Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 86 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "Predator" en "Predator 2" met DTS!!

    Zojuist bij de FOX nieuwtjes gelezen op www.dvd-home.nl:

    In juli kunnen we een 2-disc s.e. versie van de "Predator" en "Predator 2" met DTS verwachten, met vele extra's en o.a. commentaartrack van de regisseur.

    Erg goed nieuws, want ik heb de films nog niet . Kan ik tenminste meteen de beste versie kopen...

  2. #2

    Standaard

    Het is te hopen dat het beeld ook wordt opgepoetst, Predator 1 was niet echt je van het...Uiteraard maakt een DTS track erg veel goed

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raskel
    Het is te hopen dat het beeld ook wordt opgepoetst, Predator 1 was niet echt je van het...Uiteraard maakt een DTS track erg veel goed
    Volgens mij is dat wel aan FOX toe te vertrouwen. En waarom zou ie anders opnieuw uitgebracht worden...? Tenzij detransfer gewoon slecht is, zoals bij Pulp Fiction het geval is. Dan kunnen ze helaas weinig doen...toch?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen
    Volgens mij is dat wel aan FOX toe te vertrouwen. En waarom zou ie anders opnieuw uitgebracht worden...?
    Bij Die Hard werd ook gewoon dezelfde video master gebruikt. Alleen het geluid was opnieuw geremixt.

    Bij Predator in de US (R1) werd het beeld en geluidsmateriaal wel helemaal opnieuw opgepoetst. De ouwe R1 versie was namelijk niet anamorf. Toch goed dat Fox toch die S.E. ook in het R2 gebied gaat uitgeven. Dat kan ook inhouden dat er eventueel ook X-Files Fight The Future movie S.E. (in DTS) uitkomt. Maar das ff afwachten.

  5. #5

    Standaard

    Toevallig al iemand enig idee ban de release datum van Predator 1 en 2 DTS .

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dadaveke
    Toevallig al iemand enig idee ban de release datum van Predator 1 en 2 DTS .
    Ik had erbij gezet "in juli", dus lijkt me duidelijk . De precieze datum zal nog wel niet bekend zijn, maar juli duurt nog lang, dus of dit nu begin of eind is maakt dan ook niet uit. Zal ter zijner tijd wel bekend worden.

  7. #7

    Standaard

    oh shit ja. Sorry te snel gelezen

  8. #8

    Standaard

    Hmmmm,
    Is het een 2-disc versie met Predator I en II of krijgen beide films een 2-discversie? Ik ben namelijk wel geïnteresseerd in deel I, maar deel II hoeft van mij niet
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  9. #9

    Standaard

    Ben blij dat ik toen niet de R1 2disc heb gekocht. Dan had ik nu weer met dat schijtlijntje gezeten

    Nog ff geduld Tijn
    "Eat right, exercise, die anyway....."
    (Bumpersticker from The X-Files, Season 7, Episode "Fight Club")

    Mijn verzameling glimmende schijfjes

  10. #10

    Standaard tjakaa

    beide DTS wow
    volgens mij gaat fox zich opmaken voor
    hun beste dvd jaar ooit

    een (kort) overzicht

    Predator 1 & 2 DTS SE
    French Connection 1 & 2 SE
    Moulin Rouge DTS SE
    Planet of the Apes DTS SE
    Conan 1 & 2 SE
    Die Hard 1 & 2 DTS SE
    MASH SE
    Usual suspects SE
    Cleopatra 3-DISC SE

  11. #11
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Ik heb net Predator overgekocht, maar goed, die DTS koop ik ook
    nog wel geef ik deze versie wel weg

  12. #12
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Voeg daar nog maar aan toe ook :

    Romeo & Juliet SE
    The Great Escape SE
    Thema & Loiuse SE
    Speed SE

    Ik denk persoonlijk dat het fair is om te zeggen dat FOX op het moment het beste werk verzet omtrend DVD, en extra's, dat gaat maar door gewoon. En dan betaal je wel meer dan normaal, maar je hebt dan ook wat. Dit soort discs is mij de 80 piek wel waard. In het geval van de beide Die Hards, Robocop & Cleopatra zeker, en ik heb net de promo DVD gezien van Planet Of The Apes 2001 en daar staan de hoogtepunten op van dit voorjaar, laat maar komen die hap.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Hauer
    Ik heb net Predator overgekocht, maar goed, die DTS koop ik ook
    nog wel geef ik deze versie wel weg
    Wist ik ook niet Paul, ik had de mijne verkocht omdat ik ineens een R1 DTS op de mat zag liggen.

    Maargoed je zei net al dat je hem toch wel weer zou weggeven. Ma ni uit.

    (ps is hij eral?)

  14. #14
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Nee Dunky, post is nog niet langsgeweest, maar komt vandaag
    nog wel en trouwens vind het niet erg hoor want mocht hij weer
    bijvoorbeeld uitgesteld worden dan heb ik hem toch
    alvast op DVD Tegen die tijd verkoop ik hem gewoon weer
    door...

  15. #15

    Standaard

    Heeft iemand nou nog wat van de Predator 2 S.E. gehoord? Of is dit geheel afgelast.

  16. #16

    Standaard

    Op PLAY:

    Predator 2 - Special Edition (2 Discs)

    Due for release on 04/04/2005

    Special Features
    *To be confirmed...

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Op PLAY:

    Predator 2 - Special Edition (2 Discs)

    Due for release on 04/04/2005

    Special Features
    *To be confirmed...
    Yes! Blij dat ik de R1 niet besteld heb....
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  18. #18

    Standaard

    op cdwow.nl
    predator 1 CE
    predator 2 CE

    (edit: woeps wel R1 idd)

    Die gaan van mij worden
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Op PLAY:

    Predator 2 - Special Edition (2 Discs)

    Due for release on 04/04/2005

    Special Features
    *To be confirmed...
    Voor de regio 1 staan deze special features gepland,hopelijk komen ze ook op de regio 2:
    DTS geluid.
    Special Features:
    Commentary by Director Stephan Hopkins and Writers Jim Thomas and Scott Thomas
    The Hunter and The Hunted
    Easter egg: Gag Reel
    Promotional Gallery
    Original Theatrical Trailer
    Trailer A,B,C
    Original TV Spots: Weapons, Jungle Revised, Much Worse, Thrill of the Hunt, In Town
    The Predator goes to Town (1990)
    Int'l Featurette (1990)
    Creating the Ultimate Hunter
    Hard Core Segments: Hard Core Special Report: City at War
    Hard Core from Penthouse to Slaughterhouse: A Special Report
    Stills Gallery
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  20. #20

    Standaard

    op bol.com kun je ook een Predator 2 disc versie bestellen met een DTS track.

    Is dat dan de versie die hier bedoelt word?

  21. #21

    Standaard

    Bedoel je nu Predator 2 of de 2-disc editie van Predator? De 2-disc van Predator is de special edition. Predator 2 moet nog verschijnen als special edition.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Bedoel je nu Predator 2 of de 2-disc editie van Predator? De 2-disc van Predator is de special edition. Predator 2 moet nog verschijnen als special edition.
    Hij bedoelt de Predator 2 2disc editie.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Bedoel je nu Predator 2 of de 2-disc editie van Predator? De 2-disc van Predator is de special edition. Predator 2 moet nog verschijnen als special edition.
    Hij bedoelt de Predator 2 2disc editie.
    Dat is hem dus niet. Die op bol.com is gewoon de Predator SE met DTS. Waar we het hier over hadden jah. Nu gaat t alleen nog maar over Predator 2 SE :wink:

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Bedoel je nu Predator 2 of de 2-disc editie van Predator? De 2-disc van Predator is de special edition. Predator 2 moet nog verschijnen als special edition.
    Hij bedoelt de Predator 2 2disc editie.
    Dat is hem dus niet. Die op bol.com is gewoon de Predator SE met DTS. Waar we het hier over hadden jah. Nu gaat t alleen nog maar over Predator 2 SE :wink:
    Ik zat ff verkeerd te lezen... Stupid me...
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Bedoel je nu Predator 2 of de 2-disc editie van Predator? De 2-disc van Predator is de special edition. Predator 2 moet nog verschijnen als special edition.
    Hij bedoelt de Predator 2 2disc editie.
    Dat is hem dus niet. Die op bol.com is gewoon de Predator SE met DTS. Waar we het hier over hadden jah. Nu gaat t alleen nog maar over Predator 2 SE :wink:
    Ach ik interesseer me niet voor Predator 2 die was toch een stuk minder.

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •