Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 166 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Wellicht dat het gelimiteerd is, zodat de verkopers op DVD.nl straks het dubbele kunnen vragen voor hun koopje

    En ik vind het best wel cool. Ok, het is niet wereldschuddend of zelfs ook maar enigszins relevant aan een dvd (op de hoes en interieur na dan). Maar gratis prullaria valt altijd goed bij de mensen. Vooral ons Nederlanders.

    Misschien net zoiets als die dvd-in-blik-rage dat nu aan de gang lijkt te zijn.

    EDIT:

    Waarom krijg je er niet meteen een vette Sin City-pen bij om gelijk in je boekje te kunnen schrijven. Kijk, dáár kunnen ze pas echt mee ca$hen
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Back of Digipack
    Dus je krijgt twee van de vier covers! Even anders dichtvouwen en je hebt een andere voorkant.... :wink:

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Back of Digipack
    Dus je krijgt twee van de vier covers! Even anders dichtvouwen en je hebt een andere voorkant.... :wink:
    Ehm, die digipack gaat nog wel in een slipcase he
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  4. #29

    Standaard

    Oh wow Fucking mooi! :P


    En volgende week heb ik em


    Nu ook meer info op cd-wow.nl: http://www9.cd-wow.nl/detail_results...uct_code=20618 over de uitgave.

    CD-WOW/Sin City exclusive: A set of 4 postcards featuring Hartigan (Bruce Willis), Dwight (Clive Owen), Gail (Rosario Dawson) and Nancy Callahan (Jessica Alba). (Strictly Limited Availability: only 2000 sets produced)

    Hard Back Sin City A5 Note Book

    Limited Edition Digipak
    Limited Edition Front Cover Artwork: initial customer orders will receive one of 4 different front cover designs (illustrated below). Each sleeve design features a major character from Sin City.

  5. #30

    Standaard

    Hare: Ehm, die digipack gaat nog wel in een slipcase he

    Waar zie jij de slipcase dan op de foto staan?


    Als je kijkt naar de bovenste foto(Side Shot), dat lijkt niet echt op een slipcase...

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Hare: Ehm, die digipack gaat nog wel in een slipcase he

    Waar zie jij de slipcase dan op de foto staan?


    Als je kijkt naar de bovenste foto(Side Shot), dat lijkt niet echt op een slipcase...
    Niet

    Op de 2 middelste plaatjes zie je iets rechtsbovenin liggen dat lijkt op de onderkant van een slipcase, maar is een wrapper.
    Hmm, dus die digipack en notebook zitten gewoon los tegen elkaar aan. Lekker
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  7. #32

    Standaard

    Ik weet het...


    Volgens mij zit de digi ook los... of die niet?

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Ik weet het...


    Volgens mij zit de digi ook los... of die niet?
    Het lijkt alsof de digipack en notebook gewoon los tegen elkaar worden gehouden door die wrapper. Beetje raar eigenlijk...
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  9. #34

    Standaard

    Hoop maar dat het iets anders is, ipv dit :P als ik em volgende week krijg.

    Anders maar beetje hopen op een stevige wrapper...

  10. #35

    Standaard

    Had de foto`s ook gezien en m dan ook maar gelijk besteld. Toch erg , wilde eigenlijk wachten op de SE/Director`s Cut.
    Maar ik vond m, weer eens, te mooi om te laten liggen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #36

    Standaard

    wow dat ziet er gaaf uit!!!
    K wou eigenlijk de R1 versie bestellen maar k denk nu dat ik dat toch maar niet doe!!!

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Had de foto`s ook gezien en m dan ook maar gelijk besteld. Toch erg , wilde eigenlijk wachten op de SE/Director`s Cut.
    Maar ik vond m, weer eens, te mooi om te laten liggen
    Me too , eea zag er toch wel erg leuk uit.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Had de foto`s ook gezien en m dan ook maar gelijk besteld. Toch erg , wilde eigenlijk wachten op de SE/Director`s Cut.
    Maar ik vond m, weer eens, te mooi om te laten liggen
    Me too , eea zag er toch wel erg leuk uit.
    laat me raden: Jessica Alba voorop??
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #39

    Standaard

    Aangezien ie met een beetje knip/plak werk (zie topic 20% korting) maar €15,20 kostte kon ik m ook niet laten liggen... :wink:

  15. #40

    Standaard

    Is dit trouwens een release met alleen maar DTS? 'n beetje sneu voor iedereen die geen DTS setje heeft dan
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Is dit trouwens een release met alleen maar DTS? 'n beetje sneu voor iedereen die geen DTS setje heeft dan
    dat zou wel erg minder zijn (understatement)
    heb geen DTS
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #42

    Standaard

    heb alles ff ge-update net (wat er toen ik dit postte nog niet op de site stond) en om gelijk maar ff antwoord te geven, nee het is niet alleen DTS er zit ook DD 5.1 op :wink:
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  18. #43

    Standaard

    Jezus dit ziet er toch wel erg vet uit, zit alleen te twijfelen omdat het voor mij een blinde aanschaf wordt. Ik heb van mensen in de buurt nogal wat negatieve berichtgevingen meegekregen dus ..

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Jezus dit ziet er toch wel erg vet uit, zit alleen te twijfelen omdat het voor mij een blinde aanschaf wordt. Ik heb van mensen in de buurt nogal wat negatieve berichtgevingen meegekregen dus ..
    Jordy, vertel! Negatieve dingen hoor ik ook altijd graag
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  20. #45

    Standaard

    Nou ik heb 'm ook binnen, een leuke uitgave en ik heb de cover met Jessica Alba daar had ik ook op gehoopt.

  21. #46

    Standaard

    Ik heb 'm vandaag binnengekregen (dikke pluim voor CD-WOW.net),
    en ik heb ook de Hartigan/Nancy cover.
    Het notitieboekje zit er heel goed uit en de kaarten zijn ook een
    leuke extra.

  22. #47

    Standaard

    Hoe kan je em nou nu al binnen hebben, als die verzonden is, duurt het meestal toch 4 tot 5 dagen voordat je hem hebt? Of sturen ze deze al voor de release datum?


    Zitten dat notitieboekje en die dvd nou toch aan elkaar vast met een wrapper, of anders?

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    Hoe kan je em nou nu al binnen hebben, als die verzonden is, duurt het meestal toch 4 tot 5 dagen voordat je hem hebt? Of sturen ze deze al voor de release datum?

    Zitten dat notitieboekje en die dvd nou toch aan elkaar vast met een wrapper, of anders?
    Dit was idd een meevaller aangezien het meestal ongeveer een week duurt voordat je een verzonden item ontvangt.
    De DVD werd op 16 aug al verzonden; dus dat is heel vlot!

    Het notitieboekje en de DVD zitten met een wrapper aan elkaar vast.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Jezus dit ziet er toch wel erg vet uit, zit alleen te twijfelen omdat het voor mij een blinde aanschaf wordt. Ik heb van mensen in de buurt nogal wat negatieve berichtgevingen meegekregen dus ..
    Jordy, vertel! Negatieve dingen hoor ik ook altijd graag
    Mijn eigen broer vond er '' weinig aan, ik viel zowat in slaap ''
    Nu verschillen onze smaken nogal wat, maar toch .. twijfelgevalletje

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Jezus dit ziet er toch wel erg vet uit, zit alleen te twijfelen omdat het voor mij een blinde aanschaf wordt. Ik heb van mensen in de buurt nogal wat negatieve berichtgevingen meegekregen dus ..
    Jordy, vertel! Negatieve dingen hoor ik ook altijd graag
    Mijn eigen broer vond er '' weinig aan, ik viel zowat in slaap ''
    Nu verschillen onze smaken nogal wat, maar toch .. twijfelgevalletje
    Ach, kijk alleen al de trailer en dan weet je het. Een film die echt stijlvol is gemaakt en de beste comicbookverfilming tot nu toe denk ik. Alleen voor de stijl zou ik het al doen, gewoon erg origineel en cinematografish (of moet ik zeggen: CGImatografisch ) erg cool

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •