Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 86 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door schnumi
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Bedoel je nu Predator 2 of de 2-disc editie van Predator? De 2-disc van Predator is de special edition. Predator 2 moet nog verschijnen als special edition.
    Hij bedoelt de Predator 2 2disc editie.
    Dat is hem dus niet. Die op bol.com is gewoon de Predator SE met DTS. Waar we het hier over hadden jah. Nu gaat t alleen nog maar over Predator 2 SE :wink:
    Ach ik interesseer me niet voor Predator 2 die was toch een stuk minder.
    Vindt jij. Ik vind m net zo goed, misschien stiekem wel leuker dan de eerste.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door schnumi
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Bedoel je nu Predator 2 of de 2-disc editie van Predator? De 2-disc van Predator is de special edition. Predator 2 moet nog verschijnen als special edition.
    Hij bedoelt de Predator 2 2disc editie.
    Dat is hem dus niet. Die op bol.com is gewoon de Predator SE met DTS. Waar we het hier over hadden jah. Nu gaat t alleen nog maar over Predator 2 SE :wink:
    Ach ik interesseer me niet voor Predator 2 die was toch een stuk minder.
    Vindt jij. Ik vind m net zo goed, misschien stiekem wel leuker dan de eerste.
    Sinds AvP staat deze hoog op mijn waarderingslijst. Zie de SE daarom ook met blijdschap tegemoet.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door schnumi
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Bedoel je nu Predator 2 of de 2-disc editie van Predator? De 2-disc van Predator is de special edition. Predator 2 moet nog verschijnen als special edition.
    Hij bedoelt de Predator 2 2disc editie.
    Dat is hem dus niet. Die op bol.com is gewoon de Predator SE met DTS. Waar we het hier over hadden jah. Nu gaat t alleen nog maar over Predator 2 SE :wink:
    Ach ik interesseer me niet voor Predator 2 die was toch een stuk minder.
    Vindt jij. Ik vind m net zo goed, misschien stiekem wel leuker dan de eerste.
    Ik vind hem ook best ok maar ik vind de sfeer van de stad niet echt leuk. Ik vond de jungle er veel beter bij passen. Het is best goed gedaan misschien koop ik hem ook wel maar ik vond hem over het algemeen toch een stuk minder.

    Misschien ook wel omdat Arnie er niet inzat en die vond ik wel goed bij zo'n film passen.

  4. #29

    Standaard

    Beter, ik wou em al bijna op r1 bestellen maar als de r2 zowat het zelfde is kan ik nog wel even wachten.

    Ok hij is minder dan Predator 1 maar het laatste half uur van deel 2 vind ik best nog wel tof.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Op PLAY:

    Predator 2 - Special Edition (2 Discs)

    Due for release on 04/04/2005

    Special Features
    *To be confirmed...
    Voor de regio 1 staan deze special features gepland,hopelijk komen ze ook op de regio 2:
    DTS geluid.
    Special Features:
    Commentary by Director Stephan Hopkins and Writers Jim Thomas and Scott Thomas
    The Hunter and The Hunted
    Easter egg: Gag Reel
    Promotional Gallery
    Original Theatrical Trailer
    Trailer A,B,C
    Original TV Spots: Weapons, Jungle Revised, Much Worse, Thrill of the Hunt, In Town
    The Predator goes to Town (1990)
    Int'l Featurette (1990)
    Creating the Ultimate Hunter
    Hard Core Segments: Hard Core Special Report: City at War
    Hard Core from Penthouse to Slaughterhouse: A Special Report
    Stills Gallery
    Volgens Play.com heeft hij ook Nederlandse ondertiteling.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  6. #31
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Op PLAY:

    Predator 2 - Special Edition (2 Discs)

    Due for release on 04/04/2005

    Special Features
    *To be confirmed...
    Voor de regio 1 staan deze special features gepland,hopelijk komen ze ook op de regio 2:
    DTS geluid.
    Special Features:
    Commentary by Director Stephan Hopkins and Writers Jim Thomas and Scott Thomas
    The Hunter and The Hunted
    Easter egg: Gag Reel
    Promotional Gallery
    Original Theatrical Trailer
    Trailer A,B,C
    Original TV Spots: Weapons, Jungle Revised, Much Worse, Thrill of the Hunt, In Town
    The Predator goes to Town (1990)
    Int'l Featurette (1990)
    Creating the Ultimate Hunter
    Hard Core Segments: Hard Core Special Report: City at War
    Hard Core from Penthouse to Slaughterhouse: A Special Report
    Stills Gallery
    Volgens Play.com heeft hij ook Nederlandse ondertiteling.


    De features die bij Play staan zijn de features van Predastor 1 SE

  7. #32

    Standaard

    Als die witte balk bovenaan weghalen is het een mooie cover. Begint een beetje RCV te lijken op die manier.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Als die witte balk bovenaan weghalen is het een mooie cover. Begint een beetje RCV te lijken op die manier.
    Zetten ze het tegenwoordiger niet allemaal in een balk. Met RCV zou ik het niet vergelijken. Die zetten zelfs dingen die niet ter zake doen (7-disc bij Nightmare On Elm Street) in een gele (help) balk.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  9. #34

    Standaard

    Bij Yesasia.com is Predator 2 Ultimate Edition vanaf april verkrijgbaar. Als ik al een Predator 2 ga kopen, dan zal het die zijn.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  10. #35

    Standaard

    Wel een mooie cover alleen steekt ie een beetje af bij de R2 Predator S.E. die ik heb.

  11. #36

    Standaard

    Wel een mooie cover alleen steekt ie een beetje af bij de R2 Predator S.E. die ik heb.

  12. #37

    Standaard

    dus in juli komen predator & predator 2 special editions uit??

    hhmm... wordt alvast sparen!!!!

    heeft iemand al wat meer specs over de predator 1 special edition??

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jwest
    dus in juli komen predator & predator 2 special editions uit??
    Nee, Predator SE is al lang uit (het eerste bericht in deze thread dateert uit 2002). Predator 2 SE komt eind april uit in Nederland.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jwest
    heeft iemand al wat meer specs over de predator 1 special edition??
    hoeveel info wil je hebben :wink:
    (geintje) welkom op t forum trouwens

    Regio 2 DVD - (Europa, Japan)
    DTS Engels - Nederlands Ondertiteld
    Speelduur ca. 102 minuten
    Releasedatum: 2002-06-12


    Beschikbaarheid: Gemiddeld ca. 2-8 dagen* All-Time Bestseller


    Beschrijving - Extra Features - Technische Specificaties - Cast & Crew - Film Details - Aanbevelingen

    Regie:
    John McTiernan

    Cast:
    Arnold Schwarzenegger
    Carl Weathers

    Beschrijving


    Arnold Schwarzenegger speelt de hoofdrol in dit actie-avontuur waarin een groep huurlingen het moet opnemen tegen een onzichtbare vijand, een vijand die dodelijker is dan hun krachtigste wapens. Schwarzenegger en zijn mannen zijn gerecruteerd door de CIA om gijzelaars te bevrijden die door guerillastrijders in Centraal Amerika worden vastgehouden. Tijdens de reddingsactie hadden ze er echter niet op gerekend dat er nog een andere vijand op de loer zou liggen. Een vijand die dodelijker is dan wie dan ook op aarde. Maar... de Predator is dan ook niet van deze wereld!

    --------------------------------------------------------------------------------

    Extra Features

    Audiocommentaar van regisseur
    Tekst commentaar
    Docu: If it bleeds we can kill it
    Inside The Predator - 7 korte Docu's: Classified action, The Unseen Arnold, Old Painless, The Life Inside, Camouflage, Welcome to the jungle, Character Design
    Verwijderde Scenes
    Weggeknipte Scenes
    Predator Special Effects
    Camouflage tests
    Photo Gallery
    Verborgen verassingen..

    Technische Specificaties


    Beeld
    Formaat: 16:9
    Aspect Ratio: (1.85:1)
    Uitvoering: PAL - Kleur
    Geluid
    DTS Engels
    Dolby Digital 5.1 Engels

    Ondertiteling: Nederlands,
    Verpakking: Keepcase
    Platform: Regio 2 DVD - (Europa, Japan)
    Cast & Crew

    Regie : John McTiernan,
    Cast : Arnold Schwarzenegger, Carl Weathers,
    Details van deze publicatie
    Jaar van Produktie : 1987
    Land van Herkomst : USA
    Originele gesproken taal : Engels
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  15. #40

    Standaard

    En Predator 2 S.E komt volgens bol.com op 27-04-2005 maar op dvd-home.nl staat er helemaal niks meer over.

  16. #41
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Ik zag een Predator S.E. die 3 minuten langer was dan de andere Predator S.E. bij van leest.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath
    Ik zag een Predator S.E. die 3 minuten langer was dan de andere Predator S.E. bij van leest.
    Dan heb je zowel de Engelse als Nederlandse versie gezien. Op beide versies staat een andere speelduur, maar de schijfjes van beide versies zijn identiek. Dus in werkelijkheid is er geen verschil in speelduur.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cnet
    En Predator 2 S.E komt volgens bol.com op 27-04-2005 maar op dvd-home.nl staat er helemaal niks meer over.
    Als het op DVD-Home niet staat wil dit niet zeggen dat de DVD niet wordt uitgebracht. DVD-Home krijgt de releases door van de distributeurs, maar die willen wel eens releases niet doorgeven aan DVD-Home en andere sites, maar ze worden wel uitgebracht.

  19. #44
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath
    Ik zag een Predator S.E. die 3 minuten langer was dan de andere Predator S.E. bij van leest.
    Dan heb je zowel de Engelse als Nederlandse versie gezien. Op beide versies staat een andere speelduur, maar de schijfjes van beide versies zijn identiek. Dus in werkelijkheid is er geen verschil in speelduur.
    Oh dat weet ik zo niet. Om de een zat een slipcase met Schwarzenegger erop, en om de ander een van de Predator.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath
    Ik zag een Predator S.E. die 3 minuten langer was dan de andere Predator S.E. bij van leest.
    Dan heb je zowel de Engelse als Nederlandse versie gezien. Op beide versies staat een andere speelduur, maar de schijfjes van beide versies zijn identiek. Dus in werkelijkheid is er geen verschil in speelduur.
    Oh dat weet ik zo niet. Om de een zat een slipcase met Schwarzenegger erop, en om de ander een van de Predator.
    hahaha, jah, als je die met Schwarzenegger omdraait, en die van Predator ook, dan heeft die eerste Predator op de slipcase, en de laatste Schwarzenegger Zelfde principe als bij de 2 disc van AVP gebeurt. Ene kant 1ste hoofdrolspeler, andere kant 2de hoofdrolspeler. Het kan ook nog zo zijn dat er een print van de keepcase bij de achterkant van de slipcase zit, dan zie je niet die andere cover, maar vertrouw me, het zit er wel. :wink:

  21. #46
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Nee, want de extra's waren verschillend

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath
    Nee, want de extra's waren verschillend
    De UK versie van Predator heeft meer extra's dan de Nederlandse?

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kazlatan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath
    Nee, want de extra's waren verschillend
    De UK versie van Predator heeft meer extra's dan de Nederlandse?
    Nee, dezelfde. Zoals ik al schreef zijn schijfjes van de Engelse en Nederlandse versie identiek.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath
    Nee, want de extra's waren verschillend
    http://www.dvdcompare.net

    misschien kan je hier de versie zien die je zag.

  25. #50
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    hmm heb me vergist in de extra's , die zijn hetzelfde , maar de ene versie was 102 minuten en de ander 106 minuten.
    Zal wel dezelfde speelduur zijn waarschijnlijk

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •