Bekijk uitslag poll: Ga Jij ''The Ducktales'' aanschaffen op DVD?

Stemmers
151. Je mag niet stemmen in deze poll
  • A : Ja, Ik ga ''The Ducktales'' zeker aanschaffen op DVD, ongeacht welke Regio!

    13 8,61%
  • B : Ja, Ik ga ''The Ducktales'' zeker aanschaffen op DVD, maar dan de Regio 1 versie!

    6 3,97%
  • C : Ja, Ik ga ''The Ducktales'' zeker aanschaffen op DVD, maar dan de Regio 2 (Nederlandse) versie!

    75 49,67%
  • D : Nee, Ik ga ''The Ducktales'' zeker niet aanschaffen op DVD

    57 37,75%
Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 171 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Ook op het forum van Disneyinfo.nl wordt bovenstaande fout bevestigd. De twee afleveringen zijn dus niet in het Nederlands te bekijken. Ik vind het trouwens geen foutje van Disney, maar een zeer slordige fout. De zoveelste!

  2. #102

    Standaard

    Dus toch! Eerst dacht ik nog: misschien zit dé fout hier en daar op een enkele dvd, maar ik blijk dus géén uitzondering!! Tja, en wat nou nog...

    Verwacht niet dat Disney met een passende oplossing zal komen...
    Jammer, echt jammer!

  3. #103
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Ik zat nog te twijfelen om ze toch aan te schaffen, maar nu ik dit weer lees mogen ze het helemaal vergeten, ze mogen hun rommel houden

  4. #104

    Standaard

    Ik heb ze toch aangeschaft.
    Hopelijk komt Disney nog met een passende oplossing ook al betwijfel ik dit.
    Disney is gewoon lui, vooral met dit soort releases.
    Ik ben allang blij dat de stemmen voor zover ze nederlands op de dvd staan hetzelfde zijn gebleven.
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  5. #105

    Standaard

    Bij Disney gaat het er zo aan toe dat ze bij special editions zo officieel mogelijk doen en dan wordt er dus ook de meeste aandacht aan besteed, terwijl bij releases zoals bij de ducktales/rescue rangers of bij muppets-films (vorig jaar, de zogenoemde 50 years being green-edities) het gewoon op een dvd'tje wordt gekwakt, zonder: dat er een extra tweede disc aan wordt toegevoegd met méér extra's, een glimmend omhulsel of dan wel meer afleveringen (zoals in andere landen!) met alles erop en eraan in een mooie box!! De reden daarvoor zal wel simpel zijn: ze worden natuurlijk minder verkocht dan bijv. de (eerste) films van Peter Pan, Frank en Frey, Dombo, Robin Hood en ga zo maar door...

    Wel grappig trouwens dat er hier wekenlang, zo niet maandenlang wordt gediscussieerd over welke nederlandse stemmen er op de discs komen te staan, terwijl er dan juist 2 van de 13 afleveringen niet eens nederlands, maar engels blijken te zijn! Dat verzin je toch niet? Neemt niet weg dat ik het nog steeds heel erg vind: waar gaat dit heen met Disney?

    Ik heb nog een vraag: ik wil me registreren bij disneyinfo.nl, maar mijn email adres is steeds 'gebanned'. Wat is er dan aan de hand en wat moet ik doen? Ik sta geregistreerd bij hotmail.com...

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DaanK. Bekijk bericht
    Bij Disney gaat het er zo aan toe dat ze bij special editions zo officieel mogelijk doen en dan wordt er dus ook de meeste aandacht aan besteed.
    *kuch* *ahem* Kleine Zeemeermin audio fouten *kuch* *ahem*
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DaanK. Bekijk bericht
    Ik heb nog een vraag: ik wil me registreren bij disneyinfo.nl, maar mijn email adres is steeds 'gebanned'. Wat is er dan aan de hand en wat moet ik doen? Ik sta geregistreerd bij hotmail.com...
    Hotmail-adressen worden niet geaccepteerd i.v.m. spam. Je zult je dus moeten aanmelden met een e-mailadres van je eigen provider (Het Net, UPC, Orange, enz.)

  8. #108

    Standaard

    @ Lagomorph: Inderdaad, buiten dat om dan. Maar tegenwoordig is een tweede disc geen uitzondering meer en willen ze het nóg specialer maken door er een glimmende hoes omheen te doen= meeste aandacht. Ik heb weleens meegemaakt dat ik een bepaalde disney-film wou kopen vóór de officiele dag (=woensdag), omdat ik 'm al ergens achter zag liggen, maar ik kreeg 'm mooi niet mee hoor: woensdag mocht 't pas en niet eerder! Nou is dat wel een tijd geleden, maar volgens mij was het bij Albert Heijn...

    @ Frank: Ik ga het proberen! Alvast bedankt voor de tip: ik had er zelf niet opgekomen...

    Ik heb trouwens wel erg gelachen om die mail van disney: iedereen kan dus blijkbaar die mailtjes beantwoorden! Eens kijken of ik daar kan gaan solliciteren...

  9. #109

    Standaard

    Komen er nog meer Ducktales DVD's in NL uit, of is er nog niets bekend over?
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  10. #110

    Standaard

    Informatie over nieuwe uitgaves is er niet. Aangezien Disney maar 2 van de 3 DVD's in Nederland heeft uitgebracht en twee afleveringen op disc 2 niet Nederlands gesproken zijn verwacht ik dat Disney geen nieuwe uitgaves zal uitbrengen, maar de tijd zal dat leren.

  11. #111

    Standaard

    Meestal wachten ze ook eerst af en kijken ze hoe de eerste dvd's het doen. Als die niet genoeg opbrengen, zullen ze de overige afleveringen waarschijnlijk niet uitbrengen.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  12. #112
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Ze kunnen de pot op met hun barslechte benelux uitgaves.

    Ducktales Volume 3 komt 13 november uit in de VS (R1), ik heb em al gepreordered bij Pacific want dit zijn nu eens uitgaves zoals het moet zijn.

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Master S Bekijk bericht
    Ze kunnen de pot op met hun barslechte benelux uitgaves.

    Ducktales Volume 3 komt 13 november uit in de VS (R1), ik heb em al gepreordered bij Pacific want dit zijn nu eens uitgaves zoals het moet zijn.
    Die hebben alleen geen Nederlandse audiotracks, waar het, gezien de poeha erover, bij de meeste mensen toch om draait.
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  14. #114

    Standaard

    Inderdaad, anders had ik er ook wel allang achter aan gegaan. Ben eigenlijk wel benieuwd naar de verkoopcijfers van Ducktales en Rescue Rangers, hoe die het hier in nederland gedaan hebben...

  15. #115

    Standaard

    Nog nieuws omtrend een nieuwe release misschien?
    Al durf ik het bijna niet te vragen...
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  16. #116

    Standaard

    Zelf weet ik ook van niks, maar zolang er in de releaselijst van Disney voor 2008 nog niks van Ducktales in staat, krijg ik steeds minder hoop op een dvd-vervolg van de reeks. Het lijkt me namelijk, als ze er echt mee bezig zijn, dat ze dan toch wel allang een datum geprikt hebben voor een tweede nieuwe release. Net zoals bij de eerste (waarbij het tot grote ergenis steeds uitgesteld werd): 7 maart - 13 juni - 29 augustus...
    Dus ja, ik vrees het ergste, maar ja, dan maar blijven hopen... :wink:

  17. #117

    Standaard

    Tja, zo kan je het ook doen als uitgever. Eerst zorgen dat de eerste twee boxen slecht op de markt worden gezet (niet chronologisch, verkeerde audiotracks, e.d.) die worden dan slecht verkocht. Dan de overige boxen niet uitbrengen, omdat de eerste boxen zo slecht verkocht worden. Ja, zo kan ik het ook. We moesten al blij zijn dat DuckTales hier überhaupt uitgebracht werd, als ik Buena Vista mag geloven, en zeker dat de originele stemmen erbij zaten.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  18. #118

    Standaard

    En is er al meer duidelijk??

    Komt er nog een ducktales volume 3 in Nl of blijft het bij deze 2 dvdtjes.

  19. #119

    Standaard

    Er is geen informatie bekend over eventuele nieuwe releases.

  20. #120

    Standaard

    Helaas...
    Ik geloof ook dat Disney ons laat stikken met deze 2 (magere) releases.
    In plaats hiervan gaan ze Lady en de Vagebond 6 maar weer voor de 100e keer uitgeven...
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lagomorph Bekijk bericht
    In plaats hiervan gaan ze Lady en de Vagebond 6 maar weer voor de 100e keer uitgeven...
    Ja, haha... inderdaad!
    Die 'films' liggen zeker dan allemaal vooraan in die zogenaamde 'Disney-kluis', waar al die 'klassiekers' dan in moeten liggen, zoals keer op keer steeds verteld wordt...
    En misschien is het wel zo dat al die TV-series van Disney daar dan waarschijnlijk zo onder het stof liggen of ergens achter ligt waar haast niemand bij kan, dat haast niemand er dan moeite voor wil doen, ofzo...

  22. #122

    Standaard

    Misschien wordt het tijd dat we Kim Geens weer eens lastig gaan vallen.
    Het is inmiddels alweer een jaar geleden dat we die 2 magere dvd'tjes hebben mogen ontvangen.
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  23. #123

    Standaard

    Met het uitgeven van 'Little Einsteins' en 'Mickey's Clubhuis' waren ze ook zo'n twee jaar geleden begonnen volgens mij, en blijkbaar verkoopt dat beter, want daarvan komt wél het ene na het andere deel uit! Dus hoe dat dan zit...

  24. #124

    Standaard

    Ik heb inmiddels weer een mailtje naar Kim Geens gestuurd.
    Ik heb er ook direct ingezet dat er niet met me te fucken valt, zoals in die vorige reply's.
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  25. #125

    Standaard

    Dan is het een heftig mailtje geworden, maar wel begrijpelijk gezien de standaardreacties die men (eerst) geeft.

Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •