Bekijk uitslag poll: Ga Jij ''The Ducktales'' aanschaffen op DVD?

Stemmers
151. Je mag niet stemmen in deze poll
  • A : Ja, Ik ga ''The Ducktales'' zeker aanschaffen op DVD, ongeacht welke Regio!

    13 8,61%
  • B : Ja, Ik ga ''The Ducktales'' zeker aanschaffen op DVD, maar dan de Regio 1 versie!

    6 3,97%
  • C : Ja, Ik ga ''The Ducktales'' zeker aanschaffen op DVD, maar dan de Regio 2 (Nederlandse) versie!

    75 49,67%
  • D : Nee, Ik ga ''The Ducktales'' zeker niet aanschaffen op DVD

    57 37,75%
Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 171 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    The Little Mermaid kwam hier rond dezelfde tijd uit. Op die dvd staat toch ook de originele track, of niet soms?
    Sterker nog, op die dvd staat de originele track MET audiofouten!
    Zeer slordig Disney, ga liever dáár aandacht aan besteden.
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  2. #77

    Standaard

    Waarom kunnen ze ons niet de keuze geven tussen de nieuwe en de oude soundtrack. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn!
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  3. #78

    Standaard

    Oh nee, dus nu is het zeker dat de stemmen vervangen gaan worden? Wat zijn ze toch een stelletje sukkels daar bij Disney. Ik denk dat een extra audiotrack met de oude nederlandse stemmen geen optie is voor Disney gezien de mate van overtuiging waarin ze deze beslissing er door rammen. En aangezien het feit dat ze al eerder zonder blikken of blozen stemacteurs hebben vervangen. Ach, misschien trappen we er met zijn allen toch in, schaffen bij gebrek aan beter de volledige serie aan en komt disney daarna met een nieuwe editie waarin alle veranderingen zijn terug gedraaid, George Lucas style.

  4. #79

    Standaard

    Oke, ik heb er werk van gemaakt en mailtjes naar een paar mensen verstuurd.
    Een ervan was Bob van der Houven, de originele stem van Kwik, Kwek en Kwak.

    Bob schreef dat hij afgelopen week nog in de studio was waar de Disney tekenfilms worden nagesynchroniseerd. Hij heeft daar navraag gedaan naar een hervertaling van Ducktales. Vreemd genoeg wist niemand hier wat van. Hij heeft zelfs met Laura Vlasblom gesproken, de nieuwe stem van de neefjes, en ook zij heeft er nog niks over gehoord.

    Nu hebben we dus aan één kant Disney, die roept dat de serie hervertaald is of gaat worden. En aan de andere kant mensen van de oude en de eventuele nieuwe vertaling die zeggen dat ze nergens iets vanaf weten.

    Hierbij komt ook nog eens dat ik met Disney gebeld heb, en dat ik vroeg waarom ze dit gingen doen, ook aangezien Ducktales de film wel met een origineel nederlandse audiotrack op dvd staat. De vrouw die ik aan de telefoon had beweerde dat dit NIET zo was. Dat op de dvd van de film ook onder andere Sacco van der Made was vervangen.

    Deze hele kwestie blijft vreemd. Maar ik hoop dat het allemaal berust op een misverstand.
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  5. #80

    Standaard

    Ik vind het heel verwarrend allemaal. De neefjes worden dus sowieso opnieuw ingesproken door Laura Vlasblom, maar of datzelfde bij Dagobert gebeurt is nog onzeker, zo begrijp ik het goed toch? En dat die vrouw beweert dat de film ook opnieuw ingesproken is is helemaal vreemd. Nou ja, ik heb in elk geval alle hoop overboord gegooid, ik zie het wel. Waarschijnlijk zullen de Gummiberen etc. er dan ook wel aan moeten geloven.

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door creamdog Bekijk bericht
    Ik vind het heel verwarrend allemaal. De neefjes worden dus sowieso opnieuw ingesproken door Laura Vlasblom, maar of datzelfde bij Dagobert gebeurt is nog onzeker, zo begrijp ik het goed toch?
    Nee. Laura Vlasblom is de nieuwe stem voor de neefjes (waarschijnlijk voor andere series e.d.) en zij weet van niets over Ducktales die opnieuw ingesproken wordt. Tenminste, dat haal ik eruit.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  7. #82

    Standaard

    Alleen de neefjes (net als in de film) kan ik nog mee leven, maar als ze Dagobert anders doen blijf ik wel bij de 24 afleveringen die op VHS heb staan.
    You are free to do as we tell you!

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Nee. Laura Vlasblom is de nieuwe stem voor de neefjes (waarschijnlijk voor andere series e.d.) en zij weet van niets over Ducktales die opnieuw ingesproken wordt. Tenminste, dat haal ik eruit.
    Inderdaad.

    En Disney moet gewoon van de stemmen afblijven.
    Als kind kreeg ik al een andere vibe van de film omdat de stemmen van de neefjes anders waren.
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  9. #84

    Standaard

    Ducktales is er nog steeds niet hé in nederlands gesproken versie.

    Want ik kan hem namelijk niet vinden.

    Wanneer komtie dan wel?

  10. #85

    Standaard

    29 Augustus
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  11. #86

    Standaard

    Deel 1: http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103...rtikelid=87826
    Deel 2: http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103...rtikelid=87828

    beiden kosten 10 euro en hebben een speelduur van 120 minuten, dus geen hele seizoenen per DVD, maar +- 12-13 afleveringen per DVD. Dat komt dus waarschijnlijk neer op +- 1/6 seizoen per dvd.

    Jammer, maar het is iets.
    Laatst aangepast door deweb : 27-07-2007 om 14:25 Reden: extra, correcte, informatie

  12. #87

    Standaard

    Op de Nederlandse release staan dus minder afleveringen in vergelijking met release in andere Europese landen. De release in deze landen heeft een speelduur van 457 minuten op 3 discs. Wij krijgen maar 260 minuten op 2 discs.

    Goed zo Disney, maar niet heus...

  13. #88

    Standaard

    Volgens disneyinfo.nl staan op de nog uit te komen DVD's gewoon de ouderwetse nederlandse stemmen (dus gewoon Sacco vd Made in de rol van Dagobert)
    klik
    Pfieuw...

  14. #89

    Standaard

    schandalige uitgaves

  15. #90
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Ik haat die uitgaves in delen, als er geen complete box komt hoeft het voor mij niet hoor Disney, ga op een ander uitmelken

  16. #91

    Standaard

    Ik had ook liever een seizoensbox gehad, maar bij deze release spring ik al een gat in de lucht als de dub hetzelfde is gebleven!
    Dat wordt releasedatumspul voor mij!
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  17. #92

    Standaard

    Het is zeker.
    De stemmen op de dvd release van Ducktales zullen dezelfde zijn als die altijd zijn gebruikt.
    Sacco van der Made en Bob van der Houven zullen dus gewoon te horen zijn op de dvd release!
    Een hoeraatje!
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  18. #93

    Standaard

    Is goed nieuws, maar is dit nu een 'power of the people' ding of was het gewoon een groot gerucht wat niet waar blijkt te zijn.

    Hoedan ook is goed nieuws
    You are free to do as we tell you!

  19. #94

    Standaard

    Ik zou een geweldig verhaal op kunnen hangen over hoe het een power of the people ding is, maar dan zou ik liegen.

    De waarheid is dat die mensen van de Disney klantenservice gewoon niet weten waar ze mee bezig zijn en vaak liever antwoorden verzinnen dan hun feiten na te kijken.
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  20. #95

    Standaard

    Dat is goed nieuws allemaal! Nu vroeg ik me af of er met deze eerste wave Disney series ook een dvd komt van de Gummiberen, net zo als dat twee jaar geleden in amerika het geval was. Weet iemand daar iets van?

  21. #96

    Standaard

    Over de Gummiberen en andere series is niets bekend. Ik denk dat we blij mogen zijn dat er van DuckTales en Rescue Rangers wat afleveringen op DVD verschijnen in Nederland.

  22. #97

    Standaard

    Als ze nog meer series op DVD willen brengen laat ze dan Darkwing Duck doen.

    Laten we even lekker link gaan doen

    Is tevens een spinoff van Ducktales dus nog enigszins on topic voor deze thread.
    You are free to do as we tell you!

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rmelkert Bekijk bericht
    Laten we even lekker link gaan doen
    Laat dat even maar even weg.
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  24. #99

    Angry

    Heb gister dé 2 Ducktales DVD's gekocht en vanmorgen bekeken: blijken aflevering 12 én 13 géén nederlandstalige audio-track te hebben! Zodra je Nederlands hebt aangevinkt, begint de Engelstalige versie!
    Gelukkig wél de Nederlandse ondertiteling erbij, maar toch...het is té triest voor woorden...
    Mij benieuwen wat er met volume 3 zal gebeuren (als die er uberhaupt nog komt!): daar zal ook wel weer wat mee aan de hand zijn!!

  25. #100

    Standaard

    Mogelijk een foutje van Disney dan? Zit ik me net te verheugen om de dvd's binnenkort aan te schaffen is het dat weer.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •