De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: (korting)coupons

  1. #1

    Standaard (korting)coupons

    Wat ik nu wel eens wil weten:

    Zijn er in Europa ook dvd-sites waar je - na het invoeren v.e. bepaalde code - korting kan krijgen op dvd's.
    Vb als je via dvdpricesearch zoekt, kun je nog wel eens leuke kortingen scoren In bv NL ben ik zoiets nog niet tegengekomen. Kan iemand hier wat meer over zeggen ?

  2. #2

    Standaard

    Sorry voor de late melding, pas gisteren ontdekt.
    Ik wandelde door de stad en zag in de UGC Antwerpen het filmblad Vertigo liggen.
    http://vertigoweb.be/
    Gratis maandlbad met daarin een actie van Mediamarkt Keyserlei. Mits voorlegging van de reclame in het blad krijg je een korting van 3 kopen 1 gratis op alle bluray's.
    Vandaag geprobeerd en inderdaad, 3 kopen 1 gratis.
    Enkele geldig tot en met einde mei en uitsluitend in Mediamarkt Antwerpen Keyserlei.
    Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.

  3. #3
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Late melding, bwah valt mee er zit maar een verschilletje op van 12 jaar met de topic starter

    Misschien kan je de MM actie beter vermelden in dit draadje ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Late melding, bwah valt mee er zit maar een verschilletje op van 12 jaar met de topic starter

    Misschien kan je de MM actie beter vermelden in dit draadje ?
    hoho, dit draadje was er eerder he. Dus die ander moet maar gesloten worden...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Late melding, bwah valt mee er zit maar een verschilletje op van 12 jaar met de topic starter

    Misschien kan je de MM actie beter vermelden in dit draadje ?
    Dat was misschien inderdaad een betere plek geweest. Maar ik had een beetje moeite met het woord 'algemeen' omdat dit geen algemene aanbieding is maar eentje exclusief voor MM Keyserlei.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •