Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 170 worden weergegeven.

Discussie: jaren 80 tekenfilms

  1. #26

    Standaard

    Owjah! Allemaal jeugdsentiment... Thundercats, He-Man, C.O.P.S., M.A.S.K., Dino Riders. Keek ik vroeger allemaal naar!

    Heeft iemand enig idee waar je die tekenfilms op dvd kunt krijgen en of ze uberhaupt op dvd uit zijn?
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  2. #27

    Standaard

    Jeetje, ja, tekenfilmseries. Er waren zulke gave bij. Ik vond die vervolgseries altijd zo gaaf, zoals Nils Holgersson, Heidi, Alleen op de Wereld, Familie Robinson, Tovenaar van Oz, Candy Candy... Weet je dat ze in Duitsland en Frankrijk prachtige boxen hebben van Heidi en Nils Holgersson en zo? Complete series! Ik snap dat niet, hoor. Hier in Nederland brengen ze vaak drie DVD-tjes uit met een paar afleveringen en that's it. Doctor Snuggles bijvoorbeeld bestaat uit 13 afleveringen. Nee, brengen ze drie DVD's uit met daarop drie afleveringen! 9 stuks dus! Van de 13! Maak zoiets dan af, denk ik dan! Wat dat betreft hebben ze het daar in Duitsland en Frankrijk beter begrepen...










  3. #28

    Standaard

    Tja, in Frankrijk en Duitsland zijn er een paar deftige maatschappijen actief die het bewaren van het tekenfilm-patrimonium hoger op het prioriteitenlijstje hebben staan dan de maatschappijen hier. Ik ben bijvoorbeeld onmiddellijk bereid om een redelijk onzinnig bedrag neer te tellen voor de Nederlandstalige integrale versie van Niels Holgersson, en ik kan me indenken dat er meer mensen mij daarin zullen volgen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #29

    Standaard

    Kunnen ze in Nederland een voorbeeld aan die mooie boxen nemen. Ik snap dat niet hé! Zo te merken op dit forum is er toch een grote behoefte (en vraag) naar de nostaligische tegenfilms maar toch weigeren ze de tekenfilms uit te brengen in mooie boxen of DVD's met alle afleveringen.

    Ik heb laatst een DVD van Foofur (met daarop 5 afl.) en 2 x de Bluffers (met ieder 3 afl.) op de kop getikt. Ik zie dus liever dat ik gelijk alles heb van die tekenfilmserie. Stiekem blijf ik hopen, want de tekenfilms van nu is in 1 woord: Bagger
    So Join The JoyRide

  5. #30

    Standaard

    Het is eigenlijk toch ook raar dat zo'n serie zoals Jem and the Holograms wel als film in nederland kan worden uitgebracht in de winkels, maar de serie zelf niet. Want die film is namelijk gewoon de eerste paar afleveringen van het eerste seizoen van Jem and the Holograms.

    Via het internet krijg je maar een paar afleveringen, maar dan nog VHS-kwaliteit. Dus dat klinkt niet en het is een heel slecht beeld.

    Heeft er nog iemand anders suggesties wat betreft het zoeken + verkoop van deze serie?

  6. #31

    Standaard

    He-Man And The Masters Of The Universe: Complete Season 1 Box Set (Play.com Exclusive!)
    special features | review | technical details | email a friend « Back
    our price: £55.99 Delivered

    availability: Due for release on 17/07/2006
    RRP: £69.99 You save: £14.00 (20%)

  7. #32

    Standaard

    Teenage muntant ninja turtles, en The Wizard of oz, die mogen van mij allebij op dvd komen.
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x
    Teenage muntant ninja turtles, en The Wizard of oz, die mogen van mij allebij op dvd komen.
    Als het goed is krijg ik deze week seizoen 1 t/m 4 van de Teenage Mutant Hero Turtles binnen. Dat wordt heerlijk wegzakken in jeugdsentiment! ^^
    Die Wizard of Oz serie zou ik ook graag nog eens zien zeg!
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  9. #34

    Standaard

    Ik wacht al eeuwen op Theelepelvrouwtjes en Freggles... Maar vooral The Mysterious Cities of Gold staat bonenaan op mijn lijstje. (nl)

    Ik snap ook niet dat dit voor de Belgische/Nederlandse markt totaal geen aandacht krijgt.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban
    Ik wacht al eeuwen op Theelepelvrouwtjes en Freggles... Maar vooral The Mysterious Cities of Gold staat bonenaan op mijn lijstje. (nl)

    Ik snap ook niet dat dit voor de Belgische/Nederlandse markt totaal geen aandacht krijgt.
    van Vrouwtje theelepel zijn al losse dvd's uit. die laatste serie ken ik niet
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  11. #36

    Standaard

    Van de Freggles is ook al een seizoensbox uit.

  12. #37

    Standaard

    Ik vond de tekenfilm serie C.O.P.S. Altijd super. Nu zag ik via 2dehands.nl dat er een 4 dvd van te koop is, maar kan hem verder nergens vinden.

    Weet hier iemand meer daarover?

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hengellaar
    Ik vond de tekenfilm serie C.O.P.S. Altijd super. Nu zag ik via 2dehands.nl dat er een 4 dvd van te koop is, maar kan hem verder nergens vinden.

    Weet hier iemand meer daarover?
    In de Vs is ie officieel uitgebracht dit jaar, 4 discs met aflveringen in chronologische volgorde.

    Oa bij http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=706728 hebben ze `m.

  14. #39

    Standaard

    *heeft de turtle intro 8keer achter elkaar geluisterd* FanTAStisch!

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René.
    *heeft de turtle intro 8keer achter elkaar geluisterd* FanTAStisch!
    Ik ook, en die van Ducktales ook
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  16. #41

    Standaard

    Jayce & The Wheeled Warriors 8)

    Is mij altijd bij gebleven, nu net gevonden!
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  17. #42

    Standaard

    Die serie van alleen op de wereld wil ik zo graag op dvd hebben!!!
    Maar dan in het nederlands, ik versta helaas geen frans.
    Weet iemand of die uit komt?


    Heidi heb ik compleet op dvd (duitse versie)


    Strijd der planeten vond ik leuk en captain future, en top cat

  18. #43

    Standaard

    Tekenfilm waar kinderen via de satellietschotel contact hebben met elkaar en een roze wezentje (Slimpy) of zo iets helpt om vragen te beantwoorden. Hoe heet die filmpje?

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    Jayce & The Wheeled Warriors 8)

    Is mij altijd bij gebleven, nu net gevonden!
    Ik moest bij deze even nadenken haha.
    Tot ik dat filmpje zach

    Zo vind ik Count Duckula geweldig!

    Je had laast op boomerang een Count Duckula Marathon

    [code] "Castle Duckula, home for many centuries to a dreadful dynasty
    of vicious vampire ducks - The Counts of Duckula. Legend has it
    that these 'fowl' beings can be destroyed by a stake through the
    heart or exposure to sunlight. This does not suffice however, for
    they may be brought back to life by means of a secret rite that
    can be performed once a century, when the moon is in the
    Eighth House of Aquarius... The latest reincarnation did not run
    according to plan...."[/code]
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  20. #45

    Standaard

    Ik wacht al eeuwen op candy candy op dvd...
    All my dreams are falling down.
    Crawling round
    Somebody save me.
    Let you're water break right through.

  21. #46

    Standaard

    Weet iemand toevallig ook dan naam van de volgende beschreven tekenfilm uit de jaren 80 of begin 90 (weet niet zeker)

    Het gaat over een jongetje die verschillende avonturen beleefd. hij heeft een (denkbeeldig?) vriendje die verschijnt waneer het jongentje o....o.....o niks. zegt. Meer kan ik er helaas niet over vertellen omdat het zolang geleden is. Het is dus nederlands gesproken.

    Ik heb tijden gegoogled maar het heeft geen resultaten opgeleverd.
    Iemand een idee welke tekenfilm ik bedoel ?

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door OracleX
    Weet toevallig ook dan naam van deze tekenfilm uit de jaren 80 of begin 90 (weet niet zeker)

    Het gaat over een jongetje die avonturen beleefd. hij heeft een (denkbeeldig?) vriendje die verschijnt waneer het jongentje o....o.....o niks. zegt. Meer kan ik er helaas niet over vertellen omdat het zolang geleden is. Het is dus nederlands gesproken.

    Ik heb tijden gegoogled maar geen resultaten.
    Kan je er nog iets meer over zeggen. Hoe ziet het jongetje eruit, op welke zender werd het uitgezonden, enz. En probeer een beetje op je zinsopbouw letten, ik moest je zinnen 2x lezen om te begrijpen wat je bedoelde.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Citaat Oorspronkelijk gepost door OracleX
    Weet toevallig ook dan naam van deze tekenfilm uit de jaren 80 of begin 90 (weet niet zeker)

    Het gaat over een jongetje die avonturen beleefd. hij heeft een (denkbeeldig?) vriendje die verschijnt waneer het jongentje o....o.....o niks. zegt. Meer kan ik er helaas niet over vertellen omdat het zolang geleden is. Het is dus nederlands gesproken.

    Ik heb tijden gegoogled maar geen resultaten.
    Kan je er nog iets meer over zeggen. Hoe ziet het jongetje eruit, op welke zender werd het uitgezonden, enz. En probeer een beetje op je zinsopbouw letten, ik moest je zinnen 2x lezen om te begrijpen wat je bedoelde.
    Ik kan er helaas niets meer met zekerheid er over vertellen. Ik geloof echter dat het vroeger op nederland 1 2 of 3 kwam. Het O....O.....Oh niks gedeelte kwam in elke aflevering weer terug vandaar dat ik dit nog ken herinderen. Het het er allemaal uitzag weet ik ook niet meer ik was toe erg jong maar ik weet zeker als ik de beelden weer zie dan komt het allemaal wel weer terug

    en van dat 2x lezen sorry hoor. Nederlands is niet mijn sterste vak. Plus een portie een dyslectie help ook niet echt.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door OracleX
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Citaat Oorspronkelijk gepost door OracleX
    Weet toevallig ook dan naam van deze tekenfilm uit de jaren 80 of begin 90 (weet niet zeker)

    Het gaat over een jongetje die avonturen beleefd. hij heeft een (denkbeeldig?) vriendje die verschijnt waneer het jongentje o....o.....o niks. zegt. Meer kan ik er helaas niet over vertellen omdat het zolang geleden is. Het is dus nederlands gesproken.

    Ik heb tijden gegoogled maar geen resultaten.
    Kan je er nog iets meer over zeggen. Hoe ziet het jongetje eruit, op welke zender werd het uitgezonden, enz. En probeer een beetje op je zinsopbouw letten, ik moest je zinnen 2x lezen om te begrijpen wat je bedoelde.
    Ik kan er helaas niets meer met zekerheid er over vertellen. Ik geloof echter dat het vroeger op nederland 1 2 of 3 kwam. Het O....O.....Oh niks gedeelte kwam in elke aflevering weer terug vandaar dat ik dit nog ken herinderen. Het het er allemaal uitzag weet ik ook niet meer ik was toe erg jong maar ik weet zeker als ik de beelden weer zie dan komt het allemaal wel weer terug

    en van dat 2x lezen sorry hoor. Nederlands is niet mijn sterste vak. Plus een portie een dyslectie help ook niet echt.
    Aha, dyslexie, dan neem ik het je niet kwalijk. Maar ik kan het me helaas ook niet herinneren, misschien iemand anders wel.

  25. #50

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •