Pagina 2 van 277 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 6924 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    M.A.S.H.: 8/10

    Diarios de Motocicleta: 9.5/10

    Catch-22: 8.5/10

    Chinatown: 8/10

  2. #27

  3. #28

  4. #29

    Standaard

    pieces of april.
    erg fijn filmpje; katie holmes is toch niet zo nutteloos als ik dacht.

  5. #30

    Standaard

    Seizoen 4 uitgekeken van The Sopranos, wederom een goed seizoen en zodra ik het geld heb schaf ik zo snel mogelijk seizoen 5 aan. 9/10

    Der Untergang. Had de film nog steeds niet gezien maar heb hem vandaag toch maar eens in de dvd-speler gestopt. Erg goed portret en ik moet zeggen dat ik het af en toe wel erg echt vond lijken. 8/10

    Riding de Bullet. Verfilming van een verhaal van Stephen King en voor mij dus verplichte kost. Redelijke film, maar had er zoals zo vaak wat meer van verwacht. 6/10

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bepgreet
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kees Hoekerd
    The wild bunch

    Geweldige western.Keihard en rauw en de shoot outs zijn echt geweldig,mooie rollen voor Ernest Borgnine,William Holden en vooral Robert Ryan (deze mag wel vaker in westerns spelen,hij zou ook goed hebben gepast als Frank in once upon a time in the west).
    Hé, die heb ik vandaag ook gezien!

    Ik vind t gek dat je hem niet i.p.v. The magnificent seven of zo in je Top 20 zet! Ik vond het echt een briljante western.
    Staat er in sinds vanmiddag! :wink:

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    Net 5 afleveringen van seizoen 2 van seinfeld gekeken. "Vervelend" zo'n dagje ziek op de bank liggen :wink:
    Kan me voorstellen :P

  8. #33

    Standaard

    Christiane F. Een beetje gedateerd misschien, maar wel aangrijpend.

  9. #34

    Standaard

    La Passion de Jeanne d'Arc

    Prachtige film. In het begin was het allemaal even wennen, vooral met het feit dat het een ''stomme'' film is had ik even moeite. Na enige tijd zat ik er echter helemaal in. De acteerprestatie van Maria Falconetti is één van de beste die ik ooit heb mogen aanschouwen. De close-ups zijn formidabel, de emoties druipen er gewoon van af. De film is al bijna 80 jaar oud maar veel shots en standpunten zijn nu nog steeds vernieuwend. Dit soort films moet je eigenlijk niet eens proberen onder woorden te brengen, je moet ze beleven.

    9,0 / 10 (en daarmee zeker in m'n top 20!)

  10. #35

    Standaard

    ik ga nu starten met Le Fabuleux Destin D'Amelie Poulain..ben benieuwd..
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  11. #36

  12. #37
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    The Lion King 3

    Disney kan het toch nog!
    Leuke komedie.

    7.5/10
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  13. #38

    Standaard

    Lawrence of Arabia

    blijft een perfecte film

  14. #39

    Standaard

    Amelie dus... geweldig
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  15. #40

    Standaard

    Nadat ik eergisteren al Lawrence of Arabia had gezien had ik gisteren weer een lange zit want toen heb ik gekeken naar Gone With The Wind.

    Ik had deze klassieker nog nooit gezien en ik moest zeggen dat hij ook mij als 17-jarige nog goed kon bekoren. Ik heb de film in één ruk uitgekeken en moet echt zeggen dat ik me eigenlijk niet verveeld heb. Ik was namelijk bang na het zien van een trailer van deze film (waarin je de ene na andere jurk voorbij zag komen), dat het een soort Sissy-achtig sprookjesverhaal was. Nou, dit was het dus niet want deze film is gewoon een stukje filmgeschiedenis.

    9/10

  16. #41

    Standaard

    Taxi Driver, geweldig (natuurlijk ).

    8,5 / 10

  17. #42

    Standaard

    A Fist Full Of Dynamite
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  18. #43
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Home On The Range
    Zowat de slechtste Disney film
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  19. #44

  20. #45

    Standaard

    Anti Trust

    Mooie film ik had hem laatst paar stukjes op tv gezien nu de volledige versie in huis dus helemaal gekeken.

  21. #46

    Standaard

    Gisterenavond en vanochtend : Sopranos seizoen 5, de eerste 5 afleveringen 8)
    "Grandpa, were you a hero in the war?" "No", I answered, "But I served in a company of heroes".

  22. #47

    Standaard

    Matchstick Men, erg vermakelijke film!

    8- / 10

  23. #48

    Standaard

    Y tu mamá también, wederom een prima film.

    8- / 10

  24. #49

    Standaard

    Dagje op de bank wegens ziekte deel II;
    - een aantal seinfeld afleveringen (erg geestig)
    - een aantal MillenniuM afleveringen (seizoen 2 is erg goed, de weg die wordt ingeslagen bevalt me prima)
    - deadwood (pilot) op het eerste oog wederom een HBO topper. Ben benieuwd!

    gr Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #50

    Standaard

    Seabiscuit: had lage verwachtingen bij deze film maar vond hem eigenlijk nog best goed!

    In The Mood For Love: goede film met een mooi sfeertje!
    Four-Star Trader (236)

Pagina 2 van 277 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •