Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 44 van 44 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dick van Drie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dick van Drie
    {KNIP}Heb zelf ook de billy. In berken fineer is ie supermooi. Kwaliteit ben ik tot nu toe goed over te spreken. Kan je cd's (met bestelbare cd plankjes) er ook goed in kwijt.
    Bedoel je dan dat je de pcd plankjes los kan bestellen of dat verstelbaar zijn? :wink:
    los te bestellen cd inzet planken (een pakket). Ik heb het niet over verstelbaar gehad En wat zijn pcd plankjes? :wink:
    Dit gaat weer echt nergens over...
    triest
    Triest is een groot woord, pcd plankjes een typefout (moest cd plankjes zijn) en de vraag leek mij niet echt vreemd. :wink:
    Ik koop namelijk nooit bij Ikea maar dat kan jij niet weten, maar daarom was de vraag voor niet zo vreemd :wink: .

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Petra,
    je linkje werkt denk ik alleen als je lid bent bij Neckermann, ik ben dat niet en kom gewoon op de homepage trecht. Heb je wellicht een model nr ofzo ervan?
    Ja dat klopt, het is de homepage.

    Vul bij de zoekfunctie dvd in, daarna beeld en geluid aanklikken, en vervolgens cd- en dvd rekjes aanklikken.

    Er staat o.a deze (heb ik zelf):



    Deze kast heeft 12 verlegbare bodems, dus je kan hem voor cd's en/of dvd's gebruiken.

    En deze:


  3. #28

    Standaard

    Als je wat meer te steden hebt kijk eens bij

    WWW.VISMARA.IT

    Leuke meubels (wel wat duur)
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Petra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Petra,
    je linkje werkt denk ik alleen als je lid bent bij Neckermann, ik ben dat niet en kom gewoon op de homepage trecht. Heb je wellicht een model nr ofzo ervan?
    Ja dat klopt, het is de homepage.

    Vul bij de zoekfunctie dvd in, daarna beeld en geluid aanklikken, en vervolgens cd- en dvd rekjes aanklikken.

    Er staat o.a deze (heb ik zelf):



    Deze kast heeft 12 verlegbare bodems, dus je kan hem voor cd's en/of dvd's gebruiken.

    En deze:

    En hoeveel kunnen daar nou in? want het kan niet 500 cd's of 300 dvd's zijn... ik wil dan namelijk graag weten waar ze de extra ruimte vandaan halen voor dop zijn minst 50 dvd's. een snelle rekensom is toch wel dat je voor een plank+dvd's 25 cm aan hoogte kwijt ben. je zou het misschien met 22-23 af kunnen komen maar pakken kan dan een probleempje worden lijkt mij.
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  5. #30

    Standaard


    En hoeveel kunnen daar nou in? want het kan niet 500 cd's of 300 dvd's zijn... ik wil dan namelijk graag weten waar ze de extra ruimte vandaan halen voor dop zijn minst 50 dvd's. een snelle rekensom is toch wel dat je voor een plank+dvd's 25 cm aan hoogte kwijt ben. je zou het misschien met 22-23 af kunnen komen maar pakken kan dan een probleempje worden lijkt mij.
    Info van neckermann:

    In de 1ste kast:

    CD/videoarchief van hout. Zijn Elvis en Pavarotti & Friends uit hun jasje gegroeid? Geen nood, wij bieden de oplossing met dit CD/videoarchief voor 500 CD's, 120 videobanden of 300 DVD's!

    In de 2de kast:

    CD/videotoren Galerie met 2 bedrukte glasdeuren. Capaciteit: 420 CD's of 102 VHS-videobanden of 176 DVD's. Met glasdeuren van ESG-

    Als je de kast voor dvd's gebruikt, blijven er een paar plankjes over.
    Als je de kast voor cd's gebruikt niet.

  6. #31

    Standaard

    leuk maar volgens mij kan je de dvd's niet 4 hoog opstapelen. daarnaast kan je nooit 500 cd's kwijt of 300 cd's. klinkt mij meer als 200 dvd's en aangezien dat je zelf zegt dat je hem heb had ik gehoopt dat je een schatting zou kunnen geven van hoeveel dvd's er werkelijk in kunnen en of je ruimte overhoudt want de makkelijkste manier van rekenen wat dicht in de buurt komt is dat 2 cd rijen 1 dvd rij kan vormen, en ik tel 7 cd rijen vandaar.
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hakker
    leuk maar volgens mij kan je de dvd's niet 4 hoog opstapelen. daarnaast kan je nooit 500 cd's kwijt of 300 cd's. klinkt mij meer als 200 dvd's en aangezien dat je zelf zegt dat je hem heb had ik gehoopt dat je een schatting zou kunnen geven van hoeveel dvd's er werkelijk in kunnen en of je ruimte overhoudt want de makkelijkste manier van rekenen wat dicht in de buurt komt is dat 2 cd rijen 1 dvd rij kan vormen, en ik tel 7 cd rijen vandaar.
    Oke ik heb nog even gekeken naar mijn eigen kast.
    Als je hem alleen voor dvd's gebruikt, kunnen er 4 (maal 2) plankjes in (voor cd's gebruik je alle 6 (maal 2) de plankjes)). Totaal heb je dus 10 vakken (5 aan de ene kant en 5 aan de andere kant). In 1 vak passen 28 a 29 dvd's.

    Dus, 28 a 29 maal 10 = 280 a 290 dvd's passen er in.

  8. #33

    Standaard

    Gisteren naar Ikea geweest, die Billy kasten zijn niet geschikt voor in mijn huiskamer, te grof, te diep, en niet mooi genoeg afgewerkt.

    Ik ga wat anders doen.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  9. #34

    Standaard

    Bij mij thusi staan de films (zowel DVD als VHS) in de ombouwkast van ons bed :wink: . na wat herindelen en vooral veel opruimen :wink: moet er ruimte komen voor een grotere kast waarin DVD, VHS en boeken gaan staan. Verwachtte maat: 150cm breed, max250cm hoog en max 30cm diep. Tips (behalve IKEA meubels, daar heb ik een aversie voor :wink: )?

  10. #35

    Standaard

    Ik heb deze :

    Mijn DVD's

    Playstation 3 (250GB)
    Onkyo TX-SR702E
    Mordaunt-Short 908 Vloerstaanders
    Mordaunt-Short 905C
    R.E.L. Stampede
    Xindak Bekabeling
    Panasonic 42PX80E (ISF Calibratie)

  11. #36

    Standaard

    Ik wil een aantal van de volgende kasten hebben:

    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  12. #37

    Standaard

    Da's wel een mooi, maar past qua looks niet zo in mij slaapkamer :wink: .
    Maar ik zoek er niet een met kettingen en uitstekende spijkers o.i.d. :P

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Da's wel een mooi, maar past qua looks niet zo in mij slaapkamer :wink: .
    Maar ik zoek er niet een met kettingen en uitstekende spijkers o.i.d. :P
    Da's ook weer eens wat anders, dvd's in de slaapkamer.

    heb je je HT ook in de slaapkamer staan? 8)
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Da's wel een mooi, maar past qua looks niet zo in mij slaapkamer :wink: .
    Maar ik zoek er niet een met kettingen en uitstekende spijkers o.i.d. :P
    Da's ook weer eens wat anders, dvd's in de slaapkamer.

    heb je je HT ook in de slaapkamer staan? 8)
    Nee gewoon in de woonkamer, maar die is niet zo heel groot. Om daar mijn CD's VHS DVD's LP"s en cassette bandjes neer te zetten wordt teveel (en het is nu al zo'n troep!). Mooie kast in de slaapkamer kan dan beter :wink: .

  15. #40

    Standaard

    Zo ik bellen naar Ikea vanavond, ja hoor 7 stuks benno op voorraad. Kom ik daar is de voorraad door een computerstoring niet goed bij gewerkt.

    NIKS van mijn kleur erbij.....net zoals gister toen ik ze zag ze uitverkocht waren.....grrrr
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  16. #41

    Standaard

    Ik heb uiteindelijk kasten bij de Karwei gehaald. Op deze manier is het alsnog niet superduur geworden terwijl ze genoeg doen wat ik wil
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Ik wil een aantal van de volgende kasten hebben:

    Die kast heb ik ook, heb ik 2stuks van en ik moet zeggen zijn echt goede kwaliteit. Deze zijn wel alleen geschikt voor normale dvd's, want je hebt geen ruimte om ze mooi uit te stallen.
    He moves without sound. Kills without emotion. Disappears without trace

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rientio
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Ik wil een aantal van de volgende kasten hebben:

    Die kast heb ik ook, heb ik 2stuks van en ik moet zeggen zijn echt goede kwaliteit. Deze zijn wel alleen geschikt voor normale dvd's, want je hebt geen ruimte om ze mooi uit te stallen.
    Ik heb er inmiddels 4 in elkaar gezet, en ze gaan vanavond aan de muur.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  19. #44

    Standaard

    Voor m'n cd's ben ik ook lang op zoek geweest en kwam uiteindelijk bij de Ikea badkamer kasten van de VÄTTERN serie uit. Degene die ik gekozen heb zijn 19cm diep, in diverse formaten en deuren en plankjes naar keuze. Dus altijd in je interieur in te passen.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •