Pagina 4 van 142 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 3532 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Bedankt voor de reactie's

    @ Spider-Steve: leen ook alleen aan me broers uit, heeft nog geen problemen op geleverd, mag af en toe wel wat sneller terug. Als er een keer een probleem voorkomt dan is het ook gelijk afgelopen.

    @ Eddie: heb m hier niet zo lang geleden op het forum gekocht, de slipcase ziet er goed uit.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Eddie: heb m hier niet zo lang geleden op het forum gekocht, de slipcase ziet er goed uit.
    Ik zal m'n ogen wijd openhouden

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burger86
    Niet openen vind ik beetje overdreven, ik maak meestal wel een kopietje van de dvd en kijk alleen de kopie, de inhoud is voor mij toch wel belangrijk
    ik vind het ook beetje raar om dingen sealed te laten, bovendien ben ik toch altijd te nieuwsgierig ;>
    Maar kopietje maken?! Brand je dan DL? anders moet je toch vaak een dts track oid missen ;\
    brand je dan dl, weet niet goed wat je bedoeld.

    Ik koop een dvd, haal de dvd uit de verpakking, gooi hem in de pc, als ie op een schijfje past (bijna altijd heb 8.5 Gig schijfjes) dan kloon ik hem met clone dvd en dan speel ik alleen de gekopieerde schijfjes af om de orginele in tact te houden

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burger86
    brand je dan dl, weet niet goed wat je bedoeld.

    Ik koop een dvd, haal de dvd uit de verpakking, gooi hem in de pc, als ie op een schijfje past (bijna altijd heb 8.5 Gig schijfjes) dan kloon ik hem met clone dvd en dan speel ik alleen de gekopieerde schijfjes af om de orginele in tact te houden
    Wow, dat gaat wel een beetje ver naar mijn idee. Je gebruikt je dvd's dus helemaal niet, behalve voor het kopieren

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Wow, dat gaat wel een beetje ver naar mijn idee. Je gebruikt je dvd's dus helemaal niet, behalve voor het kopieren
    Wel een beetje raar dat je je eigen DVD's niet bekijkt maar in principe is dit de juiste manier als je een kopietje van een film wilt maken, je hebt het origineel in bezit.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  6. #81

    Standaard

    weet iemand misschien waar ik Taegukgi Aka Brotherhood kan kopen ?
    behalve via internetwinkels met credit-card ?
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop
    weet iemand misschien waar ik Taegukgi Aka Brotherhood kan kopen ?
    behalve via internetwinkels met credit-card ?
    http://www.freerecordshop.nl/pages/p...828649&navid=3

    als je nog even wacht
    dvdprofiler
    Co-StarTrader

  8. #83

    Standaard

    @ hidde.. Super gave Collectie!!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door sxesven
    Jep, de originele R2NL zat in een slipcase. Mooie uitgave. Kan die QFC-versie helaas niet aan tippen.
    die heb ik een tijdje geleden nog kunnen scoren op t forum Zeker leuke uitgave
    Serieus?

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burger86
    brand je dan dl, weet niet goed wat je bedoeld.

    Ik koop een dvd, haal de dvd uit de verpakking, gooi hem in de pc, als ie op een schijfje past (bijna altijd heb 8.5 Gig schijfjes) dan kloon ik hem met clone dvd en dan speel ik alleen de gekopieerde schijfjes af om de orginele in tact te houden
    Wow, dat gaat wel een beetje ver naar mijn idee. Je gebruikt je dvd's dus helemaal niet, behalve voor het kopieren
    Mss te zuinig ja, mja, als ik hoor dat sommige hem dus niet eens uit seal halen valt het wel mee

  11. #86

    Standaard

    Erg mooie collectie Hidde!
    Four-Star Trader (236)

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Erg mooie collectie Hidde!
    Thx

  13. #88

    Standaard

    thanx Furanku ..
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burger86
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burger86
    Niet openen vind ik beetje overdreven, ik maak meestal wel een kopietje van de dvd en kijk alleen de kopie, de inhoud is voor mij toch wel belangrijk
    ik vind het ook beetje raar om dingen sealed te laten, bovendien ben ik toch altijd te nieuwsgierig ;>
    Maar kopietje maken?! Brand je dan DL? anders moet je toch vaak een dts track oid missen ;\
    brand je dan dl, weet niet goed wat je bedoeld.

    Ik koop een dvd, haal de dvd uit de verpakking, gooi hem in de pc, als ie op een schijfje past (bijna altijd heb 8.5 Gig schijfjes) dan kloon ik hem met clone dvd en dan speel ik alleen de gekopieerde schijfjes af om de orginele in tact te houden
    DL=Dual Layer, daar brand je dus op? ;o Vind je dat niet een beetje duur? Die DVD9 schijfjes vind ik namelijk vrij prijzig ..

  15. #90

    Standaard

    @ Hidde & Peter-1984 -- mooie collecties! Die animekast van Peter ben ik behoorlijk jaloers op.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burger86
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom van den Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burger86
    Niet openen vind ik beetje overdreven, ik maak meestal wel een kopietje van de dvd en kijk alleen de kopie, de inhoud is voor mij toch wel belangrijk
    ik vind het ook beetje raar om dingen sealed te laten, bovendien ben ik toch altijd te nieuwsgierig ;>
    Maar kopietje maken?! Brand je dan DL? anders moet je toch vaak een dts track oid missen ;\
    brand je dan dl, weet niet goed wat je bedoeld.

    Ik koop een dvd, haal de dvd uit de verpakking, gooi hem in de pc, als ie op een schijfje past (bijna altijd heb 8.5 Gig schijfjes) dan kloon ik hem met clone dvd en dan speel ik alleen de gekopieerde schijfjes af om de orginele in tact te houden
    DL=Dual Layer, daar brand je dus op? ;o Vind je dat niet een beetje duur? Die DVD9 schijfjes vind ik namelijk vrij prijzig ..
    Zijn idd nogal prijzig, maar die moet mijn vader toch altijd hebben kan ik er net zo goed altijd wat stelen . Werkte het ook maar zo bij gewone dvds

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddie
    Zit "lost in translation" in een slipcase?
    ze liggen nu overal als de quality-verise
    Via ClubMetro kon je ze krijgen met slipcase, abonnement voor 1 jaar, met oa kortingspas voor van leest, kost 10 euro, dus ben je misschien goedkoper uit dan in de winkel.

  18. #93

    Standaard

    Weer eens een updatetje met wat merchandise etc erbij, niet echt al te veel erbij, maar moet nog op vakantie he daarna kan ik weer als een gek kopen
    En ja ik heb te weinig ruimte

    P.s: De filmscells staan er niet bij.














  19. #94

    Standaard

    Hele mooie en grote collectie rudy :wink:

  20. #95

    Standaard

    Blijft gewoon een super collectie Rudy!
    Four-Star Trader (236)

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Blijft gewoon een super collectie Rudy!
    Inderdaad! Prachtig. :P

  22. #97

    Standaard

    Heel mooi, ook de schappen met de mcfarlane/matrix poppen... maarre waarom heb je maar 1 van de twins (of heb ik zo vekeerd gekeken?)

  23. #98

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dyonvbaal
    Heel mooi, ook de schappen met de mcfarlane/matrix poppen... maarre waarom heb je maar 1 van de twins (of heb ik zo vekeerd gekeken?)
    Andere is in bestelling is schijnbaar erg zeldzaam aangezien niemand hem kan leveren

  25. #100

    Standaard

    Daar staat voor heeeel wat euro's aan giftsets.. en dan heb ik het nog niet eens over de andere dvd's! Geweldig..

Pagina 4 van 142 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •