat hij nu pas op 17 mei komt. Dus nog drie weken wachten...

  18. #68

    Standaard Re: 17 mei

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toontje lager
    Nou, ik heb het zelf ff uitgezocht door warner bros te bellen en daar wisten ze me te melden dat er een fout in het productieproces was en dat hij nu pas op 17 mei komt. Dus nog drie weken wachten...
    Wat is hun telefoonnummer?

  19. #69

    Standaard

    Ergens op deze site stond het nummer: 020-6802300. Alleen toen ik dat belde, moesten ze me doorverbinden naar de klantenservice. Alleen dat nummer weet ik niet...

  20. #70

    Standaard

    waarom duurt het eigenlijk zo lang? Er zijn series bij die zo'n beetje om de maand ofzo worden uitgebracht, charmed, gilmore girls? Nou ja bij wijze van spreken dan. Waar kan dit niet met smallville, want na s 4 kunnen we weer een jaar of nog langer wachten op s5 belachelijk gewoon!
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  21. #71

    Standaard

    Lijkt mij een beetje logisch, omdat van die andere series we een achterstand hadden.

    Als Charmed Seizoen 7 uit is, zullen we ook niet om de 2 maanden een box moeten verwachten, we zijn dan namelijk bij het seizoen die men als laatste heeft uitgezonden op TV.

    Smallville Seizoen 4 is eigenlijk nogal vroeg, want die moet hier (België) nog uitgezonden worden op TV.

    Trouwens ik heb deze week een update ontvangen waar deze box pas op 01/06 zou uitkomen. Het enige goede nieuws hiervan is dat de prijs wel bijna gehalveerd is, dus dat extra wachten heeft mijn portemonnee wel goed gedaan.

    Warner Bros heeft voor Juni blijkbaar weer een promotie voor hun TV-series, want bijna alle reeksen van hun krijgen op een 01/06 een reerelease datum aan, tov de normale prijs, toch vrij interessante prijzen.

    Ik heb mij in ieder geval toch al enkele seizoenen besteld van series die ik nog niet compleet had.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rudy Mas
    Lijkt mij een beetje logisch, omdat van die andere series we een achterstand hadden.

    Als Charmed Seizoen 7 uit is, zullen we ook niet om de 2 maanden een box moeten verwachten, we zijn dan namelijk bij het seizoen die men als laatste heeft uitgezonden op TV.

    Smallville Seizoen 4 is eigenlijk nogal vroeg, want die moet hier (België) nog uitgezonden worden op TV.

    Trouwens ik heb deze week een update ontvangen waar deze box pas op 01/06 zou uitkomen. Het enige goede nieuws hiervan is dat de prijs wel bijna gehalveerd is, dus dat extra wachten heeft mijn portemonnee wel goed gedaan.

    Warner Bros heeft voor Juni blijkbaar weer een promotie voor hun TV-series, want bijna alle reeksen van hun krijgen op een 01/06 een reerelease datum aan, tov de normale prijs, toch vrij interessante prijzen.

    Ik heb mij in ieder geval toch al enkele seizoenen besteld van series die ik nog niet compleet had.
    Hoe kom je aan die info?

  23. #73

    Standaard

    Zou ik ook wel willen weten!!!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  24. #74

    Standaard

    Dat is toch simpel, ik ben de eigenaar van de webshop www.dvdsales.be, die informatie komt rechtstreeks uit de database van mijn leverancier.

    Ik ontvang elke avond een bestandje van hun waarin alle nieuwe artikelen zitten en aanpassingen aan bestaande artikelen.

    De dinsdag viel mij dus op dat de reeksen Smallville, Lois & Clark, West Wing, Sopranos, Six Feet Under en nog enkele andere series van Warner Bros in die update zaten.

    Toen ik die update controleerde op de site zag ik dat al die series toch wel serieus in prijs waren gedaald.

    Ik mag dan ook aannemen dat ze in Juni van plan zijn een promotiecampagne te houden met deze titels, ofwel zijn ze permanent in prijs gedaald. Dit laatste kan ook natuurlijk.

    Ik heb voor alle zekerheid mijn ontbrekende seizoenen, van enkele series, nu maar al besteld, moest het maar tijdelijk zijn dan vergeet ik het deze keer niet.

  25. #75

    Standaard

    Hoi Rudy,

    Heb je site bekeken en wauw! Smallville aan minder dan 50 euro! Sjiek!

    En dan durft Media Markt zeggen dat zij steeds de goedkoopste zijn! Niet dus want 79 euro vind ik echt wel veel hoor voor een tv-serie!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •