Bekijk uitslag poll: Ga Jij ''The Ducktales'' aanschaffen op DVD?

Stemmers
151. Je mag niet stemmen in deze poll
  • A : Ja, Ik ga ''The Ducktales'' zeker aanschaffen op DVD, ongeacht welke Regio!

    13 8,61%
  • B : Ja, Ik ga ''The Ducktales'' zeker aanschaffen op DVD, maar dan de Regio 1 versie!

    6 3,97%
  • C : Ja, Ik ga ''The Ducktales'' zeker aanschaffen op DVD, maar dan de Regio 2 (Nederlandse) versie!

    75 49,67%
  • D : Nee, Ik ga ''The Ducktales'' zeker niet aanschaffen op DVD

    57 37,75%
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 171 van 171 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Ik ben met mijn project gestopt (geen zin meer), maar als iemand ze wil gaan verzamelen: vanaf morgen is Ducktales dagelijks op Disney XD. Vandaag een marathon.

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RWLover Bekijk bericht
    Ik ben met mijn project gestopt (geen zin meer), maar als iemand ze wil gaan verzamelen: vanaf morgen is Ducktales dagelijks op Disney XD. Vandaag een marathon.
    Ja kwam het ineens tegen tijdens het zappen. 4 uur is wel een rot tijd als de vakantie voorbij is. Maar heb gelukkig een harddisk recorder. Kan lekker veel op ook. Helaas kan ik niks branden, want de decoder is van upc, en die bieden die mogelijkheid niet
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  3. #153

    Standaard

    weet iemand waar je de originele uitzend volgorde van de afleveringen kan vinden? Want ze hebben sowieso al 5 afleveringen overgeslagen
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  4. #154

    Standaard

    Wikipedia. Maar ze maken er sowieso 'n klerezooi van!!
    Onchronologisch, steeds weer dezelfde én nog 'ns 'n storing tussendoor!
    Verschrikkelijk, als je 't leuk op DVD wilt zetten, wat ik (nog steeds maar)
    doe... Wie weet komt er plots weer 'n 'nieuwe' voorbij...?
    Wie zou zoiets nou regelen? Zou 't ook wel willen doen, maar ja, voor
    zoiets heb je natuurlijk weer HBO nodig, anders kan/mag 't niet...

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Informatie over nieuwe afleveringen op DVD hoef je echt niet te verwachten. Als Disney het al niet interessant vindt om Mars Needs Moms en Winnie the Pooh op Blu-ray uit te bengen, dan vinden ze het nog minder interessant om nieuwe afleveringen van Ducktales uit te brengen, denk ik. Jammer, maar helaas.
    Enerzijds bejubel ik Disney/BuenaVista (benelux) voor de zeer verzorgde releases en hun klantvriendelijkheid. Anderzijds verafschuw ik "de oversten" aan de andere kant van de oceaan die ons talloze zaken ontnemen. Niet echt iets om blij van te worden.

  6. #156

    Standaard Ducktales De Micro Ducks

    deze aflevering moeten ze op DVD uitbrengen ( in het nederlands) deze heb ik alleen op VHS

  7. #157

    Standaard

    WELKE aflevering?
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  8. #158

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    WELKE aflevering?
    Dat staat in zijn post: de Microducks.

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Dat staat in zijn post: de Microducks.
    overheen gekeken, haha
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  10. #160

    Standaard

    Ze komen eraan op DVD: de DuckTales!! Vanaf 10 december 2012 verschijnen seizoen 2 en 3, elk bestaande uit 3 losse delen.

    Maarre... waar is seizoen 1? De 2 eerder uitgebrachte DVD's bevatten volgens mij diverse afleveringen uit de verschillende seizoenen en is niet het complete eerste seizoen.

    http://www.kindertv.net/dvd/verwacht-op-dvd

  11. #161

    Standaard

    Nou, dat ik dit nog mag meemaken!
    Zullen nou álle afleveringen Engelstalig zijn? Wel zo leuk...

  12. #162

    Standaard

    Bestel seizoen 2 en 3 uit Engeland. Goedkoper, en in box zoals het er nu naar uitziet. Deze 2 seizoenen hebben ook ned. ondertiteling, en ned gesproken.
    Seizoen 1 is al eerder compleet in engeland uitgekomen. Met wel de juiste afleveringen.

  13. #163

    Standaard

    Komt er nou echt geen complete boxset hier uit?
    Ik heb al alles delen uit de US besteld, daar zijn de meeste afleveringen dus al uitgebracht op dvd, weliswaar regio 1 maar dat maakt minder uit.

  14. #164

    Standaard

    Op Disneyinfo.nl bij releaselijst kun je zien van wat er uitkomt van DuckTales serie

  15. #165

    Standaard

    Ja, seizoen 2 en 3 dus, maar de vraag blijft: waar is seizoen 1?

  16. #166

    Standaard

    Hmm, vreemd. Op bol.com staat dat elk deel (3 van seizoen 1 en 3 van seizoen 2) ieder 8 afleveringen bevat (zie de covers).

    Da's dus 24 afleveringen per seizoen = 48 afleveringen.

    Vreemd genoeg bestaat seizoen 2 uit 28 afleveringen en seizoen 3 uit 7 stuks = 35 stuks!!!

    Betekent dat dat de overige 13 afleveringen uit seizoen 1 stammen?

    Er zijn al eerder 2 volumes van DuckTales uitgebracht. Volume 1 met 6 en volume 2 met 7 afleveringen = 13 afleveringen. Deze afleveringen waren allemaal uit seizoen 1.

    Hopelijk zijn het dan nieuwe afleveringen uit seizoen 1 en niet de eerder uitgebrachte, want daar zie ik Disney nog voor aan!!

  17. #167

    Standaard

    De eerste aflevering van seizoen 2 op de dvd's is eigenlijk de eerste aflevering van seizoen 1. De aflevering waar Donald de marine opgaat dus. Er staan 48 afleveringen op de schijven, dus ik denk dat dit helemaal compleet is. Disney heeft wel de doosjes weer verneukt door dit dus allemaal verkeerd aan te geven.

  18. #168

    Standaard

    Is er echt geen mogelijkheid om deze serie compleet te krijgen ZONDER cc?
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  19. #169

    Standaard

    Dus, wanneer je seizoen 1, 2 en 3 koopt (Benelux uitgave), is de reeks effectief compleet? Ook al staan de afleveringen van seizoen 1 door elkaar op de verschillende seizoenen?

  20. #170

    Standaard

    De hele reeks heeft 100 afleveringen, het is namelijk gemaakt voor syndicatie, en volgens amerikaanse maatstaven moet een serie 100 afleveringen hebben, om überhaupt kans te maken. Dus als er in totaal 48 afleveringen op staan, is dat net nog niet de helft
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  21. #171

    Standaard

    Ow, wacht, ik heb het even nagekeken.

    S1 bevat 13 afleveringen, waarvan 2 niet in NL.
    S2 bevat 24 afleveringen, waarvan afleveringen uit S1.
    S3 bevat 24 afleveringen, waarvan afleveringen uit S2 en S3.

    Maar 2 episodes uit de S1 uitgave staan ook op S2.

    Dus een totaal van 59 afleveringen. Dat zijn 41 episodes die ontbreken.
    Laatst aangepast door Esteban : 14-03-2016 om 00:55

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •