Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 131 worden weergegeven.

Discussie: X-Files boxen

  1. #76

    Standaard

    En bij Play.com nu alle seizoenen voor 14 pond! (en dus incl. verzendkosten)
    Bekijk de trailer van de eerste Nederlandse superhelden-film: http://www.herocomplex.nl

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door netfox
    En bij Play.com nu alle seizoenen voor 14 pond! (en dus incl. verzendkosten)
    Thx voor de heads-up. Meteen een paar seizoenen besteld. 8)
    Mijn collectie <----ben maar een arm studentje!

  3. #78

    Standaard

    Voor de mensen die het noodzakelijk vinden de seizoenen 2 tot 8 van de UK uitgaves zijn tevens voorzien van Nederlandse ondertitels i.t.t. seizoen 1 en 9.

    Trouwens geen reden om de voorkeur te geven aan play.com boven choicesdirect als je meer dan 1 seizoen besteld.

  4. #79

    Standaard

    Is die M-Lock verpakking nu vergelijkbaar/hetzelfde als de Nederlandse "VHS-doos" verpakkingen? Ik wil er ook graag een paar bestellen, maar ik heb seizoen 3 en 4 al in Nederlandse uitvoering en wil liever geen ratjetoe in mn kast hebben staan...

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door filmpie
    Trouwens geen reden om de voorkeur te geven aan play.com boven choicesdirect als je meer dan 1 seizoen besteld.
    Play levert sneller. Had eerst een order geplaatst bij Choicesdirect, maar ze bleken niets op voorraad te hebben. Play heeft ze al verzonden.
    Bekijk de trailer van de eerste Nederlandse superhelden-film: http://www.herocomplex.nl

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drost
    Is die M-Lock verpakking nu vergelijkbaar/hetzelfde als de Nederlandse "VHS-doos" verpakkingen? Ik wil er ook graag een paar bestellen, maar ik heb seizoen 3 en 4 al in Nederlandse uitvoering en wil liever geen ratjetoe in mn kast hebben staan...
    De 'M-locks' zijn VHS-verpakkingen met daarin de 7 disc's (6 disc's dmv zo'n plastic bladermechanisme, 1 disc in het boekje). Tot zover heb ik alleen seizoen 1 van Play binnen (die was al een tijdje erg goedkoop), en om die 'M-lock' zat ook nog eens een kartonnen sleeve.
    Bekijk de trailer van de eerste Nederlandse superhelden-film: http://www.herocomplex.nl

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door filmpie
    Voor de mensen die het noodzakelijk vinden de seizoenen 2 tot 8 van de UK uitgaves zijn tevens voorzien van Nederlandse ondertitels i.t.t. seizoen 1 en 9.
    Is dat op basis van de beschrijving op de site, of ervaring na het binnen krijgen van de boxen?
    Mooie prijs die 14 pond, maar dan wil ik ze wel allemaal tegelijk zodat het een geheel is in de kast. Vandaar.

  8. #83

    Standaard

    seizoen 1-9 zijn ook verkrijgbaar in EEN set rond de £159.99:

    http://www.dvdkijker.nl/fetchPrices.php?id=mfno1028860

  9. #84

    Standaard

    Ik heb gelijk maar alle 9 seizoenen bij play besteld. Goedkoper dan zo'n 20 euro per seizoen zal het wel niet worden.

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Citaat Oorspronkelijk gepost door filmpie
    Voor de mensen die het noodzakelijk vinden de seizoenen 2 tot 8 van de UK uitgaves zijn tevens voorzien van Nederlandse ondertitels i.t.t. seizoen 1 en 9.
    Is dat op basis van de beschrijving op de site, of ervaring na het binnen krijgen van de boxen?
    Mooie prijs die 14 pond, maar dan wil ik ze wel allemaal tegelijk zodat het een geheel is in de kast. Vandaar.
    Ervaring. Seizoen 2 tot 6 heb ik hier liggen en er staat netjes Dutch subtitles op de achterkant. Seizoen 7 en 8 is echter op basis van de beschrijving op de site die echter wel consistent is voor seizoenen 1 t/m 6.

  11. #86

    Standaard

    Helaas. Bedankt voor de terugkoppeling. Dan blijf ik nog even wachten want om het nou voor €45 tot €65 per seizoen bij bol te kopen (to be a bit on-topic) zie ik niet zo zitten.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Helaas. Bedankt voor de terugkoppeling. Dan blijf ik nog even wachten want om het nou voor €45 tot €65 per seizoen bij bol te kopen (to be a bit on-topic) zie ik niet zo zitten.
    Waarop/waarom wachten? In Nederland zullen ze niet goedkoper worden dan ze nu zijn bij Play... of weet je iets wat ik niet weet!?

    Vandaag seizoen 3 ontvangen van Play. Met sleeve, en met NL subs!
    Bekijk de trailer van de eerste Nederlandse superhelden-film: http://www.herocomplex.nl

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door netfox
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom
    Helaas. Bedankt voor de terugkoppeling. Dan blijf ik nog even wachten want om het nou voor €45 tot €65 per seizoen bij bol te kopen (to be a bit on-topic) zie ik niet zo zitten.
    Waarop/waarom wachten? In Nederland zullen ze niet goedkoper worden dan ze nu zijn bij Play... of weet je iets wat ik niet weet!?

    Vandaag seizoen 3 ontvangen van Play. Met sleeve, en met NL subs!
    Ik denk ook niet dat je ze goedkoper dan bij Play gaat krijgen,misschien seizoen 1 en 9 in de winkel aanschaffen als je Nl subs wil de rest bij Play kopen.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  14. #89

    Standaard

    Nu 13 pond per seizoen bij Play.com.
    Bekijk de trailer van de eerste Nederlandse superhelden-film: http://www.herocomplex.nl

  15. #90

    Standaard

    Voor degene die seizoen 1 en 9 met Nl subs willen,
    Vanaf 07.06.2006 zijn de boxen bij Bol 27,99(alle seizoenen)
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  16. #91

    Standaard

    Let er dan wel op dat de verpakking waarschijnlijk iets anders is. De UK versie zit in een zwarte M-lock, met daar omheen een kartonnen sleeve. De Nederlandse versie zit in een naar mijn weten half doorzichtige M-lock, zonder sleeve.
    Bekijk de trailer van de eerste Nederlandse superhelden-film: http://www.herocomplex.nl

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Voor degene die seizoen 1 en 9 met Nl subs willen,
    Vanaf 07.06.2006 zijn de boxen bij Bol 27,99(alle seizoenen)
    Bij Rodisc 25 euro(levering na 6 juni)
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door netfox
    Let er dan wel op dat de verpakking waarschijnlijk iets anders is. De UK versie zit in een zwarte M-lock, met daar omheen een kartonnen sleeve. De Nederlandse versie zit in een naar mijn weten half doorzichtige M-lock, zonder sleeve.
    maar welke bedoelen ze nou bij Bol (en Rodisc)? Dat zijn toch gewoon de NL versies die al langere tijd bij bv. MM en frs liggen, de opvolgers van de zwarte digipacks zeg maar?

    (sorrie voor off-topic )
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door netfox
    Let er dan wel op dat de verpakking waarschijnlijk iets anders is. De UK versie zit in een zwarte M-lock, met daar omheen een kartonnen sleeve. De Nederlandse versie zit in een naar mijn weten half doorzichtige M-lock, zonder sleeve.
    maar welke bedoelen ze nou bij Bol (en Rodisc)? Dat zijn toch gewoon de NL versies die al langere tijd bij bv. MM en frs liggen, de opvolgers van de zwarte digipacks zeg maar?

    (sorrie voor off-topic )
    Ja volgens mij wel,alleen wordt de prijs verlaagd na 6 juni
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  20. #95

    Standaard

    29,99 bij FRS (alle restage seizoenen)
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  21. #96

    Standaard

    Op Mediadis.com staan alle seizoenen zowel restage als de originele digipacks aan €24,99

    Ik koop ze echter liever op Play.com
    Nog geen 20euro voor een seizoen (met nl subs behalve Seizoen 1 en 9)
    Wel de M-lock versies maar ik vind die de mooiste.

  22. #97

    Standaard

    MM Utrecht alle seizoenen €21,99
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  23. #98

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene
    MM Utrecht alle seizoenen €21,99
    inmiddels 26,99
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  25. #100

    Standaard

    X-Files Seizoen 1 voor €18,90 bij cdwow.nl

    De andere seizoenen zijn helaas veel duurder
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •