Pagina 3 van 140 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 3494 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Leuke discussie over tins. Heb er al een hele reeks. Leuk om uit te stallen op Blokker standaardjes maar minder om in de kast op te bergen.
    En dat vind ik dan ook het vreselijke van tins. Je moet ze wel op een standaardje opstellen. In de kast opbergen staat echt niet. En bijna alle films die als tin worden uitgebracht verdienen niet de aandacht en ruimte voor een blokker standaardje voor mij
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Leuke discussie over tins. Heb er al een hele reeks. Leuk om uit te stallen op Blokker standaardjes maar minder om in de kast op te bergen.
    En dat vind ik dan ook het vreselijke van tins. Je moet ze wel op een standaardje opstellen. In de kast opbergen staat echt niet. En bijna alle films die als tin worden uitgebracht verdienen niet de aandacht en ruimte voor een blokker standaardje voor mij
    Niet allemaal. Total recall en constantine iig niet :wink:
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  3. #53

    Standaard

    Ik heb die Lock Stock And Two Smoking Barrels gepreordert maar ik snap nog steeds niks van de vezendkosten bij die toko

    Als ik checkout doe zie ik nergens iets over shipping method of iets in die zin

    Iemand die me daar een degelijke uitleg over kan geven ?

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Leuke discussie over tins. Heb er al een hele reeks. Leuk om uit te stallen op Blokker standaardjes maar minder om in de kast op te bergen.
    En dat vind ik dan ook het vreselijke van tins. Je moet ze wel op een standaardje opstellen. In de kast opbergen staat echt niet. En bijna alle films die als tin worden uitgebracht verdienen niet de aandacht en ruimte voor een blokker standaardje voor mij
    Waarom staat dat niet goed dan? Heb zelf Dune DC Tin en the Grudge Tin. Staan toch mooi in de kast in mijn ogen :wink:

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Leuke discussie over tins. Heb er al een hele reeks. Leuk om uit te stallen op Blokker standaardjes maar minder om in de kast op te bergen.
    En dat vind ik dan ook het vreselijke van tins. Je moet ze wel op een standaardje opstellen. In de kast opbergen staat echt niet. En bijna alle films die als tin worden uitgebracht verdienen niet de aandacht en ruimte voor een blokker standaardje voor mij
    Waarom staat dat niet goed dan? Heb zelf Dune DC Tin en the Grudge Tin. Staan toch mooi in de kast in mijn ogen :wink:
    Maar die heb je toch op een standaardje staan? Dan staat het idd mooi. Zo op z'n zijkant in de kast vind ik echt lelijk staan tussen al de andere dvds.

    En ik wil alleen films die ik echt geweldig vind de ruimte geven die een blokker standaardje inneemt.
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  6. #56

    Standaard

    Nee, ik heb geen standaardjes.

    Je bedoeld dat het niet mooi staat dussen de reguliere keepcases

    Heb zelf zo veel verschillende soorten verpakkingen dat het me niet meer stoort. Ik probeer wel de verschillende verpakkingen zoveel mogelijk te scheiden.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Nee, ik heb geen standaardjes.

    Je bedoeld dat het niet mooi staat dussen de reguliere keepcases

    Heb zelf zo veel verschillende soorten verpakkingen dat het me niet meer stoort. Ik probeer wel de verschillende verpakkingen zoveel mogelijk te scheiden.
    Nouja, vind tins van de zijkant sowieso niet mooi staan

    En heb idd wel de verschillende verpakkingen zoveel mogelijk van elkaar gescheiden
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  8. #58

    Standaard

    Waar gaat dit over zeg. waar maken jullie je zo druk om,
    Standaartjes van Blokker of een film het verdiend.
    iedereen zit te zeiken dat ze graag digipacks hebben,nou ik vind tins mooier dan digipacks hoor.Maar goed,er blijft altijd wat te ouwehoeren over.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Waar gaat dit over zeg. waar maken jullie je zo druk om,
    Standaartjes van Blokker of een film het verdiend.
    iedereen zit te zeiken dat ze graag digipacks hebben,nou ik vind tins mooier dan digipacks hoor.Maar goed,er blijft altijd wat te ouwehoeren over.
    Of, je doet Band of Brothers na en doet een digipack in een tin

    Iedereen tevreden :wink:
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Waar gaat dit over zeg. waar maken jullie je zo druk om,
    Standaartjes van Blokker of een film het verdiend.
    iedereen zit te zeiken dat ze graag digipacks hebben,nou ik vind tins mooier dan digipacks hoor.Maar goed,er blijft altijd wat te ouwehoeren over.
    Of, je doet Band of Brothers na en doet een digipack in een tin

    Iedereen tevreden :wink:
    En dat dan natuurlijk in een plexiglas kistje, in een military tasje, verstopt in een heel groot kunstof hoofd wat verstuurt wordt in een kekke houten box....

    Goddamn....Geloof dat ik echt de ultieme Gift set gevonden heb...

  11. #61

  12. #62

  13. #63

    Standaard



    Die is mooi!! die wilde ik dus graag hebben...

    Alleen ik heb dus geen creditcard of paypal of weet ik wat je allemaal nodig hebt :P

    Dus ging ik eens zoeken of die ergens anders verkrijgbaar was en kwam ik deze tegen!

    Release date: September 19, 2005

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.
    Dus ging ik eens zoeken of die ergens anders verkrijgbaar was en kwam ik deze tegen!
    Daar hoef je niet op te rekenen aangezien die Lock Stock tin een EzyDVD exclusive is, alleen daar te bestellen dus.
    Uitgave ziet er trouwens wel erg mooi uit, thanks voor de link!

  15. #65

    Standaard

    Ah ok! Jammer, dan ga ik voor die special edition denk ik. Die tin is behalve de verpakking hetzelfde aan de normale editie volgens mij?

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Filmpje van de nieuwe Sex and the City giftset :wink:

    http://www.dvdanswers.com/index.php?...7379&n=1&burl=
    Alleen wel schoftrig duur, zou hem graag hebben.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.
    ..Dus ging ik eens zoeken of die ergens anders verkrijgbaar was en kwam ik deze tegen!
    Volgens Play.com wordt dit in iedergeval een 2-Disc set. Nog geen extra's bekent, maar zeker even afwachten wat dit gaat worden.

    Offtopic:
    Ben ik de enige die denkt dat het huwelijk tussen Madonna en Guy Ritchie de filmwereld een aantal mooie films heeft gekost? De man doet nu echt niets meer..

    Oh wacht...Net gevonden via IMDB. De nieuwe Ritchie:

    Revolver

    Trailers:
    Quicktime High: Klik
    Windows Media Player High: Klik
    Real One High: Klik

  18. #68

    Standaard

    Cowboy Bebop Boxset regio 3
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  19. #69

    Standaard

    Ik wist dat deze box veel waard was, maar $ 760,- ?!
    "Sometimes you break expectations.. it's like slapping them all in the face." (Racoon - Back You Up)

  20. #70

    Standaard

    F*cking hell, best wel prijzig!
    John Merrick (The Elephant Man), People are frightened by what they don't understand.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Durbin
    Ik wist dat deze box veel waard was, maar $ 760,- ?!
    Belachelijk

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Durbin
    Ik wist dat deze box veel waard was, maar $ 760,- ?!
    Belachelijk
    Blijkbaar zijn er mensen die er anders over denken, want momenteel gaat ie al voor $ 1025,-.
    Wie had het over Salo Criterion ? :P
    "Sometimes you break expectations.. it's like slapping them all in the face." (Racoon - Back You Up)

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Durbin
    Wie had het over Salo Criterion ? :P
    Die Salo was helemaal belachelijk.

    Voor die prijzen kun je lekker op vakantie gaan (ALL INCLUSIVE 8) )

  24. #74

    Standaard

    Hij staat nu op $1,025.00!!!! (zijn nog *** films ook :wink: )

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.
    Hij staat nu op $1,025.00!!!! (zijn nog *** films ook :wink: )
    Is net al gezegd
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

Pagina 3 van 140 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •