De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Tolkienwinkel.nl?

  1. #1

    Standaard Tolkienwinkel.nl?

    Hoi,

    zijn er mensen die hier al eens iets besteld hebben?, zoja laat me even iets weten over je ervaring met deze internet shop. ze hebben namelijk zoals het op de site staat Samwise Gamgee bust nog te koop en die wil ik mischien gaan bestellen.
    Wat Is Het Leven Toch Fijn Als Je Aan Film Verslaafd Bent

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Ja, Dat viel mij ook al op. ze vragen voor de meeste producten behoorlijke bedragen!
    Wat Is Het Leven Toch Fijn Als Je Aan Film Verslaafd Bent

  4. #4

    Standaard

    Ik heb een slechte ervaring met deze winkel. Ze leverden niet het t-shirt dat we besteld hadden en het wel besteld artikel bleken ze niet meer te hebben. Ze zouden contact opnemen met de leverancier om te kijken of het nog geleverd kon worden. Enkele dagen niets gehoord en toen gebeld: horen we nog wat? Nou, ze hadden nog niets van de leverancier gehoord. Geen excuus en erg kortaf in de reactie. We hebben vervolgens het niet-bestelde t-shirt teruggestuurd omdat je binnen 8 dagen moet retourneren als je niet tevreden bent met het geleverde artikel, met daarbij het verzoek het geld te retourneren als men binnen een week niets van de fabrikant zou horen. Dat gebeurde niet, ook geen mailtje, niets. Weer gebeld en er werd gezegd: stuur maar een mailtje met je naam en banknummer. Maar dat hadden we al mee gestuurd met het geretourneerde shirt! Toen ik dat meldde en opmerkte dat ik absoluut niet tevreden was met de manier waarop dit opgepakt werd, mompelde meneer iets van "we zullen er naar kijken" en vervolgens gooide hij de hoorn erop. Ik ben dus bang dat dit een verloren zaak is, of ik moet naar Leiden gaan en niet weggaan voor ik mijn geld terug heb. Waardeloze klantenservice dus en waardeloze manier van omgaan met je klanten!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •