Bekijk uitslag poll: Ga Jij ''The Ducktales'' aanschaffen op DVD?

Stemmers
151. Je mag niet stemmen in deze poll
  • A : Ja, Ik ga ''The Ducktales'' zeker aanschaffen op DVD, ongeacht welke Regio!

    13 8,61%
  • B : Ja, Ik ga ''The Ducktales'' zeker aanschaffen op DVD, maar dan de Regio 1 versie!

    6 3,97%
  • C : Ja, Ik ga ''The Ducktales'' zeker aanschaffen op DVD, maar dan de Regio 2 (Nederlandse) versie!

    75 49,67%
  • D : Nee, Ik ga ''The Ducktales'' zeker niet aanschaffen op DVD

    57 37,75%
Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 171 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ducktales is nu uit in Engeland.
    Ik hoorde dat er een grote kans is dat er een nederlandse audiotrack opstaat, maar kan iemand mij dit bevestigen?
    Ik kan het zelf namelijk nergens op het internet vinden.
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  2. #52

    Standaard

    Ik krijg hem een deze dagen binnen dus dan zal ik het laten weten! rescue rangers heeft in ieder geval wel nederlandse dub en subs

  3. #53

    Standaard

    Je had Rescue Rangers toch bij CD-WOW bestelt? Ik kan 'm daar nu niet meer vinden (hetzelfde voor DuckTales), terwijl ik dat een uur geleden nog wel kon.

  4. #54

    Standaard

    Een reactie van CD-WOW:

    Thank you for contacting us.

    Unfortunately, this title has been temporarily removed from our site whilst we restock it. This we do in order to prevent a backlog of sales. It will return to the site again soon, so please check again shortly - although, at the current moment, I am unable to give you a specific date.

    Sorry for the disappointment caused by this - I sincerely hope it will not deter you from visiting our site again in the near future.

    Kind Regards

    CD WOW! Customer Services

  5. #55

    Standaard

    bij play.com zijn ze ook maar iets van 14 euro. het slechte nieuws is alleen dat ducktales geen nederlandse audio en subs heeft maar recue rangers wel. ducktales heeft wel gewoon engelse subs.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenafan19
    bij play.com zijn ze ook maar iets van 14 euro. het slechte nieuws is alleen dat ducktales geen nederlandse audio en subs heeft maar recue rangers wel. ducktales heeft wel gewoon engelse subs.
    Het zit ons ook niet mee...
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  7. #57

    Standaard

    Is er al meer bekend over de nederlandse uitgave?

    Vroeg me hetvolgende af:

    3 DVD's daar past toch nooit de hele reeks op?
    Andere stemmen!, hoop het niet? (Eerst zeuren ze dat het te weinig verkoopt, dus niet op DVD. En nu gaan ze blijkbaar de hele boel opnieuwe inspreken, beetje vaag qua financieel gebeuren). Trouwens als ze andere stemmen doen, hebben ze aan mij een koper minder!
    You are free to do as we tell you!

  8. #58

    Standaard

    Is het al bekend wanneer ze in NL uitkomen?

  9. #59

    Standaard

    De Nederlandse releasedatum is 13-6-2007 (onder voorbehoud).

  10. #60

    Standaard

    Nu lees ik op ultimate disney dat de release weer eens is uitgesteld:

    http://www.ultimatedisney.com/forum/...ic.php?t=19859

    De bron heb ik nagezocht maar ik kan ik nu even niet terug vinden. Stond op een andere nederlandse dvd site.

    En we wachten weer af...

  11. #61

    Standaard

    Die informatie komt van DVD-Home. Volgens de R2 Database op hun website is de release van DuckTales net als de release van Rescue Rangers uitgesteld of vervallen.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    is de release van DuckTales net als de release van Rescue Rangers uitgesteld of vervallen.
    GVD!
    Maar we blijven hopen...

    In elk geval vond ik hier http://www.otakuworld.nl/forum/noscr...16518&admin=no een aardige reactie van Bob van der Houven over het vervangen van zijn stem (de neefjes) in Ducktales: the Movie

  13. #63

    Standaard

    BAH !! Ik wil zo graag ducktales op dvd en natuurlijk gewoon met Sacco van der Made als Dagobert en van der Houven als Kwik Kwek en Kwak. Ducktales de film is ook stukke minder leuk doordat de neefjes zo stom klinken. We blijven wachten iig...

  14. #64

    Standaard

    Volgens één van de posters (met inside information) op disneyinfo.nl worden de Ducktales en Rescue Rangers DVD's op 29 augustus in Nederland uitgebracht!
    Er is nog geen duidelijkheid over eventuele her-nasynchonisatie.
    link

  15. #65

    Standaard

    Ik dacht dat Ducktales en rescue rangers deze week op dvd zouden uitkomen??
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  16. #66

    Standaard

    Dat was eerst de bedoeling, maar heeft de release uitgesteld.

  17. #67

    Standaard

    oke. Waarom?
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  18. #68

    Standaard

    Dat weet alleen Disney.

  19. #69

    Standaard

    Bol.com geeft het nu ook aan bij de pre-orders.
    Ik ben er niet gerust op.
    Laat ze de originele cast behouden........
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  20. #70

    Standaard

    Het is zover. De apocalypse is nu.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kim Geens
    Beste Mijnheer van den Beucken.

    Bedankt voor uw e-mail

    De opnames van de tekenfilms was lang geleden. De stemmen van de acteurs die vroeger werden gebruikt zijn in de jaren veranderd, acteurs worden ook ouder, en paste niet meer goed bij het character. De kwaliteit zou dan achteruit gaan. Daarom is besloten om voor de DVD release de stemmen opnieuw te laten inspreken.
    Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groeten
    Kim Geens
    Disney service
    We worden gewoon met een waardeloos excuus afgescheept!
    Dit is echt schandalig. Ze schepen ons gewoon af met een of ander waardeloos verhaaltje op over stemmen die ouder worden(?!?).

    Er is inmiddels een petitie op het internet gekomen over het behouden van de stemmen:
    http://jeugdnostalgie.net/Jeugdnosta...es_Petitie.php

    Hierop kun je ook de oude stemmen én de nieuwe stemmen van Oom Dagobert en de neefjes vinden.

    Ik ga in ieder geval tot actie over.
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lagomorph Bekijk bericht
    We worden gewoon met een waardeloos excuus afgescheept!
    Dit is echt schandalig. Ze schepen ons gewoon af met een of ander waardeloos verhaaltje op over stemmen die ouder worden(?!?).
    Ik had geen andere reactie verwacht van Disneyservice. De meeste reacties hiervandaan zijn waardeloos.

  22. #72

    Standaard

    Heeft er iemand nog een andere manier waarop we hiertegen actie kunnen ondernemen?
    Weet iemand misschien een telefoonnummer van een of andere big shot van Disney?

    Ik wil me echt inzetten voor deze release.
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  23. #73
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Die nieuwe stem van Dagobert trekt echt op NIETS !!!!! Die kerel mompelt de helft van de tijd. Als ze dit gaan uitbrengen zijn ze echt slecht bezig.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S Bekijk bericht
    Die nieuwe stem van Dagobert trekt echt op NIETS !!!!! Die kerel mompelt de helft van de tijd. Als ze dit gaan uitbrengen zijn ze echt slecht bezig.
    Mijn grootste minpunt aan hem is dat hij totaal geen pit vertoont.
    Hij lijkt wel een stiff upper lip nederlander ofzo.

    In ieder geval, de petitie is nogal slecht aangegeven op de website, dus die is hier te vinden:
    http://users.guestbook4you.be/redoomdagobert/
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  25. #75

    Standaard

    Die nieuwe stemmen zijn echt verschrikkelijk (Dagobert die sprekend klinkt als Otto van Drakenstein?). Ik ga die nieuwe dvd's dan ook niet kopen als ze deze stemmen gebruiken. Hopelijk ziet Disney tijdig in dat ze een zeer grote fout aan het maken zijn. En hoezo zou de nasynchronisatie te oud zijn? Ducktales kwam hier pas in 1988, The Little Mermaid kwam hier rond dezelfde tijd uit. Op die dvd staat toch ook de originele track, of niet soms?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •