Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 31 van 31 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmfan1988
    Ik vat niet helemaal wat dit is...
    De Gettysburg 1863 DVD van de band Iced Earth. Een lang lied, verdeelt in 3 delen, vertelt het verhaal van de veldslag die daar heeft plaatsgevonden. Voor de rest zie je beelden van het slagveld e.d. Erg interessant allemaal.

    The centerpiece of the 2-DVD set is the epic three-part song itself.

    The music can be accompanied with moving images and lyrics that help document the course of the three-day battle.

    Also included in the extensive package is an in-depth video tour of the Gettysburg battlefield...

    Bron
    Maar je moet ervan houden... Het blijft een muziek DVD, dus eigenlijk is het geen film te noemen, maar ik wou het toch even melden voor de "historici" onder ons.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmfan1988
    Muziek DVD:



    Trailer(tje)

    Review

    Eigen oordeel:
    Ik vat niet helemaal wat dit is...
    Iced Earth is cool 8) Metal en geschiedenisles, wat wil je nog meer? :P
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmfan1988
    Ik zal de eerste wel doen...

    Titel: 1492: Conquest of Paradise

    Speeltijd: ongeveer van 1490-1550

    Eigen oordeel: Een goede film, mooie muziek mooie beelden. Alleen zitten er niet veel erg bekende acteurs in, maar dat maakt de film niet slecht.
    Nou dat valt wel mee hoor alsof:
    Gerard Depardieu, Sigourney Weaver, Armand Assente,Micheal Wincott,Fernando Rey, Kevin Dunn niet bekend zijn, of het aantal bekende acteurs,misschien las ik het verkeerd hoeveel bekende moet er in een film zitten voor jou, en dan zullen maar de regisseur maar vermelden Ridley Scott van Alien/Blade Runner/Gladiator en nog wel meer prachtige films.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld

    Iced Earth is cool 8) Metal en geschiedenisles, wat wil je nog meer? :P
    eenzaam leven zal jij hebben

    Forrest Gump
    Bowling for Columbine
    Elephant
    Natural Born Killers
    JFK


    Niet allemaal direct over Amerika, meer kritiek op de amerikaanse samenleving.


  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Filmfan1988
    Ik zal de eerste wel doen...

    Titel: 1492: Conquest of Paradise

    Speeltijd: ongeveer van 1490-1550

    Eigen oordeel: Een goede film, mooie muziek mooie beelden. Alleen zitten er niet veel erg bekende acteurs in, maar dat maakt de film niet slecht.
    Nou dat valt wel mee hoor alsof:
    Gerard Depardieu, Sigourney Weaver, Armand Assente,Micheal Wincott,Fernando Rey, Kevin Dunn niet bekend zijn, of het aantal bekende acteurs,misschien las ik het verkeerd hoeveel bekende moet er in een film zitten voor jou, en dan zullen maar de regisseur maar vermelden Ridley Scott van Alien/Blade Runner/Gladiator en nog wel meer prachtige films.
    Ik had het over de acteurs en niet de regisseur. Maar misschien had ik het anders moeten zeggen... Ik bedoel dat het niet de grootste sterren zijn die aan de productie hebben deelgenomen...
    "Blessed are the meek for they shall inherit the earth" - Al Swearengen

  6. #31

    Standaard

    Born on the forth of July
    the Deerhunter
    Pearl Harbor
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •