Pagina 277 van 277 EersteEerste ... 177227267273274275276277
De resultaten 6.901 tot 6.924 van 6924 worden weergegeven.
  1. #6901

    Standaard

    Infernal Affairs II
    Minder dan het eerste deel, maar nog steeds een erg goede film. 7,8/10

  2. #6902

    Standaard

    Hellboy beetje te weinig actie en bloed naar mijn idee voor een film over deze comic held maar in de twee uur komen er best leuke scenes in voor. Niet zo goed als ik gehoopt had maar gelukkig geen zure nasmaak achteraf :wink: .
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  3. #6903

    Standaard

    Zo lang de voorraad strekt: Airwolf. Vandaag gezien: [i]One Way Express[i] en het schitterende Echos From The Past.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #6904

    Standaard

    Moulin Rouge

    geweldige film blijf hem goed vinden

  5. #6905

    Standaard



    Motley Crue - Carnival Of Sins


    Halverwege de jaren 80 was het ABSOLUUT niet cool om de muziek van Motley Crue goed te vinden, laat staan dat je er een lp van in huis had!!!
    Ik stond dan ook samen met zo'n 8000 man erg mijn best te doen om ze tijdens het voorprogramma dat ze verzorgden van Iron Maiden in 1984 flink uit te fluiten. Ja...je moest wel als grote Venom fan :wink:

    Maar toch...eenmaal terug in de bus naar huis, zat ik in mezelf stiekem na te genieten van hun optreden, en de dag erna maar meteen de lp gaan kopen. Die moest ik natuurlijk wel in de platenkast van mijn ouders verstoppen, want stel dat mijn vrienden hem zouden zien staan!! Dan kwam ik nooit en te nimmer dynamo in Eindhoven meer binnen!!

    Op latere leeftijd besef je dan eindelijk dat je de muziek toch wel goed mag vinden en toen ook maar gelijk een inhaalslag gehaald, dus alles gekocht van deze heren.
    Jammer genoeg hadden de heren intussen zelf ook maar besloten dat het beter was om maar niet meer in Nederland op te treden, dus nooit meer de kans gehad om ze live aan het werk te zien...tot nu!
    En hoe!!! ik heb veel live concerten op dvd, maar deze steekt toch overal met kop en schouders bovenuit!!
    Van begin tot eind een waar feest voor oog en oor.
    Alleen al het geweldige intro met daarop volgend het nummer Shout at the Devil plaatste tranen in mijn ogen.
    De hele show is een waar spektakel en elke seconde is er wel iets te beleven. Een echt circus sfeertje, maar dan wel eentje van het kaliber WEIRD...
    Vrouwen die aan kettingen rondhangen, dwergen die rond lopen, Tommy Lee met een geweldige drumsolo waarbij hij letterlijk van de ene kant naar de andere kant van het podium vliegt, om vervolgens met zijn "Tity cam" het publiek in te gaan en krijgt inderdaad alle vrouwen zover om hun borsten te laten zien...WOW.
    En dan is er nog Nikki Sixx...wat een man!! Geweldig hoe hij op dat podium staat!
    Vince Neill is gewoon Vince Neill alleen een paar kilo's zwaarder.
    Mick Mars is echt oud geworden, loopt erg krom maar speelt nog heerlijk gitaar.

    Deze dvd is echt fantastisch, en iedereen die ook maar een beetje de muziek van Motley Crue kent moet deze dvd zeker een keer gaan kijken.
    Ik ben er tenminste helemaal van ondersteboven...

    O ja...Tommy Lee is toch wel (voor mij) de beste drummer die er op deze aarde rond loopt, nog nooit heb ik een drummer tijdens een live optreden zo strak zien spelen...Hulde!!!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  6. #6906

    Standaard

    Ik vind alleen 'Animal: f*ck like a beast' eigenlijk een goed nummer van MC. De rest is zo..........middelmatig. Voor wat betreft drummers, vind ik Dave Lombardo of Tony Laureano stukken beter dan dhr. Lee.

  7. #6907

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Ik vind alleen 'Animal: f*ck like a beast' eigenlijk een goed nummer van MC. De rest is zo..........middelmatig. Voor wat betreft drummers, vind ik Dave Lombardo of Tony Laureano stukken beter dan dhr. Lee.
    animal: f*ck like a beast is niet van motley crue, maar van wasp...
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  8. #6908

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Ik vind alleen 'Animal: f*ck like a beast' eigenlijk een goed nummer van MC. De rest is zo..........middelmatig. Voor wat betreft drummers, vind ik Dave Lombardo of Tony Laureano stukken beter dan dhr. Lee.
    Lombardo rules...........!!!! 8)

  9. #6909

    Standaard

    Tja het is natuurlijk geen Hennie Huisman of Ome Willem, maar Lee kan best overweg met de potten en pannen.

  10. #6910

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Tja het is natuurlijk geen Hennie Huisman of Ome Willem, maar Lee kan best overweg met de potten en pannen.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  11. #6911

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Azazel
    Ik vind alleen 'Animal: f*ck like a beast' eigenlijk een goed nummer van MC. De rest is zo..........middelmatig. Voor wat betreft drummers, vind ik Dave Lombardo of Tony Laureano stukken beter dan dhr. Lee.
    animal: f*ck like a beast is niet van motley crue, maar van wasp...
    haha....ik moet minder Hertog Jan drinken

  12. #6912

    Standaard

    Dinsdag naar POTC2 dus vandaag was het eerste deel aan de beurt.

    Geweldige film. Humor is geweldig en Depp als Jack Sparrow is briljant. Ook Kiera Knightly en Orlando Bloom doen het erg goed. Verder is de film bomvol actie en één groot spektakelstuk. Alles klopt ook gewoon. De film ziet er goed uit en de piraten([spoiler]skeletten[/spoiler), gevechten en kostuums zien er prachtig uit. De muziek is ook echt super. Kijk uit naar het tweede deel.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  13. #6913

  14. #6914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kinky queen
    Die heb je toch net gezien?

    zit jij ook al aan de hertog jan??? :wink:
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  15. #6915

    Standaard

    Ehm, hij heeft zeker niet net zijn post aangepast eh...


  16. #6916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kinky queen
    Ehm, hij heeft zeker niet net zijn post aangepast eh...

    nee :wink:
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  17. #6917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kinky queen
    Ehm, hij heeft zeker niet net zijn post aangepast eh...

    Nee joh, deel 2 is gewoon een kloon van deel 1, maar dan anders...uhm, ja...

  18. #6918

    Standaard

    Zo, fles is leeg, ik kan naar de bedcave


  19. #6919

    Standaard

    net nog eens naar Texas Chainsaw Massacre (2004) gekeken, vond em toch weer vermakelijk, en sommige momenten waren toch best pijnlijk, al met al een erg vermakelijke film

    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  20. #6920

    Standaard

    Munich: erg sterke film en goed verteld. 9/10

    In her Shoes: Had hier niet veel van verwacht maar het bleek een leuke film te zijn. 7/10

    Oliver Twist 2005: Hier had ik juist heel erg veel van verwacht, vanwege geregiseerd door Roman Polanski, maarja weinig nieuws aan toegevoegd en had het gevoel van tsja dit heb ik vaker gezien. Maar ja wat wil je ook met het verhaal van O. Twist dat zo vaak is verfilmd. Maar ik moet toegeven leuk om een keer te zien al is het alleen al voor de mooie filmbeelden 7/10

  21. #6921

    Standaard

    Leaving Las Vegas gekeken.
    Dit is geen film om te kijken als je je rot voelt, want je komt er alleen maar rotter uit (persoonlijk ben ik gek op het gevoel)
    Het begint al bij de muziek, Sting begeleidt de introductie van Ben Sanderson, een alcoholist op een reis naar zelfdestructie.
    Nicolas Cage komt weer helemaal in-character in dit stukje tragiek, hij speelt niet zijn rol, hij wordt de man in de film. Niet voor niets kreeg hij een Oscar voor zijn spel, hij zet hier een perfecte rol neer. Iedere beweging en uitdrukking op z'n gezicht, iedere stuip en elk woord dat hij spreekt, elke slok die hij neemt.
    Ook Elizabeth Shue is fantastisch, ze zit gevangen in een wereld van eenzaamheid en abusievelijk gedrag, ontsnapt en weer gevangen slijt ze haar dagen als prostitue om geld te verdienen voor haar pooier.
    Van begin tot eind boeit de film, vooral Cage z'n rol, iedereen mag Ben maar ze kunnen hem niet helpen, ze kunnen hem niet langer een hand boven het hoofd houden. Je blijft kijken in de hoop dat het allemaal goed komt, wetende dat het zal eindigen zoals het doet.
    Een mooi verhaal, een perfecte cast, een mooie sountrack, en memorabele scenes. Ik voel me rot, toppie!

  22. #6922

    Standaard

    Vet Hard

    Af en toe grappig. Slecht verhaal, niet bijzonder opzich

    6/10

  23. #6923

    Standaard

    Curb Your Enthusiasm Season 3 afgekeken.

  24. #6924

    Standaard

    Met bijna 200 pagina's wordt het wel weer tijd voor een nieuwe thread.

    Hier kunnen we weer verder!

Pagina 277 van 277 EersteEerste ... 177227267273274275276277

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •