Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 30 van 30 worden weergegeven.
  1. #26
    Anonymous
    Guest

    Standaard t.a.v. Tomb Raider

    Nogmaals over Tomb Raider. Bij Tomb Raider moet je ook geen diepgang verwachten, er zit genoeg actie in maar is te weinig opwindend en memorabel, dan zijn de games nog boeiender vooral de eerste 2 de rest is enkel en alleen eentonigheid.
    Goed, ik snap best dat er veel mensen zijn die Tomb Raider leuk vinden maar voor een echt vermakelijk actie filmpje kun je toch beter naar The Mummy Returns, Spy Kids of Jurassic Park III gaan.
    Maar toch nog een keer t.a.v. Dennis. Waarom schrijf je van die superlange verhalen en weinig oordeel. Als je een voorbeeld moet nemen koop dan geregeld de Empire, en lees absoluut niet de gemanipuleerde studio recensies van Roger Ebert.
    Wat betreft Rene Mioch en Jac Goderie(van de Avro) ze zijn allebei flut. Zij willen alleen maar films uit Iran, China en Tunesie of zo, terwijl popcorn films Charlie's Angels, The Rock en GoldenEye pure crap bij hem zijn, dus niet.

  2. #27

    Standaard snurk

    Ben ik hier per ongeluk in een chatbox van dennis en peter ???

  3. #28
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    "Zoals die gast van de TVWest, die altijd Disney loopt af te zeiken...tsssss! Tekenfilms zijn grotere kunst dan welke film dan ook!"

    Helemaal mee eens, maar Disney zuigt behoorlijk, en ze stinken ook e-norm naar commerciele uitbuiting.

  4. #29

    Standaard

    Wat een discussie zeg...
    Ik heb hier slechts een kort antwoord op...
    Media-critici voor bladen, kranten, TV en internet neem ik al lang met een korrel zout. Het eerste wat ik me bij zo'n review (ook op deze site...) afvraag is; Welk deel van deze babbels zijn reclame (met dank aan...) en welk deel is een eerlijke 'gevoelsbeschrijving'.
    Een review is een leuk begin om een indruk van een film te krijgen, maar lees er dan minstens een stuk of 5... verder vertrouw ik vooral mijn eigen ogen, oren en emoties...

  5. #30
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Jac Goderie rules man! En die gast van de Net 5 filmhuis film is ook goed. En waar discussieren jullie over die man geeft alleen maar een intro praatje, geen recensie! Degene die hem slecht vinden zijn duidelijk GEEN filmhuis fans, en dan moet je gewoon niet kijken!
    Jac Goderie is af en toe wat hard ja, maar daar kan ik wel om lachen. Hij zegt zelf al, voor sommige films hebben jullie mij niet nodig die bekijken jullie toch wel. Het lijkt wel alsof er niets negatiefs meer over een film mag worden gezegd...

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •