Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 166 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sin City R3 (5.1/DTS ES)

    Sin City R3 (5.1/DTS ES)

    Release datum: 18 augustus 2005 (op cdwow.com) Price: EUR 19.99


    Certificate: R

    Category: Thriller

    No. of Discs: 1

    Running Time: 124 minutes

    Year Produced: 2005

    Region: 3 (South Asia)

    Audio: English - Dolby Digital 5.1
    English - DTS 5.1

    Subtitles: English, English, Chinese

    Aspect Ratio: 1.85 (Widescreen)

    Anamorphic: Yes

    Encoding: NTSC

    Interactive Features:
    Interactive Menus, Scene Selection, Making Of Feature, Featurette

    Special Features (TBC):

    Behind-the-scenes featurette (English Subtitles)

    Sin City Region 3 Exclusives:

    Limited Edition Digipak
    Limited Edition Front Cover Artwork: initial customer orders will receive one of 4 different front cover designs (illustrated below). Each sleeve design features a major character from Sin City.



    Hard Back Sin City A5 Note Book (Jessica Alba cover)


    CD WOW Extra Include: Postcard Set (4 pcs)
    featuring Hartigan (Bruce Willis), Dwight (Clive Owen), Gail (Rosario Dawson) and Nancy Callahan (Jessica Alba).
    (Strictly Limited Availability: only 2000 sets produced)
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  2. #2

    Standaard

    ik wil deze erg graag hebben, maar ik heb geen regio vrije dvd speler, en op een gewone dvd speler kun je hem niet afspelen toch?




    Gr. B.M
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    ik wil deze erg graag hebben, maar ik heb geen regio vrije dvd speler, en op een gewone dvd speler kun je hem niet afspelen toch?




    Gr. B.M
    Je zal inderdaad een regiovrije speler nodig hebben om deze R3 gecodeerde dvd's te kunnen afspelen.

  4. #4

    Standaard

    Ga nog geen van deze aanschaffen, of er moet al een ultiem gave Japanse giftset komen. Wacht wel op de SE
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #5

    Standaard

    Dit zal het laatste zijn wat ik koop deze maand, lijkt me een erg mooie uitgave!
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  6. #6

    Standaard

    ik zag trouwens dat er ook een Sin City : Limited Edition Boxset - Exclusive to Amazon.co.uk (2005) komt, plaatjes staan hier http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/...967820-0982820
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  7. #7

    Standaard

    Dat is gewoon de dvd met de boeken erbij. Wel mooi, maar de prijs...
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  8. #8

    Standaard

    leuk om te hebben, maar is ook geen R2 dus die kan ik niet afspelen, de R3 ook niet jammer genoeg
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  9. #9

    Standaard

    Dat is wel de R2 die erbij zit.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  10. #10

    Standaard

    oeps, my bad

    kijk jij let tenminste op!
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  11. #11

    Standaard

    Als dat TBC een confirmed wordt bestel ik hem pas.

    Simon

  12. #12

    Standaard

    Special Features:

    Behind-the-scenes (English Subtitle Available)


    Blijkbaar geconfirmed...

    Heb em net besteld, ben benieuwd.

  13. #13

    Standaard

    gaaf!, als je em binnen hebt kun je dan even zeggen hoe alles eruit ziet, als dat zo is ga ik em ook bestellen :wink:

    alvast bedankt


    Gr. B.M
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  14. #14

    Standaard

    Ik had aan cd-wow gevraagd of er een slipcase omheen zat, en toen hadden ze dit gemaild:


    There is no slipcase as it is a digipak.

    Bedoelen ze daar nouu mee, dat het geen slipcase heeft en geen digi.

    Of dat het geen slipcase heeft, maar wel een digi is?


    De eerste zeker?

  15. #15

    Standaard

    hmmm, dat zou wel erg raar zijn vooral omdat dit erbij staat:

    4 Different Cover Versions (Shipped Randomly)



    of het is zo dat je gewoon een keepcase krijgt en je 1 van de 4 verschillende covers erin zonder slipcase
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  16. #16

    Standaard

    Ik hoop dat het een digi is, met aan 1e kant de dvd en de andere kant die postcards etc :P . maar dan zal er dus geen hoes om heen zitten.

    Dus het lijkt me dan toch een keepcase, met op 1 of andere manier die postcards en die notebook erin gepropt.

  17. #17

    Standaard

    kweet niet of die er inzitten, die komen denk ik los erbij, maar ik hoop natuurlijk net als jij dat het er gewoon in zit, en dat het een digipack is :wink:
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  18. #18

    Standaard

    Side shot


    Front shot


    Wrapper removed to show Case + Notebook


    Inside Digipack - Front


    Back of Digipack


    4 Collector Postcards


    Notebook


    Inside of notebook


    Bron: DVDTherapy Import Forum
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  19. #19

    Standaard

    Ok, dat was de druppel!

    Ziet er zeer smakelijk uit en dus maar meteen meebesteld
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  20. #20

    Standaard

    die is dus wel VET!!! ga em ook bestellen man, trouwens op de pc kan je toch wel R3 afspelen?
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    die is dus wel VET!!! ga em ook bestellen man, trouwens op de pc kan je toch wel R3 afspelen?
    Met PowerDVD kun je 5x (kan iets minder, of meer zijn maar ga uit van 5) van regio veranderen, daarna blijft het vast op je laatste keuze. Dus je kan wel 1 keer een R3 kijken en daarna weer R2, dan weer R4. Maar dus wel gelimiteerd. Ik heb geen idee of hier een oplossing voor is, anders dan een alternatief programma te gebruiken.
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    die is dus wel VET!!! ga em ook bestellen man, trouwens op de pc kan je toch wel R3 afspelen?
    Met PowerDVD kun je 5x (kan iets minder, of meer zijn maar ga uit van 5) van regio veranderen, daarna blijft het vast op je laatste keuze. Dus je kan wel 1 keer een R3 kijken en daarna weer R2, dan weer R4. Maar dus wel gelimiteerd. Ik heb geen idee of hier een oplossing voor is, anders dan een alternatief programma te gebruiken.
    Ja je hebt dvdregion free ervoor, dan kan je willekeurig hoe vaak je ook wilt alle regio's afspelen. Dat programma draait op de achtergrond verder merk je er niks van.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    die is dus wel VET!!! ga em ook bestellen man, trouwens op de pc kan je toch wel R3 afspelen?
    Met PowerDVD kun je 5x (kan iets minder, of meer zijn maar ga uit van 5) van regio veranderen, daarna blijft het vast op je laatste keuze. Dus je kan wel 1 keer een R3 kijken en daarna weer R2, dan weer R4. Maar dus wel gelimiteerd. Ik heb geen idee of hier een oplossing voor is, anders dan een alternatief programma te gebruiken.
    Ja je hebt dvdregion free ervoor, dan kan je willekeurig hoe vaak je ook wilt alle regio's afspelen. Dat programma draait op de achtergrond verder merk je er niks van.
    Ha kijk, er is altijd overal een oplossing voor
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  24. #24

    Standaard

    gaat et niet dan ruil ik em om voor de R2 versie (alleen k*t dat RCV die uitgeeft met die gele klote balken) of ik houd die digipack en ik verkoop et losse R3 schijfje. dan doe ik de R2 versie wel in die digipack :wink:
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  25. #25

    Standaard

    AnyDVD is ook zo'n programmaatje, werkt prima!

    Wat is t trouwes toch met Aziaten en die notitieblokjes? Bij The Grudge (erg mooie digipack uitgave trouwens!) zat er bijvoorbeeld ook al een, maar t nut ervan ontgaat mij compleet.

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •