Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 157 van 157 worden weergegeven.

Discussie: De beste koopjes

  1. #151

    Standaard

    haha, meestal zijn dat de dames die bij de heren verveeld op een subwoofer gaan zitten omdat hun mannetje zo nodig bij MM wil gaan kijken.....(met gevolg: krassen op de sub). Trouwens, de Canton Reference is verkocht! 2 dagen nadat je deze luidspreker op DVD.nl hebt gezet! Over smaak van luidsprekers valt veel te zeggen, sommige mensen vinden het "engelse geluid" fraai, anderen zweren bij Duits geluid. (Ondanks dat de Visoniks van Duitse makelij zijn, klinken ze niet duits, de units komen van Morel en Seas Exel). Om nog maar niet over electrostaten te spreken. Dus: geluid is persoonlijk. Ik vindt het geluid van de Concepts erg lekker. Morgen prijs ik ze af naar 1800 Euro per stuk... dus voor de liefhebber..
    By the way dit is geen commercial, ik eet er geen boterham meer van. Als je een topspeaker zoekt, voila! Als je meer informatie over deze speaker wilt, tik onder google concept 9 in en bekijk de test van hem in stereoplay!

  2. #152

    Standaard

    Even een schopje onder dit draadje:
    vrijdag t/m zondag (2 t./m 4 maart dus) heeft correct luidsprekerdagen, worden demo's gegeven en een hoop leuke aanbiedingen.

    Wat info van hun site:
    VRIJDAG 2- ZATERDAG 3 EN ZONDAG 4 MAART 2007

    Bij Correct op de Bergweg vindt u een gigantische keuze aan luidsprekers in de prijsklasse van 99.- tot 30.000.- euro per stuk. In samenwerking met de importeurs organiseren wij drie spectaculaire luidspreker-showdagen waar alle systemen aan bod komen. Bovendien kunt u profiteren van prachtige showaanbiedingen die alleen exclusief bij Correct te koop zijn.
    Kom langs en hoor het verschil.

    - B&O - BOSE - BOWERS & WILKENS - HECO/MAGNAT - JBL - KEF - KLIPSCH - ROGERS
    - FINAL - MISSION - MORDAUNT SHORT

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    Even een schopje onder dit draadje [...]
    Als we nu elk jaar een schopje doen wordt het misschien wat :wink:

    Vandaag bij iBood de Harman Kardon Cinelife 500 Home Theater System
    voor € 399 (elders € 999) volgens mij wel een aardig setje, maar twijfel nog.
    Set bestaat uit de AVR137 / DVD 27 / TSS 500
    Iemand hier ervaring met een van de componenten?

    Op het GoT-forum wordt er ook over gesproken: Goedkope AUD/VID aldi/lidl/bouwmarkt/etc aanbiedingen [14]

  4. #154

    Standaard

    En vandaag: de Logitech Harmony 885 voor 89,95. Zeer mooie prijs!

  5. #155

    Standaard 10% korting op alles bij Wehkamp

    Bij Wehkamp korting 4 daagse.

    Kun je bijvoorbeeld een PS3 aanschaffen voor 359,10 (komt nog wel 8,95 verzendkosten bij) maar ze hebben ook BD DVD spelers, TV's etc etc en ze geven 10% korting op hun hele aanbod, wel zelf even een prijsvergelijk houden, maar zover als ik kon zien was de PS3 nu het goedkoopst bij Wehkamp.

    Deze 4 daagse loopt t/m zondag 13 april.
    Have fun and enjoy your collection

  6. #156

    Standaard

    Vandaag bij de iBOOD:
    Onkyo 5.1 Home Entertainment ReceiverSpeakerDVD Set voor € 299,95
    bestaande uit de HT-S3105 en de DV-SP405

  7. #157

    Standaard

    Ik heb 't gezien ja. Erg mooie aanbieding wel voor mensen die iets zoeken voor de slaapkamer of voor de kleinere woonkamer (of gewoon niet veeleisend zijn).

    Wat ik nodig heb nu is zo'n externe HDD/mediaplayer die ze kortgeleden hadden. Open dat 1DF er mee komt.

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •