M.A.S.H.: 8/10
Diarios de Motocicleta: 9.5/10
Catch-22: 8.5/10
Chinatown: 8/10
M.A.S.H.: 8/10
Diarios de Motocicleta: 9.5/10
Catch-22: 8.5/10
Chinatown: 8/10
Nuremberg 7.5/10
"I'm allergic to bullshit"
My collection: http://www.intervocative.com/dvdcoll....aspx/Stefan81
pieces of april.
erg fijn filmpje; katie holmes is toch niet zo nutteloos als ik dacht.
Seizoen 4 uitgekeken van The Sopranos, wederom een goed seizoen en zodra ik het geld heb schaf ik zo snel mogelijk seizoen 5 aan. 9/10
Der Untergang. Had de film nog steeds niet gezien maar heb hem vandaag toch maar eens in de dvd-speler gestopt. Erg goed portret en ik moet zeggen dat ik het af en toe wel erg echt vond lijken. 8/10
Riding de Bullet. Verfilming van een verhaal van Stephen King en voor mij dus verplichte kost. Redelijke film, maar had er zoals zo vaak wat meer van verwacht. 6/10
Staat er in sinds vanmiddag! :wink:Oorspronkelijk gepost door bepgreet
Kan me voorstellen :POorspronkelijk gepost door Coen
Christiane F. Een beetje gedateerd misschien, maar wel aangrijpend.
La Passion de Jeanne d'Arc
Prachtige film. In het begin was het allemaal even wennen, vooral met het feit dat het een ''stomme'' film is had ik even moeite. Na enige tijd zat ik er echter helemaal in. De acteerprestatie van Maria Falconetti is één van de beste die ik ooit heb mogen aanschouwen. De close-ups zijn formidabel, de emoties druipen er gewoon van af. De film is al bijna 80 jaar oud maar veel shots en standpunten zijn nu nog steeds vernieuwend. Dit soort films moet je eigenlijk niet eens proberen onder woorden te brengen, je moet ze beleven.
9,0 / 10 (en daarmee zeker in m'n top 20!)
ik ga nu starten met Le Fabuleux Destin D'Amelie Poulain..ben benieuwd..
Some Birds Aren't Meant To Be Caged
Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia
Evil Dead 2
Groovy .....
3,5/5
The Lion King 3
Disney kan het toch nog!
Leuke komedie.
7.5/10
Top 20
Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5
Amelie dus... geweldig
Some Birds Aren't Meant To Be Caged
Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia
Nadat ik eergisteren al Lawrence of Arabia had gezien had ik gisteren weer een lange zit want toen heb ik gekeken naar Gone With The Wind.
Ik had deze klassieker nog nooit gezien en ik moest zeggen dat hij ook mij als 17-jarige nog goed kon bekoren. Ik heb de film in één ruk uitgekeken en moet echt zeggen dat ik me eigenlijk niet verveeld heb. Ik was namelijk bang na het zien van een trailer van deze film (waarin je de ene na andere jurk voorbij zag komen), dat het een soort Sissy-achtig sprookjesverhaal was. Nou, dit was het dus niet want deze film is gewoon een stukje filmgeschiedenis.
9/10
Taxi Driver, geweldig (natuurlijk ).
8,5 / 10
A Fist Full Of Dynamite
| Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|
Home On The Range
Zowat de slechtste Disney film
Top 20
Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5
Alexander 6,5/10
Anti Trust
Mooie film ik had hem laatst paar stukjes op tv gezien nu de volledige versie in huis dus helemaal gekeken.
Gisterenavond en vanochtend : Sopranos seizoen 5, de eerste 5 afleveringen 8)
"Grandpa, were you a hero in the war?" "No", I answered, "But I served in a company of heroes".
Matchstick Men, erg vermakelijke film!
8- / 10
Y tu mamá también, wederom een prima film.
8- / 10
Dagje op de bank wegens ziekte deel II;
- een aantal seinfeld afleveringen (erg geestig)
- een aantal MillenniuM afleveringen (seizoen 2 is erg goed, de weg die wordt ingeslagen bevalt me prima)
- deadwood (pilot) op het eerste oog wederom een HBO topper. Ben benieuwd!
gr Coen
Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.
My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch
Seabiscuit: had lage verwachtingen bij deze film maar vond hem eigenlijk nog best goed!
In The Mood For Love: goede film met een mooi sfeertje!
Four-Star Trader (236)